レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This is my second order from bathlabs. Had a good experience with both in terms of delivery of goods but very quickly a part broke (toilet seat fixing). I contacted them via email to report and they... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service from Bathlab. Ordered tap on Monday and it arrived on Wednesday. The bath filler was easy to fit and operate and looks great, but as mentioned in previous comments its performance... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Purchased a rimless back to wall toilet, soft close toilet seat and concealed flush. Products are good quality. Only gripe is the flush plate is a bit cheap and I don't think it will last long. Commu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Once our order was placed they kept us updated at all times. The order arrived in the alloted time frame well packed and in great condition except one item the toilet seat which had been damaged in tr... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. バスルヌム甚品店

圓該䌁業による蚘述

BathLab.co.uk is an online bathroom and shower retailer committed to making your dream bathroom a reality. We work direct with our suppliers to provide the latest in bathroom design at highly affordable price. We have been selling bathrooms online for over 15 years, so we know what is important for our customers. Unlike many bathroom retailers, our stock levels are kept updated so that when you buy from us you can relax knowing that your order will be with you soon. We offer free delivery in the UK for orders over £299 and the vast majority of our products can be with you within a few days, some even on a next day basis. If you have any questions or need help with your order, we are more than happy to assist. We are smaller than some of the "giants" in our industry which means we are able to answer our customers far quicker, we take pride in offering a high standard of customer service!


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

141件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

The order arrived very smartly and


The order arrived very smartly and swiftly. It hasn't been opened yet as the plumber was not swift. So I cannot comment on the products.

2024幎4月29日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Fiona,

Thank you for your review and it's great to hear that the order arrived as expected.

Kind regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

We ordered the wrong colour vanity 


We ordered the wrong colour vanity unit be mistake and it was swiftly swapped for the correct colour
Great correspondence and great products

2024幎4月26日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi,

Thank you for the review and feedback, it is much appreciated. And I'm glad we got the unit colour sorted out for you!

Best regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Ordered two sets of radiator valves

Ordered two sets of radiator valves. They arrived on time and are perfect. Used them for bathroom towel radiators.

2024幎4月12日
自発的なレビュヌ
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Elizabeth,

Thank you for your review, I am glad you are happy with the valves!

Best wishes,
Greg

5぀星のうち1の評䟡

not clear when you order handles that


not clear when you order handles that is only one handle had to order another one cost me delivery charge twice because of this

2024幎4月27日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Roy,

Thanks for the review. Sorry you were disappointed that the handle was a single handle and not more than advertised. The description does list this as single handle, the image is a single handle and the quantity drop down menu allows you to select the quantity needed - but I appreciate it can be easy to miss these things.

I'm not sure the 1/5 star review is quite fair, but never mind!

Best wishes,
Greg

5぀星のうち4の評䟡

Easy purchase.

Easy ordering and item purchased were delivered within the given time scale.

2024幎2月27日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Terry,

Thanks for the review, glad to hear it arrived on time.

Best wishes,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Very good customer service

Very good customer service re an out of stock item where I was continually updated.

2024幎3月1日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Paul,
Thanks for your review and I'm glad you are happy with the service provided.
Best regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Once our order was placed kept us


Once our order was placed they kept us updated at all times. The order arrived in the alloted time frame well packed and in great condition except one item the toilet seat which had been damaged in transit. Informed them on the day of arrival and they got back to us within an hour to arrange a replacement. This arrived two days later. Excellent customer service would not hesitate to recommend this company and would certainly use again for any future needs.

2024幎2月26日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Glen,

Thank you for your review and kind words. I am glad to hear you are happy with everything and glad we could sort the damaged seat out quickly for you.
I hope the room is coming along well!
Kind regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Great customer service


We received excellent customer service from Greg, we found him very accommodating and responsive.

Efficient delivery, very pleased with our vanity unit and sink.

2024幎1月17日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Claire,
Thank you for your review. I'm glad I could help and even more glad to hear you're pleased with the new unit!
Kind regards,
Greg

5぀星のうち3の評䟡

Great apart from item damaged

Great apart from item damaged. And it was somewhere where you wouldn’t notice until fitting it. Have asked for some guidance but not hopeful due to there being a contact within 48hrs policy

2024幎1月6日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Cheryl,
Thank you for your review. Unfortunately you did report the damage outside of the time window given for that but please do come back to me on the email I sent you and we can see if there is anything we can do to help.
Kind regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Excellent customer service

Unfortunately, due to incorrect supply information from their suppliers, it was looking as though items we’d ordered over the Christmas period wouldn’t arrive in time for our bathroom fit. However, Greg at Bathlab went above and beyond to ensure that in the end they were delivered in time. I couldn’t recommend this company more highly, they absolutely know how to deliver excellent customer service.

2024幎1月8日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Carrie,

Thank you for your lovely review, I am glad we managed to get this resolved in time for you and hope the renovation is going well!

Kind regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Very quick delivery well protected all


Very quick delivery well protected all around the bath, beautiful bath,
1 problem it would have saved a lot of time if this bath had instructions attached to the selling instruction's this" bath cannot be drilled to take a mixer tap and can only take a very new style bathtub "filler costing another £129.00" otherwise very happy with supplier and bath tub

2023幎12月6日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Ann,
Thank you for your review and feedback which is very much appreciated.
I have checked your order and cannot see that we have supplied you with a bath, just a filler tap - but it might be from a different order? Regardless, happy to hear you're happy with everything and I hope the project is going well.
Kind regards,
Greg

5぀星のうち5の評䟡

Price and quality excellent

I bought a new toilet from Bathlab, price and quality were excellent. I was pressed for time with the installation and Greg was so helpful. The item was delivered in good time and i was so grateful.

2023幎11月29日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Gillian,

Many thanks for taking the time to leave us this review and I am very glad to hear you are happy with the new toilet.

Kind regards,
Greg

5぀星のうち4の評䟡

Great service and products

Great service and products, very good value. Would have given 5 stars but one small part was faulty. It was very swiftly replaced but is yet to be fitted by the plumber and it looks slightly different from original but I expect it to be all good. Greg is a real person and not a bot and very easy to communicate with.

2023幎10月30日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi,

Thank you for your review and your kind words. The replacement part should be fine but if there are any concerns please do come back to me and I can look into that for you.

Otherwise, I hope the bathroom is coming along well and I am sure it will be stunning once completed!

Kind regards,
Greg (not a 🀖!)

5぀星のうち5の評䟡

Patient and efficient service

Greg was very patient and helpful during the whole ordering and returning processes.
His support was invaluable.
Thanks so much

2023幎10月12日
BathLab.co.uk ロゎ

BathLab.co.uk からの回答

Hi Joan,
Thank you for your kind review. I'm very glad to have been able to help and hope the new bathroom is coming along well!
Kind regards,
Greg

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報