Snowtrax レビュー 

32
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

We've been twice now and both times have been excellent. The first time was for new boots which were expertly selected and fitted. The second time was for a boot tweak, to add custom insoles and to... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Paul has been absolulty amazing, he has helped with every step choosing Boots and ski's that fit our needs (3 adults), he has a wicked sense of humour and it very knowledgeable, a great asset to you s... もっと見る

5つ星のうち2の評価

They took my money for an online item which 3 days later they announced they did not have in stock. They like to excuse themselves by claiming a 'technical' problem, but that does not cut it - the err... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent service today by Ruby. From moment I walked in she was polite and helpful. She offered me various items to try without any pressure to buy even tho it was getting near to closing time. Gr... もっと見る

企業情報


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

32件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(32)

過去12か月のレビュー数: 4件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Ordered a pair of Skis and customer…

Ordered a pair of Skis and customer service was super quick and helpful.

I asked for it to be shipped as I am going travelling soon and they made an effort to do so which I appreciate.

I will update once I receive the item but so far 5 stars. Harry has been super helpful

2026年2月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service today by Ruby

Excellent service today by Ruby. From moment I walked in she was polite and helpful. She offered me various items to try without any pressure to buy even tho it was getting near to closing time. Great selection of stock at competitive prices as they send stuff all over the world. Well done Ruby.

2025年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

They charge £25 to try on snowboard boots

I've bought lots of snowboard gear from Snowtrax over the years, and went yesterday to try on boots. Lots of staff, quiet shop. No prices on any snowboard boots and I was told to cross-reference a brochure. Lots of boots online aren't on display. I asked to try some boots on and they said i need an appointment. Thought they were joking. But okay, they can book me in for £25. huh?
Spoke to duty manager and he confirmed; new policy is they charge £25 to try on boots. They measure and ask my budget and then give me options. If i buy, no charge. If I don't like them, I pay £25.
'Can I just try this in a size ten?', I asked. 'No, because then you might ask for another and another and it takes time so we have to charge'.
Sorry but I think if you own a shoe shop, customers are going to try on shoes. I know that could be annoying. I asked if they'd prefer I order five pairs online and return the four that don't fit, and they said yes. I left.
Three stars because there's lots to like about snowtrax. This is really a review of your £25 policy, which leaves a sour taste.
Perhaps you could do the £25 concierge service for those who want it, and then a normal 'can-I-try-that-in-a-ten' for those of us who feel confident in buying footwear. You used to have all the boots out so you could just find your size and buy, which was even better than having to ask for sizes and would save you the time.
One more thing; on your website you can't select 'UK 10' and see all the options, because it's filed under '29 / UK 10', '29 (UK 10)', etc. If it was tidied up it would make it easier. Bought on another website in the end, which is sad because i always support local if i can.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

Thank you for taking the time to leave such a detailed review, and for being a loyal Snowtrax customer over the years, we truly appreciate it.

We’re sorry to hear that your recent visit didn’t meet your expectations. Our £25 boot fitting fee is part of a new policy designed to ensure that customers receive dedicated time, measurement, and expert guidance during what can be a lengthy and technical fitting process. The fee is fully redeemable against any boot purchase, and helps us maintain the level of service and staff expertise required for specialist fittings.

We understand this approach may not suit everyone, and we appreciate your perspective. Your comments about in store displays and website sizing filters are also very helpful, and we’ll pass them on to the relevant teams for review.

Thank you again for your feedback and for supporting Snowtrax in the past. We hope we’ll have the opportunity to assist you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Had a lovely day out in snow tracks

Had a lovely day out in snow tracks. My son has special needs and is a fussy eater. Chicken nuggets came and they were chicken chunks. ( No difference to some people, massive difference to us) staf were fantastic and even swap them straight out for us and replaced us with sausages free of charge. One happy boy. Great service. Fantastic staff.

2025年4月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Be carefull with VAT/import duties!!

Found a very nice deal for Amundsen Peak Panther skipants. The online deal stated 294 GPB + 24 GPB delivery cost to NL. So I ordered. I’m happy with the pants but I had to pay and incremental 150 Euros VAT and import tax because I live in the Netherland!!! Apparently the listprice on the website is excl VAT. Which is strange for a consumer site. It doesn’t really mentions whether VAT is included or excluded. If I had known, I wouldn’t have bought it. Snowtrax needs to inform international customers clearly about this. I did call customer service and their answer was that “they haven’t had any complaints” about it..nice.

2025年1月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

They took my money for an online item…

They took my money for an online item which 3 days later they announced they did not have in stock. They like to excuse themselves by claiming a 'technical' problem, but that does not cut it - the errors is either in their incompetent management of their stock or IT system or human error. They were "too busy" too offer me an alternative product. I gave them the second star because I did get my refund in the timeframe promised

2025年1月9日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

We understand your frustration regarding the recent out of stock issue with your order. We sincerely apologise for the inconvenience caused by this. We are constantly working to improve our inventory management systems to minimise these occurrences.

We value your feedback and appreciate you bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

We've been twice now and both times…

We've been twice now and both times have been excellent. The first time was for new boots which were expertly selected and fitted. The second time was for a boot tweak, to add custom insoles and to have a helmet fitted for another family member. Can't fault the competence and knowledge from both Paul and Nici, and everyone we saw was friendly and helpful. Will return for all things snow related. Worth driving an hour each way.

2024年12月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I cannot recommend Snowtrax enough

I cannot recommend Snowtrax enough. I was looking for some new skis for this season and came across their online store. They had a number of pairs of skis extremely competitively priced, so I gave them a call to ask a few questions.

I spoke with Nick, who was extremely knowledgeable and helpful and he went above and beyond to help guide me to the skis most suited to me, and even took the time to not only photograph a particular colour of binding on the skis he had recommended to me and send that photo over in an email, but also to get opinion from two other members of staff for good measure.

I was already impressed, but after emailing me first thing the next morning to ask for measurements to fit the bindings, the skis then arrived the following day. This is without doubt the best service I have received point blank.

To summarise:

best price online
Impeccable service
Speedy delivery

2024年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Charged me for an item they did not have in stock and now I'm still waiting for a refund

Ordered and paid for an item online. After I had placed the order Snowtrax contacted me to tell me the item wasn't in stock. I asked for a refund, 1 week goes by and I still haven't received my refund so I contact Snowtrax who tell me 'for some reason the system did not fully process the refund' and the refund has now been 'manually processed' and I need to continue waiting. So in a nut shell, they were extremely quick to take my money and sell me an item they did not have and now expect me to wait weeks for a refund.
There are much better shops online, selling the same items and providing a good service to their customers, spend your money with them.

2024年2月15日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

Hi, I'm very sorry we were unable to supply the product you ordered and for the delay with your refund. We pride ourselves on excellent customer service and are sorry a couple of technical glitches caused you a poor experience with us.

5つ星のうち5の評価

Excellent experience (online)

Excellent experience (online). They were quick to respond to my emails, dispatch and delivery of my order was very quick, and a hassle-free return for an item which didn't fit. Would happily use again.

2023年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fantastic Store

Don't normally write reviews but having looked on here prior to placing an order with Snowtrax I was a bit sceptical. However, I can say that I had a completely positive experience. I ordered a ski bag and it pretty much arrived the next day, I received tracking updates etc. and Snowtrax offer super good deals too. Would highly recommend. Have also ordered some poles from here too, no trouble at all. Thanks so much :-)

2023年3月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Advertise products they don’t have

Clicked on an add for snowboard boots, chose size, width and paid only to get an email to say there was an error by the web company and what I ordered was not available . Seems a bit of a con to try and get me to pay more for an alternative, so I cancelled. First and last time I have tried to use this company, will stick to to my regular company now

2023年3月12日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

Hi Paul, I'm very sorry for the problem with your order. Not a con at all, just a genuine error on our behalf. You ordered the wide version of the snowboard boot, it was mislabelled and we only had the standard width in stock. Our team spotted the error before shipping and offered an alternative or refund.

5つ星のうち1の評価

Went to buy ski boots on 12th January…

Went to buy ski boots on 12th January 2023. Offered only one boot as was told they were low on stock. Paid £90 extra for gold fitting. At the time checked internet prices which were vastly lower. They did not price match but offered 10% discount on the boots which I bought. Boots very uncomfortable after ski trip and went back on 1st February to have boots adjusted. Went on ski trip late February and boots even more uncomfortable. After 4 days so uncomfortable causing sore feet so took boots to ski shop in morzine only to find to everyones amazement the inners were put into wrong boots (Left in right boot and right in left boot). Emailed manager on 3rd March but no suprise there has been no reply. Not such a good boot lab gold service they advertise.

2023年2月1日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

Hi Mark, I was very sorry to hear about your disappointing experience. We have an excellent reputation and it's disappointing to hear we did not deliver this on our visit. I responded to your email, please double check if you have received this. If not, then contact the store so we can resolve this for you. Many Thanks

5つ星のうち1の評価

Awful customer experience

I visited Snowtrax with my husband and waited for 20 mins before we were attended to… even then we were told that Nick was the person we needed to see for some skis. Unfortunately the member of staff was not friendly and condescending, after waiting for another 10 mins we left. As nobody came to serve us.
This was disappointing as we like to support local businesses but felt unwelcome and that customer service was not a priority

2022年11月30日
自発的なレビュー
Snowtrax ロゴ

Snowtrax からの回答

I'm very sorry to hear about your disappointing visit to our store. We were short staffed yesterday and exceptionally busy, however this is no excuse for the experience you had. One of the team should have taken your details so we could arrange a personal appointment, so you could receive the individual tailored advice we're renowned for. Please can you email us at sales@snowtraxstore.co.uk and I can arrange this for you. Kind Regards, Nick

5つ星のうち5の評価

First class service!

Just bought ski boots from the snowtrax shop. Attention to detail and service from Paul was first class! Nothing was too much trouble or rushed - his primary goal was to make sure I had the right boots for me. Thank you.

2022年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not use the store

Do not use the store! They were happy to take my money and tell me the order was going out that evening. But 24hrs later they sent me a email saying our stock maybe wrong and we don't have it. Then proceed to tell me it will take 3 working days to be refunded.

I'm disgusted at this company do not use.

2022年2月3日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報