Abode Money レビュー 

62
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

They had the appeal window wrong for my county and would've been filing well after the window for appeals closes. Additionally, the evidence packet included comps that had subsequently sold again for... もっと見る

5つ星のうち5の評価

So far so good. Its a pretty straight forward process. Communications has been very good every step of the way. They meet my county schedule to protest the property taxes. I'm currently in the neg... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I used a different property tax assistance company in the past, and I find Abode to be much more thorough, communicative, and they have a great portal where you can see everything at once. Happy to re... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I received great service from Abode. While I didn't get a reduction of my property taxes, I was offered and received a speedy full refund of my fee from Abode. Their savings estimate can be a bit over... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 租税コンサルタント
  2. ・
  3. 金融コンサルタント
  4. 住宅保険代理店
  5. 税務顧問
  6. 租税査定人
  7. 不動産コンサルタント

当該企業による記述

Abode Money is a one-stop shop for lowering recurring home expenses. We use the latest AI to help homeowners file strong property tax appeals. Additionally, we offer free insurance and energy bill monitoring. Customers can shop our online marketplaces for home insurance and electricity providers to find better prices for the same coverage.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

62件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 76%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(62)

過去12か月のレビュー数: 62件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

They missed the protest hearing they…

They missed the protest hearing they set, and now I can't get a hold of anyone. Their phone number is just for voicemails (2 have gone unreturned), and the emails are suddenly being ignored. Not only did I pay for a service they didn't provide, they're not even decent enough to be accountable. The contact information on the protest letter they sent the city of El Paso is from the state of Florida, so absolutely nothing seems valid all of a sudden. I will take this as high as needed to help others not have to deal with this scam. BUYER BEWARE!

2026年9月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Really good experience with Abode…

Really good experience with Abode Money. They got my assessed value down from $716k to $706k, which should save me around $200+ a year in property taxes.

The whole process was super easy support was good, they kept me updated, and honestly I barely had to do anything. They handled pretty much the whole thing for me which was pretty rad

Definately worth it, really happy with how it turned out. No hassel and saved me some money so cant really complain.

2026年5月24日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Zack! We're so glad you had a great experience working with us this year! We worked hard to win you this reduction, and we hope you can put the money you're saving to good use! Thanks for trusting us with your home.

5つ星のうち5の評価

great user experience

I used a different property tax assistance company in the past, and I find Abode to be much more thorough, communicative, and they have a great portal where you can see everything at once. Happy to recommend.

2026年9月24日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Isaac! We're thrilled that you're enjoying your user experience so far! Our dashboard is actually in the process of undergoing a significant upgrade! Soon, you'll have even more cutting-edge features and products to help you save money across all your home expenses. Can't wait to help you save money this year!

5つ星のうち5の評価

Super Simple Super Great!

Super simple, did exactly what they promised. Got $482 back!

2026年9月22日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Matt!

So glad to hear you had a great experience. Our team works hard to make sure you have the most seamless experience possible. We're glad we were able to deliver on the savings you deserve. Enjoy your win, and we can't wait to help you appeal again next year!

5つ星のうち5の評価

So far so good

So far so good. Its a pretty straight forward process. Communications has been very good every step of the way. They meet my county schedule to protest the property taxes. I'm currently in the negotiation phase and they are doing it for me. I feel confident they are negotiating in my best interest. So again so far so good!

2026年8月27日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Mike! So glad to hear that your experience so far has been seamless! We're working hard on your appeal and we'll be doing our best to win you the reduction you deserve this year!

5つ星のうち5の評価

They saved me almost $400 and it was…

They saved me almost $400 and it was very quick and easy! No better way to put it other than fast, easy and effective in finding savings to awful TX tax bills! Thanks Adobe team!

2026年9月18日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Ty! Thanks so much for sharing your experience with our team! We appreciate your trust in us, and we hope the money you saved goes towards something special. Can't wait to help you win again next year!

5つ星のうち4の評価

Very easy to use and submit

Very easy to use and submit a tax appeal. I didn't save anything this time around but I will try again next year. Would recommend the service.

2026年9月1日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Josh! Thank you so much for your honesty. The smartest homeowners recognize that appealing isn't an apolitical process, and that when the Notice of Value comes out, not every year ends in a savings opportunity. Remember that next year is free with our Savings Guarantee! We appreciate your faith in us, and we're looking forward to saving you money in the years to come.

5つ星のうち5の評価

they made it easy

they made it easy, and ended up saving me money with essentially no effort from my end!

2026年9月21日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Hunter! Congratulations on your appeal victory this year! We're so glad we could fight hard to win you this reduction. We hope you can put that money towards the things that matter most. Looking forward to helping you again next year!

5つ星のうち5の評価

Very seamless experience

Very seamless experience. I saved over $300 and I didn’t have to stress or do the hard part. Would recommend!

2026年9月10日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Jamey! Congratulations on your win this year! We were so excited to secure that reduction for you. Thanks for trusting us with your home. Be sure to check out our insurance and exemptions tools, and in the meantime, and we'll start working on saving you money in 2027!

5つ星のうち5の評価

This was the easiest $800 savings I've…

This was the easiest $800 savings I've ever received!!!

2026年9月20日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Jeffrey!

It makes us so happy to see your enthusiasm! We love delivering moments like these for our customers. We know you'll put that $800 to good use on something that really matters. Can't wait to create more moments like these for you in 2027!

5つ星のうち5の評価

Saved me money

Abode did what they said they were going to do. I saved money and didn't have to do anything. They had Good customer service when I had questions

2026年4月23日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Patrick!

Thanks so much for taking the time to share your experience with us! We're so glad that you enjoyed our hands-off process, and we're thrilled that your experience with our customer support team was seamless as well. We're always here to help you navigate a tough and complex process. Can't wait to save you money next year!

5つ星のうち5の評価

Fantastic dashboard to have every thing…

Fantastic dashboard to have every thing organized in one place. Great for property tax appeal and insurance.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Chirag!

Thanks so much for sharing some feedback about the parts of the product you're enjoying so far! We're continually expanding our suite of savings tools and we'll have a completely redesigned customer experience to showcase for you in the next few months! Thanks for trusting us with your home!

5つ星のうち1の評価

Paid $99.00 for nothing

Paid $99.00 for nothing! They said I was eligible for $800.00 saving on property tax! Ironically as soon as paid - no savings and no $99.00... Don't waste your money or time! Complete Rip off!

2026年9月11日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hello Jeffrey,

My name is Noah, and I'm the Customer Experience Manager at Abode Money. I'm sorry we weren't able to move forward with your appeal this year, but I'd like to clarify what happened with your account for the benefit of anyone reading your review.

As we discussed on the phone, when you signed up a few weeks ago, you received an initial savings estimate indicating that we believed there could be an opportunity to save approximately $800 on your property taxes. This preliminary estimate is based on available real estate sales and broader market trends. Because it is generated before your county releases its final TRIM notice and before an expert can complete a full review of your property, it is an estimate, not a guaranteed result.

Once your TRIM notice was released, your property's valuation came in higher than initially anticipated. We then assembled your evidence package and had it reviewed by your local property tax expert. While there was some evidence on paper that could support a reduction, our expert determined that the county had stronger rebuttal evidence and that proceeding with the appeal was unlikely to result in a reduction.

At that point, we had a choice: collect the county filing fee and proceed with an appeal we didn't believe we could win, or be honest with you about what our analysis found. We chose the latter.

We emailed you with our findings and gave you several options for how you wanted to proceed. You chose a full refund, and your $99 was refunded immediately.

That's an important distinction given the claims in this review. You did not pay $99 and receive nothing, nor did we keep your money after determining we couldn't save you money. You received a complete property analysis and expert review, and when that analysis determined that we could not confidently recommend an appeal, we returned 100% of what you paid.

I completely understand being disappointed that the initial $800 estimate didn't materialize. We would have much rather delivered those savings for you. But characterizing the experience as a "complete ripoff" while stating that your $99 is gone simply does not reflect what happened. You were refunded in full precisely because we weren't able to deliver the savings opportunity you expected.

If there's something beyond the refund that you feel we haven't addressed, please reach out to me directly. I'm happy to discuss your concerns and see what else we can do to make things right.

Best wishes,

Noah
Customer Experience Manager
Abode Money

5つ星のうち1の評価

Pretty much stole my money

I signed up for the monthly subscription and then immediately (exactly two minutes afterwards) emailed them requesting a refund (because the process they lay out AFTER you pay is a lot more intensive than what the marketing suggests). I did not get any reply. I tried to cancel my subscription from renewing for next month, and that option on the website was grayed out because we are "in appeal season." It's not been several weeks, I've sent several emails, and I've never received a reply, I have still been unable to cancel my subscription, and they have done absolutely nothing to file an appeal. As far as I can tell, this was a complete scam.

2026年9月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

They did an amazing job

They did an amazing job! I literally did nothing, paid nothing and got my property taxes lowered! They gave me back time and took away hassle and stress.

2026年9月15日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Beryl! We're so glad you enjoyed our services this year! We're proud to have saved you money and from having to do all that complicated work yourself. Looking forward to saving you money again in 2027!

5つ星のうち5の評価

Great experience overall.!

Great experience overall. Easy to sign up, few clicks and result in savings $$$.

2026年9月15日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey RB!

Thanks so much for sharing your win this year! $349 back in your pocket is a great win. We're so grateful for our multi-year customers like you who continue to trust us with you home. We're excited to have saved you money several years running, and we're looking forward to doing the same again in 2027.

5つ星のうち5の評価

Worked for my parents in rural Missouri

I signed my parents up, who are from rural missouri, after a referral from coworkers for the assisted plan . although we had low expectations on getting high savings in rural Missouri, abodemoney’s team has been easy to work with and it’s been an educationaal process for me and my parents

2026年8月11日
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Abbie!

Thanks so much for taking the time to share your experience! Often times our customers worry that our "File Yourself with Expert Help" package will be too complicated to manage. Your outcome serves as a great example that even in cases where we can't represent you directly, we still help homeowners win their appeal every day! Thanks for trusting us with your home. We're looking forward to helping you win again next year!

5つ星のうち5の評価

Abode Money is great and went above and beyond

Abode Money went above and beyond to help me with fighting my property tax value on the house. The handled the initial board meeting and presented the values to the city. They settled on a estimate that was fair.

I wanted to take the next step with the city and go to arbitration and they helped me pull the values and gave me step by step instructions on how to fight the city. At the end of the day, they did a great job, and have a great service.

We are all in this together to fight the city from pushing up home values and taxing us. Its bad enouph the city increases the amount per 1,000 you have to pay so having a service like them to fight the value is worth every penny. I will be using them again in the future.

2026年9月11日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hey Jacob!

Wow! Thanks so much for taking the time to share your journey with us. We know that your initial win of $422, though significant, was less than you were hoping for. We shared your disappointment that the county didn't accept our requested value, which was much lower. As you know, sometimes we fight hard for the reduction we think is fair, and despite all our hard work and best efforts, the county just doesn't do the right thing.

Since we agreed to a board order, your appeal results weren't set in stone. Even though we can't be a part of arbitration ourselves, we were glad to give you everything you need to succeed. Best of luck with continuing your fight this year. If you have any questions, you know where to find us! We can't wait to help you save more money in 2027. We're here for you!

5つ星のうち5の評価

I received great service from Abode

I received great service from Abode. While I didn't get a reduction of my property taxes, I was offered and received a speedy full refund of my fee from Abode. Their savings estimate can be a bit overstated, but I feel taking a look couldn't hurt and it didn't cost me anything.

2026年9月10日
自発的なレビュー
Abode Money ロゴ

Abode Money からの回答

Hello Douglas!

My name is Noah, I'm the Customer Experience Manager at Abode Money. Genuinely, this is my favorite review we've ever received as a company. Thank you so much for sharing your experience with our other prospective customers! I'd love to provide some context here.

As you saw, our savings estimate is an initial scan of your neighborhood's real estate market. We look quickly at both your home and the homes in your area and try to model how much money you could save with a winning appeal. After you sign up, and once your Notice of Value is released, our team compiles your strongest appeal package. The Notice of Value number, once released, can change the size of the savings opportunity available through appeal, which is why the initial savings estimate can differ from the final opinion.

When preparing your appeal, we need to come in lower than your Notice of Value; if we don't, even if we think we can win a reduction, it won't always make sense to file. In your state, the type of reduction we could've won you wouldn't result in cash savings, and it would actually result in you paying MORE taxes if you move within the state. That's why we didn't want to proceed with filing.

Sometimes we can save you money, but that savings would be less than the cost to sign up with us, so we would rather save you the filing fee and have you not file at all.

Finally, in other cases, we have evidence for a reduction that does indeed result in cash savings, but we can look at the comps the county will use for rebuttal and tell that we're not likely to succeed. This involves considering the prevailing "culture" in your county: are the appraisers friendly towards homeowners and work in good faith, or do they ruthlessly defend their valuations? If your appeal expert feels there's little chance to succeed, we'll tell you.

The most important thing I want our customers to take away from your experience is that I will ALWAYS work directly with any customer to resolve their concerns in good faith. Whether you're dissatisfied with the experience, or you just didn't save money, you can reach out to my team and I'll make sure we reach a resolution you're happy with. It never hurts you to try our services thanks to our Savings Guarantee.

Douglas, I'm so grateful for this opportunity you've given me to share with our customers. I want you and everyone else to know that we pride ourselves on white-glove service and happy customers above everything else! If you want us to take another look at your home again next year, don't hesitate to reach out, we'll be happy to do so. In the meantime, the rest of our savings tools (utilities, insurance, and more) are available to you free of charge! Thanks for trusting us with your home, whatever the outcome. We'll always make sure it's worth it.

Best wishes,
Noah
Customer Experience Manager
Abode Money

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報