A Little Bird Told Me. レビュー 

43
•
TrustScore 5段階評価の3

3.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I pre-ordered a Baggu bag back in July 2026. On the website it said they would start shipping mid August. In the beginning of September, I emailed them to ask for an update on the shipping. I asked th... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Een hele tijd terug een bestelling geplaatst waar de helft van is gekomen, wat toen logisch was want de rest was pre-order. Deze producten zouden al verzonden moeten zijn (eind augustus, begin septe... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I've placed many orders with A Little Bird Told Me for Baggu items. They have the best selection of Baggu items in the EU. On several occasions, I've returned items due to change-or-mind, which has be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ik bestel hier al jaren kalenders van Rifle Paper Co. Verzending is altijd netjes en leuk ingepakt. In mei bleek opeens dat een pagina verkeerd was gedrukt. Na een mailtje aan de klantenservice had ik... もっと見る

3.2

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

43件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 60%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.2

すべてのレビュー

(43)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Never received my order + no communication

I pre-ordered a Baggu bag back in July 2026. On the website it said they would start shipping mid August. In the beginning of September, I emailed them to ask for an update on the shipping. I asked them again a few weeks later. I still have not received an answer and it's late October now. I even tried reaching out through Instagram DM recently, but still no answer. I am extremely frustrated with this brand and would not recommend buying from them. I am writing this in the hopes to reach them this way..

2026年7月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

bought two bags, returned them and never received a refund from the shop

I bought two bags from Baggu in July; they arrived, but I didn't feel the quality justified the price, so I decided to return them. I arranged the shipping myself via UPS because I was close to the return deadline—with perhaps only a day or two left—and was worried I wouldn't get a timely response; I spent €30 on shipping and sent the bags to the return address listed on their website. The shipment went out on July 23rd and arrived two days later, on Saturday, July 25th. I contacted customer service to check if they had received the order—which tracking showed as delivered to someone named "Wenneker," complete with a signature—but they told me they hadn't received the package. After dealing with this situation for nearly a month—making calls to UPS and emailing the shop—UPS sent me a second delivery confirmation on August 20th. This time, it was signed by someone named ***** (I’m omitting her surname for privacy reasons); I discovered she is the shop owner and one of the two people I had been emailing. I repeatedly asked the shop if they knew who this person was—perhaps a neighbor?—but I never received an answer. Although they had always replied to my previous emails, they haven't responded to me for a week or more now. So, they claim not to have received the return, yet they have the €130 paid for the products; meanwhile, I’m left without the bags, without my money, and without any answers or help from these people. All I was asking for was a little help from them—as the package's intended recipients—to tell UPS that they hadn't actually received it, but apparently, that was asking too much. I really must say—honestly—that I do not recommend buying from this small shop.

Wow finally you have replied! I’ve sent you several emails on the last week and never had a response. I also now omitted your name for privacy from this review as it was not my intention to share your personal information that’s why i only included your name. But in any case the name of the owner of the shop is on the internet so everybody could see it with a little research. About paypal unfortunately there was no option for my problem so I choose the wrong one and they closed the case, but i contacted them and they told me that if i didn’t choose that option they would have refunded me because the receipt of delivery was with your name on it. You also should have seen the proof because I’ve sent it to you attached to the last emails I’ve sent you (again with no reply from your side). Again I’ve contacted ups several times after they closed the claim (because apparently there’s a proof of delivery with your name) and they told me that because they have the proof that the parcel was delivered to you they can’t do anything. That also felt a bit strange because on the parcel in only put the address and the name of the shop (as listed on your website) not your name.

I’m not accusing anybody (mine was a statement based on personal and subjective judgment, based on my personal experience, not an absolute accusation) but seeing your behaviour and the lack of replies made me think that there was something wrong. Also the fact that you haven’t been replying to my emails in the last two weeks, but immediately replied to my review.. maybe my words came out like that because this situation is really frustrating and because I lost 160€ and money doesn’t grow on trees unfortunately and that was just a gift for myself that unfortunately wasn’t what I was expecting so I decided to return it.

What I was asking for in the several emails I’ve sent was a bit of cooperation: as the sender, I opened the claim on UPS, and I contacted them several times. but you could have reported that you hadn’t received the delivery and that perhaps the parcel had been lost or delivered to someone else.

UPDATE: I’m just trying to get my money back, I’m not harassing anyone. In any case I’ll not bother you anymore and never buy from you again. Bye

2026年10月2日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

We’re sorry to see this review, as it presents a very one-sided version of what happened.
We offer customers the option of using our return service, but also the option to arrange a return themselves. In this case, you chose to arrange the return yourself and sent the parcel via UPS. When a return is arranged independently by the customer, the parcel remains the customer’s responsibility until it has been received by us.

The return parcel was never received at our premises. We personally checked with all our neighbours and asked whether the parcel had been delivered to or left with anyone nearby. Nobody had received it. As we were not the sender or the party who booked the shipment, we are unfortunately not able to file a missing-parcel claim with UPS ourselves.
Despite this, we have spent a considerable amount of time corresponding with you and trying to establish what happened to the parcel. We have genuinely tried to help resolve an issue with a return shipment that we never received.

This is also why PayPal ultimately rejected your claim. We were able to provide evidence that the return parcel had never been received by us, and PayPal accepted the evidence provided.

We also find it highly inappropriate and unacceptable that personal information has been included in this public review. We take privacy very seriously and will be taking appropriate action regarding the publication of this information.

We also strongly object to the accusation that we have deliberately kept your bags and your money. The accusation of theft is completely untrue. We will therefore take legal steps in response to this false accusation and its publication.

We understand that this situation is frustrating, but the facts are as outlined above.

UPDATE: We have now spent an extraordinary amount of time trying to help you with a parcel that we never received and that was sent independently by you.

You have contacted us more than 30 times about this matter, and we have answered your messages as patiently and thoroughly as we could. We have checked with our neighbours, spoken to UPS, investigated the delivery information, and even had to defend our position in the PayPal claim. We have done everything that was reasonably within our power to help you locate your return parcel.
You have also previously acknowledged that this situation was not our fault. At some point, however, there has to be a limit to the amount of time we can continue spending on an issue that we did not cause and cannot resolve ourselves.

We are a small business, and we are still human beings on the other side of these emails. The way you have continued to speak to us is not acceptable. We have done our best to help you, but we cannot keep going around in circles over a parcel that was never delivered to us.

Please stop harassing us. We have explained our position and done everything we can.

5つ星のうち2の評価

klantenservice nergens te bereiken

Een hele tijd terug een bestelling geplaatst waar de helft van is gekomen, wat toen logisch was want de rest was pre-order. Deze producten zouden al verzonden moeten zijn (eind augustus, begin september), maar nog niets vernomen. Twee keer proberen contact op te nemen, maar geen wederhoor. Hun chat zegt ook dat ik contacteer buiten kantoortijd op een donderdagochtend/middag?!
Ik blijf het proberen want de producten zelf zijn top, maar ik begrijp niet dat er wordt aangegeven dat je op de hoogte wordt gehouden en elke manier van contact opnemen weken duurt en niet lukt.

2026年9月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Une étoile à défaut de zéro

Une étoile à défaut de zéro . Première et dernière fois que j'achète sur cette plateforme . L'envoi UPS n'a jamais été fait et le service client m'assure (sans aucun screenshot de preuve) que le colis m'attend en point relai . Or ce n'est pas le cas . Depuis, j'ai écrit 7 ou 8 fois et AUCUNE réponse. À éviter à tout prix .

2026年9月9日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

Hi Emilie,

We’re sorry to see your review and that you were disappointed with your experience.

We would, however, like to clarify what happened. At the time you posted your review, your order had actually not yet been shipped. There had also been no previous contact with our customer service regarding the order, so we were not aware that you were concerned about the delay at that point.

Due to family circumstances, we were temporarily understaffed, which unfortunately meant that processing and shipping orders took a little longer than usual. We had also mentioned on the product page that the delivery time for this item could be slightly longer than our usual shipping time.

Your order has since been shipped and, according to the UPS tracking information, has now been delivered to your home address.

We completely understand that a longer wait is frustrating, and we’re sorry that your order did not leave us as quickly as it normally would. We’re a small independent store and, on this occasion, unexpected family circumstances affected our usual turnaround time.

Thankfully, we’re now fully up and running again and back to our normal shipping times.

We hope your order has arrived safely and that you’ll still enjoy your purchase. ❤︎

Kind regards,
ALBTMx

5つ星のうち5の評価

I've placed many orders with A Little…

I've placed many orders with A Little Bird Told Me for Baggu items. They have the best selection of Baggu items in the EU. On several occasions, I've returned items due to change-or-mind, which has been fine for them. I have interacted with their customer service a few times about delivery timings or product questions. Each time, they reply quickly and are super friendly. I'm thankful we have this excellent Baggu supplier in the EU.

2026年7月16日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

Thank you so much, Anne. We love having you as our customer. ❤︎

5つ星のうち4の評価

Snelle bezorging

De enige webshop in NL die het tassenmerk Baggu verkoopt. Altijd erg snel bezorgd. De tassen die ik tot nu toe heb besteld werden bezorgd in een papieren zak, dat vind ik wel iets minder netjes als je een dure tas koopt.

2026年8月10日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

Dankjewel voor je lieve review! En superleuk om te horen dat je zo blij bent met je BAGGU's en onze snelle verzending! (:

Wat betreft de papieren verzendzakken: daar kiezen we heel bewust voor. Op dit moment is dit voor ons de meest duurzame verzendoptie. Maar begrijpelijk wel dat een doosje wat netter en luxer aanvoelt bij een mooie tas.

Dus mocht je nog eens bij ons bestellen, zet dan gerust even een notitie bij je bestelling dat je de bestelling liever in een doosje ontvangt. Dan houden we daar bij het inpakken rekening mee. ❤︎

Veel plezier met je BAGGU's en hopelijk tot een volgende keer! xALBTM

5つ星のうち5の評価

Super bedrijf

Super bedrijf! Zeer mooie producten en enorm goede service. Er was een product vergeten en werd snel en netjes nagestuurd!

2026年7月17日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

❤︎

5つ星のうち3の評価

Mooie website maar helaas ontbreken er stuks in mijn bestelling

Mooie website met mooie producten. Ik had drie items besteld, maar er zijn slechts twee geleverd. Ik heb dit meteen gemeld. Als reactie kreeg ik de mededeling dat ik een verkeerd artikel zou hebben ontvangen, met de vraag om dit terug te sturen. Helaas heb ik helemaal geen verkeerd artikel ontvangen; er ontbrak gewoon één van de drie bestelde items.

Tot op heden heb ik het ontbrekende artikel nog steeds niet ontvangen. Ik hoop dat er snel een passende oplossing wordt aangeboden.

2026年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Product failed and no response from customer support

I purchased a recipe binder from this shop, but unfortunately, it suffered a major structural failure after less than six months of normal, standard use. The metal rivet anchoring the internal ring mechanism completely sheared and pulled through the cardboard spine of the cover, leaving the binder entirely non-functional.

I have reached out to their customer support email (13jun) directly with photos of the manufacturing defect to request a resolution under the legal guarantee. Unfortunately, I have received no response or acknowledgment.

I am leaving this review in the hope that customer service will get in touch to resolve this matter. I am happy to update this review once contact is established and the issue is handled.

Order Reference: ALBTM#11831

Edit: Finally received a replacement product and everything is okay. They took the time to answer but then everything was solved in a few weeks. I would buy again!

2026年7月1日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

Hi,

First of all, we're very sorry for our late response.

We've been exceptionally busy recently and, unfortunately, a bit short-staffed. While that explains the delay, it's certainly not an excuse, and we're sorry that you were left without a reply.

I've carefully searched through our inbox, but unfortunately I can't find your email anywhere. It seems it may not have reached us.

Would you mind sending your message again to info@alittlebirdtoldme.nl Hopefully it will come through there without any issues.

In the meantime, we've already reached out to the supplier so we can work towards a quick and appropriate solution as soon as we receive your email.

We sincerely apologise for the inconvenience and hope to resolve this for you as quickly as possible.

5つ星のうち5の評価

Fijne service

Ik bestel hier al jaren kalenders van Rifle Paper Co. Verzending is altijd netjes en leuk ingepakt. In mei bleek opeens dat een pagina verkeerd was gedrukt. Na een mailtje aan de klantenservice had ik binnen twee uur reactie en de volgende werkdag al - gratis - een vervangende kalender in huis. Super service. Ik blijf hier met een gerust hart klant!

2026年5月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Buyers beware, you can’t return

I have purchased a handbag for my girlfriend on this site on 9th of December for Christmas . It delivered very quickly and safe, everything okay so far. Unfortunately, my girlfriend didn’t like the bag and I have contacted them on 26th of December to ask if it is possible to return since EU rules are 14 days but in Christmas period it is usually longer. All my efforts to contact are neglected and no response received. Please do not buy from this website because if you want to return and use your right to return you will not be able to. Shop says they have responded but I have checked everywhere and they haven’t. In addition to that I have contacted them through other platforms and they haven’t responded to that either, so future buyers watch out

2025年12月26日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

Hi there,

Thanks so much for leaving your review. We’re truly sorry that the gift didn’t turn out as expected, that’s always a little sad!

Just to clarify, we did respond to your message at the time, so it seems that reply may have been missed, sometimes emails sneak into spam folders, especially around the busy holidays.

Regarding returns: our policy follows EU law, which gives customers 14 days from delivery to return items. This is clearly stated on our website and during checkout. However, the suggestion that customers cannot exercise their right of return is not accurate when done within the stated timeframe.

As a small, independent shop, we unfortunately can’t offer the same kind of extended exceptions that large webshops sometimes do. We really wish we could, but we have to be fair and consistent for all our customers.

We completely understand that it’s disappointing when a gift isn’t perfect, and we wish we could have helped differently. We hope this clears things up!

And for anyone reading, rest assured that returns within the return window are always accepted!

Thank you again for your support, and if you ever want to reach out directly, we’re always here to help!

Warmly, team ALBTM

5つ星のうち5の評価

Great service - rescheduled the shipping date

I was unable to pick up the package on time so it returned to sender. I was able to reach out to A Little Bird and schedule a shipping date a month in the future, as that was the next available time for me. Great service and understanding from the team, and the bag is lovely!

2026年1月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

WAT EEN TOPERVARING!

WAT EEN TOPERVARING!

Mijn pakketje was een dag later aangekomen dan gepland, dit zogezegd door een foutief adres. De dag dat ik het pakketje ontving was dit een volledig geopende doos zonder mijn bestelde Baggu tas in. Deze fout lag volledig bij UPS. Ik heb dan ook direct een claim ingediend bij UPS. Na een tijdje werd gevraagd of ik zelf contact opnam met de verzender. Zo gezegd zo gedaan.

Zo ben ik aan de praat geraakt met Nina, zij heeft al het nodige gedaan om mijn pakketje op te sporen. Helaas is al deze moeite tevergeefs geweest, en was mijn tas dus echt wel kwijtgeraakt door UPS.

Vanaf ze dit antwoord kregen van UPS hebben ze mij onmiddellijk een nieuwe tas opgestuurd, het was toch bang afwachten of ik het wel heelhuids ging aankrijgen. Het duurde een paar dagen en ik kreeg al zelf een mailtje ditmaal van Irene, met de vraag of ik de tas ondertussen al had ontvangen. Helaas stond de status van UPS nog steeds ongewijzigd en kwam er geen vordering in. Ze zijn er achterna gegaan en de fout gevonden waar het mis was gegaan. De dag na deze mail had ik mijn tas heelhuids in de bus!

ik raad A Little Bird Told Me 100% aan! Zo een warme klantenservice die echt alle moeite voor je doen om het in orde te krijgen. Het zijn toppers.
Nogmaals heel erg bedankt!

2025年9月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Buyer be warned

Do not purchase anything from a little bird told me. I just did for my sister in law who lives in Amsterdam for her birthday. They sent her items PLUS someone else's. They contacted me weeks later asking for the item back. Note I do not live on this continent and have no idea what was done with them after I paid for them.

I asked them to please stop contacting me and not to show up to my SILs place to take them items back given I have no idea who they are and the items have already been used. Mind you this is over one additional tote bag worth 17$. They then threatened to CALL THE POLICE to I don't know say somehow this is theft??? Buyer be warned this is an absolutely horrible company. And they may just send you something someone else was using because they "sent it in error" ....

2025年8月5日
自発的なレビュー
A Little Bird Told Me. ロゴ

A Little Bird Told Me. からの回答

We’d like to offer some clarification from our side as a small independent business.

Shortly after your order was delivered, we noticed that, due to a rare human error, we had accidentally included extra items intended for another customer. Within just a few days, we reached out to you to explain the mistake and kindly asked if it could be returned. We even sent a prepaid return label to make the process as easy as possible.

Unfortunately, we did not receive a response. After following up one more time, you declined to return the items. While we absolutely understand the inconvenience, it is not unreasonable for a store, especially a small one like ours, to ask for goods to be returned when they were sent in error.

We would never show up unannounced to someone’s address, nor would we ever harass a customer. Our only intention was to resolve a clear mistake respectfully. It’s disappointing to receive a public accusation in response to a situation that could have easily been resolved with one kind gesture.

5つ星のうち5の評価

Pre order niet op voorraad

Er was een artikel niet meer op voorraad bij een pre-order.wat heel jammer was maar ze waren heel professioneel en vriendelijk. Het team heeft dit laten weten en verschillende oplossingen voorgesteld. Waarna we toch een oplossing hebben gevonden voor beide partijen. Heel vriendelijk werknemers!

2025年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Wat een fijne shop

Ik was heel blij te ontdekken dat ik hier een prachtige planner kon kopen die in Nederland moeilijk verkrijgbaar is. Een dag na mijn bestelling had ik ‘m al in huis, zorgvuldig en feestelijk verpakt. Helemaal super dus!

2025年7月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

My boyfriend had pre-ordered a baggu…

My boyfriend had pre-ordered a baggu bag for me that said it was going to be sent mid june, then it changed on the website to beginning july and now it says end of july. They dont update you anywhere except on the product page itself and they dont answer any messaging except to say that they went on holiday.

2025年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wrong product received, no answer from the firm

I placed an order for three bags, two of which were pre-orders. Upon receiving the package, I discovered that one of the bags was the wrong model, different from the one I ordered, as clearly stated in both my order confirmation and the packing slip included in the parcel.
I have reached out to the company via their chat, email, and the contact form on their website, but it has now been ten days, and I have yet to receive any response to my inquiries.

2025年6月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fijne site en snelle bezorging!

Een aantal kadootjes gekocht voor mijn nichtje. Zoveel leuke spullen, moeilijk om een keuze te maken 😊
Pakket werd snel bezorgd en er zat een super lief kaartje bij. Heel attent! Dankjewel!

2025年3月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報