Ashton Reeves レビュー 

222
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

In my opinion not professional. Reply to my email took 2days. The representative of Aston Reeves was late and didn’t apologise, literally took 10minutes to look around, gave the valuation and left so... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ashton Reeves has provided first class service to myself and my extended family for the last 15 years. We've just decided the sell a tenanted property and the services provided by Ashton Reeves has be... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Alex and Ryan were both wonderful when we were looking for a property. Tracey was able to calm us down but our special thanks go to Natalie who went above and beyond to assist us in every way possi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Communication was brilliant . Right through the whole process Serena was very helpful and got back to us straight away . Paperwork was a bit daunting but we got through it with support from Serena .... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 不動産業者
  2. ・
  3. 家具店

当該企業による記述

Ashton Reeves Estate Agents are Estate and Letting Agents in Bexley, Bexleyheath, Dartford, Greenwich, Gravesend, Welling, Crayford, Erith


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

222件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(222)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Very pleased

Sally was very friendly and knowledgeable about the property and area.
She made us feel welcome and none of my questions were to much for her.

2021年7月15日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good afternoon Janet,
Thank you for taking the time to leave our company a review. We will pass your kind comments on to Sally.

5つ星のうち5の評価

You did very well though your client…

You did very well though your client lost out. We since got a lardlrod who understood our problem, as CCJs could be applied to anybody through various ways, and does not mean one is now treated like a murderer.
Anyway, we paid the landlord a full one year rent (£21, 250 ) upfront to trust us.
thank you for your effort, and please whisper to the land lord to slightly improve that property.

Regards

2021年7月2日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good afternoon Allan

Thank you for taking the time to leave a review. We will take your feedback on board but we are pleased you had a good experience with us.

5つ星のうち1の評価

Incommunicative Estate Agent

poor understanding of the role of estate agent to bridge the gap and communicate between seller and buyer

2021年6月7日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Raj

As discussed on the telephone earlier today, an email that was sent to you, was missed and the gaps you are referring to were covered in the body of said email.

I trust that this now clarifies any queries, however, should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.

All at Ashton Reeves look forward to supporting you in your purchase and we hope that your experience moving forward is a positive one.

5つ星のうち2の評価

Not great

I had to force a viewing found them dishonest.
Stanley was very good the others were unhelpful.
Definitely wouldn’t go through them again.

2021年4月19日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Amber

We are sorry for the delay in responding to your review. We take accusations of dishonesty very seriously and spend considerable time investigating these type of complaints thoroughly.

Looking into this case; There was a high level of interest in the property that you were interested in, with close to 100 enquiries. In normal circumstances we would have held an open house across a number of days, however, due to COVID restrictions, we are not permitted to do so and therefore had to plan allocated time slots for all those interested. We appreciate this may be frustrating for potential buyers, and that you feel that you had to force your viewing, but we are glad to see we were able to manage the huge number of enquiries whilst keeping in line with current regulations and that we managed to get you a viewing arranged.

Again, due to the huge volume of interest and the number offers flooding in, the vendors (who were overwhelmed with having to consider so many offers) asked that we obtained best and final offers from all by a set time and date. We emailed and sent a text to every interested party advising them, of the deadline for their best and final offers and that the vendors wouldn’t accept any offers past that time. I can see that you received both the email and a text and subsequently you kindly responded with your offer.

Unsurprisingly, there were a huge number of submitted offers and, unfortunately, a number of these offers were higher than yours, you will be able to see the final sale price achieved yourself from Land Registry records once the sale completes. The vendors picked the offer that was best for them and we have to follow their instructions.

We hope you may now have a better understanding of the situation and apologise for any inconvenience this may have caused yourselves but after investigating the situation we can confidently, and proudly, say that our team managed this matter with the highest professional integrity whilst following current guidelines.

We wish you the best of luck in your search for your new home.

5つ星のうち5の評価

Great service

As a tenant I received excellent service from the team at Ashton Reeves over several years. They are very professional while always being friendly and courteous. I would highly recommend them

2021年4月17日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Andrew
Thank you for taking the time to leave our company a review. It has been great working with you and we look forward to continuing to do so in the future. Your kind comments will be passed onto the whole team.

5つ星のうち5の評価

Very professional and helpful

Thank you for being so prompt and involved in helping us finding the right place for us!

2021年4月16日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good afternoon
Thank you for leaving a review of our company. It has been great working with you.

5つ星のうち5の評価

Good service

2021年3月12日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good morning
Thank you for taking the time to leave our company a review. It is greatly appreciated.

5つ星のうち1の評価

Doesn't care about potential tenants

Very bad service. Lost a property due to agent's inactivity/misinformation.
Conducted a viewing on Saturday, we took a liking to one of the houses. Agent showing us the property mentioned that it is her last day and if we want to rent the property we have to speak to the office on Monday (as she doesn't know much details not to mention that she showed up 20min late; very "I dont care attitude"). Sent an email on Sunday (2x - just so they can pick it up on Monday) called first thing on Monday (9am) that we want to put down holding deposit. Took my details and was told I will be called back. Called again 2 hours later - Took my details again, "The agent popped out out of the office, will call you back once she is back" Called again 1.5 hours after that "I think someone put down the deposit on the house just now, let me get your details and will call you back, I need to check". So essentially someone paid the deposit, while I was waiting for callback while I chased it 3x. (Was told they showed interest on Saturday but as agent told us to speak to the office on Monday, so we did)

Edit after reply:
- Information provided by your agent at the time was to contact the office on Monday.
- Despite showing interest we were not adviced that "Landord will operate first come - first serve" and that we need to act immediately. (In many instances landlors choose from aplicants.)
- If we were given full information we might have acted upon that.
- Being ingored for several hours and having to chase the office 4x (no callback received, no email reply) conveniently ignored in the below reply. As you mentioned in the reply, these properties are high interest and every minute counts yet no interest was shown from your side (considering you already had a tenant sorted replaying was not that urgent)

Bottom line, lesson learned. We will now be doing viewings with "checkbook" in hand.

2021年3月8日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Michal,

Sorry to hear of your experience. Unfortunately we have had considerable interest in the property and someone had already enquired about placing a deposit on Saturday.

With so much interest it is usually the Landlords decision on who they wish to take and in this instance their response was, “whoever can pay their deposit first” and we have to follow the Landlords instructions.

As explained to you, should the applicants fail or anything change then we will get be back to you ASAP. We also work towards making sure our registered applicants such as yourself are updated with new properties as and when they come on.

5つ星のうち5の評価

Amazing Team

Amazing service and such friendly professional people

2020年12月28日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Daisy
Thank you for leaving a review. It is much appreciated and it has been great working with you.

5つ星のうち4の評価

50 Elsa road

The agent Ryan was nice and well explained about property.

2020年11月5日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good afternoon
Thank you for taking the time to leave our company it is much appreciated. I will pass your comments onto Ryan.

5つ星のうち4の評価

Note taking

It would be great if any questions that arise during the show around you could make note to find out following the showing.

2020年10月30日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Hi Laura
We have sent you an email and we would be happy to hear from you what the questions were that you had.

5つ星のうち5の評価

I have received excellent service from…

I have received excellent service from Ashton Reeves, and would definitely recommend them to friends and family.

2020年10月25日
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Kelly
Thank you for taking the time to review our company, it has been great working with you and your feedback is greatly appreciated.

5つ星のうち5の評価

Ashton Reeves Bexley. Lettings. Fantastic Value & Service.

Ashton Reeves have looked after my local property since 2018. I had previously had poor experience with 3 other agencies.

I've always been delighted with their polite and friendly service. The girls are efficient, hardworking and courteous and always respond immediately to any queries that I may have.

Best of all, whenever a tenant has moved out, AR have always found a replacement very quickly, so minimal void periods.

I pay for a Fully Managed service and I must say that their expertise and assistance has been very generous over the years.

All in all, I couldn't be happier with them and would whole heartily recommend them to any landlord.

2020年7月24日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good morning Mr Dev

Thank you for taking the time to leave our company a review. It is much appreciated and we are glad you are happy with our services. It has been great working with you and we look forward to continuing to do so. Your kind comments will be passed on to our whole team.

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service.

2020年7月18日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Sally

Thank you for leaving our company a review. It is much appreciated.

5つ星のうち3の評価

Good service

Good service and communication

2020年7月4日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Good evening Mr Diez,

Sorry to see your review. So that we can look into this for you, could you kindly advise which property you are enquiring on and how you sent your initial enquiry?

Thanks.

5つ星のうち5の評価

excellent service from "on the ball"…

excellent service from "on the ball" staff. very communicative and liaise between tenants and maintanance well. No hesitation in recommending these guys as they work extremely hard and minimise void times.

2020年6月24日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Dear Vineet
Thank you for leaving a review, we are glad you are pleased with our services and your kind comments will be passed onto our Property Management Team.

5つ星のうち5の評価

Recently sold a flat for me

Recently sold a flat for me, Ryan dealt with the sale, always on hand with any questions. Excellent support during these worrying times of Covid 19. Everything dealt with remotely and couldn’t recommend them enough. I have now decided to sell another flat through such was their service.

2020年6月24日
自発的なレビュー
Ashton Reeves ロゴ

Ashton Reeves からの回答

Thank you for taking the time to leave our company a review, it has been great working with you and we are glad you are pleased with our service during these uncertain times. We would like to thank you for your repeat business. Your kind comments will be passed onto Ryan.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報