Quick Flick レビュー 

177
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The products are mostly good. Unfortunately the customer service is lacking. They failed to provide me with a free tanning mitt as promised and were slow to deal with. They can be slow in both respond... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’m absolutely crap at winged eyeliner. So glad I can finally ditch the endless tutorials and time wasted for a single eyeliner stamp. Also love they come in different shapes (I bought the petite and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’ve used QuickFlick stamp eyeliner for YEARS. I’m in the U.K., and I’ve genuinely never batted an eyelid at another liner brand because I’m a hooded eye girly and The Quick Flick have nailed it. I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Honestly, this brand is full of pure genius. Rather than accepting that skincare and makeup has flaws and gaps, they have thoughtfully crafted products that tackles the challenges to help women use... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 化粧品店

当該企業による記述

Hi, we’re Quick Flick and we like to think of ourselves as more than just a beauty brand. We’re beauty innovators, focused on challenging traditional cosmetic applications through compact, time-saving and multi-functional products. We get that you’re busy and time is better spent on a sleep in than getting ready, which is why our products were created as a rebellion to anything that slows us down. You’ll find you won’t need a degree to use our products as they’re created with all levels of experience, skill & ages in mind. Here’s to makeup being fun, not difficult.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

177件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(177)

過去12か月のレビュー数: 59件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

DO BETTER!

Ok not to be a Karen but this is probably the WORST product I have ever bought online. So poor quality and eyelashes don’t stick to liner AT ALL. Literally just threw it in the bin because it wasn’t worth paying to return and only get store credit. DO BETTER!

2020年9月2日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Aoife,

We'd love to look into this further for you. Please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you wish to discuss further.

5つ星のうち1の評価

Definitely avoid this company!

Definitely avoid this company. I generally always check trustpilot before buying from a company I haven't used before. Foolishly I was so excited to buy such wonderful looking make up I ordered before reviewing!

Firstly, my order took almost a month to arrive.

Secondly, it didn't actually "arrive" directly to me... Royal Mail posted a customs fee slip through my door which had to be paid before I could collect my package. £12.07! After already paying a postage fee I was incredibly annoyed but glad to finally have my order in my hands!

Thirdly, imagine my sheer horror when after paying more than £40 to this company, I open my package and half my order is missing!! I ordered 2 x Quick Lash Adhesives retailing at £12.50 each with postage my order came to around £30 and then the customs fee of over £12 meant I had actually paid £40 for one item that retails at £12.50.

I emailed the company immediately and after a very long time recieved an email offering to replace the missing item. Very kind of them you might say but how does that help me when I will have to pay ANOTHER £12.07 customs fee?! If I had accepted that would have meant I would have spent almost £50 on £25 worth of stock......?? Thats assuming they would even send a replacement as some of these reviews seem to suggest i would keep getting fobbed off! They didn't seem to understand that I simply wanted a refund for the one item I didnt receive.

Also in addition I would like to add that I too was deceived by the "UK" portion of the web address and genuinely believed I was buying from a UK based company. Foolish. I should have done more digging but this is very deceptive in my opinion and made the customs fee all the more shocking.

Fortunately I had paid through PayPal! So I opened a dispute and they ruled in my favour and I received a full refund. Thanks to PayPal and no thanks to the Quick Flick company! Please avoid.

2020年8月3日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Louise,

I apologise for the experience you have had with The Quick Flick.

We have taken on board all feedback and have adjusted our website to make all customers aware of potential customs and import duties upon check out.

We hope you decide to give us a second chance.

5つ星のうち3の評価

I feel quite mixed about the Quick Flick

I feel quite mixed about the Quick Flick. I have waited a month for the product to arrive, which was much longer than I expected, and the customs charge was huge, which I hadn't really factored in, and lets face it, this is quite expensive make up in the first place. I hadn't realised it wasn't based in the UK, as with others, the UK website made me assume they had a base here. Clearly I could have read a bit more, but I do feel the site was misleading.

At the same time, I have just tested out the products I ordered and they're really very nice, and meet my expectations. Nicely packaged and they seem effective. I'll use them happily, but I won't be ordering again.

2020年7月31日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Felicity,

We're glad to hear that you're enjoying the products.

Whilst The Quick Flick was born in Perth, Western Australia, we do have three warehouses; Australia, the US and Hong Kong. We're always looking at expanding, so I have passed your feedback on to the relevant department.

If you have any other queries please send us an email at hello@thequickflick.com.au

5つ星のうち5の評価

Love it

I was worried after reading reviews on here but I didn't check until after I had bought mine (oops). I immediately emailed them to ask if they would stop the shipment etc but it had already been shipped by the time I got a response. Anyways, it has actually just arrived today!! About 2 weeks after I bought it. I love it, I got intense black in 'to the point' and its exactly the size I was trying to go for! It feels good quality and the other ends of the eyeliners are really precise and make it easy to join the liner to the wing. Pretty pricey but i would buy again just because its so easy and I don't have to stress about my eyeliner going wrong anymore!

2020年7月9日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Fran!

We're so glad you're loving your new wings!

We'd also love to invite you to our Facebook community of other Quick Flick customers. Feel free to join here: https://www.facebook.com/groups/quickflickbabes/

5つ星のうち2の評価

sneaky jobbies not from the UK

wish I looked into this more properly before i bought, I'm always knew for looking up reviews, looking for other people's experiences and reading the terms and conditions but got caught put on this one. The terms and conditions do have a sneaky "we cannot be responsible for any import fees etc" but they have "quick beauty UK" website so obviously you think orders will come from UK? Even the confomryion email is from a "quick beauty uk" with a UK reference. Got a letter from royal mail today asking me to pay £12 import tax as they are actually not UK at all. it's not alot but obviously wouldnt have paid £32 for a f@cking stamp!

2020年6月25日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Kayley,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち1の評価

AVOID AT ALL COSTS!!! TERRIBLE COMPANY, ORDERS NOT DELIVERED,NO REFUND

I ordered two quick flick products/promotions packs on 11th of May 2020 and never received either of them.
No reply from customer services at all regarding order. They charge me £87.00 for an order I have had no communication about and no replies to my emails regarding its where about, and I cant get a refund as no one is acknowledging my emails.
DO NOT USE THIS COMPANY..YOU HAVE BEEN WARNED!!!!!!!!!!!! I CANT AFFORD TO LOSE £87.00 AND I AM SURE OTHERS CANT...YOU WILL NOT RECIEVE YOUR ORDER OR ANY ACKNOWLEDGEMENT ONCE MONEY IS TAKEN FROM YOUR ACCOUNT, THATS MY GENUINE EXPERIENCE.

2020年6月9日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Lyzzy,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち1の評価

Quality n service questionable - poor

I initially loved the Quick Flick wing products so much so that i did a second purchase last yr with the new edition colours. I had been using the intense black varietals and was happy with the product. Unfortunately the Grand in green did not perform very well at all. Upon its initial use, one of the pens had very faded ink on application of the wing and the other was dark with colour at the base of the wing but faded into nothing halfway and into the tip of the wing requiring alot of infill. The blue Grand purchased at the same time i only just opened is perfectly fine which is reasonable to assume the green version is faulty. Upon advising the company i was told that i had to have returned it within 14 days of purchase if faulty...thats all well n good if one was to receive it efficiently and then use it within such a restrictive timeframe. For me given that i only just opened the blue that timeframe is ridiculous. At the end of the day if a product is faulty - its faulty and a customer shouldn't be held responsible for that - consumers are protected under consumer law for such issues. I actually find it interesting that they only back their product for 14 days...it says alot about what they actually think of their product. Interesting from my research it seems that my reported fault isnt uncommon with the Quick Flick product. Poor customer service with no demonstration of compassion nor goodwill for a returning customer. I now wont be returning again!

2020年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t order as you won’t receive the product or a refund

Ordered this product at the beginning of March.
There has been no tracking update on the items since the 28th of March. I have emailed customer care numerous times to no avail. They don’t know where my items are and are telling me to “wait”.
I don’t understand how you can pay for something and just never receive it . Customer care quality leaves a lot to be desired.

2020年4月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Still waiting to receive after a month

Ordered a month ago and still no sign of delivery. Customer service are very unhelpful. Avoid

2020年4月24日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Jo,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち5の評価

This stamp is amazing I love it and it…

This stamp is amazing I love it and it has really helped me get my wing liner perfect. Highly recommend.

2020年3月6日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Danony!

We're so glad you're loving your new wings!

We'd also love to invite you to our Facebook community of other Quick Flick customers. Feel free to join here: https://www.facebook.com/groups/quickflickbabes/

5つ星のうち1の評価

Please don't, jusy don't

When received the stamp on the eyeliner was completely dry, and left no impression on my eye what's so ever not the beautiful flick promised. After waiting for what seems like forever for delivery ( im in the uk) I was disappointed.
An email to the firm was responded to asking for photos of the eyeliner used on my hand and one of the bottom of the box, this was sent immediately, after that have heard nothing, after sending many many emails
If you are thinking of ordering this eyeliner have a good think it's an expensive option for an eyeliner stamp, that you can buy much cheaper elsewhere
I wish i had done more research before ordering this
Update
Since leaving the review and emailing the company CEO have been promised another eyeliner which i wait for with baited breath will update accordingly
Have now been waiting for the replacement to be delivered for coming up to 3 weeks, have emailed and got a reply telling me has been delivered, have checked every possible place it could have been left no sign of it, got a reply from a Raquel who told me to ask post-office for proof of delivery, I explained in an email that as im in the uk thats not the system, and the post office cant help unless its a signed for delivery 4 days after sending email ive got no reply at all, and sent another email, i think as im in the UK and they are in Australia i will give up and let them off the hook, but they took my hard earned cash quickly I will be carrying on my complaint until i get an eyeliner or my money refunded

2019年12月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Love this!

I'm sure everyone has their own experience but I thought my experience was great. I ordered the stamp eyeliner and the makeup eraser pen. Initially I was concerned as it was taking a bit long but then I looked at the shipping dates and realized it said it would take 14 working days for the products to be delivered. It took 11 days to process and deliver even with one item out of stock. I've now received the item and love the eyeliner, the eraser is amazing for newbies trying out makeup (like me). I'd definitely recommend, but just be patient.

2019年11月7日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Liz!

We're so glad that you're loving your wings and your Quick Fix!

If you haven't already, check out our facebook page Quick Flick Babes 😉 see you over there 🙌 https://www.facebook.com/groups/quickflickbabes/ ❤️

5つ星のうち1の評価

2 MONTHS DELAY AND REFOUND DENIED

I have been waiting for my order for 2 months.
After hundreds of calls to the postal and customs service, I learned that there were problems with the customs and my order will be returned to the sender.
The Quick Flick customer service denied me a refund proposing a shopping voucher on their website......... NOPE!!!!!!
After such a long wait (time promised by the site for delivery is 14 working days) I want to receive my total refund.
Bad service!

2019年7月10日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Elena,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち3の評価

ORDER AT YOUR OWN RISK.

I ordered this product over 2and a half weeks ago and am yet to receive it, its supposed to show up today, I'll update this oat the end of the day once i receive or not, they did reply to my emails eventually and when they did gave me blanket excuses as to why its not their fault or here yet, did open an investigation into the missing track number which was scanned once a week after ordering and has not been seen till thismorning when it was scanned at the next sorting facility over from mine so thats hopeful, my point is by now i should be reviewing the product but there services are severely lacking, id love to say its worth the wait but im still waiting and i was meant to have it 10 days ago. Order at your own risk.

2018年7月9日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Ashley,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち1の評価

Product hasn't arrived and has been…

Product hasn't arrived and has been over 9 days. I have emailed the company about 4 times with no reply.

2018年6月8日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Anjelica,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

5つ星のうち1の評価

Scam warning

Ordered over two weeks ago via express post and Australia post informed me they never shipped the item. This company only responded to an email once I contacted PayPal. They are still refusing to refund my money despite Australia post confirming the item was never sent. Avoid !

2018年3月22日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Lauren,

I hope you are well. I can see that your item was refunded Mar 23 2018.

Please email us at hello@thequickflick.com.au if you have any further issues.

5つ星のうち1の評価

I ordered from them three weeks ago

I ordered from them three weeks ago, and Australia Post told me today that they haven’t even posted it. Still waiting from Customer Service to respond. Not impressed

2018年3月22日
自発的なレビュー
Quick Flick ロゴ

Quick Flick からの回答

Hi Allicia,

I hope you are well.

We would love to discuss this further with you, please email us at hello@thequickflick.com.au with your order number if you would like us to follow this up.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報