Nurozis レビュヌ 

128
•
TrustScore 5段階評䟡の2

2.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Finally received parcel! Ordered on 28th November and received on 19th December. Spent £50 on a tracksuit. Quality is laughable. No labels at all. Could of gone to Primark or Tesco and got somethi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Trustpilot Brilliant for online reviews. My experience with Nurozis was top-notch. The parcel arrived promptly, and the products are clearly made to a high standard. I particularly loved the vibrant... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Ordered an oversized tracksuit, arrived but quality is poor, joined material in one arm, loose threads, fit is very small. Website says it’s a cotton blend, label says polyester. Requested a refund as... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Echt super slecht bedrijf. Bestelling gedaan en totaal iets anders gekregen. Terugsturen wel mogelijk maar zeggen dat het dan om milieu redenen vernietigd zal worden en je dan geen geld terug krijgt t... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

2.0

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

128件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 93に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.0

すべおのレビュヌ

(128)

過去12か月のレビュヌ数: 117ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

BUYER BEWARE

If I could have given no stars I would have.

BUYER BEWARE DO NOT USE THIS ONLINE SHOP.

The sizing is a complete joke, literally a men’s pair of dungarees were completely unwearable due to being so small around certain areas😳

I tried to contact the company on numerous occasions to start a return and heard nothing back.

Have had to report to my credit card to start a dispute.

The company is clearly a scam looking at the many terrible reviews especially running up to Christmas.

Please don’t use for your own sake.

So I have updated my review.

I have retried to contact the company on their request and still have heard nothing.
They are obviously not interesting in customer services, so in my opinion are still as others have said a scam company, taking money from people for poorly made goods and no returns policy that’s if the goods arrive at all looking at some reviews.

STAY AWAY FROM THIS SITE

2025幎11月20日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. We’d like the opportunity to check what happened and review this properly. Please contact us directly with your order details so we can investigate and assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

I’d give it zero stars if I could.

I ordered a coat on the 23 November 2025, tracking info stated it was lost. I asked for a refund, over 6 times in more than 7 emails and through their website. Every time they ignored me, it was only when I said I would be escalating the matter that they started to respond- still ignoring my request for a refund. Instead they sent me another one and now are claiming that I should be patient as my order is on the way. They don’t listen, don’t read emails and don’t honour consumer requests. Terrible company- will never order here again.

2026幎1月8日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the delay in your order reaching you. We understand how frustrating it is to wait longer than expected. Please contact us at info@nurozis.com with your order number so we can look into the status immediately.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

DONOT USE THIS COMPANY

DONOT USE THIS COMPANY
The item was of poor quality and had a small hole
In it when opened. The product didn’t fit as was for a present for partner. I am still waiting on a reply from the company for a refund it’s been nearly a month. When they initially contacted to say I cannot have a refund as this would be environmentally damaging to the planet due to having to be returned to a different country! I was shocked. Please do not buy from this company. I still have no response and no refund after a few weeks of asking for a returns label and refund. Shocking CS and feels like a scam

2025幎12月8日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the item you received did not meet our quality standards. We want to make this right immediately—please contact us at info@nurozis.com with your order number so we can arrange a replacement or refund.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Utter garbage product and seemingly no


Utter garbage product and seemingly no easy return process. Avoid.

2025幎12月25日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

Thank you for sharing your thoughts. We apologize for any disappointment regarding the fit or feel of your item. We aim for complete satisfaction, and we’d love to assist you with a return or exchange. Please reach out to us at info@nurozis.com so we can help.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

I wish I read the comments before


I wish I read the comments before ordering. What you see isn’t what you get. And when you want to return, they tell you shipping cost is on you or they give you 20% of your total cost. I bought a coat for £49.95 which looks and feels like something that has its value at£10.. guess what I’m getting £9.99 off something I ordered for £49.95.

2025幎12月4日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We appreciate you sharing your experience. We apologize for any frustration caused by our processes. Our goal is to provide a smooth experience for every customer, and we clearly missed the mark here. Please reach out to us at info@nurozis.com so we can discuss this further.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely disgusting customer service

Absolutely disgusting customer service. Like everyone on here I have been scammed. No tracking on first order so reordered. Tried to cancel second order but refused. Stuck with two tracksuits that are worse than what I could get from primark.
This site must be closed down.

2025幎12月30日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We apologize for any disappointment regarding the fit or feel of your item. We aim for complete satisfaction, and we’d love to assist you with a return. Please reach out to us at info@nurozis.com so we can help.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

A honest review from a mother

A honest review from a mother, I orderd my son a tracksuit from this company on the 17/12/2025 , for a Christmas present it also said just in time for Christmas, absolute shambles of a company shake my head the emails I received from them didn’t make any sense then the tracking information was even more shocking, I’ve tried on two occasions to email this company no replie , to then get a email saying the tracksuit has been delivered to Hatfield I do not live in Hatfield, what a whole waste of time and money I just want my money back , please everyone do not even waste your time energy or money on this Perfetic shambles of a company shake my head , very unprofessional.

2026幎1月2日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sorry to hear the product wasn't exactly what you expected. We aim for 100% satisfaction, and we'd love to help with a return or exchange. Please reach out to us at info@nurozis.com so we can assist.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

The same as usual

The same as usual - receive emails from this company that do not address the problem. Want a refund for a faulty item, details and photos have been sent to them several times. Responses are always delayed and a full refund is never offered. Do no purchase from Nurozis it is a scam organisation.

2025幎12月28日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry for the delay in your order. We understand how frustrating it is to wait, and we’d like to look into this for you. Please reach out to us at info@nurozis.com with your order number so we can provide an update immediately.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT ORDER FROM THIS WEBSITE

Shocking customer service ordered 3 weeks ago. No tracking number, no response via the emails I have sent. Would advise anyone NEVER to buy anything from this site

2025幎12月31日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the product you received did not meet our quality standards. We understand your disappointment and would like to make this right immediately. Please contact us at info@nurozis.com with your order number so we can assist you.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Poor quality and scam company

This is a terrible company. I ordered 2 men's items that are really poor quality. The "merino wool" jumper is paper thin, you can actually see through it. I now have a string of emails 20 responses deep with nurozis to try and return the items, with no resolution yet. I now have a claim open with the credit card company to try and get my money back that way. Do not order from this company.

2025幎12月12日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the items you received did not meet our quality standards. We want you to love what you wear, and we would like to make this right. Please contact us at info@nurozis.com with your order number so we can assist you.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

This is quite honestly the most frustrating and outrageous experience I’ve ever had shopping ever!!! I ordered a nearly £50 jacket in very good time for it to arrive for a work event, the delivery was delayed by almost a week and when it did arrive the M size I ordered was a compete fantasy, it was so small it barely went past my forearms and the quality is honestly some of the worst I’ve ever felt. I immediately emailed requesting a return and refund but my email wasn’t replied to for 5 days and since then I’ve been going back and forth with the customer service as I keep saying I want a return and full refund and all they keep offering is a 30 or 50% refund and for me to keep the jacket. I DO NOT WANT THIS I WILL NEVER WEAR IT!
Also they’ve tried to tell me that I need to cover delivery costs of the return “as stated on the website” but I scoured everywhere and did not see this all it said was they they would give me a shipping label. I screenshot this and included it in my emails but that was completely ignored too.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

2025幎12月31日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry that the item you received did not fit as expected. We understand how frustrating that can be. Please reach out to us at info@nurozis.com so we can assist you with an exchange or return to ensure you get the right fit.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Scam website

Scam website. It’s as simple as that.
Ordered two tops. Sizes were wrong and quality was terrible.

2025幎12月10日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the items you received did not fit as expected. We understand how disappointing that is. Please contact us at info@nurozis.com so we can assist you with an exchange or return to ensure you get the right size.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

This is a total scam

This is a total scam. I ordered an item that never arrived. Now they say it is out of stock, but refuse to give me a refund for something I never received.

2025幎12月27日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the items you received did not meet our quality standards or fit as expected. We understand your disappointment and would like to make this right. Please contact us at info@nurozis.com so we can assist you with a return or exchange.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

If I could rate zero I would

If I could rate zero I would. Items eventually arrived sadly not as expected, absolutely awful quality. I have emailed over 6 times with no response paid via Klarna so have also included the dispute team - save yourself the issues and don’t order from this company. Zero customer service and less than market quality clothing. Extremely dissapointed as both items were Christmas presents, terrible, I was too embarrassed to do anything with them so they remain their packaging to be returned, they are only fit for the bin!
If the company (I say company loosely) read this please don’t waste my time with offering discounts the items will be disposed of they are horrendous I would like a full refund along with the cost of returns covered the items are not as described so I don’t believe I should be out of pocket here.

2025幎12月6日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sorry to hear that the product didn't meet your expectations in person. We want you to love what you wear, so please contact us at info@nurozis.com so we can assist you with a return or exchange.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS SITE

V cheap quality products. Too expensive. They make it impossible to return the product by asking you to bear the costs to return to China despite it being shipped from the EU. DO NOT BUY.

2025幎12月18日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We apologize for the delay in our response and any frustration this has caused. We strive for prompt service and clearly missed the mark here. Please reach out to info@nurozis.com so we can prioritize your case.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち5の評䟡

Poor and ridiculous

Poor and ridiculous. Took money. No goods.no email for childs tracksuit for xmas..very poor dont use this website for anything

2025幎12月24日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We’re very sorry to hear about your experience and truly understand how upsetting this situation must be. This is certainly not the level of service we aim to provide. Please reach out to us directly at info@nurozis.com
, and our team will review your order and work toward a prompt solution.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Terrible

Ordered small oversized joggers, Item was absolutely terrible, never received anything like it, one sleeve was literally sewn together in two half’s, whilst the other sleeve wasn’t, quality terrible. Took 6 weeks to receive. Company doesn’t respond to emails, absolutely no chance of receiving a refund.

2025幎12月24日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that your item did not meet our quality standards. We understand your disappointment and would like to make this right immediately. Please reach out to us at info@nurozis.com with your order number so we can arrange a replacement or refund.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

Nurozi is a scam site absolutely

Nurozi is a scam site absolutely, they sent me a substandard and cheap material and they never responded their emails after sending them an image as requested by them to process a refund and return.
Don't buy

2025幎11月25日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the product you received did not meet your expectations. We strive for high quality and clearly missed the mark here. Please contact us at info@nurozis.com with your order number so we can find a solution for you immediately.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

I’d like to give them zero
.

I’d like to give them zero
.. this jacket took ages to arrive. It’s a Christmas present for my son. It’s covered in slits and has a stain on the elbow! I have not heard back from them yet
.

I informed the company as soon as the jacket arrived and they gave me an address in china to send it to, and that I had to pay, which will cost a fortune. We have been back and forth since the 22nd December, each member of staff not reading the email and not looking at the damage. I have had to accept a 50% refund and keep the jacket. Painful and useless. Never ever again

2025幎12月22日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sincerely sorry that the items you received did not meet our quality standards. We understand your disappointment and would like to make this right immediately. Please reach out to us at info@nurozis.com with your order number so we can assist.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

5぀星のうち1の評䟡

No idea where it is

No idea where my order is it’s a Christmas gift ans I ordered it on the 11th it’s now the 21st ans I haven’t got a text or nothing at all to tell me anything terrible and a lot of other people are having the same experience.

2025幎12月21日
自発的なレビュヌ
Nurozis ロゎ

Nurozis からの回答

We are sorry to hear that the item didn't meet your expectations in person. We want you to love what you wear—please reach out to us at info@nurozis.com so we can assist you with a return or exchange.

Best regards,
Nurozis Customer Support
📧 info@nurozis.com

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報