Transcend Information (UK) Ltd. レビュー 

33
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I had two hard drive backup drives, a 1 TB and a 2 TB, and both of them are damaged; the data is unrecoverable. I lost 5 years of my project. 😬

5つ星のうち1の評価

Worst experience I have ever had. The way I was treated this place should not be in business.. WARNING: Stay away it's not worth weeks of back and forth and still end up shafted

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Faulty SSD. Can happen to anyone. Six weeks to get a replacement should definitely NOT happen to anyone. I would not purchase a Transcend product again simply because I couldn’t afford to wait thi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Récupère les données de n'importe quel support y compris cartes micro-SD. j'ai supprimé par erreur toutes les photos et videos de mon telephone... connecté la carte sur mon PC, le résultat est quasi... もっと見る

企業情報

  1. パソコン ショップ

当該企業による記述

Transcend Information. Inc. was founded in 1988 by Mr. Chung-Won Shu, Peter, with its headquarters in Taipei, Taiwan. Today, Transcend has become a leading global brand of digital storage, multimedia and industrial products with 14 offices worldwide. Not only do we design, develop, and manufacture all of our own products, but we also market and sell them. At Transcend, we uphold the highest quality and believe in professional service. As a customer-focused company, Transcend has the ability to quickly respond to the market's changing needs.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

33件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 20%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(33)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Worst experience I have ever had

Worst experience I have ever had. The way I was treated this place should not be in business.. WARNING: Stay away it's not worth weeks of back and forth and still end up shafted

2026年10月9日
自発的なレビュー
Transcend Information (UK) Ltd. ロゴ

Transcend Information (UK) Ltd. からの回答

Good evening,

We believe this review may have been posted in response to a video circulating on TikTok involving a company named Transcend-UK Ltd. However, this is a completely separate and unrelated business to Transcend Information UK Ltd.

Transcend Information UK Ltd is a manufacturer and supplier of data storage and memory products. We understand that the company referenced in the video may operate in the logistics or freight sector.

We would therefore appreciate it if you could review this post in light of the above information and, if confirmed, remove the review as it has been incorrectly attributed to our business.

Please be assured that Transcend Information UK Ltd does not condone racism, abusive language or inappropriate behaviour of any kind.

Thank you for your time and understanding.

5つ星のうち1の評価

Defective Transcend SSD

Defective Transcend SSD – warranty support refused

I purchased a Transcend ESD260C 1TB portable SSD. The drive developed read problems and has progressively deteriorated. Its SMART data now shows 97 reallocated sectors, 97 pending sectors, 49 offline uncorrectable sectors and 49 reallocation events. During normal read operations, Linux reports “Medium Error – Unrecovered read error” and “Hardware Error – Internal target failure”.

I contacted Transcend Customer Service regarding the hardware failure. They refused to accept the warranty claim because my request was received after the warranty expiration date. I explained that the problems had started well before the warranty expired, but this was not addressed. I received essentially the same refusal again.

I understand that warranty periods have an end date. However, refusing to even consider a claim because the support request was submitted a few days after that date, while the customer reports that the defect had already manifested itself during the warranty period, is disappointing.

I have the original purchase documents and warranty card, as well as SMART data and diagnostic logs documenting the hardware failure.

Based on my experience, I would not rely on Transcend for warranty support when a hardware problem develops near the end of the warranty period.

2026年9月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Cinque anni di garanzia inutili....

La scheda microsd ha smesso di funzionare dopo meno di tre anni. Dato che trancsend dichiara una garanzia di cinque anni ho contattato il supporto e per la sostituzione mi chiedono di pagare le spese di spedizione per analizzare la scheda più quelle di ricezione per riceverne una sostitutiva. Il tutto spendendo più del doppio di una scheda nuova che dovrò ricomprare ma di sicuro non sarà mai più una Transend.

2026年5月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely disgusting behaviour from…

Absolutely disgusting behaviour from Transcend Information (UK) Ltd. I've been waiting for my replacement ssd for over 8 weeks and ive still not received its They've been ignoring my emails for updates and don't seem to be in any hurry to replace my ssd.8 weeks isn't a reasonable time and its been a significant inconvenience.

2026年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slim portable DVD writer

I bought a slim portable DVD writer from Transcend with 24x CD-R read speed. I inserted an MP3 CD, and it took several minutes for the player to read it. Playing it back wouldn't work; it took tens of minutes. I could only copy it to my hard drive one song at a time, an entire folder is not possible to copy. It malfunctioned after an hour or so. A WORTHLESS device.

2025年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Garantieservice ist leider eine Katastrophe!

Ich muss als Besitzer dieses Sticks der Firma Transcend dringend davon abraten.

Nach seltener Nutzung gibt dieser Stick seinen Geist auf, kein Zugriff mehr auf die Daten, auch nicht mit Spezialtools oder spezifischen Transcend-Tools.

Aber das beste zum Schluss:
Garantieservice ist leider eine Katastrophe!
Obwohl auf der Verpackung auf eine 5-Jahres-Garantie vom Hersteller hingewiesen wird, schreibt dieser Service im Email zurück, dass es sich um eine "freiwillige Herstellergarantie" handeln würde und zunächst gründlich

überprüft werden muss, ob es überhaupt ein Garantiefall ist. Das Porto muss man dann auch noch selbst bezahlen, der Versand geht dann zunächst von Hamburg nach Taiwan...u.v.a.m. Zum Glück gibt es andere gute Hersteller mit besserem Support.

2025年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Bin zufrieden und die Dashcam hat viele nützliche Funktionen und gute Auflösung. Die USB-Kabel sind nur Ladekabel. Keine Datenkabel.

Einge gute Dashkam mit 4k Aufzeichnung. Lässt sich einfach bedienen und ist selbsterklärend. Ein paar Details muss man aber doch der Bedienungsanleitung entnehmen. Gerät wirkt hochwertig und die Software für Windows macht einen guten Eindruck. Ich bin zufrieden. Die Dashcams werden nach längerer Fahrt sehr warm, aber bis jetzt alles in Ordnung. Klima-Anlage im Auto kühlt die Geräte etwas herunter.

2025年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT PURCHASE JETDRIVE LITE 330 FOR…

DO NOT PURCHASE JETDRIVE LITE 330 FOR MAC
Bought from Amazon 5 months ago to be used to increase storage and use as they advertise, as a way to make Iphone backups. I transfered all my photos and a few files there as well as phone backup's only to have the card stop working yesterday morning.

Apple and Transcend have not been able to diagnose what the problem is as it cant be read. I had also taken this card into an Apple store in Stavanger.

Transcend says;
"High reliability protects your data. JetDrive Lite expansion cards are manufactured using advanced COB (chip-on-board) technology, making them resistant to water, dust, and shock. No matter what kind of adventures you decide to embark on with your MacBook, the JetDrive Lite 330 will carry you through."

I'm here to tell you this Macbook never left the office desk so I advise anyone looking to increase their storage to use a different brand.

In addition;
Whilst dealing with Transcend support over the phone they were pleasant to deal with and quickly emailed a few programs to try and recover however it was hopeless and it was made clear if I chose to get professional recovery assistance, I would be liable for the bill. I believe after 5 months of usage they should offer to receive the unit, extract the data and replace with a new card at the very minimum, but thats just my opinion.

2024年9月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I have a drivepro dp20

I have a drivepro dp20, and emailed them for a part(o-ring seal).
There's only the one on the unit.
Got an email back stating that I needed to send a photo, which I did.
Not heard anything back.
So incompetent they can't even understand with a photo.
It's like giving a child a children's menu at a restaurant with photos and still don't understand.
The drivepro dp20 ONLY HAS 1 O-RING SEAL!!!

2024年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

I bought an external 1TB SSD in…

I bought an external 1TB SSD in November 2019 which has failed. Checking the website, it still has warranty until October 2022. I contacted Transcend who said that I have to return via the distributor/vendor which in this case is Amazon UK.
After very lengthy discussions with Amazon, they REFUSE to accept the item back as it is beyond their 2 year cut off period (despite the fact that they would only have to return it to Transcend for an RMA).
It is pretty ridiculous that I cannot send the drive directly back to Transcend!!

update: It was Transcend Taiwan who initially stated that the drive had to be sent back to the vendor. Fortunately I have had more luck with Transcend UK offices who have agreed to accept a return under warranty.

2022年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stellar customer service

Had my faulty JetDrive 855 SSD replaced within two days, no questions asked. That is what I call standing behind your product and being true to what you promise (5 year global warranty), very rare nowadays and therefore all the more appreciated!

2021年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Transcend customer service help.

I recently purchased a DrivePro 200 dash cam and could update the firmware as I am not fully computer literate.

I contacted Transcend customer service with my problem. They responded very professionally in good time and patiently instructed me how to fix my problem.
A special mention to Christopher who primarily felt with my case. Well done Transcend!

2021年3月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Company

This is a fantastic company.I send of a dashcam with a problem which was out of the guarantee and it was sorted at no charge.I will certainly buy from them again.

2021年3月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I had a problem. They fixed it brilliantly.

I had a problem.
We have 3 DrivePro 200 dashcams and one cable got damaged. I discovered Transcend don't make that dash cam or that cable any longer.
However their customer service came up trumps and found a couple in a cupboard somewhere.
So full marks for their brilliant customer service especially seeing as it was over the Christmas, New Year period. Thank you!

2020年12月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Faulty SSD Faulty returns service.

Faulty SSD. Can happen to anyone. Six weeks to get a replacement should definitely NOT happen to anyone.
I would not purchase a Transcend product again simply because I couldn’t afford to wait this long for a warranty replacement.
Also virtually impossible to contact company. Phone lines all go to automated answer. Emails bounce back.
Not good.

2020年10月26日
自発的なレビュー
Transcend Information (UK) Ltd. ロゴ

Transcend Information (UK) Ltd. からの回答

Dear Andrew,

Customer service is of the upmost importance at Transcend. After receiving your review, I wanted to investigate the experience you have described. Please see my findings below:

According to our system, we asked you to return the item to us on the 28.09.2020. We received your item on the 06.10.2020. The new product was sent out on the 26.10.2020 to be with you on the 27.10.2020. Our standard RMA turnaround is 2-4 weeks. We were able to turn your RMA request around in three weeks once we received your item.

Several email communications were sent between Transcend and yourself throughout, every mail you sent was replied to and we have tried to keep you as informed as possible on your RMA.

Regrettably the current pandemic has caused our UK office to close and we have moved to a WFH model. This has of course caused some disruption to our normal level of service. We have tried to minimize this as much as possible, providing numerous email accounts, contact forms online and a detailed explanation on the steps to take dependent on your enquiry on our phone systems.

We would really appreciate it if you would reconsider the review you have left as we feel that it is unjustified based on the service we provided.

Kind Regards,
Transcend UK

5つ星のうち5の評価

Amazing service

Amazing service. It’s reassuring to know of a company that offers such great support. My dash cam was well out of warranty when suffered a misfunction but I contacted Transcend who said that it was an obsolete model now but if I returned it they would be happy to look at it.
Result - they were able to reset it and returned it f.o.c. and even apologised that they couldn’t offer a further warranty!
Clearly a company that not only believes in, but fully supports its products. These days that’s worth any premium.

2020年1月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Transcend - Storejet Portable Hard Drives

Recently I had to have some repairs to my pc. Taking lots of videos and images I quickly ordered a 2TB external drive from Transcend. It was not the 1st time I have ordered one - in fact this is my 9th (yes, 9th!!) external hard drive from them. Years ago I was lucky enough to win a 1Tb Storejet Portable Drive. I was so impressed with it's performance it's my go to for storing my stuff. I did once buy a Lacie drive as it was recommended by a friend but even that failed on me. My only wish was that I could somehow stack all these drives in a bay so I don't have to swap around the cables when I am looking for an old image, this is just a small inconvenience though to be honest.

2019年12月6日
自発的なレビュー
Transcend Information (UK) Ltd. ロゴ

Transcend Information (UK) Ltd. からの回答

Hi Alan,
Thank you for leaving a review on behalf of Transcend UK!
It's great to hear that you are so satisfied with our brand and product.
I have the pleasure of announcing you as the winner of our December prize draw. Can you please send an email to techsupport-uk@transcend-info.com within the next 14 days to claim your prize.
Kind regards,
Transcend UK

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報