レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Beautiful long sheepskin chair pads. I'm absolutely over the moon with my products! Wonderful products and great value! Ordered Sunday and delivered Thursday. The only reason I didn't give 5 stars... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Don't bother ordering u get no confirmation of delivery and paid for next day delivery , ignore your messages n dont pick up phone. Then you get a message number isnt working. Whatapp. You get automat... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Was looking for something to rejuvenate my year old sheepskins that adorn our dining table chairs. They get a lot of wear and was keen to refresh them. The Woolies Restorative Spray smells lovely and... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

These skins are absolutely gorgeous! Wildash kept me updated throughout the entire process. Because these are natural products and not mass produced, there was a longer processing time, though Mae Ann... もっず芋る

䌁業情報

  1. 矊革ず矊毛補品の提䟛業者
  2. ・
  3. ファッション アクセサリヌ店
  4. 日甚品店

圓該䌁業による蚘述

Luxury, sustainable, design-led home accents and fashion accessories. Specialists in beautiful large sheepskin rug and fur throw production for beautiful homes. Quirky and delightful personalised products including the inimitable ruler height chart and...


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

374件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 20に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(374)

過去12か月のレビュヌ数: 18ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

The gloves are incredibly well-made

The gloves are incredibly well-made, and very warm! I am very happy with my purchase

2024幎12月16日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your lovely review!

We’re thrilled to hear you’re happy with your gloves. Keeping warm in style is exactly what we aim for, so it’s great to know they’re doing the job! 😊

5぀星のうち5の評䟡

I’ve had a few sheepskins from Wildash


I’ve had a few sheepskins from Wildash and have always been very pleased with them.

2024幎12月11日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your continued support!

It means the world to us that you keep coming back — we’re so happy to hear you’ve been pleased with your sheepskins each time. We love having you as a customer!

5぀星のうち5の評䟡

Another repeat order

Bought as another Christmas present. This is the 3rd order for sheepskins, the quality is always 1st class and the packaging and delivery is great.

2024幎12月5日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your continued support!

We’re so happy to hear you’ve come back for a third order — that really means a lot to us. It’s wonderful to know the quality and service have been consistently up to standard. We hope the sheepskin makes a perfect Christmas gift! 🎄😊

5぀星のうち5の評䟡

Delighted with WildAsh as always for


Delighted with WildAsh as always for their exceptional quality of my British Rare Breed Sheep Rug to add to my collection.

2024幎12月24日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much — that’s wonderful to hear!

It’s amazing to know you’re adding another British Rare Breed Sheep Rug to your collection — that’s proper dedication to cosy living! We’re thrilled that you’re happy with the quality, and it really means a lot to us that you keep coming back.

Thanks for sticking with us — we’re always here if you fancy adding more to your collection! 😊

5぀星のうち1の評䟡

I placed and paid for a hight chart


I placed and paid for a hight chart ruler on 24th November 2024, In plenty of time for a Christmas present for my great niece whom will be 2 years old on Christmas Day.
After leaving numerous voicemails and emails without any response in confirming my delivery in time for Christmas.
Diabolical customer service and really disappointing company to deal with.
If they ever respond I’ll be getting a refund if this company does exist!



2024幎12月20日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

We completely understand your frustration and disappointment, especially as this was meant to be a special gift for your great niece’s Christmas. Unfortunately, we encountered an unforeseen issue when our engraving partner, who held all of our stock, suddenly went into administration. This left us unable to fulfil outstanding orders, including yours, which is absolutely not the level of service we aim to provide.

We can confirm that your order has now been refunded in full. We are truly sorry for the lack of communication during this time — it was an incredibly difficult situation for us to manage, but that’s no excuse for leaving you without an update.

As a small business, we take immense pride in our products and customer service, and we are genuinely disappointed that we fell short on this occasion. We are currently reviewing the future of our height charts, but in the meantime, we are working hard to ensure our communication and service are improved across the board.

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely hope you’ll give us another chance in the future. If there’s anything more we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out directly.

5぀星のうち1の評䟡

Still not received order after 10 weeks of trying to contact

I ordered (and paid) for a height ruler on 11th October (over 2 months ago). I have called, left voice messages, emailed, WhatsApp’d and used their online chat, but after initially being told I would receive the design proof to approve at the beginning of November I have heard nothing despite trying to contact them every week. This was a Christmas gift for my family and it’s so upsetting and disappointing to be ignored. There is no way I will receive it now before Christmas. Can someone please respond to me??

2024幎12月20日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your feedback, and we’re truly sorry for the experience you’ve had.

We completely understand how disappointing this must have been, especially when it was meant to be a special gift. Sadly, we ran into an unexpected issue when our engraving partner, who held all our stock, suddenly went into administration. This left us in a really difficult position and meant we weren’t able to fulfil your order — something we feel absolutely terrible about.

We’ve now processed a full refund for your order, and we’re genuinely sorry for the lack of communication while we were trying to work through this. We know how frustrating it must have been not to hear back from us, and we’re working hard to make sure our customer service is much stronger going forward.

As a small business, we put a lot of care into our products and into looking after our customers, so it’s really upsetting to have let you down this time. We’re still figuring out the future of our height charts, but we hope you might give us another chance down the line.

Thank you for your understanding — it really means a lot to us. If there’s anything more we can do to make things right, please don’t hesitate to get in touch.

5぀星のうち4の評䟡

Really lovely feather wreath

Really lovely feather wreath. Exactly what I was looking for and exactly like the pictures advertised.

2024幎12月5日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your lovely review!

We’re so happy to hear that you love your feather wreath and that it matched your expectations perfectly. It means a lot to us to know that our photos reflect the true beauty of the product — we always aim to make sure what you see is exactly what you get!

Thank you for choosing us — we hope your wreath brings a special touch to your home for years to come. If you ever need anything else, we’re always here to help!

5぀星のうち5の評䟡

I ordered some sheepskin cushions and


I ordered some sheepskin cushions and needed to exchange the style which Nisa kindly obliged. Great quality👍and will order again.
I think they are having a few communication problems but persevere- they are a good small company with great products.

2024幎11月29日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Ruth, thank you for your very kind words. I am so pleased you are happy with your order, and thank you for your understanding during our help desk software issues. It is very much appreciated! Wishing you a lovely Christmas and New Year.

5぀星のうち4の評䟡

Over the Moon - Beautiful long multicolored sheepskin chair pads

Beautiful long sheepskin chair pads. I'm absolutely over the moon with my products! Wonderful products and great value! Ordered Sunday and delivered Thursday.
The only reason I didn't give 5 stars was because there were initially some problems with communication. However that was sorted out with Nisha phoning me herself. Lovely person and I think a good small company.
All said I'll be ordering again!
I love how the sheepskin adds colour and softens all the hard modern lines.

2024幎12月5日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hi Wendy - I am so pleased you are happy with your seat pads. Wishing you the most glorious Christmas and a Happy New Year :)

5぀星のうち1の評䟡

Not able to get a response trying to cancel an order

Trying to cancel an order. Have left a WhatsApp and a couple of phone messages. Not heard back yet. I originally wanted to amend delivery details as had selected collect from the shop in error but not hearing anything and looking at some of the other reviews I have asked to cancel. Hopefully I will hear something tomorrow. If not, I will raise a case with PayPal. Payment still pending so hopefully I will get confirmation the order is cancelled

2024幎11月4日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Elizabeth, you placed your order on Saturday the 2nd November for a Washed Woollies Sheepskin Spray, to be collected from our showroom in Notting Hill. I believe you then tried to get in touch because you had placed the order with collection rather than delivery. A simple error. We are all human after all!
We are a small business and closed over the weekends. We, too, have families and are real, living, breathing people. As such, our customer service hours are from 9am to 5pm Monday to Friday. I am sorry you didn't give us a chance on Monday to respond to you before posting this review, but I understand that all has been resolved and you have received a refund for your order. Many thanks, Robin

5぀星のうち3の評䟡

Still not received my order

As an update I did receive my order and I'm happy with the items received.

—————————————————-

Still not received my order and can’t get through to customer service despite numerous emails, calls and WhatsApp messages. Wish I read the reviews before I bought from them as seems in not the only one. Such a shame.

2024幎10月18日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration.

We truly apologise for the delay with your order and the difficulty you had in reaching us. That’s not the level of service we aim to provide, and we’re really sorry for letting you down.

We can confirm that your order has now been delivered, but we completely understand how disappointing it must have been to receive it late, especially after struggling to get a response from us. We’ve had some unexpected challenges recently, but that’s no excuse — you should have been kept informed, and we’re working hard to make sure this doesn’t happen again.

Thank you for bringing this to our attention — we hope you’re happy with your order now that it’s arrived, but if there’s anything more we can do to make things right, please don’t hesitate to reach out.

5぀星のうち5の評䟡

Great company to deal with!

Fabulous rug and promptly delivery. Absolutely recommend!

2024幎8月27日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your kind words!

We’re thrilled to hear that you love your rug and that it arrived promptly. It’s wonderful to know you had such a positive experience with us — your recommendation truly means a lot.

Thank you for choosing us — we hope you enjoy your rug for years to come! If you ever need anything else, we’re always here to help.

5぀星のうち5の評䟡

Excellent products

After an initial complication with the order, I received it and am delighted with the quality of the products and the care and consideration from the company itself. Thank you.

2024幎9月25日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re really pleased to hear that you’re happy with your order, especially after the initial hiccup. It means a lot to us that you felt supported throughout the process — we always strive to make things right when things don’t go as smoothly as they should.

We’re so glad you love the quality of the products — that’s exactly what we aim for!

5぀星のうち1の評䟡

Buyer beware. This is not a good company to deal with

I returned the item because I was unhappy with the colour. Whilst I appreciate that natural products will have their own uniqueness, I did expect the rug to bear more of a resemblance to the picture on the website which prompted my purchase.
Unfortunately Wildash are proving very difficult to get a refund from which looking at other reviews on the web seems to be a common occurrence. I returned the item tracked by Royal Mail who confirmed they delivered it over 2 weeks ago. I would definitely not recommend buying anything from this company.

2024幎9月24日
自発的なレビュヌ
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Gill - first of all, I am sorry to hear you are dissatisfied with us here at Wildash. We try our best to give our customers the best possible customer experience along with really unique and sustainable products.
As your review is an organic review, it did take us a while to find your order, but we did finally find it! It looks as if you placed your order on Amazon. Amazon has a unique returns and refunds process. Much of the time, refunds are automated by Amazon. which can at the same time be frustrating but also convenient for sellers! On this occasion, it looks as if for some reason your order had not been automatically applied. We manually refunded your order for you so all should be well.

5぀星のうち4の評䟡

The icelandic pink rug is stunning.

The icelandic pink rug is stunning.

The customer service not so good. I was not informed that the rug was out of stock until i chased for the delivery.

The customer service team did not respond straight away didn't answer the phone either.

2024幎8月27日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Michelle - thank you so much for allowing us to rectify the initial issues faced with this order. I'm so pleased you are happy with your rug. Wishing you a wonderful end of year!

5぀星のうち5の評䟡

Great product!

We received our rug as it was ordered, it was the correct size and shape plus the quality of the wool was particularly good

A very good product, we will likely revisit Wildash another time soon

2024幎8月27日
5぀星のうち1の評䟡

Scam online

Scam online

2024幎8月12日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Lutfiya
Many thanks for your insightful review! I am sorry to hear you think we are a "scam online" but I can assure you we are not.
As discussed by email, it looks as if your parcel got lost in transit. We did offer to replace and reship your order, but you preferred a refund, which we provided immediately.
It is true there seem to be many scammy, spammy websites online these days, but we are not one of them! We are a small family business. We take pride in the products we create and yes, sometimes our made-to-order items do take a few days longer to produce than expected, but they are always worth the wait!
If in doubt, do drop in and visit us in Notting Hill!

5぀星のうち1の評䟡

Terrible service

2024幎6月27日
Wildash London ロゎ

Wildash London からの回答

Hello Christine
I am sorry you are unhappy with our service, but from what I understand, you are very happy with your order.
We always listen to our customers so if you have a moment we would love to discuss your order and experience in more detail so we can improve our service and make you 100% happy! Thanks so much :)

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報