Audika - Bournemouth 101 Poole Road レビュー 

127
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

101 Poole Road, Westbourne, BH4 9BB BOURNEMOUTH, Dorset, GB

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Although we arrived well before our specified time we didn' t wait long. Our options were explained in detail and all our questions patiently answered. We would appreciate a mail confirming the opt... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Hidden Hearing are absolutely fantastic. My partner and I visit Ros once or twice a year for a hearing test and wax removal. As keen scuba and free divers, ear health is really important to us, and Ro... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Today’s visit to the ear care clinic exceeded all my expectations. A big thank you to the receptionist for finding an appointment so quickly — it truly meant a lot. And a very special thank you t... もっと見る

5つ星のうち5の評価

First class experience. The whole process from the consultation, through to fitting my new hearing aids was excellent. Nothing was rushed and everything was explained to make sure I felt comfortable a... もっと見る



連絡先

  • 101 Poole Road, Westbourne, BH4 9BB, BOURNEMOUTH, Dorset, 英国

  • 01202 762106

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

127件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(127)

過去12か月のレビュー数: 6,062件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

A pleasant and professional experience.

My visit to hidden hearing was a pleasant one. My consultation was professionally carried out and I am happy with the hearing that were recommended. The after care I have received from Victoria has been very friendly and professional.

2025年12月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Highly Recommended

I’ve been lucky enough never to have had trouble with my hearing, but latterly things have become a little muffled, so I made an appointment to get checked out and what a great experience from making the appointment to being seen by Roz for treatment - thank you!

2026年2月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service - professional, welcoming, informative operating to the highest standards - thoroughly recommend I wouldn’t go anywhere else.

2026年2月21日
5つ星のうち5の評価

Professional!


Today’s visit to the ear care clinic exceeded all my expectations. A big thank you to the receptionist for finding an appointment so quickly — it truly meant a lot.

And a very special thank you to Roz Clarke for her professional, efficient, and gentle care — for the second time now, and once again absolutely outstanding. My relief and gratitude are beyond words. Thank you for such wonderful care!

2026年2月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Hidden Hearing exploited my dying mother

Hidden Hearing in Bournemouth- exploited the failing health of my mother by selling her a £5000 hearing aid not fit for purpose! Finally got it resolved when in hospice, when Victoria reluctantly deigned to visit my dying mother - and made her feelings clear, which is utterly unprofessional inappropriate behaviour. Avoid if at all vunerable

2025年8月8日
自発的なレビュー
Audika - Bournemouth 101 Poole Road ロゴ

Audika - Bournemouth 101 Poole Road からの回答

Hello

Thank you for taking the time to share your experience, we are very sorry to hear about the distress this situation has caused you and your mother. This is not the level of care, professionalism, or compassion we aim to provide, and we take your feedback very seriously.

We would like to investigate this matter so we can understand exactly what happened and ensure it is addressed properly where necessary. If you would be willing, please get in touch with us directly either by contacting our Customer Services team on 01622 775191 or if you would prefer to email, the address is contact@hiddenhearing.co.uk so we can look into this further.

Once again, we sincerely apologise for the upset caused and we are grateful for the feedback you have provided.

Kind Regards

Hidden Hearing
01622 775191
contact@hiddenhearing.co.uk

5つ星のうち3の評価

Felt pressured into buying expensive…

Felt pressured into buying expensive hearing aids, couldn't use them as unbeknown to me had an ear infection. Probably due to having wax removal procedure. However I was refunded my money straightaway after complaining and returning the aids.

2025年12月3日
Audika - Bournemouth 101 Poole Road ロゴ

Audika - Bournemouth 101 Poole Road からの回答

Hello Cecilia,

Thank you for your review.

We are sorry you were unable to enjoy the experience of wearing the hearing aids following your wax removal at another provider.

We have passed your comments to our Area Management team for feedback and we are pleased you have now received your refund on receipt of the hearing aids.

If you do wish to consider hearing aids in the future, please let us know and we will do our best to ensure you have a good experience.

Kind regards,

Customer Services
0800 740 8796 / 01622 775191
contact@hiddenhearing.co.uk

5つ星のうち5の評価

Does your audiometrist have open ears to learn more?

The young man called Cameron (?) was a trainee, but very easy to communicate with and was open minded regarding the close connection of overclosure of the jaws accompanying the inevitable wearing out dentition with age, and the affect on hearing of the Temporo-Mandibular joint position.
I am a dental Surgeon!

2025年12月6日
5つ星のうち5の評価

Happy consultation.

Consultant I saw was very clear and excellent at asking me questions about my hearing, she explained all about the picture of the inside of my ear and assured me all was well, happy consultation.

2025年12月9日
5つ星のうち5の評価

I made an appointment to have my ears…

I made an appointment to have my ears cleared on Wednesday. On getting there I asked to make an appointment re new hearing aids and was given one for that very afternoon.
I was impressed by the expertise of the audiologist and simply astonished to find that I was able to walk out of the shop that day actually wearing the new aids.

2025年11月13日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報