Bambambasics レビュヌ 

22
•
TrustScore 5段階評䟡の3

3.2

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Everything was excellent. The delivery came as promised and the products, wow! I bought the things for my wife and she absolutely loves them (as do I). The material is so soft and nice and is extremel... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

EXTREMT lÃ¥ng leveranstid. Och Ã¥terkoppling? Det fÃ¥r man bara om man aktivt frÃ¥gar. HÀrligt företag som inte har nÃ¥gra problem att ta uppemot tusenlappen frÃ¥n sina kunder, och sedan inte Ã¥terkoppla pÃ¥... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Is been 41 since I order a pice from this company. I have never heard any updates if I did not reach out my self. The patience is not there anymore. And now is been 41 days I don’t even know status. S... もっず芋る

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

22件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 36に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

3.2

すべおのレビュヌ

(22)

過去12か月のレビュヌ数: 22ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

SINNESSJUK bodysuit

SINNESSJUK bodysuit! SÃ¥ skönt material, slitstark och fÃ¥ngar verkligen upp och formar 🖀 Man kÀnner sig sÃ¥ sexig nÀr man bÀr den under sin outfit, brösten Àr i perfekt position och rumpan Àr sÃ¥ fast! NÀr klÀderna vÀl Ã¥ker av fÃ¥r man ocksÃ¥ vÀldigt mycket uppskattning haha! Tack Emma och BamBam för jÀttefin service! KÀnner inte igen att det var lÃ¥ng leveranstid. Kram Madde

2026幎9月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Delays and lack of information

I placed my order on June 24th, with information stating that delivery should take place within a couple of days.
On July 6th, as I still hadn't received my order, I contacted Bam Bam and was told that they would ship it as soon as possible. I finally received the order on August 1st, more than five weeks after placing it. During that time, I received no tracking information or updates about the delay.

Unfortunately, the product didn't fit, so I contacted Bam Bam to arrange a return. They told me they would send me a return label, but nothing arrived. I contacted them again and was told that the return label would be sent to me immediately by email. Again, I waited, but received nothing.

Since the payment was made through Klarna, I registered the return with them. However, because they had not received confirmation that the return had actually taken place, Klarna eventually declined the return registration and I had to pay the full amount.
Ironically, the day after(!) Klarna declined the return registration, I received the return label from Bam Bam.

Overall, this has been a very frustrating experience. Delays can happen, but the lack of communication and the repeated need to follow up, both for the original delivery and for something as simple as a return label, has been very disappointing.

I have now returned the order and can only hope that Bam Bam processes the return properly and reports it to Klarna so that I can finally get my money back.

2026幎8月2日
自発的なレビュヌ
Bambambasics ロゎ

Bambambasics からの回答

Hi Linda,

We’re truly sorry that your experience with us didn’t turn out the way we would have wanted. ❀

This particular item was a pre-order, which meant it was not expected to ship within our standard delivery timeframe. However, we’re very sorry that the wait became longer than expected and that the communication regarding both the delivery and return wasn’t as smooth as it should have been.

We can see that we were in contact with you throughout the process and, most importantly, that your refund has now been completed. The issue with the return label appears to have been caused by a technical error, and we sincerely apologize for the extra inconvenience this caused.

If you ever decide to give BAMBAM another chance, please reach out to us. We would love to include a lovely gift with your next order and give you the much better experience you should have had from the beginning. 💕

Team
BAMBAM BASICS

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely amazing!

Everything was excellent. The delivery came as promised and the products, wow! I bought the things for my wife and she absolutely loves them (as do I). The material is so soft and nice and is extremely comfortable to wear. The design is just terrific. Love it!

2026幎1月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Under all kritik

EXTREMT lÃ¥ng leveranstid. Och Ã¥terkoppling? Det fÃ¥r man bara om man aktivt frÃ¥gar. HÀrligt företag som inte har nÃ¥gra problem att ta uppemot tusenlappen frÃ¥n sina kunder, och sedan inte Ã¥terkoppla pÃ¥ 3 mÃ¥nader angÃ¥ende leverans? Och be om ”tÃ¥lamod”, erbjud en vettig kompensation istÀllet! Kanske vore bÀttre att avbryta ordrarna, Ã¥terbetala och gÃ¥ tillbaka till drawingboard för hur ett företag drivs.

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Schlechtester Shop wo es gibt

Am 5.03.26 habe ich einen Body mit Wartezeit bestellt und auch gekauft. Er hÀtte schon vor drei Wochen da sein sollen, ist er aber nicht. Wurde zweimal vom Kundenservice vertröstet nachdem ich nachgefragt habe per Email . Er sollte seit einer Woche auf dem Weg sein , die Bestellung ist jedoch noch nicht einmal bearbeitet . Ich hole mir jetzt mein Geld zurÃŒck. Schlechtester Shop wo ich jemals bestellt habe. Bitte bestellt hier nicht und erspart euch viel Ärger.

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
Bambambasics ロゎ

Bambambasics からの回答

Hallo Pat,

ich kann sehen, dass wir damals bereits miteinander in Kontakt waren, und es tut uns wirklich leid, dass es Probleme mit deiner Bestellung gab.

Zu dieser Zeit hatten wir leider auch technische Probleme mit unserem PayPal-Konto, wodurch es zusÀtzlich Schwierigkeiten mit deiner RÌckerstattung gab. Diese Probleme sind inzwischen vollstÀndig behoben und ich kann sehen, dass du deine RÌckerstattung erhalten hast und alles geklÀrt wurde.

Solltest du uns noch einmal eine Chance geben, versprechen wir dir eine deutlich bessere Erfahrung. Außerdem wÃŒrden wir dir gerne als Entschuldigung fÃŒr die damaligen technischen Probleme einen Artikel kostenlos schenken. 🀍

Wir wÃŒrden uns wirklich freuen, dich wieder bei uns begrÌßen zu dÃŒrfen.

Varmt,
Carola
BAMBAM BASICS

5぀星のうち1の評䟡

A lot of promises and no actions (Very disappointed)

We ordered in Januari. Nothing delivered in March. Contacted BamBam and they first asked a little more patience. Still nothing and mails with restocking problems, administration problems, problems with Paypal store for paying back. Still nothing and don't believe this company anymore.

2026幎5月19日
自発的なレビュヌ
Bambambasics ロゎ

Bambambasics からの回答

Hi Xenio,

I can see that we were in touch back then, and we are truly sorry that there were issues with your order.

Unfortunately, we were experiencing technical problems with our PayPal account at the time, which caused additional complications with your refund. These issues have since been fully resolved, and I can see that you received your refund and everything was sorted out.

If you were to give us another chance, we promise you a much better experience. We would also like to offer you a free item as an apology for the technical issues you experienced. 🀍

We would be delighted to welcome you back.

Warmly,
Carola
BAMBAM BASICS

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報