Uber Boat by Thames Clippers レビュヌ 

531
•
TrustScore 5段階評䟡の3

2.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

Servizio farraginoso e confusionario. Esperienza da sconsigliare, e non perché Ú successo qualcosa in particolare, ma semplicemente perché Ú un'esperienza inutile che ti fa perdere solo tempo. Sicuram... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち3の評䟡

Monday September 21st: during the afternoon we wanted to take the boat from Greenwich to Barking. We had the Hop-On/Hop-Off tickets and had already used the service earlier that day. A lady working at... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Very awful experience, at pier the staff didn't understand the tickets I had, they overcharged me 16.35 pound in total for 3 tickets, even though I had advance tickets already bought online. I h... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

What should be a 1 star review due to a long wait, cancelled boats and poor communication , has turned into a 5 star review because of staff member Alysha who manages the queues and boarding by Tower... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 運茞サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Uber Boat by Thames Clippers is the fastest and most frequent fleet on the river. With departures every 20 minutes from London Eye right through to The O2, comfortable seating in indoor cabins plus outdoor back decks , you can see London's best attractions in style. Our Daily River Roamer ticket has been designed to make your day out in London easy and affordable with unlimited travel to and from West, Central and East Zone piers from 9am. Under 5s travel free. Or save over 10% online.


連絡先

2.8

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

531件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.8

すべおのレビュヌ

(531)

過去12か月のレビュヌ数: 84ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Dreadful service

Boats not running anything like the timetable, boats cancelled no information. Leave the pier with masses of empty seats. Yes I know they have to allow for some pick ups at other piers but this was ridiculous as it was westminster pier. Ti to sit tight another boat will be along! Sit! There are no seats! if you are elderly or less able having stand waiting in the hope another boat comes along for 1.35 hours is no joke. We had bought tickets which we wouldn't be able to use by the expiry date we had to wait.I could have walked to London bridge quicker than the boat.Never again!

2026幎8月7日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that your experience did not meet expectations, particularly regarding waiting times and capacity during your journey. If you would like us to investigate this matter further, please contact us at web@thamesclippers.com with details of your journey.

Kind regards,
Uber Boat by Thames Clippers Customer Communications Team

5぀星のうち1の評䟡

No lo recomiendo

Dificil encontrar donde hay que coger el barco. El personal super antipático. La freqÌÚncia horrible. Cuando llegó el barco informaron que no había espacio y que teníamos que esperar una hora como mínimo. Horrible. Mejor pagar un poco más y coger el barco turístico.

2026幎7月22日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and the issues you encountered with customer service, ticketing information, and service updates during your journey.

We'd like to investigate this further. Please contact us via our online contact form and provide as much detail as possible, including the date and time of travel, so that our team can look into the concerns you've raised.

We appreciate you taking the time to share your experience and are pleased to hear you found the boats comfortable despite these issues.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

RUBBISH

If I could give ZERO I would!!!!
Got boat yesterday from London City Pier, member of staff, I think called John (American or Canadian) was moaning to another member of staff whilst we & others were standing there waiting to ask questions/get tickets, totally ignored us all until he’d finished & then was incredibly miserable & unhelpful.
We were going to Millbank and confirmed it was right boat RB6, but once on staff member read out stops but did NOT mention Millbank so we asked another staff member who said no not stopping at Millbank & to go to Vauxhall, boat then proceeded to stop at Millbank!!!!
Coming home the ticket machine at Millbank wasn’t working, the timetable shown was totally incorrect & when boat arrived it was only going to Westminster due to tide.
Again another member of staff incredibly unhelpful. As no information given everyone wanted to check if it was the correct boat and all he was bothered about was getting everyone onboard. My husband has an over 60s card and had no idea how to get a ticket as there was no one at Millbank to ask and the boatman was too hurried.
The boats are great & very comfortable but some of the staff & total lack of info spoilt the whole thing!

2026幎8月2日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and the issues you encountered with customer service, ticketing information, and service updates during your journey.

We'd like to investigate this further. Please contact us via our online contact form and provide as much detail as possible, including the date and time of travel, so that our team can look into the concerns you've raised.

We appreciate you taking the time to share your experience and are pleased to hear you found the boats comfortable despite these issues.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち5の評䟡

ticket date change

i bought ticket for the wrong date. but Trisha changed it without hassle very quickly. Super happy !

2026幎7月28日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello!

We're delighted to hear that Trisha was able to quickly and hassle-free change your ticket after it was booked for the wrong date.

We'll be sure to pass on your kind words to her. It's great to know we could help and make the process easy for you.

Kind regards,
The Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

Not happy at all! Cancelled service and money not yet refunded

I feel the need to leave a public review as I have had no joy contacting Uber Boat twice via email to resolve my issue.

I was due to travel on the Thames Clipper at 11am from Greenwich to Embankment last Wednesday. The worker at the pier scanned my tickets (I was travelling in a group of 4) only to then announce ten minutes later that the service was cancelled! The next one wouldn't be due for at least 20 minutes. As we were on our way to an appointment, we had to rush off and catch the DLR instead. I asked the worker (Chloe) to refund my tickets and she said that I would need to email Thames Clipper directly and gave me an email address. That email subsequently bounced back. I contacted them again through their site and am yet to hear back. I urge them to get in touch and give me the refund. I am £56 out of pocket due to this last-minute cancelled ticket and poor customer service. It was claimed to be a 'technical fault' but I am mighty sceptical as THREE clippers were used to transfer Viking cruise travellers to their cruise ship within the space of 15 mins as we were waiting for our service.

2026幎7月22日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your planned journey was disrupted by a service cancellation and that you have experienced difficulties contacting us regarding your refund request.

We would also like to apologise for the delay in responding. Since the start of the summer holidays, we have experienced a significant increase in customer enquiries and, as a relatively small team, our response times have been longer than anticipated. We appreciate your patience while we work through this increased volume.

We understand how frustrating it must have been to have your tickets scanned, only for the service to be cancelled shortly afterwards, particularly when you were travelling to an appointment and needed to make alternative arrangements.

If you have already contacted us through our website, please be assured that your enquiry will be reviewed by a member of the team as soon as possible. We appreciate you bringing your concerns to our attention and thank you for your patience while we investigate your case.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

Staff non cooperative at greenwich pier


Staff non cooperative at greenwich pier Were not ready to assist us and other Indian family with us. Missed ferry twice. Didn't allow us to wait near the boarding point when we missed the first ferry stating that the tapping is time bound and made us wait at exact same spot when we were not allowed the 2nd time.

2026幎7月25日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were unhappy with your experience at Greenwich Pier.

We understand that missing services and receiving information or instructions that may not have met your expectations can be frustrating, particularly when this affects your travel plans.

We take all customer feedback seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. If you have not already done so, we would encourage you to contact us via our Contact Us form at www.thamesclippers.com/contact-us so that our team can review the details of your experience further.

Thank you for sharing your comments with us.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち2の評䟡

Always prepared with an excuse

Always prepared with an excuse, cancelling services, can't fix their digital board, different schedules across different phone operating systems, and staff members that don't wait at the pier even though they are early, but they will always take extra time at Barking Riverside to smoke or scroll on their phone.

2026幎7月21日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for contacting us here at Uber Boat by Thames Clippers.

We're sorry to read about your experience and appreciate how frustrating this must have been. We would like the opportunity to investigate the concerns you've raised.

Please contact us using our form on our website here: https://www.thamesclippers.com/info/contact-us and a member of our team would be happy to support you further.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち5の評䟡

Surprisingly convenient

Was on a short trip to Rotherhithe, London, and did not know about the Uber Boat pre visit (unfortunately). I’m glad, I found out about it. They made visiting the different sites a lot easier. I don’t know, if Uber does this, from time to time, but the crew found out, that I was going to Rotherhithe, where the boat does not normally stop, but did it anyway, after learning, that I was going there (again
 it could be unrelated to that, but I like to think, that was the reason). The crew were so polite, and the bar was well equipped
 what’s not to like? 😊
Thank you for a great time in London.
See you again in the autumn 👍

2026幎7月17日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hi there!

Thank you for your amazing review!

We are pleased to hear your journey with us went as expected and our team onboard welcomed you and stopped at your destination pier.

Your comments have been passed to the team who will share your kind words with the crew.

We hope to see you onboard again soon!

Best regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち5の評䟡

Used the uber boat as a family of 7

Used the uber boat as a family of 7, 1 whom is disabled. Tahi, I hope I spelled his name correctly went above and beyond to help us. He was amazing. The trip was great and he made it a 5 star experience. Thank you.

2026幎7月17日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you so much for this amazing review!

We are thrilled to hear you say a member of our staff supported you with your journey and provided excellent customer service to you and your family.

Your comments have been passed to the team.

Best regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち3の評䟡

A few things

A few things, we got the day ticket which does give you freedom to go up and ow the themes.
But we changed boat due to high tide, them again told to get on an early boat for low tide; which was fine for us but the last boat os up for change.
The boat back to Greenwich had no working toilets with them being closed
So, it sounds good but you need to compromise at times.

2026幎7月14日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Thank you for your feedback. We're pleased to hear you enjoyed the flexibility of the day ticket and appreciate your understanding regarding the service changes due to tidal conditions.

We're sorry to hear that the toilets were unavailable on your return journey to Greenwich and understand the inconvenience this may have caused. Please contact us at web@thamesclippers.com if you would like to discuss your experience further.

Kind regards,
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

RB1 on Sat 11.07.26 for 5:42pm NEVER


RB1 on Sat 11.07.26 for 5:42pm NEVER showed up. We ended up getting an uber and nearly late for a show. It said online it arrived on time but it never did. Disgraceful.

2026幎7月11日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and the disruption this caused to your journey, especially with the impact on your plans.

Please contact us at web@thamesclippers.com with details of your journey so our team can investigate this further.

Kind regards,
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

Sad and disappointing.

I would not write this review if the disappointment and consistent lack of service were not present. My latest trip on 8th July 2026 from Embankment to North Greenwich concluded in a similar manner. There was no information available on the boards as they were not functioning. The representative at the gate was unable to answer any questions beyond directing passengers to the platform which provided no assistance as an adult can see myself. The arrival boat was scheduled to North Greenwich. I scanned my credit card for the journey. A few minutes before Canary Wharf was announced, the boat terminated there without warning or explanation. All passengers were disembarked and were asked for assistance in finding the next boat. No crew member could provide an answer. The Canary Wharf pier also did not display the schedule. The next boat arrived and, despite the obvious empty seats, all waiting passengers were informed that it was full. When I asked when the next boat would be available, I was met with no response. I subsequently walked to the tube station to complete my journey and was charged for the unfinished trip plus an additional fare for my tube ride. While other reviewers commend the staff, I have found them to be arrogant and unhelpful. I had a similar experience in the past and was hopeful it was an isolated incident. However, this behaviour is a consistent pattern. I would advise against using this service as since Uber toke this ownership . It appears to be designed for tourists who are unable to fully comprehend the situation, but for Londoners it is not suitable. Sad and disappointing.

2026幎7月8日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that you were disappointed with your recent journey and that aspects of the service may not have meet your expectations. We appreciate you taking the time to outline your concerns.

If you would like our Customer Services team to review the matters you have raised in more detail, please contact us via the Contact Us form on our website, providing any relevant journey information.

Thank you again for your feedback.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

boat late all the time and the ticket


boat late all the time and the ticket machine doesnt work

2026幎7月8日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hi there,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear you say some issues were experienced with service delays and the ticket machine. We'd like to understand more about what happened and investigate this further.

If you would like us to look into your experience, please contact our Customer Services team via the Contact Us form on our website, providing details of your journey, including the date, time, and location where these issues occurred.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely appalling experience

I bought Uber Boat tickets online for Sunday, 5 July, expecting to be able to board. When we arrived, there were no spaces available. We waited for over an hour with my 18-month-old baby and 9-year-old son, hoping to get on, but every boat was full and we had no chance of boarding.

In the end, we had to leave without using our tickets, meaning we never made it to Battersea Power Station, and our £17.55 was completely wasted.

What makes this even worse is that I emailed Uber Boat several times on Sunday explaining the situation and requesting a refund because our tickets were never used. I have been completely ignored and have received no response at all.

Uber Boat should not be selling tickets online if there is no capacity for passengers to board. Selling tickets without guaranteeing any availability is extremely misleading and leaves families stranded.

I am very disappointed with both the service and the lack of customer support. I am simply asking for a refund for tickets that were never used. Hopefully someone from Uber Boat will finally respond and resolve this matter.

2026幎7月5日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating and disappointing this must have been, particularly after waiting for over an hour with both a young child and a baby, only to be unable to travel as planned.

We also appreciate your frustration at not having received a response to your emails yet. Please be assured that your enquiry has not been ignored. Our Customer Communications team is currently experiencing a particularly busy summer period, and we are working through a high volume of enquiries.

We aim to respond to all customer enquiries within 10 working days, and a member of the team will get back to you as soon as possible.
We understand how upsetting it was for your journey to Battersea Power Station to be disrupted and for you to feel that your tickets went unused. We sincerely apologise for the inconvenience caused and for the impact this had on your day.

Thank you for your patience and understanding while we review your case. We value your feedback and will ensure your concerns are considered as part of our response.

A member of our team will be in touch as soon as they are able to assist further.

Kind regards,
The Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

Discount Ticket Publicly Disputed on-board

We bought a 1-day Hop-on Hop-off for three adults (via their website) a month in advance, and were offered this with a discount of £12.75. Our ticket was checked as we boarded, then again on-board. A little later a new crew joined and when they checked our ticket they said there was an underpayment on our ticket and insisted we owed them £12.75 !!! We had all the emails and receipts but they just argued with us. The dispute went on for 15 minutes in front of a boat full of passengers. We were humiliated and forced to pay. (Having seen your reply .. I have indeed sent formal complaints including all the details to the address we requested from your staff, to your online feedback and to a consumer watchdog because the advice I've seen suggests that demanding back a discount that you promised us (and recorded on our receipt to be an advanced purchase promotion), that you accepted payment for and that you issued tickets for, would be a blatant breach of contract.)

2026幎7月6日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that there was a dispute regarding your ticket during your journey.

We appreciate that this was a frustrating situation, particularly as you say you had booking confirmations and receipts available to support your purchase. As we are unable to verify the circumstances of the interaction from the information provided, we cannot comment on the details of what took place.

If you have contacted our team, your correspondence will be reviewed and responded to as part of our investigations process. If not, then please contact our team via our contact form at https://www.thamesclippers.com/info/contact-us/feedback-complaints.

Thank you for bringing your concerns to our attention.

Kind regards,
The Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

ticket issues and long waiting times

Bought 2 tickets thru the app. They disappeared moments before boarding. Had to buy a new pair on the spot which are more expensive. Support thru the app is non existent to get my refund

That's beside the waiting time, almost 50 minutes.
Won't be using Uber boat again.

2026幎7月5日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you experienced difficulties accessing your tickets and that this affected your journey.

We appreciate how frustrating it would have been to purchase additional tickets at the pier, particularly if you believed you already held valid tickets within the app. We also understand your disappointment regarding the waiting time and the challenges you encountered when seeking support.

As we are unable to verify the circumstances of your booking from this review alone, we would encourage you to submit your booking details via our contact form so that the matter can be investigated fully: https://www.thamesclippers.com/info/contact-us/feedback-complaints

Thank you for taking the time to share your experience.

Kind regards,
The Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち5の評䟡

Il servizio assistenza Ú super

Il servizio assistenza Ú stato gentilissimo e ha risolto il nostro problema semplicemente e velocemente

2026幎7月3日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hi there,

Thank you so much for your positive review!

We are pleased to hear our customer service team was able to support you quickly.

Kind regards

Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

This had to be the worst experience I


This had to be the worst experience I had with travelling across London. We bought 3 expensive tickets through the machine. When the boat arrived a bunch a youngster jumped the queue and we were not allowed to go in. The next boat never turned up which meant waiting another 35 mins for another one. I was with my 77 years old mum which had been standing for over 1 hour by then. We had to leave as it was by then 10pm. Still waiting for an answer to find out if we can get our money back as my mum was returning home the next day and could not use the expensive and very unreliable service. Would not recommend and will not use again as customer service has been just as terrible so far.

2026幎6月21日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello,

Thank you for bringing this to our attention.

We’re very sorry to hear you say your experience was not as expected. We understand how frustrating and upsetting this must have been, especially after such a long wait and not being able to board.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we’d like the opportunity to look into this for you.

If you haven’t already done so, please contact our team via the “Contact Us” form on our website with your journey details so we can review your case and assist you further.

Kind regards

Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち5の評䟡

I love using the Uber Boat

I love using the Uber Boat, the service has been marvellous and all the staff so helpful. Absolutely the best way to travel in London.

2026幎6月21日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hi there,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you enjoy travelling with Uber Boat by Thames Clippers and that you’ve found both the service and our staff to be so helpful.

It’s fantastic to know you consider it the best way to get around London – that really means a lot to us.

We look forward to welcoming you on board again soon!

Best regards
Uber Boat by Thames Clippers Team

5぀星のうち1の評䟡

I had terrible experience the boat did


I had terrible experience the boat did get on the station but they didn't give the money back. The staff on the mail is stubrn and useless.

2026幎5月23日
自発的なレビュヌ
Uber Boat by Thames Clippers ロゎ

Uber Boat by Thames Clippers からの回答

Hello.

Thank you for your feedback. We're sorry to hear of your feedback. Our team has offered a refund for your tickets and are still awaiting some details from you. Please respond to our team and they can assist you.

Kind regards,
The Uber Boat by Thames Clippers Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報