Allum and Sidaway レビュー 

213
•
TrustScore 5段階評価の5

4.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The bracelet (Raspini) came sooner than expected, was beautiful, and matched my earlier purchase of necklace and earrings perfectly! The price was excellent! I am very happy with this purchase - all c... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

It was a good experience dealing with Allum and Sidaway. I had issues with an on line order (my mistake) and the problem was dealt with professionally and in a very friendly and helpful manner. I w... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The diversity of their range of rings was completely unexpected... marvellous, with extensive tailoring of dimensions, stones, materials of each ring. Chloe was very helpful and informative as she pa... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Just wow! 😍 The whole experience has been incredible. The presentation is absolutely beautiful, and the thought and care that goes into every piece of jewellery really shines through. It's all so bea... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 宝石店
  2. ・
  3. コスチュームジュエリー店
  4. ジュエリー製造業者
  5. 時計店
  6. 宝飾デザイナー
  7. 宝石商

当該企業による記述

Established in 1942 by Dennis Allum, mending clocks and watches from a shed in the garden, Allum & Sidaway is now a multi-award winning independent jeweller. We have have six unique jewellery stores, a fantastic team and the best customers! We stock an impressive collection of jewellery, watches and top brands – providing an unforgettable retail experience.


連絡先

4.9

優良

TrustScore 5段階評価の5

213件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.9

すべてのレビュー

(213)

過去12か月のレビュー数: 77件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great customer service, lovely jewellery

Very speedy delivery and carefully packaged with good attention to detail.

2024年10月14日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and another 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us, we look forward to assisting you again in the future

5つ星のうち1の評価

Disappointing

Purchased a watch from the Ringwood store earlier in the week. Placed the order on Thursday 3rd, paid for the watch. Funds taken from my credit card same day, received a message to say ‘we’re getting your order ready’ then Saturday 5th told the watch had been sold.
Yes, the one I had actually paid for!
Requested a refund but as yet this has not been received and no pending transactions.
Really expected more from this jeweller.

2024年10月5日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you for reaching out and sharing your experience. We apologise for the inconvenience caused by the situation. Please be assured that the refund was issued on Saturday and typically this takes 3-7 days. I can see from my end that it was issued on the 5th and the refund was received and sent on the 6th.

Just to clarify, your original order was placed via our online platform on Friday, and as soon as we received it on Saturday morning, we then contacted you to inform you that unfortunately, the watch had just been sold and we would issue an refund immediately alongside proof of refund being issued at 1.51pm. We regret the timing of this overlap but believe we acted accordingly as we immediately issued the refund with our apologises on the day.

We understand your disappointment, but we kindly ask for your patience as a review by Sunday may be a little premature given the standard processing time for refunds.

If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us directly. I have also requested more information on your review to ensure you have received your refund as our bank is under the impression its been received your end.

5つ星のうち5の評価

Fast delivery and beautiful packaging

Fast delivery and beautiful packaging. Thank you 😊

2024年9月27日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and another 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us, we look forward to assisting you again in the future

5つ星のうち5の評価

Excellent delivery service from the…

Excellent delivery service from the company when purchasing my watch would recommend to anyone !

2024年9月6日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and another 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us, we look forward to assisting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

These cufflinks are impressive

These cufflinks are impressive. I already had a pair but wanted to purchase a gift for a friend. We both work in aviation and he so admired my jet engines.
He will now have a set of his own.
Fantastic quality, service and presentation. I am thrilled with these, for a second time. Many thanks

2024年9月24日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us. Such a thoughtful gift, We are sure your friend will love them as much as you love yours. Bravo on the idea!

5つ星のうち5の評価

Great Sellers

I have bought many items from this seller with no problems. They provide good communication, well packaged goods and good customer service.

2024年9月6日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and another 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us, we look forward to assisting you again in the future.

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service and…

Excellent customer service and delivered quickly.
So helpful. My wedding jewellery is now complete.

2024年9月4日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us. We wish you a fabulous wedding day in your new jewellery!

5つ星のうち5の評価

Brilliant service

Easy to order and fast to deliver quality product.

2024年8月28日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us.

5つ星のうち5の評価

Great delivery service

Great and fast delivery service

2024年8月13日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us.

5つ星のうち5の評価

First time using this company but won’t…

First time using this company but won’t be the last. Excellent speedy service. Securely packaged. Best price I could find

2024年8月26日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us.

5つ星のうち5の評価

Had my girls ears pierced in…

Had my girls ears pierced in Shaftesbury was very quick and friendly will go again

2024年5月13日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review and 5* star rating! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us.

5つ星のうち5の評価

I came into the store today and had a…

I came into the store today and had a lovely warm welcome from Kathy , nothing was too much trouble when I explained what I was looking for she showed me a selection of rings . She was extremely patient and knowledgeable. I would 100% be shopping here again what an assent to your company she is . Very happy customer.

2024年8月23日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your wonderful review 5* star reviews! We are thrilled to hear that you had such a great experience with us. We will pass your kind words on to Kathy and hopefully we will see you again soon.

5つ星のうち5の評価

Great services and great staff

I went to get welded bracelet firstly for myself and then for my daughter. Selection of bracelets and great attention given to us by Jade and Laura. I have worn my bracelet now 2 weeks and it’s great. I highly highly recommend Allum and Sidaway for this service and also recommend their piercing service too…. I have had numerous piercings done.

2024年8月21日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答


Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We’re delighted to hear that you and your daughter enjoyed your visit to Allum & Sidaway and that you’re loving your welded bracelet. Jade and Laura will be thrilled to know that their attention to detail made your experience special.

We’re also pleased to know you’ve had a positive experience with our piercing service. Your recommendation means the world to us, and we look forward to welcoming you back for any future services.

5つ星のうち5の評価

I ordered a Tissot watch online

I ordered a Tissot watch online, incredibly helpful staff who phoned to check something immediately after purchase. Watch arrived less than 24 hours later, beautifully wrapped and boxed with a handwritten note. Impeccable service, thank you very much. Will definitely use again.

2024年7月30日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for sharing your wonderful experience! We are so glad we are able to help you with your experience, and we really appreciate you leaving such kind words. Have a lovely day.

5つ星のうち1の評価

Really bad experience

I don’t feel well writing a bad review , but unfortunately this company really deserves it. I have ordered a Tissot watch from them, only because they had option for next day delivery, while from the original Tissot website you have to wait 2-4 days for it. The watch was priced the same as everywhere else £415( not being discounted, or mentioned anywhere that it is pre-owned). I received it very quick, good packaging and what to see the watch was without any stickers and with plenty of scratches. I have other Tissot watches at home, which I used for 2-3 years and even they don’t look so worn and scratched as the watch I received. I wrote them an email with the photos attached and they offered me to return this watch and receive another one, even though on their website they didn’t had anymore from this style so I believe they were planning only to replace the strap and send me the same,thus I requested a refund. I’ve returned them the watch and I had to pay £10 for that from my own pocket, even though the fault was not mine that they’ve sent me an used watch and they never offered at least to cover their return. At least they refunded the money quick, but that’s definitely not a professional company and neither it is their customer service. If they want to sell something pre-owned they should not sell it on the price of a new watch and they should mention somewhere that it is a pre-owned watch, additionally they should post pictures of the defects so customers know what they are buying.

2024年7月23日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused by your recent purchase experience. We understand and appreciate nobody likes to write a bad review.

We want to assure you that the Tissot watch you received was brand new and not pre-owned. We understand that receiving a scratched item is unacceptable, and we are currently investigating how this could have happened. Our quality control process is very stringent, and this review is not reflective of our standards. Occasionally stock will receive slight scratches in display and upon receiving the item back we do believe the watch in question would fit into that category.

Our intention was to replace the watch with a brand new one from the supplier (which was on order from receiving your first email) in the hope to rectify the situation, but also that is absolutely fine that you had changed your mind in which we were more then happy to oblige and send you a swift full refund.

Regarding the return cost, we regret any frustration this may have caused and we would like to reimburse the £10 return shipping fee to your account immediately. We value our customers and strive to provide the best service possible, and we are sorry that we fell short in this instance. Please contact us via info@allumandsidaway.co.uk for us to be able to take the details we need in order to do this.

We appreciate your feedback and are taking steps to ensure such issues do not occur in the future. If you have any further concerns as well as refunding the refund discussed previously please do not hesitate to reach out to us directly.

5つ星のうち5の評価

David (Plymouth) was AMAZING!!!

David (Plymouth branch) could not have done more for myself and my fiancé!!! From start to finish he provided first class customer service! He worked with us and our budget and went above and beyond to find what we wanted. David was kind, compassionate and so personable. From changing his lunch breaks to being on and off the phone- he couldn’t do any more, a 5 star experience. We will absolutely be back again! Thank you, David!
Lucy and Donovan

2024年7月13日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

WOW, What an incredible review! Thank you so much for sharing your wonderful experience with David! We are so glad you had such a lovely visit and David was able to help you. I will pass you your kind words onto David, which will be thoroughly appreciated.

5つ星のうち5の評価

Wonderful staff at Plymouth branch

I’m sorry I don’t know their names, but the two female staff found me the most beautiful bracelets for me to choose from. They were so patient and helpful. I just want to thank them for their kindness and understanding.

2024年7月5日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for sharing your wonderful experience with our Plymouth team! We are so glad you had such a lovely visit, and we really appreciate you leaving such kind words. Have a lovely day Deborah.

5つ星のうち5の評価

Kathy was absolutely amazing from start…

Kathy was absolutely amazing from start to finish she helped me pick the perfect ring without being pushy at all, she was really attentive and I couldn’t fault her at all. 10/10 amazing thank you!

2023年6月30日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your kind, thoughtful word! Kathy is such a ray of sunshine in our Plymouth team, We are so glad she offered you an unforgettable experience and could help you!

5つ星のうち5の評価

A 10 year olds experience

Hi my name is Megan I’m 10 years old and I had had my ear pierced for my second hole by Nicki in Allum and Sidaway in Gillingham high street. Nicki was very nice and made me feel calm and relaxed while I was having them done and I had a great choice of earrings to choose from. Megan x

2024年5月11日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Hi Megan,

What a lovely review!! Thank you so much for taking the time to tell us all about your experience! I will make sure to pass your very kind words on to Nicki. We are so glad you enjoyed your appointment and experience with us Megan.

Have a lovely day, Zoe :)

5つ星のうち5の評価

Katie helped me find my dream wedding dress!

Katie from the Salisbury store helped me find my perfect wedding dress, she really put me at ease from the minute I met her, she listened to exactly what I wanted and made the whole experience super relaxing but exciting. Thank you so much Katie, I can't wait for my dress to arrive! xx

2024年5月18日
自発的なレビュー
Allum and Sidaway ロゴ

Allum and Sidaway からの回答

Thank you so much for your kind words and taking the time to leave such a gorgeous review! I will be sure to pass your review over to Katie. She'll be so happy to hear how positive your feedback is. :)

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報