Brainstove レビュー 

157
•
TrustScore 5段階評価の1

1.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Buenas tardes, tengo un cargo en mi cuenta de 38,95€ voy a pedir una devolución de esos cargos porque no recuerdo haberme metido en su aplicación. Quiero darme de baja y así no saber mas de esta apli... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Se ci fosse lo zero lo metterei, stamattina mi è arrivata una notifica che cercavate di prelevarmi 38,95 dal conto.. sono dovuta andare su google per capire cosa fosse Brainstove io non cercavo nessun... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Здравейте!Бях помолена за актуализация на рецензията!Да за сайта Braunstove е моят горчив опит.Свързах се с тях и ми беше върната сума за един абонамент.Казаха,че е техническа грешка изтеглнето на дв... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Paid for something online @ £1, lucky I blocked any future payments as tried taking 38.99 as well as 14.98, when u call up page to cancel page is unavailable, total scam, I see email where I will be e... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ゲーム専門店

当該企業による記述

Best HTML5 GAMES 200+ Games, Monthly updates Fun Times are insured


連絡先

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

157件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.2

すべてのレビュー

(157)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Buenas tardes

Buenas tardes, tengo un cargo en mi cuenta de 38,95€ voy a pedir una devolución de esos cargos porque no recuerdo haberme metido en su aplicación. Quiero darme de baja y así no saber mas de esta aplicación, escribí anteriormente y aun no tengo contestación.

2026年3月19日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi there,

We’re sorry to hear about your concern. Please note that a charge can only occur if you manually enter your email and payment details and agree to the subscription terms during sign-up.

If you wish to cancel your subscription, please contact our support team with the email address used during registration so we can locate your account and assist you further.

5つ星のうち1の評価

Se ci fosse lo zero lo metterei

Se ci fosse lo zero lo metterei, stamattina mi è arrivata una notifica che cercavate di prelevarmi 38,95 dal conto.. sono dovuta andare su google per capire cosa fosse Brainstove io non cercavo nessun gioco, volevate fregarmi?,?

2026年2月24日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi there,
We’re sorry to hear about your concern. Please note that charges cannot be initiated without a user entering their details and agreeing to the subscription terms during sign-up.

Please contact our support team with any details you may have so we can review the situation and assist you further.

5つ星のうち1の評価

Non ho acquistato nulla da questo sito…

Non ho acquistato nulla da questo sito e mi è stato addebitato 38,95 truffa assurda.Il proseguo sono entrata in chat con loro e non vogliono sentire rimborsi in quanto io sarei per loro iscritta e non cancellata al tempo debito.Niente di vero non ho ricevuto nessuna e-mail da parte loro né è caduta tra gli spam

2026年1月16日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi there,
We’re sorry to hear about your concern. A charge can only occur if someone manually enters their email and payment details and agrees to the subscription terms.

If you believe this was done in error, please contact our support team with the email address used so we can review the situation.

5つ星のうち1の評価

Queste m....e mi hanno tolto 38.45…

Queste m....e mi hanno tolto 38.45 sulla carta prepagata..

2025年12月3日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi there,

We’re sorry to hear about your concern. Please note that a charge can only occur if you manually enter their email and card details and agree to the subscription terms.

To assist you further, please contact our support team with the email address used during the sign-up so we can locate the account and review the situation.

5つ星のうち1の評価

Prélèvement frauduleux

Prélèvement frauduleux pour un abonnement de 38,95 €. Je ne suis jamais allé sur ce site que je ne connais pas.

2025年11月23日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi,

We’re sorry to hear about your concern. Please note that the charge is not fraudulent. An active subscription was created using your private information.

If you believe this was done in error, our support team will be happy to assist you. Please contact us directly so we can look into your case and provide the necessary help.

5つ星のうち1の評価

Très pourri

Scam, j’ai étais débitée 38€ sans raison je n’ai jamais créé de compte ni mis d’information bancaire. Je vais porter plainte

2025年11月4日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hi there,
We’re sorry to hear about your concern. Please note that we do not create subscriptions or charge users without their explicit consent. A subscription can only be activated by someone who has access to both the email address and the payment card used.

We recommend checking whether someone else might have used your details by mistake. Our support team is happy to assist — please contact us directly so we can review your case and help resolve it as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

Brainstove scam

I have never subscribed to this service yet I have been charged on my credit card! What a scam - I have contacted them to cancel my supposed subscription but to date do not have a reply!

2025年10月10日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that subscriptions are only created after a user has activated their registration and confirmation.

Our support team always replies to cancellation requests — please check your spam or junk folder in case our message was filtered. You can also contact us again with your transaction details, and we’ll make sure your case is resolved as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

Signed up to €1 payment and Brainstove…

Signed up to €1 payment and Brainstove have continuously tried to take €38 from my account. I have blocked the payments. I didn’t agree to any subscription. This is a total scam.

2025年7月14日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that the €1 charge is part of the initial trial, which clearly states that it renews into a monthly subscription unless cancelled within the trial period.

We understand your concern and want to clarify that no further charges will be made once the subscription is cancelled. If you’d like, please contact our support team with your transaction details so we can confirm the cancellation and ensure everything is fully resolved.

5つ星のうち1の評価

J'ai reçu un mail avec un abonnement a…

J'ai reçu un mail avec un abonnement a 38,95 je nai jamais visiter ce site je ne sais meme pas de ou ils ont eu mes informations bancaires c'est une pure arnaque !!!!!

2025年9月30日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,
Please note that a subscription can only be created by the customer directly — we cannot set this up on your behalf. Kindly contact our support team so that we can investigate this situation and stop any charges.

5つ星のうち1の評価

Raggiro, Inviano un messaggio che sono stato…

Inviano un messaggio che sono stato selezionato da Tim per un premio fedeltà da scegliere. Chiedono 1 euro di spese per l'invio del premio e sucessivamente inviano sulla prepagata diversi addebiti. Addebiti per cosa non te lo dicono. I dati le hanno avuti da me, ma per l'invio del premio scelto. Giudicate voi che leggete, la cosa si commenta da sola.

2025年9月20日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Thank you for sharing your feedback. Please note that we are not affiliated with any messages or promotions asking for payments in exchange for prizes. Such offers are fraudulent and do not come from us.

We recommend never sharing your payment details with unverified sources.

Please provide our support team with your registered email address so we can investigate this immediately, stop any charges, and investigate your complaint.

5つ星のうち1の評価

VARNING!!

VARNING!!! Bedrägeri! De drar pengar från kontot även om du inte beställt något! Har idag lämnat in polisanmälan om bedrägeri och även gjort anmälan till Konsumentverket.

Uppdatering ang. svar från Brainstove nedan: Självklart skyller de ifrån dig. De inte bara lurar dig, de ljuger också. Deras betyg här visar vad de går för! Låt se vad polisanmälan leder till!

VARNAR ÅTERIGEN FÖR DETTA OSERIÖSA FÖRETAG!!!

UPPDATERING: Har nu lämnat in polisanmälan mot detta oseriösa företag och även kontaktat Konsumentverket i frågan. Tydligen inte första gången varken polisen eller KO hör talas om detta företag som lurar folk på pengar! Uppmanar alla som blivit svindlande av detta företag att polisanmäla! Vi kommer inte få våra pengar tillbaka, men vi kan hjälpa andra att inte bli svindlade av detta oseriösa företag! Förhoppningsvis faller de på eget grepp...

2025年9月5日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,
We are very sorry to hear about your experience. Please note that we never charge without an active subscription.

Kindly contact our support team at with your registered email address, so we can investigate this immediately and stop any charges.

Your feedback is very important to us, and we take such matters very seriously.

5つ星のうち1の評価

Scammers!

Scammers!! .. I was actually forwarded from an fake promotion Email from ÖAMTC then somehow to their website. I didn't check the website address throughly as I was in a hurry on my phone. They booked first 1 € from my credit card for bullshit offer then 3 days later they booked again €38,95 for a fake subscription where I don't even have an account. I emailed them and they said we cannot refund you. Such lame scammers. You are even so lame trying to delete the negative reviews. I already forwarded this case to the authorities. How can this shady acts be allowed in the EU but hey the scammer is located in Cyprus.

2025年6月9日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We’re truly sorry to hear about your experience. We take such concerns very seriously. Please know that we do not send emails via ÖAMTC or run third-party promotions — it sounds like you may have been misled by a phishing email not connected to us.

Regarding the charges: our service offers a clear trial followed by a subscription, which is always disclosed prior to purchase. If you believe a charge was made without your consent, please get in touch with our Support Team — and we will of course cooperate fully with any investigation.

We understand your frustration and genuinely regret that you feel this way. Please contact our support team with any further details — we are always open to resolving issues fairly.

Thank you for your feedback.

5つ星のうち1の評価

Hej. Ta pengar från folk är inte snällt. Skandal

Hej. Har aldrig haft kontakt med er men trots det har ni dragit 500 plus 500 kr. Vill ha tillbaka mina 1000kr. Är polisanmält.

2025年8月2日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hej,
Vi beklagar verkligen att höra om din upplevelse. Om du tror att en debitering gjordes felaktigt, vänligen kontakta vårt supportteam på support@brainstove.com. Vi tar alla frågor på största allvar och kommer att göra vårt bästa för att undersöka och hjälpa dig med en lösning.

5つ星のうち1の評価

Lamentable

Lamentable , arnaque en tout genre abonnement forcé sans savoir se que lon a acheté !!!!!

2025年7月7日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,
We're truly sorry to hear about your experience. We want to clarify that we never intend to mislead our users. All subscription details are clearly stated before any purchase is completed.

That said, we completely understand your frustration and would love the opportunity to make this right. Please contact our support team at support@brainstove.com so we can review your case or cancellation if needed.

5つ星のうち4の評価

Nice games

Nice games, pretty good experience for a free trial :)

2025年7月21日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,
Thank you for your positive feedback! 😊
We’re glad to hear you enjoyed the games and had a good experience during the free trial. If you have any suggestions or questions, feel free to reach out — we’re always happy to help!

Happy gaming! 🎮

5つ星のうち1の評価

Betrüger

Betrüger
Buchen einfach 38,95 ab. Kenne dieses unternehmen überhaupt nicht. Auf scheinheilige Werbung bei Facebook reingefallen. Anzeige erfolgt bei nochmaligem Versuch der Abbuchung.

2025年7月14日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hallo,

Wir bedauern Ihre Erfahrung sehr. Wir stehen in keiner Verbindung zu irreführender Werbung Dritter und genehmigen keine irreführenden Angebote. Falls Sie von einer Facebook-Anzeige weitergeleitet wurden, die den Service nicht klar erläuterte, verstehen wir Ihr Anliegen.

Unsere Abonnements erfordern stets eine Benutzerbestätigung. Die Bedingungen und Preise werden bei der Anmeldung angezeigt. Sollten Sie der Meinung sein, dass die Abbuchung irrtümlich erfolgt ist, wenden Sie sich bitte mit den Transaktionsdetails an unser Support-Team unter support@brainstove.com, damit wir die Angelegenheit prüfen und Ihnen entsprechend helfen können.

Wir danken Ihnen für Ihren Hinweis und helfen Ihnen gerne weiter.

5つ星のうち1の評価

F@kin scam!!!

2025年7月8日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We understand your frustration and are sorry to hear that you had a negative experience. If you believe there’s been a misunderstanding, please reach out to our support team at support@brainstove.com with your details. We’ll be happy to investigate and assist further.

Your feedback is important, and we take such concerns seriously.

5つ星のうち1の評価

Betrüger

Hallo!
Mir wurde einfach von meinem Konto € 38,95 abgebucht! Kenne diese Betrüger von Brainstove nicht einmal! Ich möchte mein Geld zurück auf mein Konto!

Prinz Brigitte

2025年7月4日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We’re very sorry to hear about the unexpected charge and completely understand your concern. Please know that we take these matters seriously and do not process any payments without user authorization during a confirmed sign-up process.

If you do not recognize the subscription or believe your details were used without your knowledge, we encourage you to contact our support team at support@brainstove.com with the transaction details. We will investigate promptly.

Your trust and satisfaction are important to us, and we’re here to help resolve this as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

I have never heard of brainstove and…

I have never heard of brainstove and now suddenly I check my bank account because I was in the supermarket and didn’t have enough money, which is weird, and I see that brainstove has taken 23$ from my account and I don’t know how or why!! Please I need some answers and stop taking money from me!!

2025年6月4日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting an unexpected charge can be.

Please note that Brainstove subscriptions are only activated following a sign-up process where users confirm their details and agree to the terms, including pricing. However, if you don’t recognize this subscription or believe the charge was made without your knowledge, we’re here to help.

Please contact our support team at support@brainstove.com with the transaction details (such as the date and last 4 digits of the card used). We will investigate your case promptly.

Your trust is important to us, and we’re committed to resolving this quickly.

5つ星のうち1の評価

Truffatori legalizzati

Ti fanno iscrivere al loro sito con l'inganno, entro in un sito totalmente differente dal loro e ne esco con un abbonamento per un sito di giochi. Da come leggo in altre recensioni non sono la sola. Li contatto e guarda un po' il pagamento non è rimborsabile...

2025年5月20日
自発的なレビュー
Brainstove ロゴ

Brainstove からの回答

Hello,
Thank you for your message, and we’re truly sorry to hear that you’re unhappy with the outcome. We understand your frustration and want to assure you that we do our best to clearly communicate all subscription details at the time of sign-up.

While our team reviewed your case and determined it was not eligible for a refund based on the terms of the service, we do take your feedback seriously. We're always working to improve the clarity of our user journey and communication to prevent experiences like this.

If you have any further questions or would like us to recheck your case, please feel free to reach out again. We’re here to help in any way we can.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報