Apilayer - I asked refund the day when the prolonged my subscription. Because they did not want to process refund, I simply filled the police case and send that for chargeback to my bank. It took... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
APILayer auto-renew their service without any warning. They ask you to cancel IN WRITTING 30 days before, you better write it down yourself as they won't tell you before it's due. They moved away from... もっと見る
Very poor service. Nothing works in Free plan, so I signed up with Basic plan. APIs don't run as documented (Not well documented). Postman doesn't work. I am getting billed for Premium service... もっと見る
ipstack.com started out great. GeoIP for a couple bucks a month when the free options started disappearing. Never had problems. Then the price kept going up, so I decided not to renew as my credit... もっと見る
企業情報
当該企業による記述
APILayer is a curated API marketplace that lists proprietary and third-party APIs from various providers and makes them available for developers and businesses of all sizes. Unlike other marketplaces, APILayer develops and lists only the most secure and reliable APIs for a given topic. The APIs can also be tested using a live demo on the marketplace itself. APILayer also guarantees a nearly 100% uptime and provides subscription-based support. It also offers other benefits, such as a single API key, a diverse portfolio for subscribers, and API provider hosting. With APILayer, select the best APIs and enhance the power of your app without worrying about scalability and stability.
連絡先
13 -15 Untere Donaustrasse, 1020, Vienna, オーストリア
- support@apilayer.com
- apilayer.com
最近のレビュー依頼の記録はありません
この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Ive asked for termination of my account…
Ive asked for termination of my account about 5 times so far in the last week. They are giving me the runaround. Looks like I will have to freeze my card and/or cite them for fraud. At this point they are knowingly taking my money (ie stealing). AVOID.
Impossible to cancel subscription
Impossible to cancel subscription after many attempts through all available support channels.
Avoid at all cost if you anticipate wanting to cancel a subscription.
Impossible to cancel subscription
Like other comments say, impossible to cancel the subscription, they harass you everyday to pay for a terminated service. I had the foresight of using a digital debit card so I could just block it.
Scammers
Scammers, impossible to cancel subscription. Don't think about using this service.
ATTENZIONE! Pratiche scorrette e minacce di azioni legali.
L'azienda non permette di rimuovere la carta di credito e continua a fatturare nonostante non voglia più utilizzare il loro servizio. Ho bloccato la carta ed hanno minacciato azioni legali. Segnalato il comportamento all'antitrust italiana.
Very disappointed with this service
I have used apilayer for several years, but to cancel the subscription is a real challenge. I am harassed daily by 2 to 3 emails asking me to pay for a service that has been terminated. Despite my communications, they continue to write to me daily. Very disappointed with this service
Data wrong
Data wrong! Tried carrier lookup on my personal number, and it gave the wrong results!
Sorry, but incorrect data renders the service unusable.
DO NOT USE
DO NOT USE. They don't ever respond to support requests. Once you add your card, it can never be deleted and you will forever be charged by them with no response.
TelegramBot y Currency Layer
For three years I have been using the Api Currency Layer through a Telegram Bot, both the C# version of the Bot and the Java version work perfectly, the ApiLayer HAS always worked for me and allowed the people who use my Bot to be informed in a simple and clear way of the values of the respective currencies against the dollar. I have tried to use others but they are not so frequently updated and sometimes the update periods are very long, ApiLayer gives me the possibility to do free trials and then move forward in the acquisition of payment models when the development is worth it.
Bad quality/performance and Useless support
We used the fixer API (currency conversion API) from api layer and good bad performance/stability (6% of HTTP 5XX errors) and latencies that exceed 110s sometimes for one currency for one day...
We contacted the support for this issue. After one month they told us that they are continuing working on it but they made improvements (after verification, there were no evolution in our data).
After some times they told us to stop using apiLayer but use fixer directly (it's their API). We understand that the API will not work and we must take another subscription to fixer.
We took the same subscription but to the fixer API directly.
After the first tests with the exactly same usage we got errors
"Access Restricted - Your current Subscription Plan does not support this API Function."
After investigation the route that we used was available in the subscription at 14$ for ApiLayer but you need the 44$ subscription for the same feature to do it with Fixer API.
So I contacted the support to tell them that they told me to switch API and i just want the same feature that previously and they just answered "you need to upgrade your plan"...
We don't want to pay 3 times more without any guarantee of the quality of the service.
We got no solutions so we decided to switch to another API
They took money from my bank card…
They took money from my bank card without permission, this company is a complete scammer.
Do not go near this company
Do not go near this company. The prices on the XLON exchange stopped updating a month ago and the FTSE index has not updated since April. Nobody checks or tries to fix despite submitting multiple reports to them. It is therefore useless to me, but you cannot cancel your subscription yourself. You need to contact support and nobody ever replies or will action a request. I am trapped in a membership with them as I cannot cancel or remove my payment details. I have been left needing to freeze my card. Strongly suggest you look elsewhere for a reliable service.
Terrible API, worse company
I tried the free trial, and it returned some data. However, they don't give you enough in the free trial to see that the data is riddled with missing information... to do that, you have to sign up.
Once you sign up, there is no automated way to cancel. You have to send an email, of which I sent many and got no response. They continued to charge my card.
I had to open a dispute with the credit card company to get the charges to stop. Even today if I go into the portal, they still show that I am subscribed and have my credit card details, that I have told them to remove.
Today I check my email and see they have sent me an automated email asking me to review their api... well, here's your review.
I am having 2 outstanding tickets which…
I am having 2 outstanding tickets which you are not solving.
Will you kindly reply on my ticket ?
Ticket no : 197754 & 197196
I paid for a year here and I have the paid invoice for the same and suddenly after two month my plan is downgraded to free plan and when I am sending mail to customer care, I am not getting any reply.
Marketstack is good but has inconsistencies in data
Marketstack is good but has important inconsistencies in data.
With inconsistencies I refer specifically to the fact that for example on the exchange list you get Japan Stock Exchange, but when you search for historical data of a specifical stock in Japan you get no historical data.
Also there are companies in other exchanges whos stock are listed, but then you get no dividend data to it.
All in all this limits pretty much the usuability of the APi as one never knows, whtere there really are no data, or there are no data because there are no (dividends or splits), which kind of reduces the trustworthyness of any data sourced.
This is what I mean with inconsistencies and it seems pretty much a sourcing problem to me: Marketstack is either sourcing from different other apis where data are not matched completely leading to incosistent data, or some sources do not deliver all data (Japan Stock Market as a good example)
DO NOT TRUST THEM, CHARGED ME FOR 3 MONTHS STRAIGHT AFTER I EMAILED TO CANCELED
I tried a free trial of their market data api. I found a different soluations shortly after exploring their offerings. There wasn't a method to cancel on their website, and it said I had to email their support. I emailed their support and said I would like to cancel. They reply back with some offer, and I said I still wanted to cancel. I got charged after the free trial was over. So I emailed again, I would like to cancel, then no reply from them. So I just waited for them to reply, time past and I got busy with work and other things. I got charged again for another month, I emailed them again saying what is going on I wanted to cancel, got some generic reply and I clearly stated I wanted to cancel. I got ghosted pretty much. Then I got chraged a 3rd time and I emailed them again and this representative named Frank finally says sorry for the trouble we have canceled your subscription and he said sorry we do not offer refunds. I was like this is inexcusable, this company pretty much stole from me for 3 months after I have tried to cancel countless time, and they are not offering any refunds. I didn't even use their API for these 3 months because I wanted to cancel immediately after look at it with the free trial. This company is horrible and I would not recommend them to anybody.
Avoid at all costs
Double billed me for months, and billed me again after cancelling my subscription. Then cut my remaining subscriptions off a week early (that we already paid) without notice and left my application with downtime which cost our business thousands of dollars.
Non-existent customer service.
Non-existent customer service.
I am trying to get a response for two weeks so far.
I only get automatic responses:
Your request (#) has been received and will be reviewed by our support staff on the next workday.
Poor product combined with horrible…
Poor product combined with horrible customer service.
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








