レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The cooling part of the Nuby is unbelievable- honestly makes the night feed so much easier. We were sceptical at first but it really is a life changer. We had a small issue with the lid of the Nuby fl... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We were recently bought a sit me up - little hops and rainbow drops, this was bought as our daughter is our rainbow baby and was gifted early as an early baby loss awareness gift. Upon opening, we rea... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service. I was gifted the rapid cool and flask set along with the Nuby bouncer for my Baby. Firstly the rapid cool become faulty, extremely hot to touch (I can see fro... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I really needed new seals and they had been sold out on the website for a while. I contacted customer service to ask when they thought they'd be back in stock, they weren't sure when they'd be back so... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ベビヌ甚品店

圓該䌁業による蚘述

Way back in 1970 (when flares were a thing), Nuby started out in the USA as a little family-owned business. Fast forward to today, and we’re helping families in over 155 countries do life. Nuby UK joined the party in 2009, and thanks to a lot of hard work (and a bit of magic), we’ve become a leading baby accessories brand in the UK. We’re first to the party when it comes to new ideas, bringing real world solutions to the table without making parents break the bank. And we do it all with a big dollop of our trademark humour and relatable brand personality. In short, we’re masterminding magic for babies.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

3500件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(3,500)

過去12か月のレビュヌ数: 115ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service.

Terrible customer service.

I was gifted the rapid cool and flask set along with the Nuby bouncer for my Baby.

Firstly the rapid cool become faulty, extremely hot to touch (I can see from other reviews this is a common fault) , they refused to exchange the item as this was gifted to me.

Secondly my bouncer has a crack in plastic base, this is a serious safety issue and the item can no longer be used. Again I emailed them and they refused to help me as the items where gifted.

The products are made by Nuby, if there is a manufacturering fault this should be addressed by Nuby. When an issue is raised in regards to a faulty product making it unsafe to use this should be taken seriously and nkt ignored. Generic email responses are sent and when you ask to escalate the matter they just ignore you.

Do not add Nuby products on to your Amazon wishlist or any baby wishlist as there is no help once things go wrong!

UPDATE - After the response I reached out to Nuby again, no resolution and Ashley Pace just ignores your emails and apparently Ashley is a customer service manager.

2026幎10月14日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you have been disappointed with your experience.
We take all concerns regarding product quality and, in particular, the safety of our products very seriously.
When you initially contacted our customer service team, you advised us that you did not have proof of purchase. This made it difficult for us to verify the original purchase details and determine the appropriate next steps in line with our procedures. We note that you have since mentioned that the products may have been purchased through an Amazon wishlist, and we would welcome any further information that could help us establish the purchase details.
We are sorry that you feel your concerns were not adequately addressed. Please be assured that reports of potentially faulty or unsafe products are taken seriously, and we would welcome the opportunity to review the matter further.
We invite you to contact our customer service team again, providing any available information regarding the original order, so that we can look into your concerns further.
Kind Regards,
The Nuby Customer Service Team

5぀星のうち5の評䟡

Vicki was extremely helpful resolving


Vicki was extremely helpful resolving an issue. The nuby steriliser is brilliant, great when out and about. Couldn’t be without it!

2026幎10月14日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Vicki"
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service - quick response to resolve my issue

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Little Hops and Rainbowdrops sit me up

We were recently bought a sit me up - little hops and rainbow drops, this was bought as our daughter is our rainbow baby and was gifted early as an early baby loss awareness gift. Upon opening, we realised the rainbow was missing, I emailed NUBY to ask where I could purchase this seperately and they have sent one in the post for free 😭!!! Nobody will ever understand how much these small gestures mean. I'm so thankful. Also, it was dispatched the same day of the email reply!! Thank you so much NUBY 🩷🩷🩷

2026幎10月12日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

I contacted Nuby as my husband damaged the lid of our rapid bottle (don't put it in a microwave steriliser!!)

They responded quickly and are sending a replacement out. Fantastic customer service

2026幎10月12日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Mollie customer service

Mollie was so helpful through customer service resolving my issue with my rapid cool digital lid a replacement was sorted!!
thank you !!

2026幎10月12日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Mollie"
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service

Great customer service. Very helpful and efficient. Mollie was lovely. Thank you

2026幎10月12日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Mollie"
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

An item was out of stock

An item was out of stock, so I contacted Nuby Enquiries who found one for me at head office and sent it out. Much appreciated.

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely love the Nuby RapidCool

Absolutely love the Nuby RapidCool! It has been such a lifesaver when I’m out and about with my baby, making it so much easier and quicker to prepare a bottle when we’re away from home. It’s honestly one of those baby products I didn’t realise how much I needed until I had it!
Unfortunately, the lid on my flask popped out, so I contacted Nuby’s customer service. I was so impressed with how quickly they responded and how helpful and kind they were. Mollie arranged for a replacement lid to be sent out with absolutely no fuss or issues.
It’s so refreshing to receive such brilliant customer service, and it has made me even happier with my purchase. Thank you, Nuby, for such a fantastic product and for taking such good care of your customers.
And a special thank you to Mollie for her professionalism, kindness and prompt responses, and for getting the issue resolved so quickly and effortlessly. It really is appreciated.

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Mollie"
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service

I contacted regarding a item that I had purchased off Amazon, a piece arrived broken and Amazon were not really willing to support and offered me a £1 refund however the item was unusable, so I contacted nuby and they were able to send me a replacement part very quickly amazing customer service.

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Really pleased with the response from


Really pleased with the response from Nuby regarding an issue I had with my RapidCool flask. Unfortunately, the flask had started to develop rust inside, so I contacted Nuby and sent photographs of the issue.

Although I no longer had the original receipt, I was able to provide a bank statement confirming when and where the product had been purchased. Nuby were very helpful and arranged a replacement for me without any hassle.

I’m really pleased with how quickly and professionally the matter was dealt with. It’s so reassuring, especially when using products for your baby, to know that a company genuinely listens and resolves issues when something goes wrong.

Thank you, Nuby, for the excellent customer service and for resolving the matter so positively. I’m very happy with the outcome!

2026幎10月8日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service!

I really needed new seals and they had been sold out on the website for a while. I contacted customer service to ask when they thought they'd be back in stock, they weren't sure when they'd be back so they offered to send me some from their HQ for the same price as what i would pay on the website! They contacted me back within an hour and I couldn’t be more happy!

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Excellent customer service, replaced broken thermos flask in a couple of days 🙂

2026幎10月7日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Great experience

The cooling part of the Nuby is unbelievable- honestly makes the night feed so much easier. We were sceptical at first but it really is a life changer. We had a small issue with the lid of the Nuby flask, contacted Nuby, and they dispatched a replacement the same day that they replied to my enquiry. Massive thank you to Marie K in customer services.

2026幎10月5日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Marie".
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service from Marie Kearvell


Fantastic service from Marie Kearvell .I was supported throughout the whole process, and they made sure the issue was resolved.I now have a replacement on its way. Great help from start to finish — highly recommended.

2026幎10月2日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Marie".
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Such amazing customer service

Such amazing customer service! They have extreamly prompt responses and sorted the issue so fast!

2026幎9月30日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Sterilise+ unit flashing red

Contacted customer support regarding the Sterilize+ unit flashing red. They asked for photos and videos and then sent out a replacement unit the next day. Excellent customer service from Mollie.

2026幎9月30日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Mollie".
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

5぀星のうち5の評䟡

Nuby customer service was happy to help


Nuby customer service was happy to help my 4 year old autistic son, he only drinks from a specific bottle that only Nuby sell. I contacted them to ask if they would be able to send me a few of this specific bottle and they were able to! This was done super fast with a lot of communication to keep me in the loop to when they were going to be delivered too. Couldn’t recommend a company enough, supportive and helpful, if I could give more than 5 stars I would! Thank you Nuby!

2026幎9月30日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team.
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nub

5぀星のうち5の評䟡

Cannot fault the customer service with


Cannot fault the customer service with Nuby. I rang and spoke to a lovely lady called Marie regarding my rapid cool having issues with the lid and she was ever so helpful, sent me clear instructions what to do and has organised a replacement lid for me to be sent on a 24 hour delivery to my home address. Great customer service couldn’t fault at all. Thank you.

2026幎9月25日
自発的なレビュヌ
Nuby UK ロゎ

Nuby UK からの回答

Thank you for taking the time to share this wonderful feedback regarding your recent experience with our customer service team "Marie".
We are delighted to hear that they collaborated effectively to resolve your issue and that it left a positive impression.
Please feel free to reach out again if you need assistance in the future!
Team Nuby

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報