Bowen Pies レビュー 

295
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

These pies are genuinely excellent - and that's from a fussy Yorkshireman living "down south" and missing the taste of home. I bought my Dad 2x Meat and Potato, 2x Cheese and Onion and 2x Steak Puddi... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Im a 70 year old Lancastrian exiled in Scotland for the last 8 years been all over Scotland looking for a good old fashioned Meat & Potato pie sadly I failed...so in desperation I thought id ve... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Lovely company. Always a brilliant delivery service from Bowen Pies. The pies arrive chilled, ready for your fridge or freezer and are excellent and good value.

5つ星のうち5の評価

All your pies are yummy, but my favourite has to be the butter pie, such a unique flavour

企業情報

  1. パイ専門店

当該企業による記述

At Bowen Pies, we're passionate about making award-winning homemade pies using only the finest ingredients. Based in Chorley, Lancashire, Bowen Bakeries Ltd has been delighting taste buds since 1994. What began in a butcher's shop has grown into a renowned bakery offering mouth-watering pies and puddings. Our pies are not just tasty—they're award-winning! Each one is individually made according to our secret recipes, some of which have been cherished for over 30 years.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

295件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(295)

過去12か月のレビュー数: 76件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

..excellent pies puddings especially

..excellent pies puddings especially, returning customer.

2026年3月26日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Really appreciate the review and your continued custom, Dawn. So glad that we get to bake excellent pies and puddings for you on the regular.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Amazing pies

Amazing pies! Found shop by luck have been twice and now ordered online as we do live abit far.

2026年3月30日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Appreciate you taking the time to leave a review. Great to hear you found us, and even better that you’ve come back again and ordered online too. Thanks for your support, it really means a lot.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Superb apple pie

2026年3月24日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Really glad you enjoyed the apple pie, thanks for taking the time to leave a review.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Nice pies and very nice but a bit pricey

Nice pies and very nice but a bit pricey

2026年3月26日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks for your review, really glad you enjoyed the pies. We always try to keep pricing fair while using quality ingredients and traditional methods. Appreciate you taking the time to share your feedback.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち1の評価

Cherry pie crust rock hard could not…

Cherry pie crust rock hard could not eat it went in the bin

2026年3月26日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

We're sorry to hear this, George, that’s not the standard we expect from our pies. We don’t have any record of you getting in touch with us directly, but if you had, we would have happily looked into this and offered a refund or replacement if this was the case.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち2の評価

Delivery people left them at main…

Delivery people left them at main reception never brought to my apartment. The pies are very
Small.

2026年3月24日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thank you for your review, Reginald.

I’m sorry to hear the delivery wasn’t as expected. Once orders are with the courier, delivery is handled by them. In apartment buildings parcels are typically left at reception unless specific instructions (such as access codes or directions to the apartment) are provided through the courier notifications.

We don’t have any record of you contacting us directly, but if you had, we would have been more than happy to look into this for you and help resolve it.

In terms of the pies, we do list weights on the product pages so customers know what to expect, but we appreciate all feedback.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Where are the pies?

Update - I did eventually get the pies. The pies are fab & very tasty. shame about the delivery.

Where are the pies? Would love to write a review about the pies but I haven’t got them yet. Should have been delivered yesterday. DPD had the pies at my local depot on 06/03/2026 at 1.14 am for delivery the same day as I requested. DPD then decided to change it to Saturday 07/03/2026 saying it was my request on the tracking, it was not. I am now worried about the condition the pies are going to be in and will they still be edible due to the fact the time they have been hanging around with DPD. Do they store them in refrigerator conditions? They are going to be at least 3 days old when I eventually get them.

2026年3月7日
自発的なレビュー
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks for taking the time to leave a review Wendy, and I’m sorry to hear you’ve had a frustrating experience with the delivery.

Our pies are baked fresh to order and sent chilled in temperature controlled packaging, which is designed and tested to keep them at a safe internal temperature for up to 48 hours in transit. While unexpected courier delays can occasionally happen and are unfortunately outside of our control, the packaging is specifically designed to allow for situations like this.

From what you’ve described, if the parcel was delivered on Saturday it would still fall within that safe transit window. Orders are typically collected from our fridges late in the day before dispatch, so they remain well within the timeframe they’re packed for.

We completely understand how concerning it can be when tracking updates change unexpectedly. If you’d like us to look into this properly for you, please do get in touch with us directly with your order number or email address, as we don’t currently have enough information from the review to locate your order. You can reach us on - support@bowenpies.co.uk

As a small family business, we always do our best to help resolve things quickly when customers reach out to us and we’d be very happy to assist.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち4の評価

Excellent pies just the delivery charge…

Excellent pies just the delivery charge
Stops me buying more.

2026年2月25日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks for another review, Ken, we really appreciate it and glad you’re enjoying the pies. We do understand the delivery cost can be a factor. The postage and temperature controlled packaging actually comes in at around £10 per order, so we try to keep things fair and only charge a fraction of that to customers.

A lot of people find it works well to stock up and take advantage of the free delivery over £50, especially as the pies freeze really well for later. Thanks again for your support.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Excellent pies

Excellent pies, good quality and a nice size, defiantly value for money. Easy to order and a great service.

2026年2月23日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Appreciate your review, Les, thanks so much! It's so great to hear that you found it easy to order pies online and that the pies themselves were value for money. Hopefully we can bake for you again real soon.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち4の評価

Lovely pies

Lovely pies, a bit salty for me

2025年9月25日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks for taking the time to leave a review Steve, we’re really glad you enjoyed the pies. We know taste can be quite subjective, so we appreciate the feedback and it’s helpful for us to hear. Thanks again for giving us a try.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Delicious pies best ever …

I’ve only ever had pies this delicious once before and that bakery closed down so Thankyou for your amazing product got my next delivery on Thursday 10/10

2026年2月2日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thank you so much for the kind words Adele, we’re really glad you’ve found us and that the pies hit the mark. We hope your next delivery on Thursday is just as good.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Great pies

Great pies. Well packaged. Prompt delivery.

2026年1月2日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Pleased to hear that the pies, packaging and delivery were of a 5 star standard! Thanks for the top review, Steve.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Great pies can't be faulted

Great pies can't be faulted, they are excellent. Slight hiccup with delivery, one Email all sorted. Overall highly recommend.

2026年1月5日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks so much for the great review, John. Really glad you enjoyed the pies and appreciate your patience with the delivery hiccup. Delighted we could get it sorted quickly for you. Thanks again for recommending us and hope we can bake for you again soon.

Lana,
Bowen Pies.

5つ星のうち3の評価

Festive pies not very nice hopefully…

Festive pies not very nice hopefully gone now. Potato pies as usual very nice and tasty. Stick to the pies your do well and are renowned for.

2026年1月2日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Thanks for taking the time to leave a review, Anne. We totally understand that not every pie flavour is to everybody's taste, but we appreciate you giving our December Pie of the Month a go. Thank you for the kind words about our Potato and Meat pies, so pleased to hear that you're a fan of our traditional British pies.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Great pies

Great pies, lovely and tasty. Fantastic prices and a brilliant company to deal with.

2025年12月30日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Wow, what a great review, Iris! So pleased that you found our pies tasty and our service brilliant. Looking forward to your next pie order.

Lana,
Bowen Pies

5つ星のうち5の評価

Pies we ordered come on time great…

Pies we ordered come on time great condition had 3 different pies all gorgeous

2025年12月30日
Bowen Pies ロゴ

Bowen Pies からの回答

Appreciate the kind words, Steve, thank you! Chuffed to know that you found our delivery service of a high standard and that you really enjoyed a range of our pies.

Lana,
Bowen Pies

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報