Relocate Removals & Storage  レビュヌ 

209
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I used Relocate removals after being recommeded to me. Everything went really well regarding the move. Orain and Brian were great and the price was very reasonable. I would recommend Relocate myself.... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Really happy with the service from start to finish. The team were friendly, professional and made the whole move a lot less stressful. Would definitely recommend them to anyone looking for a reliable... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The team that moved me was so pleasant and nothing was too much trouble. Every thing was handled with care and asked where I would like it placed. The company was respectful of my wishes on wanting... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Used them for a relocation service including packing twice. No complaints except for minor niggles. Well packed stuff and good info exchange - well documented rates and they are reasonably priced. Wou... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 匕越し・倉庫保管業
  2. ・
  3. 匕越業者

圓該䌁業による蚘述

Moving house can be one of the most stressful times in your life, but here at Relocate Removals with our experience and knowledge, we’ll make sure your moving day will be one of excitement about your new beginning and not full of worry. Our family run business has been running for many years, our Director Bill has been working in the removals industry for over 40 years, so we guarantee we know a thing or two about relocating people and their belongings.


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

209件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.5

すべおのレビュヌ

(209)

過去12か月のレビュヌ数: 48ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Relocate were absolutely brilliant

Relocate were absolutely brilliant!
I would definitely recommend them. The team were very polite, efficient, clean and tidy. During these strange times with the covid restrictions the team followed all the safety guidelines to ensure that myself and my family felt safe. 10/10.
They respected us as customers, calling us all by our names (a nice personal touch) lots of 'please' and 'thank yous'. Nothing was too much trouble, if we asked for a piece of furniture or boxes to be moved elsewhere whilst making our mind up on the layout of our new home.
I still can't believe how quick they were! It honestly felt like magic! Such a hard working and lovely team! Thank you all for making what would be a stressful time an enjoyable experience.

2021幎4月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

An experienced, efficient company

I found Relocate online throughGoogle. They were happy to help organise our move, we had lived in our house for 28 years so not something we were looking forward to! And made the whole process leading up to moving day, so easy.
We had a very stressful time on completion day to say the least, the guys at Relocate, all four of them on the day, were super fast and efficient and went out of their way to help us out in what was a very difficult, unexpected situation. Would recommend them 100% and should I ever move house again, I know I would give them a call

2021幎3月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Removal experience with Relocate Removals

Used this company at the beginning of February, they were very professional, they gave us lots of boxes and tape. They called the day before to tell us what time they would be arriving. They were a very hardworking team, they were polite and very respectful and careful when moving our things. The removal went really smoothly, they had to wait a very long time until we could get our furniture into the new property (which was really annoying), they were very patient and respectful towards us and moved our things in professionally and quickly. I would definitely recommend this company and they are really good value for money.

2021幎3月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

We used this company for our move last


We used this company for our move last Thursday. They initially came round a few weeks prior to our moving date to look at our home to give us an accurate quote in regards to the type of transport needed as well as how many porters to provide on the day. We were given boxes and tape to pack up our belongings which were really strong. They contacted us the day before to give an estimate of arrival time and to ensure that all details were correct.
On the day of moving they arrived at the agreed time. The porters were extremely polite and very hardworking. They packed my belongings into the lorry as if it were their own items as that much care was taken. They took the items to my new address and unloaded and put them into the rooms which I had requested. I can not believe how quickly they loaded up. We even had an issue where my bed wouldn’t get down the stairs but somehow without causing any damage they got it out saving me having to buy a new bed as we had banisters installed after purchasing the bed.
What a fantastic company, so much so that I have recommended them to my sister who is due to move soon. This company went above and beyond to help my move go as stress free as possible so thank you for making the day run smoothly.

2021幎2月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

This company go above and beyond for you, nothing is a problem, extremely helpful. Don't hesitate to use them.

2021幎1月14日
自発的なレビュヌ
Relocate Removals & Storage  ロゎ

Relocate Removals & Storage からの回答

Hi Janet,

Thank you for your review and wish you all the best.

Regards
Relocate Removals

5぀星のうち1の評䟡

FOR GOD'S SAKE DO NOT USE

Full of charm when they come to quote for the job but that's where the positives end......
Made them fully aware of no date set in stone, after giving a provisional date which we later had to change they said NO you are fully liable to pay the full removal fee for the date first told and it is not changeable.
This company is deceitful, and managed by money grabbing thieves.
Also been made aware this company has changed its name many times.
You have been warned.

2020幎12月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terrible service and even worse Management

Having done as requested by relocate ie check with them their availability BEFORE confirming move date with Solicitor and then having been told by them “Yes you are booked in for that date” I then confirmed my date with solicitor and all 5 in chain exchanged contracts. I immediately emailed Relocate for payment requirements etc and after not hearing back from them after 2 days phoned them to be told “Bill will have to look to see if he could move you”. I explained I’d already been confirmed and booked in. I never received a phone call back, and when I called again a pleasant lady told me they couldn’t move me as they were busy !! Despite many calls and requests Bill never phoned me back

2020幎11月26日
自発的なレビュヌ
Relocate Removals & Storage  ロゎ

Relocate Removals & Storage からの回答

Good Afternoon Andy,

Thank you for your review, although we feel it is unjust and misleading, after pulling all emails we could not see any that you sent only the ones which Relocate Removals sent you.

14/9/20 Confirmation of Estimate Booking
16/9/20 Quote sent
5/11/20 Quote sent again

We advise all our customers that we cannot book any removals until a confirmed removal date is given with signed paperwork, we did not receive any signed paperwork from you and you did not
confirm the removal date at first, you was just checking availability.

We are a small family run business with a limited amount of vehicles and cannot keep dates open
that have not been confirmed.

When you called yesterday to speak to the manager, who was already on the phone to someone else, he phoned you back but with no answer. He also tried to move vehicles around to do your removal but could not hence the phone call from the pleasant lady.

If you have any questions please call on 07860747098

5぀星のうち5の評䟡

GREAT SERVICE

I found this company to be friendly and efficient from start to finish the three guys who moved us Plug, Jade and Jimmy arrived early and got everything packed on the van and unpacked quickly with good humour throughout would recommend Relocate to anyone

2020幎9月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE THIS COMPANY!!

DO NOT USE THIS COMPANY!!! they are thief's!! They will steal your money and your belongings. They can not be trusted. They are not taking responsibility for their actions!! I wouldn’t want this happening to someone else so please don’t use this removal company!!!

2020幎9月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do not use relocate removals they have thieves amongst them

Do not use relocate removals. My parents used them over the weekend and had money stolen out of a box she had hidden amongst other valuables. My mum had told them not to take the box as it was going in her car on removal day but they picked it up “by accident” the move didn’t go as planned and her belongings was kept in their lockup over night. The next day the box was one of the last things to be found off the lorry and once my mum has a chance to go through when they had gone she could see it had been tampered with and her £500 cash had been taken. The company aren’t taking reponsibility for it and saying it’s our fault for leaving valuables on the lorry 😡. We have filed a police report and taking it further. DO NOT USE

2020幎9月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. Bill is either a crook himself or employs crooks. Belongings in excess of £500 have gone missing during our move as the lorries had to go to his lock up overnight. Someone has gone through our boxes and helped themselves. Bill takes no responsibility for this and hasn't contacted us himself even though it is his company's name on the line. We now have the police involved!

2020幎9月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. On initial inspection, the representative caused damage to the banister post. He admitted fault and sent a claims form for me to send the company so they would pay for the damages. However, when speaking with BILL CONLON, the manager, I was informed it was an accident and these things happen. HE then INFORMED me that I was a problem customer and he didn't want MY business. What an absolute joke this company is. If you have no issues in using a company that damages your property without liability, then this is the company for you. Alternatively, STAY CLEAR OF them.

2019幎3月27日
自発的なレビュヌ
Relocate Removals & Storage  ロゎ

Relocate Removals & Storage からの回答

Dear George,

With regards to your feedback we would like to provide our version of events.

We fully accept that indeed your banister was damaged by one of our representatives while at your premises. We also accepted to pay for the damages for which you submitted a claim.

As you can appreciate in the removals business accidents can happen but are rare but when they do then we have insurance to cover them, and we have never had any issues in paying out for the damage.

Upon speaking to the office manager and in conversation, he was merely conversing with you regarding the damage and all of sudden you became abusive to him. At this point we decided we were no longer a good fit for each other and could not continue to do your removal job.

Unfortunately we cannot tolerate abuse towards our staff and rather than do a job not knowing if we will have further issues we would rather politely decline job.

As you can see from our previous reviews (4.7/5 stars) we do provide a reliable, safe and friendly removal service and take pride in helping our customers move home since 1955.

We like to treat our customers with respect and equally expect the same.

I hope this doesn't discourage other customers as we welcome people to read the rest of our reviews and make up their own minds based on the positive and negative.

Having an average of 4.7/5 from over 90 customers, I am sure most will agree that is more towards the good.

Regards
Relocate Removals

5぀星のうち1の評䟡

Awful from start to finish!!!

Awful from start to finish!!!! Arrives late and the driver was rude to me, moaning about parking spaces, when I showed him where he could park. He then threatened to walk off of the job if the parking at the location we were moving to wasn't sorted ( which I already confirmed was). One of the guys continually moaned and stressed me out! They didn't provide boxes as they promised and the guy that gave the quote told us to put things in black bags!! We moved from London to Kent and on the way there, there were huge delays ( we were stuck for 4 hours). The boss Bill continually rang me and harassed me asking me where I was, when he knew there was an accident as his drivers were also stuck in traffic. We arranged for friends to get the keys to the new house and let the removal men in as they arrived before us. Our friends told us that they were effing and blinding and were all round awful!!! We have loads of breakages and lots of walls damaged and scuffed. To conclude, what was an already stressful relocation and move was made worse by this company. I have moved many times and this was by far the worse experience I have ever had.

2018幎11月7日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

excellent from start to finish

These guys moved me to Colchester from Chadwell Heath and were brilliant from start to finish . The estimator , the office , Bill the manager , the 2 guys that handled the move on the 22.03.18 . were first class . They were £100 cheaper than the second best quote and everything done was top value service . On my experience I would recommend these guys .

2018幎5月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Horrible customer service which did not 


We used their packing and removal. Horrible customer service which did not care about missing items. Despite our generosity we noticed that a few items went missing such as gift cards, expensive nail polish, perfume and scarf. we approached the manager to report lost/stolen items. He did not bother at all, as it was more than 7 days of the policy ( it took long to open all boxes) , he also said as we checked behind the van and signed the paper it meant we had all our items ( as if gift cards were supposed to be left in the van?). Also, workers tried to hide the marks we left on boxes that they did not deliver carefully so that we could not check them out ASAP. The workers slowed down the service from midday due to being hungry despite being offered lunch and offered time to eat. Wished to read other costumer reviews before contracting as now we could see other costumers who had been victims of similar or even worse experiences.

2017幎12月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Feedback

The team were professional, quick and efficient.

Considered and got on with the job.

I did not check how they packed my goods so have no clarity on whether the packing itself was of a high standard.

They were efficient though and provided a v good service. I do think they may have split the door leading to my tv door but i cant tell whether it happened during the move or another time.

2016幎2月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent Service Team

I would have no hesitation in recommending this removal company.

A three man team arrived promptly. They were extremely helpful and went about their business in a very cheerful and professionally manner. Nothing was too much trouble. They were very patient as we had to wait to gain access to new property.

Well done Relocate Removals!

2016幎2月2日
自発的なレビュヌ
Relocate Removals & Storage  ロゎ

Relocate Removals & Storage からの回答

Hi Maureen,

Thanks for the review - we are delighted you had a pleasant experience. Thanks for choosing us.

Kind Regards
The Relocate Team

5぀星のうち5の評䟡

Relocate Removals

Great service all round, from the helpful friendly girls in the office to the polite helpful removal guys and also got a good deal from the manager. Great job....well done all!

2016幎2月2日
自発的なレビュヌ
Relocate Removals & Storage  ロゎ

Relocate Removals & Storage からの回答

Hi Tracey

Thanks for leaving us a review! We always like to make sure our customers get themselves a good deal.

Kind Regards
The Relocate Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報