Summerhouse24 レビュヌ 

284
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

From the reviews, I was anticipating a much better level of customer service than we received. We impressed upon them that we were genuine customers and needed a 'granny annex' for elderly parents... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

This is a bit late but will give a true review of the small BBQ summerhouse. We purchased the kit in lock down 2020 after visiting the Dartington site and built it ourselves (just normal OAPs with a b... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

We’ve just had our summer house / garden office (Fargo A) installed and love it. The delivery was quicker than expected and the install team did a great job getting it built within 1.5 days. Communica... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

8 x 4 metre table tennis room, 70mm walls. Every component present and correct, went together with no issues - satisfying DIY project. Windows and doors especially are of very high quality. Looks... もっず芋る

䌁業が回答したした


䌁業情報

  1. 庭の建物・東屋提䟛業者
  2. ・
  3. あずたや建築業者
  4. プレハブ䜏宅䌚瀟
  5. ログ キャビン
  6. 車庫建築業者
  7. 物眮小屋建築業者

Summerhouse24 に぀いお

圓該䌁業による蚘述

At Summerhouse24 we specialise in the design and supply of premium quality garden buildings: Log Cabins, Garden Rooms, Summer Houses, Garden Offices, BBQ Huts, Garages, Carports and Sheds at great prices. Most of our buildings are suitable for self-assembly, but we also offer a full installation service.

Open 7 Days a week with Nationwide delivery throughout the United Kingdom. All our buildings have a 5-year factory warranty and are crammed with quality features. We have two UK display sites with more locations planned. With over 250 standard designs to choose from, we are sure to have a cabin to suit your needs. However, if you can’t see what you are looking for then we also offer a bespoke design and manufacture service.

Call our friendly UK team on 0203 8070369 to discuss your project or you can email us at info@summerhouse24.co.uk.
Summer Houses
Log Cabins
Garden Rooms
Garden Offices
Garden Sheds
Wooden Garages
Carport Kits

連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

284件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.3

すべおのレビュヌ

(284)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち4の評䟡

Excellent order to delivery time

Excellent order to delivery time. Self installed which was pretty simple. Good customer service. Very happy with the finished product just in time for winter.

2024幎11月8日
自発的なレビュヌ
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Natalie
Thank you for your review! We're glad to hear you had a smooth ordering process and found self-assembly straightforward. We hope that you are loving your new cabin and enjoying a new space in your garden this Spring.

Best Wishes,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

We had nothing but an exceptional


We had nothing but an exceptional experience from start to finish. We purchased two of the larger bedroom cabins and were apprehensive to start as we were spending a lot of money online. However, the sales team were all so helpful and no question was a bother. We were informed the entire time throughout the build, when our cabins were in the factory, when they’d be shipped and received and through to delivery and installation. We opted for all of the extras (including 88mm Glulam) and I can’t begin to tell you the quality of these buildings, they’re incredible. I don’t know why our homes in the UK aren’t built like this?! It went up in 3/4 days (considering they’re very large, it was quite astonishing) and since then we’ve had them kitted out and I’m considering leaving home to live in it! If you’re on the fence about using this company, don’t be. We are looking to purchase more from them in 2025!

2024幎12月28日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Jasmine

Thank you so much for your incredible review! We're absolutely thrilled to hear that you had such a positive experience and that your new cabins exceeded your expectations. It's great to know that our team provided the support and reassurance you needed throughout the process. The quality and efficiency of Glulam timber really does make a difference on large buildings such as the ones you ordered, and we love hearing how much you're enjoying the space! We hope to work with you again in 2025—thank you for your trust and recommendation! 😊🏡

Best Wishes,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Great looking Gazebo

Great Gazebo
Even before I made the purchase of a Summerhouse24 Gazebo I did a few weeks of research about the product /materials/prices etc and the person at the end of the line was usually Callum ( poor guy) who never got tired or frustrated at all my queries and after delivery one or 2 minor issues were all dealt with speedily.
The paints supplied were not sufficient but a minor issue.
All in all very happy with the service and the final product looks amazing and have recommended company already to friends.

2024幎11月1日
自発的なレビュヌ
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Thank you for your fantastic review! We're so glad to hear that Callum was able to assist you throughout your research. Thank you for the feedback regarding the paint quantity supplied, this will be investigated for future improvement. It’s great to know you’re happy with your gazebo and that it looks amazing!

Best Wishes,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Delighted!

We purchased a large summerhouse (8 x 4m) back in March. From the original visit to the Devon display site until delivery, the process was flawless with any queries dealt with quickly. It was delivered in May and my husband and I commenced ‘building it’ Although it took us a few months to complete the build. It was fairly smooth, we enjoyed building the giant Lego sized puzzle! Although lifting the very top beam in was challenging for just the 2 of us! we are very impressed and delighted with the result. It is so sturdy and all the finishing touches such as edging & skirting makes all the difference.

2024幎3月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I purchased the Snooker Room and it


I purchased the Snooker Room and it has never been water tight. I have complained about this and they sent an operative to put silicone sealant in the leaking areas, and this didn't work but made a mess of the joints.

I have painted the exterior with the recommended sealant which is very expensive but rainwater is still running down the inside walls.

After spending thousands of pounds on this summer house and 2 years down the road I am dissatisfied with the method of construction which doesn't include any joint sealing system.

2024幎10月1日
自発的なレビュヌ
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear David

You purchased your cabin in April 2022 and did not buy the wood preservative system that we sell or recommend. After you had been in touch about water ingress in October 2022 and the cabin construction, we sent our installation team to visit and assess the cabin to ensure that it was not defective. The installation team found no fault with the cabin and as you had advised us that the cabin had been correctly treated with wood preservative the team applied silicone to the corner joints as an added precaution.

When you contacted us again in October 2023 and provided pictures of your cabin, it was evident that the wood preservative you had used was not providing adequate protection. After our investigation it was established that you had used a Sadolin base coat system and not purchased or applied the required top coats as recommended in their instructions. We sent you the information from Sadolin and their recommendations on how to complete the coating which you undertook to do.

We then received a response from you on 3rd January 2024 saying:

"Thanks for your advice and guidance which I have implemented by applying the Sadolin Extra. I am very pleased to report that the water ingress that I have suffered has ceased".

We are satisfied that the method of construction we use for our cabins is a good system and robust. They do require the correct wood preservative applying as they are supplied untreated. Despite the high quality of our products, they are still wooden garden buildings and may be affected in extreme weather conditions such as those experienced recently.

Best Regards
Summerhouse24

5぀星のうち4の評䟡

Wonderful shed experience

Very good with helping me navigate what type of shed I needed. The initial ordering was very smooth. I had strict time constraints for delivery and installation which they accommodated.
The shed looks absolutely fabulous, the builders took half a day to erect it and did a superb job.
I took one star off for subsequent communication. I felt I needed to chase up information regarding the base. I needed to send emails and rephone to get answers and confirmation of delivery dates.
Overall, incredibly happy with the final product and the whole experience very straightforward and smooth.

2024幎8月27日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Juliet

Thank you for taking the time to leave a review. We are really pleased that we were able to deliver and install within your time constraints and that you feel the end result looks fabulous.

Best Wishes
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service right from the


Great customer service right from the start. Excellent quality of garden building. Whole process from first enquiry, purchase, delivery and insulation went so smoothly. I could not be happier with my purchase.

2024幎8月23日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Zoe

Thank you for your five star review and positive comments. It is great to read that you are delighted with your purchase and that everything went smoothly with delivery and installation.

Best Wishes
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

The latest cabin I purchased from you


The latest cabin I purchased from you was the Liam. We are delighted with the quality and size and have fitted it out as a seating and bar area. From the first phone call to the delivery, the service was as always first class. We’ll done Summerhouse24

2024幎8月23日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Alan

Thank you so much for your review and repeat custom which is greatly appreciated. We are really pleased to hear that you are delighted with your Liam cabin and wish you many happy times in it.

Best Wishes
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

The summerhouse looks amazing in the


The summerhouse looks amazing in the garden, real quality, solid and sturdy. Admired by all a great addition to the garden.
The build was so quick just 2 days and the company really helpful and easy to deal with. Thankyou.

2024幎8月23日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Mrs Dodd

Thank you for your great feedback and five stars, we are so pleased to hear that your cabin is much admired and compliments your garden.

Best Regards
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Nice company to do business with

Nice company to do business with. Friendly staff and professional in every way, great quality products.
We now have a stunning garden house at an sensible price.
Thanks to all at Summerhouse

2024幎8月23日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Hi Peter

That is a lovely review to read and thank you for taking the time to write it. Greatly appreciated.

Best Wishes
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Amazing experience

Amazing experience from start to finish.
Install team amazing hard working guys very polite and respectful.

2024幎7月10日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Robert

Thank you for your five star review and we are delighted you enjoyed your experience with us. The install team do work very hard and we will share your comments with them.

Best Regards
Summerhouse24

5぀星のうち4の評䟡

Quality product, outstanding installation

Ordering was quite simple and there were a number of optional extras, which was well explained. There was quite a wait for delivery, but this was expected. The product is of a very high quality. The installation team were outstanding, truly perfectionist. What could have gone better was communication frequency, clarity and a more joined up approach regarding delivery and installation.

2024幎5月30日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Hi Kevin

Thank you for taking the time to leave us a review and we really appreciate your feedback. We will discuss your project and contact points internally to look at how we could have communicated better with you.

Best Wishes
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent service, from our initial enquiry to placing the order very friendly, helpful and efficient.

The team that installed our summerhouse did an exceptional job also.

The summerhouse is beautifully made and of high quality. Once erected it has exceeded our expectations.

Have no hesitation in recommending Summerhouse24.”

Want to say a huge thank you to all the team for pulling all the stops out for the delivery in time for my parents 49 year wedding anniversary.

2024幎5月24日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Joanne

Thank you so much for taking the time to leave us a review. It is great to read that you had such a positive experience and we are delighted that the beautiful Katrin summerhouse made it in time for your parents wedding anniversary. We hope you had a lovely day and wish them many happy times in their new summerhouse.

Best Wishes,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

A great purchase from Summerhouse 24

A fantastic summerhouse with great service from day one with the office staff to completion by the installers. We have every upgrade and still got super value for money.
Great communication for the delivery and with the installers.
Would totally recommend having spent quite some time searching and having Summerhouse 24 recommended to us.
Many thanks everyone at Summerhouse 24

2024幎5月24日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Steve

Thank you for sharing your feedback and positive comments. We are delighted that you had a great experience and would recommend us.

We appreciate custom and hope that you enjoy your smart new cabin for years to come.

Best Regards,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Fitters for summerhouse


Arrived on time very efficient friendly and polite. Just got on with the job

2024幎5月8日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear Veronica

Thank you for your review. Our installers are very efficient at building the cabins. Years of practice!

We hope you love your new building.

Best Wishes,
Summerhouse24

5぀星のうち5の評䟡

Very satisfied

Summerhouse24 were very patient with me, answered all my questions and sent drawings over promptly, liaised with groundscrew company to ensure the cabin would sit level on my sloping site, delayed delivery when the unexpected arose, and the installation went without a hitch. A great price as well. Website was easier and less annoying than competitors and, given that it's important to see what you're buying, have two sites with cabins on display. Was very tempted by the sauna design - maybe next time!

2024幎5月4日
Summerhouse24 ロゎ

Summerhouse24 からの回答

Dear James

Thank you for your lovely review and positive feedback. It is good to read that you are very satisfied with the service you received and buying process. We hope you are enjoying your new cabin and that we can tempt you back for a garden sauna at some point in the future!

Best Regards,
Summerhouse24

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報