レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Would give 0 stars if i could. I was initially really excited to get this purifier for Christmas last year - SAVE YOUR MONEY. I regret asking my family to spend their hard earned money on this trash c... もっと見る

5つ星のうち1の評価

This company is an expensive scam. I tried one of their wall diffusers on promotion, and then for health reasons found I could no longer have fragrance in my home. Trying to unsubscribe was a nightm... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

I had three puras in my house and two of them ruined my newly renovated house baseboards and they said they are not liable for it even when it was used correctly. I now have to get my painter to come... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち2の評価

Pura, like so many subscriptions companies, hides things in the small print. They offer a free device but when you cancel subscription, you will pay for it unless you’ve had 12 subscriptions delivered... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 香味料、香料、アロマ製品提供業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

🙌 World's first smart fragrance dispenser | Automating the scents of your home with your phone | With an adjustable-color Nightlight


連絡先

1.3

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

208件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.3

すべてのレビュー

(208)

過去12か月のレビュー数: 76件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Order not delivered - no replacement of product/they stole my money - guess what! It's not the first order. Several orders were delivered just fine!

Like reviews before me - they don't care once they have received payment from their customers. I wish I saw this website before I subscribed. I will have to contact my bank to find out if it's possible to remove my credit card information from the company's website without having to cancel my card. However, it's likely that I will have to cancel the card because their website does not provide an option to remove payment information. I would advise others to avoid signing up with them to save themselves from similar trouble.

I had a subscription and received several orders in the past. Out of the blue, one of the subscription items didn't arrive. The first order and the plug-in purifier came in the mail just fine...the second order came fine... the third order came fine... and so on, but several orders later, when I received a "delivered" notification in my email, the order was not in the mailbox. They said they would not replace the items that were not delivered. These products cost quite a bit of money for an air freshener. I am very upset. I would never use them again.

2024年9月14日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Brea,

Thank you so much for sharing your experience! We're truly sorry for the frustration you faced with your delivery. We completely understand how stressful it can be when a package doesn’t arrive as expected, especially after having a smooth experience with previous orders.

After reviewing the situation, we saw that our team was actively working to help resolve the issue and had offered a replacement before the packages were eventually found. We're really glad everything worked out in the end!

Your feedback means a lot to us, and we’ll be using it to improve our service. If you ever need anything else or have more questions, feel free to reach out at support@pura.com. We're always here to help!

Thanks again for your patience and understanding.

5つ星のうち2の評価

I got a Pura with their 6 month deal

I got a Pura with their 6 month deal. You get a Pura 4 for free if you get 6 months worth of scents.
While they smell great, the Pura doesn’t work. Only bay 1 works, the second one is constantly disconnecting and doesn’t release the scents. Not sure if with the deal they give you broken or faulty Pura’s but I won’t be repurchasing any scents at the end of this trial.

2024年9月15日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Elissa,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're sorry to hear about the trouble you've experienced with your Pura diffuser. We want to make sure you’re able to fully enjoy your Pura, including both scent bays working properly.

Our team would be happy to assist in troubleshooting the issue with your Pura 4 and if we're unable to resolve the problem, we will ensure that you get taken care of. Please reach out to us at support@pura.com, and we’ll make sure you’re taken care of.

We appreciate you giving us the chance to make this right!

5つ星のうち1の評価

BUYER BEWARE...CUSTOMER SERVICE IS…

BUYER BEWARE...CUSTOMER SERVICE IS HORRIFIC!!!! ONCE THEY HAVE YOUR MONEY THAT COULD CARE LESS IF YOU GET THE GOODS YOU PAID FOR, SHAME SHAME SHAME!!!!

2024年9月14日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Karin,

Thank you for your feedback and for your patience during this process. I understand your frustration, and I want to clarify that we’ve been actively working to provide a resolution. As mentioned previously in our email correspondence, we’ve offered to proceed with a replacement order for you but have stopped hearing back from you.

We are still waiting to hear back from you on how you’d like to move forward, as your satisfaction is our priority. We are ready to help resolve this and appreciate your understanding as we work through the next steps.

Please let us know how you’d like to proceed, and we will make sure to take care of this for you.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

While the scents may smell good

While the scents may smell good, dealing with the service is not worth it! Very expensive and their customer service is virtually non existent. Cancelled my subscription and will never purchase again.

2024年9月6日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Paula,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear you feel this way about our service. While it's great to know you enjoyed the scents, we always aim to provide a high-quality experience across the board. We appreciate you taking the time to share your thoughts, as it helps us continue to improve. Please note that our support team is always available via email, chat, or phone within business hours.

We take all feedback seriously and will review your comments carefully.

Thank you again for your input.

5つ星のうち1の評価

$300 of damage to my car from Pura

I am extremely disappointed with the Pura car diffuser. The product exploded and leaked all over my car. Causing significant damage $300+ damage. I followed all the user guides kept the diffuser out of direct sunlight and did not use it after it was in high heat which is all that is in their terms of use. Which is impossible to find on your own on their site.

The real kicker, however, was the appalling customer service. I reached out to them multiple times to address the issue, but I received generic, unhelpful responses each time. It’s clear they have no interest in standing by their product or assisting their customers.

Save yourself the hassle and avoid Pura car diffusers. It will damage you car for such an expensive car product the company’s lack of support only adds insult to injury. I regret this purchase completely and will not be buying from Pura again.

2024年8月26日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Lucy,

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We’re sorry to hear that your experience with our products didn’t meet your expectations. While we aim to create high-quality products and offer reliable support, we recognize that your experience fell short of what we strive for.

We did address your concerns through multiple responses and processed refunds for the products in question, though we understand that this resolution may not have fully aligned with what you were seeking. We value transparency and clear communication, and your input helps us reflect on areas where we can improve.

We also appreciate your feedback regarding our product instructions and terms of service. The Terms of Service are designed to be accessible and are linked on our website for anyone to easily view. Like most websites anyone may purchase from they are at the bottom of the page under "Terms of Service".

Your experience will be reviewed thoroughly, and we’re using this as an opportunity to enhance both our product offerings and customer support. Thank you again for sharing your thoughts—your input is crucial as we continue to refine our processes and better serve our customers.

5つ星のうち1の評価

Worst customer service

Worst customer service. While placing the order, they changed my shipping address from what I entered based on my PayPal account. Even minutes after ordering, they were not able to change/help with the order. They shipped using USPS with whom, I am not able to change it pick up. Such a waste of time and money. Would never be ordering from this predatory company.

2024年6月20日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello,

Thank you for bringing this issue to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your recent order. It's crucial to us that the order process is seamless and error-free. Please note that when you checkout with PayPal, it automatically adds your saved information to the checkout.

Once an order is processed, especially when it moves quickly to shipping, changing the address can indeed be challenging. We understand your frustration, particularly with the constraints of shipping methods and the limitations they present for post-purchase modifications like address changes.

We are continuously working to improve our ordering and customer service processes to better meet the needs of our customers. Your feedback is invaluable in this effort, and we are taking it seriously as we consider how we can provide more flexible solutions in the future.

We regret any inconvenience this may have caused you and appreciate your understanding. If there's anything further we can do to assist you, or if you have additional feedback, please reach out to us directly.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Great product, disappointing customer service

I recently had an issue with my Pura Car Freshener after about a year of use. Despite trying to update the diffuser multiple times, it completely stopped working. When I reached out to Pura's customer support for help, the experience was extremely disappointing.

After several back-and-forth messages, they simply told me that they couldn't replace the filter because it was out of warranty. They expressed regret for my experience but offered no real solution to my problem.

For a premium brand, I expected much better support. The lack of assistance and resolution was very frustrating. I would advise potential customers to be aware of the poor customer service before purchasing.

2024年7月20日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Derrick,

Thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry to hear about your recent experience with our Pura Car Freshener. We strive to provide quality products and customer service, and it seems we fell short in this instance.

Our products do come with a warranty period, which is intended to ensure that any defects or issues that arise shortly after purchase can be resolved. Unfortunately, as your car freshener was out of this warranty period, we were unable to offer a replacement.

However, we understand the frustration this has caused, especially as loyal customers expect the dependable quality associated with our brand. We take your feedback seriously and continuously work to enhance our support to better serve our customers.

We appreciate you bringing this issue to our attention, and we are reviewing our customer service policies to find ways to assist our customers more effectively, even post-warranty. Your comments help us improve and ensure that experiences like yours are not repeated.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

I have never received your goods

I have never received your goods, and you have not responded to my email, as well as the service line 1-844-292-7872.

2024年6月17日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Rela,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by not receiving your order.

Please contact our support team at support@pura.com. We also offer live chat support through our website during business hours.

Please provide us with your order number and any other relevant details, and we will investigate the matter immediately. Our priority is to ensure that you receive your goods as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

5つ星のうち1の評価

My internet speed is too fast for diffusers!?!

I was so excited to try Pura diffusers in my house but when I was trying to set them up (after several calls) I was told that my residential internet is too fast!?! (I have Xfinity). So I can’t hook them up online which means you can’t put them on a schedule or know when it’s time to replace them. Make sure you check your internet speed before buying.

2024年4月1日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello there,

Thank you for reaching out and sharing your experience with setting up your Pura diffusers. We understand your frustration and apologize for any inconvenience caused by the setup process.

Our diffusers require a 2.4GHz WiFi network for proper operation, and it appears that your current internet setup might be broadcasting on a 5GHz network or utilizing a mesh network, which can cause connectivity issues. Most modern home routers broadcast both 2.4GHz and 5GHz frequencies, but it’s essential to ensure that the diffuser is connected to the 2.4GHz network.

Here are a few steps to help you resolve this issue:

Check Your Router Settings: Ensure that your router is broadcasting a 2.4GHz network. If it broadcasts both 2.4GHz and 5GHz, make sure to select the 2.4GHz network for your diffuser.
Move the Diffuser: Try moving the diffuser further away from your router to help it pick up the 2.4GHz band.
Contact Your ISP: If the above steps do not work, we recommend contacting your Internet Service Provider to set up an additional network that only broadcasts the 2.4GHz frequency. This service is typically free and ensures your diffuser stays connected anywhere in your home.
We appreciate your patience and understanding. For further assistance, please visit our WiFi and Bluetooth Troubleshooting page or contact our support team at support@pura.com.

Thank you for choosing Pura, and we hope to resolve this issue promptly so you can enjoy your new diffusers.

5つ星のうち1の評価

No matter what “troubleshooting” I do

No matter what “troubleshooting” I do, I cannot set a second schedule, nor a second scent.
It consistently says”Conflict schedule”.
I’ve even had friends that have a PURA try, and even they can’t set a second schedule.
I’ve been trying for two weeks! I give up and will not recommend purchasing one.

2024年5月29日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Thank you for your feedback, Vic. We're sorry to hear about the persistent issues you've encountered while trying to set a second schedule and scent on your Pura device. Experiencing a "Conflict schedule" error for an extended period can indeed be frustrating, and it's concerning to hear that even with additional help, the issue remains unresolved.

We aim for our devices to provide a user-friendly and efficient experience, and it seems we have fallen short in this instance. Your feedback is critical to us as it helps identify areas where we need to improve, particularly in simplifying the scheduling process on our app.

While you've mentioned giving up on setting the schedule, we would appreciate one last opportunity to rectify this for you. Our technical team is here to help and may be able to provide a solution that hasn't been attempted yet. Please reach out to us directly at support@pura.com, and we will take a closer look at your device's specific issues.

We value your patronage and the time you've spent trying to make our product work for you. We're committed to earning back your trust and ensuring a positive experience.

Thank you once again for your honest feedback.

5つ星のうち1の評価

Good out of Box and then Junk

My Pura worked great out of the box! But when it was time to install the new fragrance is was awful. The unit no longer would connect to WiFi. The light was solid green meaning it should be connected?! The app is 80% trying to sell you more. I've heard nothing from the company and there bold promises. So I have expensive junk. Terrible service

2024年5月21日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Anthony,

Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that your initial use of our Pura diffuser met your expectations, but we are genuinely sorry to learn about the difficulties you've encountered since changing the fragrance. It's disappointing to hear that your unit is having connectivity issues, and we understand your frustration, especially when the device does not perform as smoothly as expected.

We take comments about our app and service seriously and are concerned that you feel our support has not been responsive. Our team is committed to providing high-quality customer service, and it seems we missed the mark in your case.

We would appreciate the opportunity to address this issue directly and ensure that your diffuser is functioning correctly. Please contact our support team at support@pura.com, and we will prioritize looking into your situation immediately.

Thank you for your patience and for bringing this matter to our attention. We are here to help and hope to resolve this promptly to restore your confidence in our product and service.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Save your money

I always wanted a Pura and my kids saved their money and bought me one for my birthday. I opened it and used 2 of the cartridges it came with, but I noticed that 3 others were missing a little code sticker that is required for them to be used. so they were worthless. I contact Pura and explained the issue and asked for replacements, but they denied me. They said I needed a order number. I explained it was a gift and they again denied me. What a horrid company. save your money and avoid grief. So disappointed. I hope they reap what they sow.

2024年5月23日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Kelly,

Thank you for sharing your concerns, and we are genuinely sorry to hear about the difficulties you encountered with the gift you received from your children. We appreciate the sentimental value of such a gift and understand your disappointment when some items were missing stickers.

As previously communicated, our standard policy for replacements requires an order number to verify the purchase so that we can efficiently manage requests and ensure accuracy in our support process. We realize this may be inconvenient in situations like yours where the item was received as a gift.

However, to assist you further, we provided alternative methods to use the fragrance vials and offered a discount code for a free Pura brand fragrance as a gesture of goodwill. This code was intended to alleviate some of the disappointment and provide you with an opportunity to enjoy our products.

We take feedback from our customers very seriously as it helps us improve our service and products. Your comments have been forwarded to our product and customer service teams for review. We are continuously working to enhance our processes and appreciate your feedback as it contributes to our ongoing improvements.

We hope this resolution offers some relief and demonstrates our commitment to customer satisfaction. If there are any more ways we can assist you or if you have further feedback, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you again for your patience and understanding.

Warm regards,

5つ星のうち1の評価

Worst product EVER

Got one for a friend for Christmas and it's May now...still doesn't work. Save your money!

2024年5月4日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Saisangeeth,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about the issues you’ve been experiencing with the diffuser gifted to you. We understand how disappointing it can be when a gift does not function as expected, especially after several months.

Our support team is committed to resolving such issues and has attempted to assist you through the troubleshooting process. To proceed with a solution, such as a replacement or further technical assistance, we typically require some additional information about the purchase. This helps us verify the product's warranty status and ensure that we can provide the most appropriate support.

We noticed that there was no response on your part to our request for details about the person who gifted you the item. We understand that this might have been an oversight or perhaps the information was not readily available. We are still here to help and would like to ensure your diffuser is operational.

Please reach out to us at your earliest convenience at support@pura.com with the required information, or any questions you might have, so we can quickly resolve this matter for you.

Thank you for your understanding and patience. We look forward to hearing from you and getting this sorted out promptly.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

These are garbage

These are garbage. First device worked two weeks and then would not connect to our internet (we are a tech savvy house and have no other issues with other devices) they shipped another one. This device has lasted a little over a month and again will not connect. Waste of time and money.

2024年4月9日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Mindy,

We're very sorry to hear about the issues you've experienced with your devices and the understandable frustration it has caused. It's disappointing to know that both units you received did not perform as expected.

We are committed to delivering quality products and it seems we have not met that standard in your case. Please allow us to look into this further and make it right. Contact us at support@pura.com so we can address the connectivity issues or explore other solutions.

Your feedback is crucial for us to improve, and we appreciate your patience as we work to resolve this matter for you.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

So frustrating

So frustrating. I cancelled my subscription because I don’t need them all the time. Now I don’t have access to my account to manage the run time. How does that make sense. And of course no way to reach anyone just email.

2024年3月21日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Denise,

We're sorry to hear about your frustration and appreciate you bringing this concern to our attention. To clarify, canceling your subscription should not affect your ability to access your account or manage your device settings. You should still be able to control your devices as usual.

If you're experiencing difficulties with your account or device management, please contact us directly at support@pura.com or you can contact our live chat agents through our support portal. We're here to help ensure you have full control over your device settings and resolve any issues you might be facing.

Thank you for your feedback, and we look forward to assisting you.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Horrible

Horrible, sents are too expensive. Only last 1 week on full, 2weeks on medium and forget about full it last 3 days. Garbage

2024年3月6日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Arlene,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding our scents. We're genuinely sorry to hear that your experience with the longevity of our fragrances and their pricing has not met your expectations.

At Pura, we strive to provide high-quality fragrances and value our customers' satisfaction. We understand the importance of achieving a balance between quality, longevity, and cost, and we continuously work on improving our products based on customer feedback.

We'd appreciate the opportunity to understand more about your experience and see how we can make it right. If you're open to it, please reach out to us at support@pura.com or through our live chat feature on our website. Your insights are invaluable in helping us enhance our offerings and ensure our customers enjoy the best possible experience with our products.

Thank you once again for your feedback, and we look forward to the opportunity to serve you better.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

I just replaced new fragrance 2 days…

I just replaced new fragrance 2 days ago. I can't smell. They are too high for their product!!!

2024年2月29日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Debra,

Thank you for bringing this to our attention. We understand your concern regarding the fragrance potency of our products. As outlined in our FAQ, several factors can influence the perception of scent. We recommend reviewing the 'Weak Smell Variables' section of our troubleshooting page on our website at https://help.pura.com/en/troubleshooting and it may offer a solution. For personalized assistance, please contact us directly at support@pura.com or through our chat service. We are committed to ensuring your satisfaction with our products.

Thank you,

5つ星のうち1の評価

Don’t work after 3 purchases

Don’t work after 3 purchases! Pura products are in expensive home goods stores and are 80 each! The refills are running for 18 each. I sadly, bought 3 of these and only one works! The store wouldn’t exchange. I can’t update the app and they keep saying “offline”. I will never buy a product like this again. Nowhere online or the app does it offer easy solutions. Driving me insane. I’m done.

2023年12月15日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hey Samantha,

We're truly sorry to hear about the issues you've encountered with your Pura products. Your frustration is completely understandable, and we apologize for any inconvenience caused.

We want to ensure that you have the best experience possible with our products. While it's unfortunate that you've encountered difficulties with three of your purchases, we'd like to offer our assistance in troubleshooting the issues you're experiencing.

Please don't hesitate to reach out to us at support@pura.com for personalized assistance with resolving the connectivity issues with your devices. Our dedicated support team is available to guide you through troubleshooting steps and provide any necessary support to get your Pura products up and running smoothly again.

Additionally, we'd like to clarify that our devices are priced at $49.99 on our website, with fragrances ranging from $9.59 to $18.39, providing affordable options for our valued customers.

Once again, we apologize for the inconvenience you've faced, and we appreciate your feedback. We're committed to ensuring your satisfaction and providing a positive experience with our products.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

Pura is Not Smart

My review is not about the service but the actual product. I can say without hesitation that this little device is an unfortunate waste of time, money, patience and sanity. We are a device friendly home but keeping this little nightmare working and on schedule is a very frustrating part-time job. Just buy a regular plug sans app/smart schedule and move on with your life.

2024年1月4日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello Tracy,

We appreciate your feedback about your experience with our product, and we apologize for any frustration it has caused you. Our aim is to provide products that enhance the lives of our customers, and we are genuinely sorry to hear that the Pura device did not meet your expectations.

Your input is valuable to us, and we will take your feedback into consideration as we work to improve our products. If you have any specific concerns or if there's anything else you'd like to share with us, please feel free to reach out at support@pura.com. We are here to assist and address any issues you may have encountered.

Thank you for giving our product a try, and we hope to have the opportunity to provide you with a more positive experience in the future.

Best regards,

5つ星のうち1の評価

New scent settings SUCK!

I have four Pura diffusers and enjoyed them for almost a year, until they changed the scent settings on their app. You could previously choose a level of 1 to 10. Now, you can only choose three levels: subtle, medium, or strong (and even the subtle is too strong for some oils). I’ve emailed their so-called customer service on multiple occasions and get a generic answer that this new setting is to give the user more flexibility. What a joke! My diffusers are now sucking through one fragrance bottle per week, even on the lowest setting and diffusing intermittently instead of all day. They used to last 2-3 weeks! Obviously it’s a gimmick to sell more fragrances. I will be selling all of my diffusers on marketplace, and resuming diffusing essential oils, which is much more cost-effective.

2023年12月2日
自発的なレビュー
Pura ロゴ

Pura からの回答

Hello,

Thank you for sharing your feedback about the recent changes to our scent settings. We're sorry to hear that these updates have not met your expectations and have impacted your enjoyment of our products. It's important to us that our customers have a positive experience, and clearly, in this instance, we've fallen short.

Our intention with updating the scent setting options was to streamline and improve the user experience, but we understand that this change may not suit everyone's preferences. Hearing that the new settings are causing your fragrance bottles to deplete more quickly than expected is concerning, and we appreciate you bringing this to our attention.

Your comments are invaluable as they help us reassess and make necessary adjustments to better serve our customers. I assure you that we will relay your concerns to our product development team for review.

We're committed to ensuring you have a product that fits your needs and would like the opportunity to improve your experience with Pura.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報