SleepHubs Ltd. レビュヌ 

389
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.4

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I had a great conversation with Charlie, who was able to reassure me that I actually was not experiencing as bad sleep as I thought. At the same time, he was able to give some suggestions for my daugh... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

The topper isn't suitable for me as a side sleeper I'm waking up every couple of hours with hip pain I really thought it would help especially because it's been recommended by so many people with the... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Really impressed - adjust each side of the mattress to whatever suits our requirements. Literally just moving foam inserts to wherever needs support. I’d been struggling with a bad back for a couple... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

The most awesomely comfy bed imaginable and that’s saying something because I am probably the fussiest person you’ll ever meet when it comes to mattresses. Both my husband and I are so delighted. We d... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ベッド専門店
  2. ・
  3. 寝宀家具店
  4. 専門クリニック

圓該䌁業による蚘述

SleepHubs is an innovative online based company offering products, advice, diagnosis and treatment of sleep disorders and common sleep issues. With some of Europe's leading Sleep Experts, SleepHubs can help you to get a better night's sleep, whatever your issue may be.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

389件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.4

すべおのレビュヌ

(389)

過去12か月のレビュヌ数: 0ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Ever since we got the mattress

Ever since we got the mattress, myself & my husband have slept better. My fibromyalgia is less painful first thing in the morning, than it was before we got the mattress. Also my husbands back pain & knee pains are less painful due to the mattress as well. So thank you so much for creating this mattress.

2018幎9月9日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Rebecca,

Thanks a lot for leaving such a fantastic review. We are delighted to hear that you and your husband's pain has decreased since using your new Nrem mattress and that is is helping you both to sleep better.

We hope that you continue to benefit from many more good night's sleep and if there is anything else that we can help with then please let me know.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち3の評䟡

No contact

*UPDATE* Contacted within a minute of my review and message by Tom at TS who sorted out the problem with the delivery service. I've a date now for 13th, I hope the wait is worth it!😎
Ordered a mattress almost a week ago, but still not heard from the delivery company. I'm a little concerned as the website states they usually contact the customer within 2 days. Tried to telephone Tweak Slumber only to get an answerphone. I've given the benefit of the doubt, hence 3 stars and not 1. Fingers crossed I'm contacted soon.

2018幎9月6日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Sian,

We are really sorry for your delivery delay and the experience you have received so far.

Unfortunately it appears that your delivery was missed from our system due to a technical error. I have however sorted this out with our delivery partners and can see that you have been given a scheduled delivery date for next week now.

I am really sorry for the delay with this, and we really hope you enjoy sleeping on your new mattress when it is delivered. If there is anything else that we can help with in the meantime then please let me know.

Kind regards

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service, clear fast communications and very helpful

2018幎8月28日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Graham

Thanks for your great 5 Star review. We are delighted to hear you have been so far impressed by our service and hope that you are just as impressed with your new mattress and get many good night's sleep.

If there is anything else that we can help with then please get in touch and we will be happy to help.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

Best ever!

We have had this mattress for a week now and it is by far the best mattress we have ever slept on! Love that we can set our own densities. some of our aches and pains heave definitely eased! It's amazing... looking forward to the next 9 years and 51 weeks of sleep!!

2018幎8月27日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Lynne,

Thanks for leaving such a fantastic review and we are delighted to hear that you are enjoying your mattress.

It is great to hear that the mattress is already helping you and that your aches and pains have already started getting better and we hope that you continue to get many more good night's sleep going forward. If there is anything else that we can help with in the future then please let us know.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち2の評䟡

No delivery information received

2018幎8月23日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Michael,

Thanks for getting in touch and we are really sorry you have not yet heard regarding your delivery. Our delivery time frame is currently 8 to 15 working days and we are really confused that you have not yet heard anything regarding this.

Please be advised that our customer service team is currently looking into this and will get back to you today to find out when you can expect delivery.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

Although I had to return my mattress


Although I had to return my mattress due to my body not the mattress it’s self. The company themselves could not have been nicer to deal with excellent all round.

2018幎8月13日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Anita,

We are so grateful for you leaving such a generous review despite having returned the mattress.

It is a real shame that our mattress did not prove suitable for you. Unfortunately our mattress cannot be guaranteed to help with everyones pain, however we do always try to help wherever possible by giving recommended set ups, and sending out new foam inserts to try.

We wish you the best of luck in the future and thank you for taking the time to try our mattress and giving Tweak Slumber a go.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

So pleased with my new mattress can’t


So pleased with my new mattress can’t believe how much better I sleep at night after years of pain. Would recommend this product to anyone and give it a try it just might change your life.

2018幎8月8日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Sheila,

We are so pleased to hear that you are enjoying your new mattress and that it is now helping you to sleep better. It is always so great to hear when our customer benefit from having one of our Nrem mattresses and we are delighted to have you as part of the Tweak Slumber family and sleeping better.

Please be sure to let us know how you get on going forwards or if there is anything else that we can help with in the future.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち5の評䟡

Best mattress we've ever had

Best mattress we've ever had. I had a broken hip and scoliosis. Since lying on the bed all pain has reduced I'm sleeping better and my scoliosis has reduced.

2018幎8月6日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Vicki,

Thanks for getting in touch and leaving such a fantastic review. We are so pleased to hear that your new Nrem mattress is your best mattress you've ever had and that your pain has now reduced.

We really hope that you continue to get many more good night's sleep on your new mattress and if there is anything else we can help with then please let me know.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち4の評䟡

Great customer service all round

Ordering was simple and when I tried to use the offer code I had, the assistant said they'd give me another one saving me even more money!

Delivery was prompt and as promised, although the company who delivered it are only in my area once a week, so we had to wait a bit longer than hoped.

My girlfriend noticed a stain on the topper (that had eluded my eyesight), which was disappointing. One email later, and they confirmed it was a brand new mattress, but suggested the stain was likely caused at the manufacturing stage and would send another topper out for me, free of charge. The date they mentioned didn't suit, but they changed it immediately for my choice of date.

2018幎8月3日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Simon,

Thanks for leaving such a great review.

We are delighted to hear that we were able to help assist you with your order and that you were able to use one of our unique discount codes.

We are very sorry to hear that your delivery was slightly longer than you expected. Unfortunately as we offer a two man delivery to your room of choice we are limited that we can only deliver to certain areas on certain days of the week. However we are always happy to work with our customers to try and get a delivery date which is most convenient for you.

I have also checked with our customer services team and can see that a replacement cover has been sent to you already and is due for delivery via courier today. This will of course be free of charge and is very easy to replace in the comfort of your own home.

We do hope that you continue to enjoy your new mattress and if there is anything else that we can help with then please let us know.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち5の評䟡

I LOVE IT

Since taking delivery of our nrem mattress I have slept painfree every night, and it has been a deep renewing sleep too. I don’t wake up in the morning in absolute agony anymore either.
As a fibromyalgia and crumbling spine sufferer the decision to invest in an nrem mattress was the best decision we ever made.
I LOVE MY MATTRESS

2018幎8月3日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Antonia,

What a great review, thanks so much! We are so pleased to hear that your new Nrem mattress is helping you to sleep better and that you are now getting an pain free night's sleep.

We always love to hear our customer success stories and are delighted that you are one of them. Please be sure to keep us updated on how you are getting on and if there is anything else that we are able to help with.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち4の評䟡

Problems getting my mattress from courier

I had problems getting my mattress from a courier company. Emailed tweak slumber who were fantastic at sorting it out for me

2018幎8月1日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Louise,

Thanks for your review and getting in touch.

Once again we are really sorry that there was a slight delay with delivery of your mattress. Unfortunately delivery to N. Ireland is slightly longer than the 5 to 8 working days advertised on our website due to the additional processes involved with shipping it to you.

We are delighted to hear that your mattress has now been delivered and we hope that you really enjoy sleeping on it and get your comfiest night's sleep.

Please let us know how you get on and if there is anything else that we can help with in the future.

Kind regards.

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち4の評䟡

Good communication and quick delivery

2018幎7月25日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Philip,

Thanks for your review. We are delighted to that you were pleased with the service you received from ourselves and we hope that you are now enjoying your new mattress and benefiting from a good night's sleep.

Please let us know how you are getting on and if there is anything else that we can help with.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち5の評䟡

I bought my mattress around January

I bought my mattress around January. But waitrd till now to review. I have scoliosis which is a curvature of the spine ive had for 50years and work in healthcare which definitely doesn't help my back BUT i love my job and since getting N.rem mattress ive went from around 3 hours sleep to now 8 sometimes even 12 hours sleep which i thought my son playing a trick with the clock.
Only downside is the fact i initially got it for 100 days free trial.And Tweak Slumber DID NOT have the decency to email,phone,or text near the 100 days to see how i was getting on with it and if i was wanting to keep or return it so i lost track off time and couldn't have told you when my 100 days were up
GOOD JOB i intended to keep it.im in love with it even recommended it to my doctors and physical therapist
And one other thing im annoyed at is the phishing scam emails i get EVERY week saying ive NOT paid or with a gentlemans name abour him not paying todays emsil was a bogus bill invoice aarrhh
Repeatedly send them to tweak slumber but never get reply
But mattress is AMAZING

2018幎7月24日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Sharon,

Thank you so much for your fantastic five star review. We absolutely thrilled to hear that you have been enjoying your new Nrem mattress and that your sleep has increased. It is so great to hear our customers success stories and we are delighted to know that yours is one of them.

Unfortunately due to the high number of customers we have we are not able to inform our customers of when their 100 night money back guarantees are coming to an end. However we do find that most customers, such as yourself, do not need to take advantage of this and usually do get in touch if they are having problems within the 100 nights - which we are always happy to help with.

We are sorry to hear that you have been receiving emails also and I can see that our customer services team have been in touch and answered your directly regarding this. We do advise that you only respond to emails that come directly from us and not from unrecognised email addresses.

If you do continue to have problems with this then please let me know and we will be happy to assist.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち5の評䟡

So very very happy with my purchase

So very very happy with my purchase, 5 star.

2018幎7月23日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Tracy,

Thanks for your review and we are delighted that you are pleased with your mattress and have given it the 5 star rating. We hope you are getting plenty of good night's sleep now and if there is anything else that we can help with then please let us know.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち5の評䟡

Best nights sleep ever

I purchased one of these dual mattresses a couple of months ago. I have waited until now to give an absolute honest opinion. I am just so delighted with it just had to write a review (as 1st for me). I have been married for 27 years and it is honestly the best nights sleep I have had. My husband has a back problem and can only sleep on a firm mattress. This has been so painful for me as I suffer from RA,OA and Osteoporosis with extremely painful bursas. I had resorted to sleeping in the spare bed. After a lot of research I discovered the Dual mattress. I did look at other split type beds but didn't really want to go through all the hassle and expense of buying one of those and getting rid of a perfectly good bed frame. We didn't even have to remove the old mattress as we paid a little extra and the delivery men took it away for us. Well worth it when your getting older. I know these mattresses are quite a substantial purchase but in my opinion they are worth every single penny and more. I have gone from getting approximately 4 hours sleep a night to at least 8hours , don't want to get up in the morning it is so comfortable. My husband feels the same. You can also tell by the mattress that it is made of good quality materials. To be honest I have paid more than this for just an ordinary orthopaedic mattress in the past. If you are thinking about buying one don't hesitate as you won't regret it. The after sales support is great too if you should need it. In case you're wondering I have not been paid for this review and I am not affiliated with this company in any way. Excellent delivery service too.

2018幎7月19日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Mrs Cull,

Many thanks for leaving such a fantastic review. We are so pleased to hear that you are enjoying your new mattress and that you have been impressed by the service so far.

Our goal is to help everyone sleep better, so to hear that your sleep has improved from 4 hours a night to 8 hours is fantastic news. We understand that buying a new mattress can be a difficult process and getting a good dual comfort mattress is very difficult. We are delighted to hear that you have been pleased by your decision to purchase a Tweak mattress and we hope that you continue to enjoy sleeping on it and benefitting from many more good night's sleep to come.

If there is anything else that we can help with then please let us know and we will be happy to help.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち1の評䟡

A shocking company.

A shocking company.I missed the delivery of my mattress, I then contacted them for redelivery of which they wanted to charge me an additional £60! because it was a ‘2 man job’!
Cancelled the order , bought a Leesa instead , funny I missed my order not once but twice and they delivered a third time absolutely free! and there was two men too! Absolutely beautiful mattress.
I would avoid this company at all costs and go with a more reliable , well- known brand.

2018幎7月10日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi David,

We are sorry that you have been disappointed by the service you have received. We offer a free of charge, two man delivery service to the room of your choice, taking away all packaging and leaving you with a customised mattress that is ready to sleep on immediately. We do try to make the process as clear as possible for all customers, with an agreed delivery date, a time slot provided on the day of delivery and advising that someone should be in to accept delivery on the day. Unfortunately, in your case there was no one at home to take delivery of the order which was attempted on your agreed date. There is a cost involved when we have to reschedule a delivery after a failed first attempt. This is the reason that we did request that the second delivery would be charged to yourself as the failed attempt has been paid by ourselves.

We are sorry that you found this unacceptable and that we were not able to help you sleep better with a Tweak Slumber mattress at this time. If in the future you do reconsider one of our products then please get in touch and we will be happy to assist.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

Time for a Change - New Mattress

My back isn't in great shape so decided to change my mattress to see if it would enable me to get a better night of sleep - this mattress has delivered - it it so supportive and comfortable. Can't recommend it highly enough.

2018幎7月9日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Kati,

We are delighted to hear that your mattress has helped your back and that you are now sleeping better. It always makes us really happy to hear when our customers are getting the good nights sleep and rest they deserve. We are so pleased that you are now sleeping better and if there is anything else that we can help with then please let us know.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち4の評䟡

Great mattress

Great mattress, exactly as described. The only small problem was it took a while to get it delivered as we are down in Cornwall and they only had certain times they were in the area, but that was fine as we were in no rush to get it and it was well worth the wait.
Many thanks, sleeping much better now!!

2018幎7月7日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi there,

Thanks for your great review.

We are sorry to hear that there was a slightly delay with delivery of your mattress. As we offer a two man delivery to the room of your choice rather than couriered to your doorstep, delivery to certain UK postcodes can take slightly longer. Unfortunately this does include Cornwall, and we are sorry for the delay with your delivery.

However we are delighted to hear that you are enjoying your mattress and we hope that you continue to benefit from many more good night's sleep.

If there is anything else that we can help with in the future the please let us know.

Kind regards,

Tom @Tweak Slumber

5぀星のうち4の評䟡

Good mattress

Good mattress. Could poss be softer and more like memory foam but otherwise great mattress

2018幎7月6日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Samantha,

We are very happy that you are pleased with your mattress but sorry that it is not soft enough. If you would like to email our customer support team at info@tweakslumber.com we would be happy to provide you with some additional softer foam inserts.

Kind regards

Tom @TweakSlumber

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant service very knowledgeable


Brilliant service very knowledgeable about their products. As a result, I have an excellent mattress that is ideal for my back.

2018幎6月24日
自発的なレビュヌ
SleepHubs Ltd. ロゎ

SleepHubs Ltd. からの回答

Hi Madeline,

Thanks for your fantastic review. We are delighted to hear that your new mattress is helping your back and you are pleased with your purchase.

We hope you continue to benefit from many more good night's sleep and if there is anything else that we can help with then please get in touch.

Kind regards,

Tom @TweakSlumber

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報