Tourist Israel レビュー 

695
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Well organized. Everything flowed smoothly. Appreciated how our guide (Yael) took time to read the scripture passages connected with the places we visited (e.g. Jesus’ baptism, temptation, etc). Nic... もっと見る

5つ星のうち5の評価

1. may need to tell clients how rigorous climbing up could be to 40 & above aged people. even for me who steadily exercise kendo & ballroom dancing every other days, it was tough climbing up. 2.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Positive: - amazing structure of wadi rum camping and well organized tours - excellent petra tour - lunch in petra and dinner/breakfast in wadi rum were nice - Aman (our tour guide) has a lot... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

I signed up and paid for a 2 day group tour to Petra and Wadi Rum in Jordan from Tel Aviv. The price ended up being significantly higher than advertised and they were very slow to reply to my queries... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ツアー オペレーター
  2. ・
  3. 観光案内所

当該企業による記述

Tours and things to do in Israel - activities, tours, hotels, and off the beaten track activities in Tel Aviv, Jerusalem, Galilee, Negev, and Dead Sea


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

695件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(695)

過去12か月のレビュー数: 3件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

…Fantastic!

a very friendly service and helpfull staff while booking my tours
The tour to Petra was fantastic, with an excellent guide and well organised.
A great adventure that was on my bucketlist and I higly reccomend!
Thank you Tourist Israel!

2024年7月27日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled that you had an amazing experience on your Petra tour and found our team to be friendly and helpful. It’s wonderful to hear that we made your bucket list adventure memorable. Your recommendation means a lot to us, and we can’t wait to assist with your future travels.

5つ星のうち1の評価

Horrible HORRIBLE company

Horrible HORRIBLE company. I came to Eilat to go to Petra and I was left stranded at the meet up location and could not contact these people I called 6 or more times, left 4 or so voice-mail, and even called the emergency contact in Jordan they had listed for my tour to Petra I booked with them the emergency contact number did not work until I used whats app and then he still didn't answer I then had to text which all he responded with was it has been canceled. I was not notified in any way shape or form. I checked out of my hotel and was scheduled with a tourist Israel to leave this morning for a 2 day 1 night tour and was extatic. I waited and waited with no contact or anything until he texted back. I then had to find last minutes expensive accommodations and find a hotel and get to said hotel with 7 hours before I could check in with lots of luggage. I emailed as well and all Tourist Israel had to say was there weren't enough participants when it stated on the website no minimum amount of participants AND guaranteed departure. Do not book with these people!!! When I got back to my hostel I spoke with the owner at the front desk who told me she had 3 couples leave today for Petra because I was not notified of my cancelation I am now not able to go and this is infuriating.

2024年6月14日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Hello Samarah, Thank you for bringing this issue to our attention, and I’m truly sorry for the experience you had.
We understand how frustrating and disappointing this situation must have been, and I want to assure you that we are actively working on improving our services to prevent such issues in the future.

Due to the current challenging times and reduced number of participants, our group tours are operating differently than usual. This has unfortunately affected some of our services, and we are reviewing our processes to enhance our communication and reliability.

We sincerely apologize for the inconvenience you faced, and we are committed to addressing these issues. Your feedback is invaluable to us as we strive to provide better experiences for our customers.

Please let us know if there is anything we can do to assist you further or if there are any additional concerns you would like us to address and i would be happy to schedule a call with you.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Tourist Israel

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service , a very good guide . The tour was great

2024年4月28日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Thanks for the great feedback! We're thrilled you enjoyed the tour and our guide. We truly love our guides and are glad you had a fantastic experience.

5つ星のうち1の評価

Do not book

Booked tour but country went to war. nO flights, NO hotels open, NO tours but NO refund. Do not book with this company as they already have thousands of pounds of others money for NO service.

2023年10月14日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Annette,

We sincerely apologize for the challenges faced due to the unexpected war situation. We understand your frustration, and we are actively reviewing our policies to address such situations more effectively.

We will further investigate your case and explore potential resolutions. We appreciate your feedback.

5つ星のうち1の評価

Tourist Israel’s response to my review…

Tourist Israel’s response to my review further highlights their dishonesty. The hotels informed me they were closed and Tourist Israel were not conducting any tours yet they claim I am ‘outside the cancellation period’ for a holiday they cannot fulfil.

There was no refund given, not even in part as they said they would. No refund has been put through their system as alleged. They have then disputed my claim made through my bank. Sadly it is simply lie after lie.

2023年11月5日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Anna,

We understand your frustration and want to address your concerns. We did offered options to reschedule or keep the credit for your future travels; and currently, there is a chargeback in process, preventing us from closing your case through faster ways. Please notice that we've also reached out via email to schedule a call and resolve this matter. Please check your email as we would love to assist you further and find a solution together.

Sincerely,
Tourist Israel

5つ星のうち1の評価

No refunds!! read the fine lines Before traveling with tourist Israel be very careful

My wife and I had two packages booking TI08455966 with tourist israel for over 2700 usd scheduled for oct 28 2023 then the war with the Hamas broke out and they cancelled our tours. I received no refunds since Tourist Israel said it was outside its cancellation period. I have tried via phone, what’s up and I have emailed Yossi Orbach ,tourist Israel CEO ,and they have only responded with a vague reply we are busy we will get back to you which they haven’t.
To make the story short they are unprofessional, not transparent, and taking my money without providing us a service promised.
All they had to do is credit my credit card account like some other companies did it , even though ,they did not have any conflict in their countries such as tour radar, Egypt air ,Jett bus and Expedia. They all credited my trips as a good faith. Finally, they send me and email offering me if I want to volunteer packing food for Israel ,I consider this as a bad practice business any where in the world ,they are more interested in earning a quick dishonest buck than building a business. What a shame and we are very disappointed . This trip was for my wife and I a very important spiritually bond in order to save our marriage I had to use my five years savings for this trip. I hope tourist Israel take our feelings seriously. Hoping peace to the world soon.
Sincerely
Humberto Alvarez
P.S:
Thanks Anna for the advice on filing a complaint on GOV.ILwhich I already did . Also I went to my USA gov site an I have found this, Since tourist Israel is doing business in my country USA the following applies.
"Ticket agents and online travel agencies are required to make “proper” refunds when service cannot be performed as contracted on a flight to, within, or from the United States.". finally, tourist Israel has provided to me a voucher for Italy in one of its tours, I will use it on September, I will keep this post updated with the end result of the new tour in Italy instead of the original one for Israel.

2023年10月21日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Humberto,

We understand your frustration and sincerely apologize for the inconvenience caused by the cancellation of your tours. We acknowledge the impact of the conflict on your plans and the importance of your trip for you and your wife.

We're sorry for any delays in our responses; the current situation has created a backlog, and we are working diligently to address all customer concerns.

Regarding the refund situation, we're aware of your chargeback process, and we'll need to wait for a resolution before proceeding. In the meantime, we have offered alternatives, including keeping the credit with us, rescheduling your trip, or using the credit for tours in many other countries.

We appreciate your feedback on the volunteer offer, and we'll take it into consideration for future improvements.

Thank you for your understanding, and we hope to find a satisfactory resolution for you soon. We sent you an email to proceed our conversation there.

Best regards,
Tourist Israel Team

5つ星のうち1の評価

Refund policy?

While sympathizing with the business operators on the ongoing unrest in Israel, I will not hesitate in pointing out their poor practice in issuing refunds. They still owe us a portion of our refund.
My wife purchased a tour (booking number TI22710933) for our family of wife. We obviously cancelled it. We were expecting that in compliance with their published refund policy they would deduct 5% and return us the remaining amount.
In reality they still owe us $634 of the estimated refund.
They do not realize that this is not a negligible amount and that they must keep their end of the bargain. My wife has written them several emails but has not received any response other than the bot-generated response.
I am not here to malign them, but I think after having waited for over 3 months it's about time, they either tell us that they are giving us back our money or be bold and brazen enough to tell us that we should forget about it.
BUSINESS OWNERS, PLEASE ADDRESS SO THAT WE SO NOT PERMANENTLY SHY AWAY FROM DOING BUSINESS WITH YOU

2023年11月21日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Shahzeb,

We sincerely apologize for any inconvenience caused. Your patience is valued, and we understand that you had to wait more than our usual response time due to the tragic circumstances.

To clarify, our cancellation policy, clearly outlined in full on our website, stipulates a 4-week cancellation notice for upgrades in accommodation like the Martian Tents, given their full prepayment requirement.

While the majority of your refund has been processed at the beginning of November, the outstanding U$513.00 is related to the 2 Martian Tents upgrades, canceled outside the stipulated notice period. We acknowledge any communication delays due to the war and apologize once again.

Please do not hesitate on contacting us for any further question.

5つ星のうち1の評価

BEWARE: They are not returning refunds!…

I booked a 4-day tour with Tourist Israel for October 10. The tour price was $900. They cancelled it for obvious reasons and said they issued a 100% refund to my credit card minus 5% fees. That was early November. The money was never returned. In the beginning they claimed that there was a backlog in processing refunds. However, they stopped replying to emails, Whatsapp or phone calls when I asked them about the status. They are just keeping the money.
Plus there is no way to contact them apart from a general email that no one replies to. Whatsapp and phone numbers are shut off or unattended.

Stay away if there is any chance your trip gets cancelled. You will not see your money again.

Looking at the reply they gave the other complaining customer: probably not true that they returned the money for the first tour. They claimed the same in my case and the money was never paid back.

Answer to Tourist Israel's reply below:
The case would easily be solved if you accept the charge back. You're obviously unable or unwilling to do refunds. Otherwise, I would have had the money in my account 2 months ago when you claimed you issued the refund.
I would also appreciate if one of your colleagues replied to my emails with a proper solution and timeframe when I get my money back so that the communication doesn't have to be done through this channel.

2023年10月10日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Katrin,

We appreciate your patience and understanding during these challenging times. We would like to address your concerns regarding the delay in your refund and provide you with the most accurate information.

Firstly, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the delays in our communication. Due to the ongoing war in Israel, our team is currently understaffed, and we are working tirelessly to respond to all inquiries as promptly as possible.

Upon re-evaluating your case, we discovered that a chargeback has been initiated on your behalf with the bank. Unfortunately, this means that until the dispute process is completed, we are unable to process any refunds or take further action on our end.

We understand the importance of resolving this matter for you, and we are actively cooperating with the bank to expedite the resolution process. Rest assured that once the dispute is settled, we will be proceed immediately.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused, and we appreciate your continued patience and understanding. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to us.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Dishonest and u trustworthy company

We had two packages with tourist israel for over 4000 usd scheduled for oct 16 2023 then the conflict broke out and they cancelled our tours. We received no refunds since they said it was outside cancellation period. We have tried via phone, what’s up and email and they have only responded with a vague reply we are busy we will get back to you which they haven’t.

Bottom line they are unprofessional, not transparent, and taking our money without providing us a service

All they had to do is either with a click of a button credit our account or give us a voucher. Obviously this is a cutthroat operation more interested in earning a quick dishonest buck than building a business. What a poor business model.

Caveat emptor!

2023年10月16日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Kevin,

We regret to learn of your dissatisfaction with our services, and we sincerely apologize for any inconvenience caused.

As previously communicated via email, we have processed (2 months ago) a refund amounting to 95% of your Jordan tour cost, accounting for a 5% credit card fee. The refunded amount should be shown already in your bank account.

Concerning your package, which we received a notification on October 8th, we acknowledge the less than four weeks' notice period. Despite the constraints, we have offered alternative solutions (even early yesterday we sent you another email), presenting the option to redeem 60% of the purchase amount towards our tours in various global destinations or 85% for tours/packages to Israel.

We understand the urgency of resolving matters for our valued clients. In light of the exceptional circumstances related to the ongoing conflict, our team has been diligently working to address inquiries promptly. Please be assured that we are committed to resolving your concerns and appreciate your understanding during this challenging period.

Should you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us directly.

5つ星のうち5の評価

I had an amazing 8 days of touring…

I had an amazing 8 days of touring Israel and Jordan. I felt the tour guides were top notch. The hotel I chose was extremely nice(light house by Brown) was a perfect location.

2023年9月9日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear, we're thrilled to hear you had an excellent experience with us! Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

Disaster of a Tour/Terrible Customer Service

Unprofessional guide first day and a half. He was constantly on his phone or chatting with friends on the street while the tour group stood wondering what was happening. He would bring us to sites, talk for 5 min., then tell us to explore on our own for 90 min.
The second night he left us in the Jordanian desert, but told us another guide would take over in the AM. That never happened. Our driver, who spoke no English, got us to Petra where chaos ensued trying to find is a park guide. The group lost 2 hours in this process. A temp park guide did his best to salvage the day and fast track a tour for us.
Most of our group was returning to Israel at this point, but we were supposed to stay one more night. I tried calling Tourist Israel to see if we could return early with them, but couldn’t get through. I sent an email with what had transpired to this point and our plans to return. No response.
We made the bus ride to Israel and crossed the tense border only to find the bus to Jerusalem was full. The bus attendant got on the phone with a supervisor who immediately blamed us for making the journey without approval, despite the fact they were unresponsive.
I got on the phone with them and asked if we could work toward a solution. They continued to blame me AND TOLD ME TO GET BACK ON THE BUS AND GO BACK TO JORDAN. They promised customer service would reach out the next day but they never did.
We got a hotel in Eilat at our own expense and on the public bus to Jerusalem.
In conclusion, Tourist Israel is the way to go if customer service, enjoyable travel, accountability, and professionalism are not important to you.

2023年10月5日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Michelle,

Thank you for sharing your feedback with us. We take your concerns seriously and we are saddened to hear about the inconveniences you experienced during your recent trip.

We would love the opportunity to mentioned that October 7th was a very unusual day for our team, as our country suffered its worse attack in a long time. Our customer service team invested all its efforts in replying every email or inquiry as fast as we could. However, once again, we apologize for any inconvenience you experienced.

We appreciate your feedback as it helps us improve our services. If you have more details to share or any other questions, please don't hesitate to get in touch with us.

Sincerely,
Tourist Israel

5つ星のうち5の評価

A very great experience

This trip was worth every penny! I had the best time and learned so much. Here are some insights that I hope will help.

Wear comfortable clothes. Be modest as some places will require shoulders and legs to be covered. But dress cool. Wear comfortable walking shoes! You will walk a lot.

Take something to carry water. I suggest a camelbak plus bottle water, too. It can get so hot and arid. Wear sunscreen, hat, and sunglasses.

Make sure you have enough shekels to pay for food, souvenirs, and to TIP YOUR GUIDE. They are with you all day. Some places you will go will take a credit card or other forms of money. Some will not, so be prepared to pay in shekels.

Be respectful. You are a guest in their country.

Be prepared for the market. Never pay for the asking price. It is quite acceptable to bargain for the lowest price. They will get into your personal space and are very pushy. If you want to buy, they will try to get every cent out of you. Be respectful but hold your ground when you are done. They are great at getting you to buy. True pro's! If you are not interested, just say no thank you and keep moving.

Please do not assume that every one is Jewish. There are many religions there and they are very strong about their beliefs. You do not know who you may be talking to and what their religious/political affiliation is. There is still tension in Israel.

I never felt unsafe the whole time I was there. However, keep aware of your surroundings. You are in another country.

Be prepared for sensory overload as there is so much to see and learn. Thousands of years of history in the little country.

Here is how you meet your guide: I got an email the day before telling me what time and where to meet. It was usually the same time and place but pay attention as it can change. There are several tour company's meeting at the same place. Don't be afraid to ask a tour guide if they are your guide for the day. They have a list of who they have for that day. I didn't have the same tour guide or the same people everyday.

Do yourself a favor and try the different foods! I loved walking through the market and the smelling the different spices and herbs. Whatever is available to do, do it. I swam in the Dead Sea, baptized in the Jordan, stood on the shores of the Sea of Galilee, and ate fish from there. I loved my time in Israel.

Take OTC medication with you. Something for your stomach if needed. Different countries, different foods can cause stomach upset. Something for headaches, sleep, or anything else you think you might need.

Bottom line: Stay hydrated, well rested, dress cool, have fun, be respectful, aware of your surroundings, and please tip your guide. I hope your trip is a load of fun and a memorable one!

2023年9月24日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Mark, we're thrilled to hear you had an excellent experience with us! Also, we truly appreciate all the information provided, those are great tips!

5つ星のうち1の評価

COMPLETE DISASTER

My wife and I signed up for a 10-day Israel & Jordan trip. When we signed up, we were assured that the maximum group size would be 25 people (even that number is far too large for one guide to handle). When we arrived for our first day tour there were SIXTY people jammed into a bus meant for no more than 40. Everyone was extremely unhappy. Some people couldn't even fit in the tiny seats. Because of the sheer number of people, the tour was constantly delayed, meaning that we got back to our hotel extremely late after the first horrible day.
The next "day" we started at 1:30am, meaning no sleep that night. Again we sere stuffed into the bus with 60 people, and again because of the number, as well as general disorganization, no communication and very poor planning) there were constant delays.
At Wadi Rum they were out of space at the scheduled camp, so we were "upgraded" to a different camp another half hour away.
The next day we left camp on the stuffed bus at 8am for Petra where, because of various preventable delays, we only had three hours and could only walk part way into the ruins. Then it was back on the bus for another horrendous 9 hour ride to Jeruselem (arriving at 1:30am rather than the scheduled 7:15pm) where our hotel room hadn't been cleaned since the last guests.
Next morning my wife and I woke up with severe headaches and raging sore throats. Yes, we had both gotten Covid from the crowed bus. I can't imagine that everyone on the bus didn't also get Covid.
That was the end of our tour. I called and wrote Tourist Israel but received no response. Changing our fights home and other related expenses cost hundreds of dollars.
I am a travel journalist and have traveled to over 70 countries in the past 45 years. This was by far the worst planned, worst organized, worst run tour I have ever been on.
I can only believe that the reason for this is greed: rather than actually cut off the tour size at 25 (which is still far too big), Tourist Israel is trying to stuff 60 people into each tour. Shame on them!

2023年10月6日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear TravelJournalist1, we are truly sorry to hear that. We understand your concerns, and we value your input to improve our services. To better assist you and address any specific issues, please provide your personal information to be able to review your booking. Your feedback is crucial in helping us enhance our offerings and ensure a more satisfying experience for our customers. We look forward to receiving more details to assist you further.

5つ星のうち4の評価

Gidon

Our Guide, Gidon, was excellent and very knowledgable. This was a very informative and enjoyable tour. THe only downside was that we were dumped with our suitcases outside the Jaffa gate and had to make our own way to our hotel. It took over an hour to get a taxi - we called 3 and they wouldn't show up. This was not pleasant as we were standing on the side of a busy street and had no idea how to get to our hotel!!!!

2023年10月3日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Dear Melanie,

Thank you for sharing your kind words and thoughts about Gideon! Thank you also for your feedback, we will make sure to take it into consideration.

5つ星のうち5の評価

Having been to Jerusalem before

Having been to Jerusalem before, I knew quite a lot about the city and its history, but the tour I had with Ben was really outstanding! Ben was very friendly and easy to talk to, he had a thorough understanding of Jerusalem's history, and his personal geospatial knowledge of the Old City made for a truly unique experience. I would definitely book tours with Ben in the future.

2023年10月3日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Thank you so much for letting us know! We would love to have you back soon!

5つ星のうち5の評価

We were pleased with both tours

We were pleased with both tours. Petra is breathtaking, beautiful and a great walking experience. Swimming in the Dead Sea and having mud spread all over was a singular experience.
Wadi rum was an original experience sleeping in a Bedouin camp. The food was definitely an experience not to miss and their hospitality was great. We loved it.

2023年10月2日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

Thank you very much for letting us know your amazing experience with us!

5つ星のうち5の評価

Firas was an excellent tour guide!

Firas was an excellent tour guide and knew his history. He made sure everyone was together on a day where the streets were packed and he was fun to talk to. Definitely recommend a tour with this company!

2023年10月2日
自発的なレビュー
Tourist Israel ロゴ

Tourist Israel からの回答

We sincerely appreciate your kind words about your guide! We're delighted to hear that you had a amazing experience with us.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報