Stylefile.nl レビュー 

553
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

2 paar sneakers besteld, na 4 dagen nog steeds onduidelijk waneer of deze geleverd zullen worden. Eenmaal maar nooit weer dat ik iets bij stylefile.nl bestel!!

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Op 8 aug 2 new era Seahawks petten besteld. IDeal betaling gedaan van 43€. Vervolgens honeys meer gehoord behalve een nieuwsbrief. Thx! :-( Dit zegt het bankafschrift: Naam: Publikat GmbH ?... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Over de shop en de schoenen kan ik niets aanmerken. Snel verstuurd en geleverd binnen de aangegeven termijn. MAAR... Als men dure sneakers besteld en deze worden in een kartonnen doos gestoken zonder... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered Crocs Hello KItty Jibbitz sets on two separate occasions (april 16 and 22). Both were securely wrapped and delivered withiin a week. The confirmation email provided a GLS track-and-trace lin... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

さまざまな外部ソースから提供された情報

In de Stylefile webshop vind je alles rondom streetwear, sneakers en graffiti. Ons assortiment bestaat ondertussen uit meer dan 120 merken en meer dan 2000 sneakers. Met daarbij natuurlijk jullie lievelingsmerken zoals Nike, Adidas, New Balance en Naketano. Kom nu je lievelingsartikelen shoppen op Stylefile.nl!


連絡先

2.4

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

553件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.4

すべてのレビュー

(553)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Tip top in orde

Tip top in orde. Alles mooi op tijd binnen.

2021年10月29日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo Carole,

Dank voor je beoordeling.

Wij zijn erg blij te lezen dat je met onze producten en service erg tevreden bent.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Top online shop

Top online shop, haal hier vaak kleding stukken en soms unieke kledingstukken tevinden voor een goede prijs. Altijd goede service gehad, soms moet je gewoon een paar dagen tot een week wachten maar komt altijd aan.

2021年10月13日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je beoordeling.

Wij zijn erg blij te lezen dat je met onze producten en service erg tevreden bent.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Alles conform afspraak gegaan.

Alles conform afspraak gegaan.
Verzonden binnen 6 dagen werkdagen.

Track en Trace code.

Product zoals beschreven, ik ben tevreden!

2021年9月9日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je Feedback.

Wij zijn erg blij dat wij jou van onze diensten konden overtuigen.

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Top service!

Ik was opzoek naar specifieke schoenen van Onitsuka Tiger. Of meer een specifieke kleuren combinatie. Enkel Stylelife bood deze aan en nog goedkoper dan op de meeste websites.
Nadat ik besteld had, ging ik de reviews lezen.. had ik beter op voorhand kunnen doen. Door de reviews werd ik best nerveus, maar gelukkig was dat onterecht.
Na de bestelling kreeg ik vrijwel direct een bevestiging. Op dag 4 kreeg ik een mailtje dat door de drukte de levertermijn ietsje uitliep. Op dag 5 kreeg ik een verzendbevestiging en op dag 7 werden ze netjes aangeboden door GLS.
De schoenen zijn top! Aangezien dit een cadeautje is voor m’n vriend is ben ik helemaal blij!

2021年9月7日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo, Dank voor je beoordeling,
wij zijn blij te lezen dat ook jij een goede ervaring met ons hebt opgedaan.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Heb er schoenen besteld

Heb er schoenen besteld, zou een levertijd van enkele dagen zijn, na een week erachter aan gebeld te hebben, kon het nog wel 3 weken duren.
Heb deze schoenen geannuleerd, maar het geld was wel van de rekening.
Ze zouden het binnen 1 week terug betalen, maar nu 6 weken verder nog steeds geen geld op de rekening.
Erachteraan gebeld, 40 minuten in de wacht, 0,80 cent per minuut.
Hopelijk krijg ik het geld een keer terug.
Waardeloos bedrijf!

2021年9月6日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,
dank u voor uw recensie.

Het spijt ons zeer dat deze omstandigheden zich hebben voorgedaan!
We zijn blij dat we de zaak opnieuw hebben bekeken. Wij hebben de terugbetaling nu opnieuw overgemaakt, zodat het geld binnen enkele dagen bij u zal zijn.
Als u nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst op klantenservice@stylefile.nl.

Wij willen ons verontschuldigen voor eventuele problemen die zich hebben voorgedaan.

Met vriendelijke groet,
Uw Stylefile klantendienst

5つ星のうち3の評価

Ontbreken orderbevestiging

Ik lees hier bij de revieuws dat er een orderbevestiging wordt gestuurd na het opgegeven mail adres. Echter heb ik Adidas gazelle grijs sneakers besteld 43 1/3 en betaald. Hier nog geen bevestiging op gekregen. Nu weet ik niet of ze überhaupt worden opgestuurd. 1 ding weet ik wel zeker. Het bedrag is van mijn bank afgeschreven.

Mvg,

M. De Jong
Den helder.

2021年8月23日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo M. De Jong Den Helder,

Dank voor je beoordeling.

Helaas hebben wij onder deze naam geen bestelling gevonden.
Indien het bedrag van je rekening is afgeschreven, dan graag een screenshot van de betaling mailen naar de klantenservice zodat deze de betaling kunnen nakijken. Dat kan je doen via: klantenservice@stylefile.nl

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Ondanks negatieve reviews toch een…

Ondanks negatieve reviews toch een bestelling geplaatst van 200+ euro. De verzending duurde wat langer dan normaal. Ik had hier een mailtje over gestuurd en netjes antwoord gehad dat ze door de toename van de bestellingen achterliepen. 2 dagen later werd mijn bestelling verzonden.
Alles kwam netjes verpakt binnen. De Nike jas van 70eu teruggestuurd omdat deze te klein was. Binnen 2 weken netjes mijn geld teruggestort. Ik ben tevreden! Vandaar deze positieve review :)

2021年8月17日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo, Dank voor je beoordeling,
wij zijn blij te lezen dat ook jij een goede ervaring met ons hebt opgedaan.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Levertijd klopte de schoenen waren voor…

Levertijd klopte de schoenen waren voor mij iets te groot met goede klantenservice heb ik mijn geld gelijk terug gekregen👍

2021年8月15日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo, Dank voor je beoordeling,
wij zijn blij te lezen dat ook jij een goede ervaring met ons hebt opgedaan.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Goed service schoenen zoals…

Goed service schoenen zoals beschreven binnen getwijfeld naar alle reviews om er te bestellen maar super goed ervaren dankjewel

2021年8月13日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo, Dank voor je beoordeling.

Wij zijn erg blij dat jij ons de kans hebt gegeven, zodat wij jou konden overtuigen van onze service en diensten ondanks dat je niet zo goede feedbacks heb gelezen.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち3の評価

Ik heb bij stylefile addidas gympen…

Ik heb bij stylefile addidas gympen besteld en kreeg ook geen orderbevestiging dat is een punt waar ze hard aan moeten werken stond levertijd 3a4 werkdagen helaas is dat 2wk geworden maar eerlijk is eerlijk het contact was goed kreeg netjes antwoord op elke mail en zo ook de orderbevestiging en ben netjes behandeld en inmiddels de gympen ontvangen en die zijn goed dus zal zeggen stylefile werk alleen aan de bevestigingen dan kregen jullie ook geen klachten voor de rest gewoon goed

2021年8月11日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo, Dank voor je beoordeling.

Onze oprechte excuses voor het ongemak die bij de bestelling is ontstaan.

Iedere klant ontvangt een bestelbevestigingsmail en een verzendbevestigingsmail.

Echter heeft IDeal momenteel een algemene storing waaronder onze webshop van is betroffen.
Alle klanten die met Ideal betalen, daarvan komen de bestellingen via de webiste niet binnen in het interne systeem, hierdoor volgt er dus ook geen bestelbevestigingsmail en worden de bestellingen handmatig aangelegd. Dit zorgt ervoor dat bij handmatig aangelegde bestellingen geen bevestigingsmail verstuurd kan worden.

Wij zijn blij dat ondanks dit problematik de klantenservice jou goed heeft kunnen helpen en jij je pakket hebt ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Hi ik heb vandaag een bestelling…

Hi ik heb vandaag een bestelling gedaan, maar geen bevestiging ontvangen per email of ordernummer of geen enkel signaal van leven, terwijl ik crocs voor 65 euro heb afgerekend. wat is hier aan de hand?

groeten Sara

2021年8月9日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hi,

Dank voor je bericht.

Je dient een screenshot van de afschrijving te mailen naar de klantenservice samen met het artikelnummer en maat van het bestelde artikel.
Dat kan je doen op: klantenservice@stylefile.nl

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Bestelling geplaatst waarbij levertijd…

Bestelling geplaatst waarbij levertijd ongeveer 4-6 werkdagen zou zijn. Geen bevestiging ontvangen en na 6 dagen besloten om zelf via de mail contact op te nemen aangezien er geen telefoonnummer aanwezig is. Vervolgens krijg ik een bericht terug dat blijkt dat mijn bestelling niet meer aanwezig is/ uitverkocht.. vreemd want ik heb hier nog niks gehoord, laat staan mijn geld terug gekregen… vreemde bedoeling.

2021年8月2日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je beoordeling.

Wij hadden jouw medegedeeld dat door een storing helaas het automatische email niet verstuurd is, waarin wij hadden aangegeven dat jouw bestelling geannuleerd is aangezien het artikel uitverkocht is. Nadat jij ons een mail had geschreven en wij daarop volgend dit hadden gecontroleerd is dit uitgebleken. Daarvoor onze excuses.
Het bedrag is teruggestort en staat binnen 4 - 6 werkdagen op de rekening, ook dat is per email bevestigd!

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち2の評価

Geen orderbevestiging

Ik heb gister een bestelling geplaatst betaald en geen orderbevestiging ik geef jullie 2 sterren voor het slechte service ik hoop dat het pakketje zsm wordt afgeleverd zodat ik geen slechte ervaring krijg met jullie na het ontvangen van mijn pakket zal ik mijn ervaring veranderen naar 5 sterren

2021年7月30日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je beoordeling.

Kan je contact opnemen met de klantenservice zodat ze deze probleem voor je kunnen oplossen?
Dat kan via: klantenservice@stylefile.nl.

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち2の評価

Order at your own risk

I ordered 2 pants and one shirt from adidas. Only the two pants came, and the shirt was missing. So i contacted them to ask if there was a second shipment coming. They said they will investigate if the package has been fully sent and will get back to me.

BUT then i got this email: We checked it in our warehouse and the package has been fully sent. But we wil make an 'exeption' for you to refund your money. (what do you mean exeption???)

Soooo theres a chance that you wont get your order fully and that you wont get your money back cause they think you stole it.

Stylefile if you are reading this: you guys need better ways, foolproof ones, to check if all items have been sent. Cause otherwise this will happen again and people won't get the items they paid for.

EDIT: see this reply below is what I'm talking about. I'm telling you I didn't receive it in full so there's something going wrong somewhere. Please have another look Stylefile, otherwise you'll risk this happening again with someone else. I got my refund, but I'm also not ordering again. Sorry.

2021年7月26日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hello Gabriela,

Thank you for your revieuw.

You have told us that you have not received the full order, but our system shows and so does your delivery note in the parcel that all 3 articles should be in the parcel.

It might be that the article was forgotten to be packed in the parcel, due to this reason we checked this in the warehouse, and asked you to sign the declaration that you have not received the full parcel.
Normaly IF something is been forgotten to be packed and shipped to the client, the warehouse sees that in the system and resend the article to the client.
In your case, the parcel was shipped fully with all three articels, you received an parcel without any damage, the inventory in the system matches the number of items purchased, sold and re-turned. So there was nothing else left then to say to you that we will make an exception (Eventhough the system proof that you must have received the order comoletly) to refund you the amount of the article which you mentioned was not included.

You have received the amount of the article, if you need that article you can place an new order.
It is not that we have sended you half of the order and have taken the full order amount,.

Please reread the email the customerservice has sended to you, there is not written that you have stolen the article, if you assume this from the email, we would appologies for it.

With kind regards,

Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Ik heb een bestelling geplaats daar…

Ik heb een bestelling geplaats daar betaald maar geen bevestig of orde nr of wat dan ook ontvangen wil graag annuleren en me geld terug maar weet niet waar ik naartoe kan bellen of mailen

2021年7月2日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Halo Desiree,

Dank voor je beroodeling.

Je kan een email sturen aan onze klantenservice op het volgende email adres: klantenservice@stylefile.nl

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Zwaar opgelicht door deze zaak

Zwaar opgelicht door deze zaak.
Had hier een paar Vans besteld die na een paar keer dragen al kapot gingen, dus ik de klantenservice gecontact en ik kreeg een super vriendelijk aanbod. Ik mocht de schoenen terugsturen en dan kon ik nieuwe bestellen voor de zelfde aankoopprijs, aangezien de schoenen duurder waren geworden.
16 april heb ik mijn retour verstuurd en ik kan op postnl zien dat dit 22 april daar is aangekomen. Na 2 weken nog altijd niks gehoord dus ik weer mailen. Klantenservice blijft met smoesjes komen, eerst nog even geduld, daarna een achterstand in het magazijn, nu zou het pakket kwijt zijn en moeten ze het onderzoeken bij de postnl.
Zit nu dus al 1,5 maand zonder de schoenen en zonder geld.
Als ik dit had geweten had ik de schoenen nooooit teruggestuurd. Slechtste service ooit, hoop dat dit nog opgelost gaat worden, maar ik ben bang van niet.

2021年5月26日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je beoordeling.

Wij hebben in de eerste email aangegeven dat de retourzending volgens systeem niet aangekomen is, en indien jouw tracking aangeeft van wel, dan dien door de achterstand in het magazijn 3 weken te wachten. Je hebt ons na die 3 weken nogmaals contacteerd dat jij alsnog geen email van ons hebt ontvangen, daarop hebben wij een onderzoek bij Post NL gestart aangezien jouw retourzending (ondanks dat de tracking aangeeft van dat het pakket aangekomen is) nog steeds niet in het magazijn is.
De pakketten zijn verzekerd, dus dat geld krijg je sowieso terug, je dient echter alleen het onderzoek af te wachten.

Met vriendelijke groeten,

Stylefile Team

5つ星のうち1の評価

Heb een paar schoenen besteld

Heb een paar schoenen besteld , er is twee x het bedrag afgeschreven . Maar een paar schoenen besteld . De persoon in de mail is zo een leugenachtige aso. Wilt mij komen vertellen dat ze ma een bestelling en een betaling zien. Waarna ik er op wijs dat ik met de klanten service gebeld heb en die het wel kunnen zien. Krijg ik als antwoord dat het beizonder is maar dat ze geen tellefoon nr hebben. En het idiote is dat de betalingen gewoon 1 a 2 min ja elkaar gebeurt zijn. Dus ze liegen kapot die Nederlandse locatie heb het bewijs ook. Walgelijk dat mensen zo zijn Maar ik heb dus met het hoofd kantoor in Duitsland gebeld. Echt een aso die daar de NL e-mails beantwoord. Ik eis gewoon mijn eigen geld terug ga anders ook na de politie en een you tube programma in schakelen . Voor iedereen die denken dat ze geen tel nr hebben, dat hebben ze wel . Wel een Duits nr maar je kan gewoon Engels praten +4960269925111

2021年5月26日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

dank voor je beoordeling.

Zoals de klantenservice jou via email en per telefoon medegedeeld had, is jouw tweede betaling (die jij zelf door 2x op bestelling bevestigen geklikt te hebben) afgeschreven is, is niet aan een bestelling gekoppeled.
Hierdoor krijgen wij de betaling eerst binnen 2 werkdagen binnen en dan pas is het voor de boekhouding mogelijk het bedrag ook weer terug te storten.
Dat is op 26-05-2021 gebeurd en zal ondertussen op jouw rekening staan.

Met vriendelijke groeten,
Stylefile Team

5つ星のうち5の評価

Ik ben super tevreden

Ik ben super tevreden! Schoenen waren overal uitverkocht behalve hier en werden na 4 dagen perfect geleverd ;)
Ben super blij!

2021年5月7日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

Dank voor je beoordeling.

Wij zijn erg blij met de positieve beoordeling en dat wij jou van onze dienst konden overtuigen.

Met vriendelijke groeten,

Stylefle Team

5つ星のうち5の評価

schneller Versand

schneller Versand - DANKE

2021年5月6日
自発的なレビュー
Stylefile.nl ロゴ

Stylefile.nl からの回答

Hallo,

vielen Dank für deine Bewertung.
Es freut uns sehr, dass du mit unserem Service zufrieden bist.
Wir würden uns freuen, wenn du unseren Shop bald wieder besucht.

Viele Grüße,

Dein Stylefile-Kundenservice.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報