BONDS レビュー 

13,875
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Bought 6 Bonds x temp mens trunks, 3 developed holes within weeks. Bonds asked for photos of holes ( fair enough) and photo of washing instruction label. Why? You don't know the washing instruction... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Just lost six life long customers from my family all because you want to celebrate self inflicted, mentally disturbed narcissists. Great work. Such a shame as your products weren’t half bad but th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Online Bonds most traumatic Online Order experience EVER & I buy constantly Online. So 3.5 Weeks later yes that long, No Goods have arrived & No Refund still. Over $106. Bonds has Withheld my monies e... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I have exclusively worn Bonds trunks and hoodies for over two decades, but their current quality is a race to the bottom. Brand new hoodies are splitting open at the cuffs and pockets, and the trunk w... もっと見る

企業情報

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 40098742655

  1. 衣料品店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Bonds has been making Aussies feel comfy for over 100 years. We're known for our huge range of great quality undies, clothing and socks that we design here in Australia, with every body in mind. We’re pioneers in innovation, which started with one game-changing design - the Bonds Chesty. We also make super comfy, easy-wearing wardrobe staples like the Trackie, the Sloppy Joe and the Wondersuit for bubs. Bonds undies and clothing are the kind of stuff you live in, lounge in and play in. It's casual wear for work and laidback threads for the weekend. We are the first thing you put in on the morning and the last thing you take off at night. We pride ourselves on our great quality products, that can be worn by everyone from 8 seconds to 80 years plus.


連絡先

1.7

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

1万件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.7

すべてのレビュー

(13,875)

過去12か月のレビュー数: 35件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

BONDS Bloody Comfy Undies

BONDS - I’ll see you every month until I’m in menopause. I “hmmm’d” and “nahhhh’d” for far too long before committing to the Bonds Bloody Comfy Undies. I love a good pun so the name alone that translates to “female period nappy” was genius so yes, that contributed to my decision to get on board of the feared fad.
The “time” arrived. As per usual, PMS and body dysmorphia was high, the tampon box was under stocked and I avoid pads like Covid hot spots so on went my heavy duty undies. Initial thought was that the fit was comfy - It hugged in all the right places and as I inspected the appearance I concluded that my new vaginal outfit was aesthetically pleasing. It’s no match to a diamanté thong, but the only date I have at this time of the month is with Netflix and Cadbury and they certainty don’t mind my thick labia containing lingerie. I was highly skeptic that one pair alone could contain my reenactment of the parting of the Red Sea, so I spent the first hour hovering around a bathroom to check for any indication that I’d wasted my money on a trendy nappy. Each time though, I was left shocked. Affordable, highly absorbent, smell containing and far more discreet than a misshaped pad or a rogue tampon string hanging down my leg, my new best friend was comfortably hitting its tampon capacity benchmark. Even when I slept, rolling around like a bloated wombat on heat, they remained in position and kept their promise to protect my white sheets from Aunt Flo. My first pair of undies handed the baton to my second purchased pair when its job was complete and went straight in the wash with no problems. Together, we finished off my period without even looking at the orphan tampon rolling around my bag. Highly recommend. I’ll definitely be seeing these again in 28 days!

2020年11月24日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Peet Party,

Thank you for your review, we loved reading your response to our Bloody Comfy Undies. Reviews like yours makes us smile and glad you loved your experience, can you please make contact with us or provide us with your email so we can get in touch with you?

Regards,

Bonds

5つ星のうち1の評価

Am amazed that such a large company…

Am amazed that such a large company could be this astoundingly poor. I made my first order containing 3 different products, after about a week of waiting my order was cancelled with a reason stating all products were out of stock. I was not apologized to and the discount off the product had finished. I complained to bonds customer support who couldn't be bothered responding. Pathetic!!!!

2020年11月18日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service and online department. We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

If you can please do get in touch with us with the exact order number, in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

We did have a system error which meant that a lot of Bonds orders from the 11th were not processed properly. If not can you please make contact with us on the email provided.

From Bonds

5つ星のうち1の評価

If there was a No star rating that…

If there was a No star rating that would be my go to! I ordered $107 worth of bonds goods for a birthday today and next week Monday when I initially paid for it it said estimated delivery would be tomorrow 19th Nov , next day it said delivery my 25th Nov and now its says 27th Nov. I wish I saw all these negative comments about others experiences it wouldve changed everything. I've emailed now and waiting for a response to get a full refund for as quick as they took my money.

2020年11月18日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service department.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us with the exact order number, in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

Once items leave our warehouse it is given to our third party provider itis beyond our control. We will endeavour to chase up the delivery supplier, however with Covid, there are delivery delays Australia Wide. We are sorry about this and hope that you have now since received your items.

If not can you please make contact with us on the email provided.

From Bonds

5つ星のうち2の評価

Have been wearing the white S’Port…

Have been wearing the white S’Port briefs for over 30 years and never had a problem with sizing or quality until this year. Ordered 6 pairs online in March this year and immediately noticed they were now made in Indonesia instead of China. Size 22 appeared to be actually 18 or 20. Absolutely NO cotton elasticity in front pouch where needed. Contacted Bonds and was given immediate refund. Managed to scrape together another 6 pairs made in China from various locations. As the Chinese made briefs also started showing early degradation, I decided to chance another order hoping the quality issues had been addressed since my last order. No such luck and the Indonesian made briefs still have the same non stretch pouch issues as before. Credit to Bonds for reimbursing me in full again, but very disappointed again in the quality. Does nobody check the quality before a production run is released ?
Would be nice to know that complaints have been noted and issues are being addressed.

2020年11月9日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Rob,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our design and QA department and glad that you were given a refund for the product you were not happy with. Did you send back the items so our QA department can inspect the issue further?

If you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.co, if you have already sent back the items for inspection, thank you.

From Bonds

5つ星のうち1の評価

I ordered online a month ago

I ordered online a month ago, utterly disappointed that no communication and I had to keep checking shipping status myself, still waiting for the items. Spent over $300 on them and that is the service I receive and no contact from anyone from Bonds disappointed never again.

2020年11月8日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service department.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us with the exact order number, in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

Once items leave our warehouse it is given to our third party provider it is beyond our control. We will endeavour to chase up the delivery supplier, however with Covid, there are delivery delays Australia Wide. We are sorry about this and hope that you have now since received your items.

If not can you please make contact with us on the email provided.

From Bonds

5つ星のうち1の評価

SERVICE WHAT SERVICE!!!!

Bought on line then discovered they had a outlet in my state 5 mins away asked could I PICK IT UP THERE INSTEAD OF WAITING FOR MY GOODS IN VICTORIA 1 hour after I ordered they said no it would have saved them postage ect so much for SERVICE so will go back to buying from my usual provider pay more but better SERVICE so much for buying AUSTRALIAN MADE BYE BONDS!

2020年11月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Poor quality, uncomfortable

I found the sizing to be correct for the Invisi wire free bra and initially it was comfortable. After wearing for a day it was scratchy around the clasp area. Upon closer inspection I see corners of the clasp area have thick fabric that leave hard corners that dig in.
I tried to return the unworn bras but as I had cut off the cardboard tags they would not accept them back.
Shame on you Bonds!
I have since made little sleeves out of T-shirt material to cover the clasp.

I was impressed and hopeful after seeing I had a reply from Bonds. After responding and sending more photos. I got the same excuse and pathetic answer about shop polices. Why bother to reply to this review when you were just going to quote the same thing as the store.
Thank you for wasting more of my time.

2020年10月28日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Sherry,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our design and QA department but in order for us to look into the design further, would be helpful if you are able to send in a pair to review. I know you have mentioned you have created something else with the item in question but we may still be able to review the clasp.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

Ordered online & received my items

Ordered online & received my items. One of the items is incorrect. Contacted via email the same day letting them know they have sent the incorrect item. Sent photos to them for proof that they sent 2 items that are the same product but have different tags on them - and their response was....

Upon checking, we can confirm that we have sent the correct items as per your order. Can you please confirm if you have tried wearing them in order to notice the difference at the hip part?

I have now sent another 3 emails with more photos to prove they sent the wrong product, but have had no response, it has now been 10 days.. The so called ‘Customer Service’ is absolute rubbish. Tried calling but cannot get through. Love the Bonds products but won’t buy again due to poor customer service.
Will be returning my order to a retail store for a full refund (once open in Melb).

2020年10月27日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Kellie,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service department. Are you able to send in the two items back for review, in order for us to look into this issue further and the codings in questions?

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

Bonds service gets worse

Have purchased over the years from Bonds owned for a number of years, but lately the service is getting worse. Placed an ordered a few weeks ago for a number of items all in stock. Payment taken immediately. Over two weeks later notified 90% of my ordered items no longer in stock. Very disappointed with the service and follow up.

2020年10月24日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service department.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us with the exact order number, in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

Nothing but issues with my order

Made an order at the end of August when there was 40% off. I was charged 3 times instead of once which I didn't realised until I looked at my account days later. Almost two months later I still have not received my order. But when I check the "track my order' it tells me closed and that I have been refunded. Australia Post had my parcel sitting at Hoppers Crossing for over a month. I have not been notified of this and extermly dissatisfied as these clothes were for my daughter and their is now no longer the 40% sale and good chance I won't be able to re-order the same items. Not sure why every other company i have had no issues with but this order has been nothing but grief. All.i would like is my items that I ordered!

2020年10月20日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Lisa,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service and online department. In order for us to look into this issue further, are you able to provide us with your order number. Usually once items leave our warehouse, it is beyond our control with delivery matters as this is then given to our third party carrier. There are significant issues due to Covid.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち2の評価

Placed an order

Placed an order, all was fine.
Received the order a week later with $48 worth of things missing. Called and they said they don't have stock anymore and when I questioned the fact they still never informed me and have my money well all they could say is there processes are runnings slow. Sorry that's not really good enough. I believe if I had not have called I would not have been picked up in the system to be refunded or informed.

2020年10月20日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Sharni Ikin,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our customer service and online department and hope that you have now received your refund.

If you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry if required. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

bonds used to be a premium brand

bonds used to be a premium brand...underwear used to be made in australia was top notch.....now its made in china....poor quality at a premium price...underwear only lasts one year........there are other brands with same premium price but also premium quality

2020年10月18日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Robert,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our design and QA department but in order for us to look into the design further, would be helpful if you are able to send in a pair to review. We will then send you replacements for the inconvenience.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

I bought 4 pairs of bonds slimming…

I bought 4 pairs of bonds slimming comfy tops ultra sheer tights. All 4 pairs got holes in the waist bands on the first wear. My finger went right through them and I don't even have nails. It's absolute crap. You would expect more from bonds. Their poor quadruplets and service had damaged their reputation. Go to any other brand, save wasting your money, you might as well burn your money than waste it on these stockings. Bonds customer service was also useless and take 0 accountability

2020年10月15日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Sarahone,

Thank you for your feedback. I have provided feedback to our design and QA department but in order for us to look into the design further, would be helpful if you are able to send in a pair to review. We will then send you replacements for the inconvenience.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

if you can please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

A joke.

I ordered from Bonds over 3 weeks ago. I emailed the company as I had heard nothing. They HAVE NOT even dispatched my order. They say due to heavy demand there is a wait. When I first ordered from Bonds, I was told I would receive a tracking number in two days. Other companies are true to their word. Not so with Bonds.

2020年10月10日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Hi Jenny, thank you for your feedback. Apologies that you have advised you never heard from Customer service, I have forwarded your feedback to them of this.

Do you have an order number so we can look up the status of your order quicker? If you send your contact details to bondssupport@hanes.com as well that would be great.

From Bonds.

5つ星のうち2の評価

Change in design means poor fit. This may not be the right forum however…

This may not be the right forum however having worn Bonds sports socks for many years I need to make this comment. My husband and I bought 8 pairs recently & for the first time we find that they are uncomfortable because being lower in the heel they don’t stay up & slip into the shoe. I presume there has been a change in design. With the size no longer on the sole of the sock we are getting his & mine mixed up. Trying to sort is a nuisance.
Please pass on to designers.

2020年10月8日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Judy,

Thank you for your feedback are you able to provide us with they style that you bought so we know what pair you are referring to? I have provided feedback to our design and QA department but in order for us to look into the design further, would be helpful to get the style.

We were unable to look up your details with limited information provided in this feedback. We apologies for the inconvenience caused.

Please do get in touch with us in the hope we can further investigate your enquiry. You can also email us at: bondssupport@hanes.com

From Bonds

5つ星のうち1の評価

I ordered 4 pairs of pantyhose which…

I ordered 4 pairs of pantyhose which arrived in the wrong colour. I tried ringing Bonds for 4 days and each time I phoned there was a recorded message saying "due to the high volume of emails we cannot take your call". I tried emailing but never received a reply. I had no option but to physically go into the city store and return the goods. I was then told they did not have the colour I wanted and would refund what I paid - EXCLUDING the delivery charge.
Bonds online is a terrible vehicle for shopping and I will never use them again.

2020年9月22日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Marilyn,

Thank you for your feedback, if you have emailed our customer service department on BCustomerService@hanes.com, they are currently experiencing delays in replying due to high volume of emails and calls but will get back to you as soon as they can. Please ensure you include the order number?

Thank you for your patience and we endeavour to reply to you as soon as we can.

From Bonds.

5つ星のうち1の評価

Shocking service + communication when…

Shocking service + communication when shopping online. I’ve ordered
online twice this year and both times I’ve ordered, I’ve had items missing from my order.
When I got in contact with them about this, they had actually sold out. However they did get in contact and give me a refund. But this also happened the second time I ordered (missing item) I got in contact again but I never heard back at all. This was 4 weeks ago. Unfortunately I won’t be shopping from bonds again.

2020年9月18日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Darcy,

Thank you for your feedback are you able to send us your details to BCustomerService@hanes.com so I can pass onto the relevant department to follow up with your issue online regarding the recent missing items. Do you have an order number?

We were unable to help you further with your enquiry with limited information provided here.
Our customer service are currently experiencing delays in replying due to high volume of emails and calls but will get back to you as soon as they can. If you can send us your details that would be great.

From Bonds.

5つ星のうち3の評価

Update on my order

Update on my situation:
I got a dispatch update on Monday from Bond, which is 16 business days since I placed the order. Thank you for the update.

I am aware of delay from Aus Post, and as long as my order is dispatched, I am happy

I have to stress with those who order personalised item that it is "14 business days for order dispatch", not "14 business days for receiving your item" as advertised on the website.
I have removed my original post as the initial issue is resolved.

2020年9月17日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear Ha,

Thank you for your feedback, I am aware our customer service team have already responded to your query 3 days ago. Apologies for the delay our team are currently dealing with high volume of emails and calls.

Also due to covid Australia Post are also experiencing further delays which is beyond our control once it leaves our warehouse.

From Bonds.

5つ星のうち1の評価

A follow up to my previous review…

A follow up to my previous post for any interested customers is that I never heard from customer service so stand by my review...but I did eventually receive my items! (Order #516328853)

2020年8月26日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Hi Kimberley, thank you for your feedback, glad that you received your items. As you can imagine, there are severe delays with postage and shipment and once leaves our warehouse is beyond our control.

Apologies that you have advised you never heard from Customer service, i have forwarded your feedback to them of this.

From Bonds.

5つ星のうち1の評価

Is the bonds.com.au website legit

Is the bonds.com.au website legit? It won't let me pay at checkout. It is really slow. When I try the help or contact us tabs its says there is an error. Sounds dodgy to me. I am just hoping my credit card number has not been stolen.

2020年8月26日
自発的なレビュー
BONDS ロゴ

BONDS からの回答

Dear consumer,

Thank you for your feedback are you able to send us your details to BCustomerService@hanes.com so I can pass onto the relevant department to follow up with your issue online. Our website is legit.

We were unable to help you further with your enquiry with limited information provided here.

From Bonds.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報