Busybeesflorist レビュー 

208
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Late delivery with no notice. Extremely disappointed with the the quality. 2 days late Mother’s Day flowers and what turned up was beyond a lazy put put together bunch. No care. No attention and... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Ordered flowers on Saturday to be delivered on Monday received my order confirmation and it clearly states Mondays date which no flowers arrived so I messaged to find out what's happening to be told t... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I think this place could be a scam? Money taken from my account and no order confirmation received. Contacted listed telephone number, which just rang out, and emailed same day to check it had gone th... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I wasn't going to write a review until after the issue was resolved but I can see there is little chance of that happening. Anniversary flowers were left shoved behind a wheelie bin during a big stor... もっと見る

企業情報


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

208件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(208)

過去12か月のレビュー数: 17件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Shame on you Busy Bee Florist Scunthorpe

If I could have give zero stars I would have.
My husband is not the romantic type but as it is our 30th wedding anniversary he has sent flowers to work for me and what a waste of money, half dead and there's less than £10 worth of flowers. Horrible I would be so embarrassed sending them to someone. I will not be using them ever in the future. My husband will be so upset when I get home and show him them. Love him for sending them and having the thought but shame on your busy bee florist Scunthorpe

2023年8月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I wish I'd read the reviews

And I wish I could give this review '0' stars. I placed an order for funeral flowers for my sister and chose the Posy Arrangement (whites), which looked lovely in the picture. There are four size options: small, medium, large and extra large of which I chose the extra large at a cost of £51.99. When I arrived for her funeral today, I was mortified that what I expected to be a lovely large arrangement was a very small posy, no more than 12" circular in a cream coloured plastic pot, and frankly, the whole thing looked like it had seen better days. All the other lovely flowers and arrangements put mine to shame. So thank you Busy Bees for making a very sad day even worse for me, you should be ashamed. Obviously, I will not be recommending you to anyone I know.

2023年8月16日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Christine Thank you your review. I truly believe that somewhere along the line, the tribute we supplied and another got mixed up as we do not use plastic posy bowls for our posies. We use Posy Baskets. I am not sure whether there was a number of tributes , and maybe the cards got mixed some how. My florist would swear on a bible our tribute was not in a plastic bowl. We take pride in our funeral work Kind Regards Busy Bees Florist

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE - Disgusting

DO NOT USE. A total disgrace of a company. You think you are using a local florist and it’s not. The child of the person I was sending flowers to has a fatal tumour. It was her birthday. She’s going through hell. I just wanted to make her smile for a few seconds. I paid for next day delivery. Nothing arrived. Nothing the next day. Still nothing. I’ve emailed, texted, and phoned. If I give the company the benefit of the doubt and it’s not a total scam and the positive reviews on this forum are not fake, (which I have to say I question), i can only assume that this company (based in Peterborough), misrepresents itself as a local florist, using various florists around the UK to fulfil orders - or NOT as it appears, taking a large commission from sales as what customers receive appear to only be (reading these reviews) worth a fraction of the actual cost. I found it’s central administration totally unprofessional, and based on my experience, it is run by people or persons (I’m yet to check Companies House), with appalling morals who have little care about those who they take money from. I agree with others on this review forum that Trading Standards should be involved for misrepresentation for the copy used on their website, and its use of Alt tags to make them appear they are local to the address you wish to send flowers. Even the STD phone numbers look local, further misrepresentation to the potential buyer that they are dealing with a local company. The fact that the vast majority of complaints on this review forum are suggesting the same is evidence of this.
Busy Bees, you are an absolute disgrace. When people send flowers, it’s usually for very personal and emotional reasons. Read all these reviews again and look at the pain you’ve caused. I want my money back and if you have an ounce of decency you will give it to me so I can send my friend flowers via another organisation.

2023年8月13日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Lisa as per our multiple emails we have sent, you ordered after cut off, and you gave a completely wrong postcode. We are truly sorry that you did not see the large ticking time clock in the middle of the screen telling you if you selected that product that it would be delivered on the Tuesday , you would have had to scroll past it to select the date. We are also truly sorry that you put on the wrong postcode that resulted in the item going to Dawlish and not Budleigh Salterton as you intended. Your item will arrive to the correct address on Wednesday now the postcode has been corrected. Please ensure all future orders are correctly addressed, as we can not be held responsible for late delivery of items that are wrongly addressed. With reference to your other comments we are 100% a bona fide company that delivers our own flowers from our HQ and also partners with local florists for our same day selection. We have very few problems in proportion to orders received.
I am truly sorry that you felt mislead even though it says clearly on the product you selected 'delivered by Courier from our HQ' I am also truly sorry you said in your text you are not receiving emails but did say to my colleague on the order line that you had received emails. To confirm if you are not receiving emails, your order was due Tuesday as per the ticking time clock, it was not delivered on Tuesday due to your address error, we expect it to be delivered on Wednesday Morning. Kind Regards Busy Bee's Florist

5つ星のうち1の評価

Busy Bees Floristry - Poor customer service. Double check the florists in the location on Googlemap to make sure!

The shop is not local, its located in Peterborough.

We are in Australia and ordered "same day" flowers and chocolates for my sisters 50th birthday (over $120 worth) in the UK. There was no delivery confirmation post the order confirmation. Arrived a day too late! - Do not recommend same day.

We then contacted them via email - no reply, contacted them on the phone number in the email and the one online and same again no answer, just a voicemail machine that always on even during open hours. The location is based in Peterborough area not local or at any other location that you think its coming from. WISH WE SAW THE REVIEWS LIKE EVERYONE ELSE!

The reviews on the website are actually really old, should of seen it, got blind sided.

2023年8月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Flowers were good but not same day

Although the flowers I ordered for my sister weren’t delivered the same day as ordered, once I followed up they were delivered the following day. My sister was very happy with them and I think a lot of the negative reviews on this site are to do more with the delivery company rather than the florist.

2023年7月7日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Kevin Thank you for your kind words we do appreciate it, we are please your sister loved the flowers Kind Regards Busy Bee's Florist

5つ星のうち1の評価

This is the same scam as Amelia's…

This is the same scam as Amelia's Florist. Expect an email about your florist having an emergency too late for you to make alternative arrangements before getting a tiny bouquet squashed in a box through the post.

Update 1: was asked to remove the name of the person running the scam which I have.

2023年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Awful company

Really wish I’d read these reviews before ordering. I placed an order for some flowers for my mums birthday, I received an order confirmation email that they would be delivered on Monday 3rd July, which matched what it also said on my order online. They never arrived, couldn’t contact them by phone as when I called they was closed, so I emailed and was told I’d missed a cut off for them to be delivered on the Monday, but why send me a confirmation that they would be delivered for that day if they wouldn’t be. The flowers were then delivered on the Tuesday morning and I was absolutely embarrassed, I paid £25 and they are the smallest ‘bouquet’ I have ever seen. You can’t even call it a bouquet because there isn’t enough flowers in it! You can get a bigger bunch for much cheaper and nicer in the supermarket. Please don’t get ripped off by this awful company. I’ve emailed a complaint and been ignored which is disgusting customer service. I will be reporting them to trading standards.

2023年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

A rare event for me which makes me sad!!

It’s a rare event when I feel I have to write a negative review. My son & his partner ordered a bouquet of flowers for my birthday which was yesterday & they arrived today! When delivered they were squashed in a box with a small piece of damp oasis holding the flowers in place. I sent a photo to my son who was extremely dissatisfied with the size of the bouquet for what they’d paid for. Actually if I hadn’t known better I’d have put them down to a dearer bouquet from Aldi or Lidl priced at £6 not £40!! I certainly won’t be ordering or recommending this florist to family, friends or even strangers. 👎

2023年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT USE!!

DO NOT USE!!! Absolute rip-off! Appalling service. Flowers arrived a day late and were squashed. The size and quality of the bouquet didn't reflect the price at all! I contacted them to cancel and be fully refunded - they refused. No wonder their phone lines have limited hours; they must only receive complaints!

2023年6月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Let down badly

When the flowers were eventually arrived, paid for same day but delivered the next day. They looked nice, but within 3 days they were rotting and smelled bad.
My personal opinion of this company is to stay well clear of them.

2023年5月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Total rip off.

Wish I knew this was a national rip off company, not a local florist. Wanted to cheer up a friend having a bad day, so tried to find same day delivery. Busy Bees said if ordered by the cut off, would be same day. Nope, arrived late at night the next day after I emailed asking if they had been delivered.
When I was sent a photo of what arrived, I was disgusted. You would get more for a fiver in Tesco than what I paid £45 for.
Please, use a reputable company instead of these charlatans.

2023年4月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ignored delivery date

Ordered flowers for a special day today. The booking was accepted and confirmed.
Busy Bees, without notifying me, then decided to deliver my order a day earlier for their own personal reasons.
I would not recommend.

2023年3月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Disappointed

Wish I read reviews on here before I ordered from busy bees florist. First time ordering flower bouquet online and now the last! Ordered a large and received medium. Supposed to have white roses in it, there was none. Asked for no lilies, got a type of lily. The bouquet was to tiny, if I would have delivered it to someone not in my home, it would have been a big embarrassment. Bad enough I had to show what the flowers was supposed to look like. They were so disappointed and I was fuming. Thanks for nothing. Customer service blanked me since I said I would like a refund.

2023年3月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

WARNING ⚠️ …

Ordered flowers within an hour emailed back stating they might not be able to deliver for Monday but they might it’s 97% chance they’ll be there and if it was an issue to reply back before 10am on the Sunday… I replied back Saturday so wayyyy in advance. The flowers still came a day later when I told them in advance not to bother. No phone line is working and nobody is replying to emails. I would like a refund

2023年3月20日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Sarah Thank you for your review, you did indeed order for Monday the 20th , the day after Mother's day, and we duly dispatched the item, according to records it was attempted on the correct day , then reattempted today , and you asked your Mother to refuse the delivery . We have agreed to refund in full . We have been shut yesterday and today for calls but are providing a full email service. We will send for refund today please allow 3-5 working days to show depending on your banks policy. I am truly sorry that either your Mother was not in or did not hear the door on the due date and you had to ask her to refuse Kind Regards Busy Bees Florist

5つ星のうち1の評価

Flowers arrived a day late

Flowers arrived a day late, not on the birthday which I paid extra money for the flowers were delivered with the parcel company not the florist as promised no good go to your local florist

2023年3月8日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Ben I truly apologise for any distress caused, it was in fact the local florist that let us down. I can see from records that a lovely bouquet was delivered with upgrade the following day Kind Regards Busy Bees Florist

5つ星のうち1の評価

DO NOT RECOMMEND

DO NOT RECOMMEND. Customer service is abysmal and communication very unprofessional. This company cannot get their story straight between emails. The excuses and reasons for errors are constantly changing. Company will not offer refunds…. I wonder why. They would be bankrupt if they offered full refunds to every customer experiencing issues. Go to Interflora.

**Edit - Busybees, no not the wrong company. I have the correct company here. This was not my personal experience but one of a close family members.

2023年2月13日
自発的なレビュー
Busybeesflorist ロゴ

Busybeesflorist からの回答

Dear Abbie I have searched all our order records and can not find an order under your name or any email correspondence. I think you may have the wrong company Kind Regards Busy Bees Florist

5つ星のうち1の評価

Terrible service, do not use!!

Flowers didn't arrive the day paid and they gave me the excuse of "northern Scotland can take longer and you possibly ordered close to the cut off point". It wasn't northern Scotland and it was 20 hours before the cut off point. There was no communication prior to it being late, and when my fiancé phoned up to ask about the situation, they refused to help him because he was not the one who placed the order. So instead, he asked them to contact me ASAP - which they didn't, causing me to have to phone up an hour and a half later myself.

I am never using this service again and I strongly recommend against this.

Edit:
I also emailed the company stating my complaint and they responded at first to only a small section of it. I further complained that they didn't take my email seriously, to which I got an unprofessional and passive aggressive email back which also asked me to change my review on this site. I have edited it instead to add more information.

2023年2月16日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報