レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Well, I was desperate for a pool part and didn't look at reviews. Awful, Awful, Awful. Website says shipping within 48 "business hours", which I took to mean 6 business days - a little over a week. 2... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Hopefully you are reading this before your purchase unlike myself. This is a fraudulent website. DO NOT BUY FROM HERE. They take your money, print a fake shipping label, and don’t respond to emails or... もっず芋る

5぀星のうち2の評䟡

Unable to return item that was un-used when it did not fix the issue with the item we purchased it for. The policy not to accept any returns on an item that has been unwrapped seems ridiculous...ho... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

The pool vac we bought is so far fantastic, it just goes around pool getting job done leaving bottom if pool nice and clean, our pool gas a few ledges and steps that are a bit tricky for the cleaner b... もっず芋る

䌁業情報

  1. 日垰りスパ
  2. 家具店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

PoolVacParts offers thousands parts that can be used with in or for your pool. PoolVacParts carries not only replacement parts for nearly every pool vacuum, whether above-ground or in-ground, but provides reference material on how to repair and troubleshoot common issues associated with these cleaners from popular brands such as Polaris, Pentair, Aquabot, Hayward, SmartPool and more! With our simple reference guides, we’ve found our customers feel empowered, knowing they can maintain their pools without the help of a technician. What sets PoolVacParts apart from similar online pool retailers are not only our competitive prices on thousands of common and rare parts, but is our commitment to quality customer service. Whether you have questions about an existing order, need assistance placing an order, or have technical questions, our dedicated Customer Service and Technical Support teams are here to aid you every step of the way! Our sophisticated website design along with our attentive Customer Service team ensure easy site navigation and ease of purchase. Our goal is to not only service our customers with pool and spa parts at the best possible prices, but is to ensure that every customer has a hassle-free and fluid ordering process as well. In addition, PoolVacParts has four sister-sites that service all other needs amongst the swimming pool industry. InFloorPoolParts which services the in-floor cleaning system market, SaltWaterPoolParts which services the salt water pool market, SwimCSI which carries heater, filter, motor and chlorination parts, and PoolandSpaDesigns which services both Owner Builders and Licensed Contractors with the design and building process of a new or remodeled pool. No matter what pool part you are looking for, PoolVacParts will go to every measure to make sure you have a hassle free experience from the first time you call our office to the moment your order arrives on your doorstep!


連絡先

1.9

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

140件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Awful Awful Awful

Well, I was desperate for a pool part and didn't look at reviews. Awful, Awful, Awful. Website says shipping within 48 "business hours", which I took to mean 6 business days - a little over a week. 2 1/2 weeks later, even after multiple emails and phone calls there is no response and no product. I will dispute the charge and move on. Lesson learned. Beware - they also go under the names AZ Pool Supplies and In-Floor Pool Parts.

2023幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Legit business!! REAL

Legit business!!! Their customer service people are super friendly and helpful! I ordered from their website last week and my items arrived 3 days after i placed the order. I spoke to one of their customer service employees Faith on the phone after placing my order and she was very helpful with checking to see if I ordered the correct part for my pool cleaner. Would order from again!
Also they have a retail location in Scottsdale, Arizona so they are not fake

2022幎8月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BUY FROM THIS SITE

DO NOT BUY FROM THIS SITE! I usually look at reviews before I purchase but did not before I placed my order on 5/3/2021.
Today is 5/27/2012 and no order and worse, THEY WILL NOT CALL YOU BACK!
FRAUD / FRAUD / FRAUD

2021幎5月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Hopefully you are reading this before


Hopefully you are reading this before your purchase unlike myself. This is a fraudulent website. DO NOT BUY FROM HERE. They take your money, print a fake shipping label, and don’t respond to emails or phone calls. Company is in “Arizona” but fake shipping label was created in Tennessee. Had to file fraud report on my debit card. Total scam and pain in the ass.

2021幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Buyer Beware

I can't believe that in 2020 any retailer would accept no returns. It's my fault for not checking, but it never even occurred to me you could be in business with that kind of policy. I wish I had come to this site first. I will never buy from them again.

2020幎8月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Would leave zero stars

Would leave zero stars, but that is not an option. Ordered parts on 2/15/20, got an email 2/18/20 stating parts would take an additional 5-7 business days to arrive. It is now April 11th and I have yet to receive my parts. Asked for a refund, no refund issued. Thieves.

2020幎4月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Awesome customer service

The pool parts team worked with me over the phone to help find the right parts to rebuild an automated pool cleaner. Awesome help and a fair price!

2015幎5月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

TERRIBLE!!!!

NEVER GOT THE PRODUCT!!!!! WHERE IS IT!!!! ITS BEEN TWO MONTHS!!!! WHATS GOING ON?????

2015幎5月22日
自発的なレビュヌ
PoolVacParts.com ロゎ

PoolVacParts.com からの回答

Hi Rick,

Thank you for your recent order with PoolVacParts.com. Your time and business are greatly important to us.

We're sorry to hear that your ordering experience was not to your satisfaction. Here at PoolVacParts, we make it a priority to ensure that all orders are processed with urgency and care. We have reviewed our records and see that we contacted you 2 business days after your order was placed to notify you that the part you ordered was not in stock, and that we would have it within approximately 2-3 weeks. The item that you have ordered is still currently on an active order with the manufacturer-- we haven't forgotten about you!

Occasionally manufacturer's lead times can be a bit more lengthy than we anticipate. Due to this reason, we do not process credit card transactions until the parts are physically at our shipping facility ready to ship. In order to address your concerns and discuss the part(s) of your order that did not meet our customer service standards, please feel free to contact me and I would be glad to assist you.

Sincerely,

Leanna
PoolVacParts.com
AZ Pool Supplies Customer Service
(480) 607-1900

5぀星のうち3の評䟡

Read the return policy and restocking charges before you order.

After purchasing the tune up kit I determined that I needed a whole new pool vacuum cleaner unit, not just the tune up kit (the housing broke while taking it appart) The return policy is less than desirable at this company. They charge a 20% restocking fee on top of having to pay for return shipping. I decided to to hold onto the part in anticipation that the tune up kit can be used on my new pool vacuum sometime in the future.

2015幎4月22日
自発的なレビュヌ
PoolVacParts.com ロゎ

PoolVacParts.com からの回答

Mr. Lange,

Thank you for for your comments. Our re-stocking fee only applies to returns, not on exchanges. Please feel free to contact us regarding an exchange.

5぀星のうち5の評䟡

Good Job

We easily found the parts we needed, ordered and received them promptly. Wonderful way to do business!

2015幎4月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Professional service

The courier let them down (non-arrival of parts to Australia after more than a month). When contacted, they had replacements to me within three days with no fuss.

2015幎3月26日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報