Beds4U New Zealand レビュー 

659
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The delivery was prompt and they did great with getting it into the home without making a mess. The bed is comfy. The women we spoke with in store was knowledgeable and able to assist us with explorin... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Brought a bed from beds4u Palmerston North. Worst service and experience I’ve had. Was told would receive a call back and had nothing. When you say you have a 60 day customer satisfaction guarantee... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Great service at Invercargill store. Had a mix up with the base when bed was delivered but it was sorted the next day. Delivery driver was nice guy. Recommended would be happy to buy from them again

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I have found this company to be really good. Very helpful in buying the right bed for my husband and I. We had a bit of a misunderstanding and they bent over backwards to resolve it. When they del... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ベッド専門店
  2. ・
  3. マットレス専門店
  4. 寝室家具店

当該企業による記述

It's our dream to give everyone a great night’s sleep. Beds4U is totally committed to bringing you comfortable, brilliant-value beds & mattresses made in New Zealand.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

659件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 85%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(659)

過去12か月のレビュー数: 92件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Would recommend!

They were on time, really good at getting back and rang letting us know that our bed will get delivered. Respectful etc

2025年6月15日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Rebecca,

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear everything went smoothly and that our team kept you well-informed throughout the delivery process. We always aim to provide respectful and reliable service — so it’s great to hear that reflected in your experience.

Enjoy your new bed!

Warm regards,
The Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Amazing service

We popped in for a look as we needed a new king single bed, Bronwyn was so helpful. We ended up buying a really good king single with a trundler bed, We looked at a few and are more than happy with the one we were recommended. So kind and helpful! It arrived a week later with such wonderful communication from the team.
The bed is Fabulous, super soft and comfortable. Thanks guys!

2025年6月16日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Emma,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that Bronwyn was able to assist you so kindly and help you find the perfect king single with a trundler. It’s great to know you're happy with the recommendation and loving the comfort of your new bed.

We’re also glad the delivery process and communication met your expectations — we’ll be sure to pass your kind words on to the team!

Thanks again for choosing Beds4U — we truly appreciate your support.

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌💙

5つ星のうち5の評価

Good product and delivery on time as…

Good product and delivery on time as planed

2025年6月1日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Phuong,

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear you're happy with the product and that delivery went smoothly as planned.

We appreciate your support and hope you enjoy your new bed for years to come!

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌💙

5つ星のうち5の評価

Second purchase of bed

Second purchase of bed, quality is good and happy with delivery option
Email in advance for delivery dates and then a call to confirm timing closer to date. Not left guessing when product will arrive

2025年5月23日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Amber,

Thank you for choosing Beds4U again — we truly appreciate your continued support!

We're so glad to hear you're happy with the quality of your new bed and the delivery experience. It's great to know that the communication around delivery helped make things smooth and stress-free for you.

Wishing you many restful nights ahead, and we look forward to assisting you again in the future.

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌✨

5つ星のうち5の評価

Got the best mattresses

Got the best mattresses, it's great for the spine and both the double and california king sizes incredibly comfortable. Appreciate the excellent support and responsibility shown in deliver on time. I recommend the super service done by the Team.

2025年6月9日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Navoda,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you're loving your new mattresses and that they're providing the comfort and support you need — especially for your spine.

We’re also glad our team could deliver on time and provide the level of service you deserve. Your recommendation truly means a lot to us.

Wishing you many nights of restful and rejuvenating sleep!

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌💙

5つ星のうち4の評価

Very economical beds

Very economical beds, pricing to match quality. Delivery service was great.
I had assumed headboard came with the bed as the specifications didn't advise otherwise so was disappointed as I didn't know that I wasn't buying a whole bed. Makes sense for the price, but this should have been more explicit on the website, especially when you don't buy a bed every day so don't make this assumption.

2025年5月22日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad to hear you found our beds economical and were happy with the delivery service.

We’re sorry to hear about the confusion regarding the headboard. We completely understand your disappointment — it’s a very reasonable assumption to make, especially when purchasing something as important as a bed. Your feedback is incredibly valuable, and we’ll be reviewing how we present this information on our website to make it clearer for future customers.

Thank you again for your honest review, and we hope you're enjoying your new bed overall.

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌

5つ星のうち5の評価

I'm happy with the new bed

I'm happy with the new bed. It is beautiful, nice and comfortable for a good sleep.
I also give a nod to the sales department who is doing good follow-up. I can recommend the brand to those who like quality.

2025年6月10日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Veulouh,

Thank you for your lovely feedback! We're so glad to hear that you're enjoying your new bed and that it's helping you get a good night's sleep.

We also really appreciate your kind words about our sales team — we’ll be sure to pass it on to them. Your recommendation means the world to us, and we're so pleased to have delivered a product and service that met your expectations.

Wishing you many restful nights ahead!

Warm regards,
The Beds4U Team 🛌💙

5つ星のうち5の評価

Good experience

2025年5月13日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Taylor,
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a good experience with us. Your support means a lot to the Beds4U team, and we look forward to helping you again in the future.

Sleep well,
The Beds4U Team 🛌✨

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, delivered on time

2025年4月24日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Ayobola,

Thank you for your feedback! We're so glad to hear you had a great experience and that your delivery was on time. Enjoy your new bed! 😊

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち1の評価

Caution- Think twice before you buy from beds4u

I would like to share my experience to caution others when dealing with Beds4U. I strongly recommend conducting thorough research and ensuring all product details and warranty terms are clearly confirmed in writing before making a purchase.

In December 2021, we purchased a bed from Beds4U based on assurances regarding its quality and durability. However, within less than three years, we began experiencing discomfort and health issues. After undergoing multiple mattress adjustments and physiotherapy sessions, we identified the bed as a contributing factor.

We contacted Beds4U in November 2024, and it took three phone calls, five emails, and several follow-ups before someone was finally sent to inspect the bed on March 7, 2025. During the first visit, the representative acknowledged that there might be a fault. However, a second person was sent days later, who conducted an assessment but provided little to no communication or transparency.

Following additional follow-ups, we were informed that the warranty was void due to stains on the mattress—an explanation we find extremely difficult to accept given the nature of our complaint and the lack of transparency throughout the process.

This experience has been frustrating and disappointing. I hope Beds4U takes this feedback seriously and considers improvements in customer service, warranty assessments, and communication protocols.

2025年5月7日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Syed,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely regret to hear that your recent interaction with us did not meet your expectations and that you’ve encountered discomfort with your bed.

At Beds4U, we take product quality and customer satisfaction very seriously. We understand how important a good night's sleep is to overall well-being, and we are truly sorry to hear about the health challenges you've faced.

Regarding your concerns:
1. Product Warranty and Assessment: Our warranty terms are designed to cover manufacturing defects, and as part of the warranty process, a physical inspection is necessary to assess the condition of the product. While stains on a mattress can, under standard industry practices, void a warranty due to hygiene and resale limitations, we understand your frustration and acknowledge the need for clear and consistent communication.

2. Delays and Communication: We sincerely apologise for the delay in responding to your concerns and for any miscommunication that occurred during the inspection process. Your feedback highlights areas where we must do better, and we are committed to improving our response time and transparency when dealing with customer service issues.

3. Customer Experience: We are genuinely sorry that your experience has been disappointing. We value your feedback and will be reviewing this case internally to ensure our teams are equipped to handle similar situations more effectively in the future.

Please be assured that your comments have been shared with our management team, and we remain open to discussing this matter further should you wish to reach out again.

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Great Service

Very happy with the prompt service and delivery. Would certainly purchase from you again. Thank you

2025年4月29日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Sue,
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you were happy with the prompt service and delivery. We look forward to helping you again in the future! 😊🛏️

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Ordering online was seamless

Ordering online was seamless. Communication was clear & concise. Delivery was on time & competent.

2025年3月22日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Lynette,
Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We're so glad to hear your online shopping experience with Beds4U was smooth from start to finish — from ordering to delivery. Enjoy your new bed, and we look forward to helping you again anytime! 🛏️💙

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Delivery on time

Delivery on time. Product quality superrrrbbb.Service of the Delivery guys excellent.

2025年3月21日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Jeothi,
Thank you so much for your fantastic feedback! 🙌 We're thrilled to hear your delivery was on time, the product exceeded your expectations, and our delivery team provided excellent service. Enjoy your new bed — sweet dreams from all of us at Beds4U! 🛏️💙✨

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Comfy very well price bed

Comfy very well price bed. Nicely made and well packaged on arrival. It is more of a firmer bed so we added a topper and it is perfect.

2025年3月11日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Ally,
Thanks for sharing your experience! 😊 We're thrilled to hear you're loving your new bed. A topper is a great way to customize comfort, and we're happy it made the perfect fit! 🛏️✨ If you ever need anything else, we're here to help!

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Awesome price and careful delivery…

Awesome price and careful delivery thanks

2025年3月14日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Keri,
Thank you for your kind words! 😊 We're so glad you’re happy with both the price and the delivery experience. If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out!

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Good quality and professional friendly…

Good quality and professional friendly service

2025年2月21日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi there,
Thank you for your kind words! 😊 We're glad you enjoyed our quality products and friendly service. Hope you have a great night's sleep! 💤✨

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Clear communication regarding delivery

Clear communication regarding delivery, website was clear about products.

2025年2月14日
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Frances,
Thank you for your feedback! We’re glad to hear that our communication and website made your experience easy and clear. If you need anything else or have any questions in the future, feel free to reach out. We're always happy to help!

Regards
Beds4U Team

5つ星のうち5の評価

Great service and communication along…

Great service and communication along the way. Free delivery that was on time.

2025年3月10日
自発的なレビュー
Beds4U New Zealand ロゴ

Beds4U New Zealand からの回答

Hi Sarah,
Thank you for your wonderful feedback! 😊 We're glad you had a smooth experience with our service and on-time free delivery. Enjoy your new bed! 🛏️💙
Regards
Beds4U Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報