Car Model Store レビュー 

274
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Deal went smoothly with delivery according to timeline given. Staff were great with constant updates should there be arising issues. Item was solid, brand new and securely packed. A very trusted Selle... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’ve ordered multiple times through CMS, still have four to come down the line! Cannot fault anything to do with the company! Well boxed items, delivered on time or when stated. Easily accommodating... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I brought my husband Lewis Hamilton replica helmet and Ferrari Lewis Hamilton pits set and they are brilliant, excellent quality and really great for any F1 fan. Got to admit amazing customer s... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

After a wait due to the release date being put back, ( not CMS fault) the model arrived and was very happy with detail of it. If anything could be improved I would say that a general email to custom... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 模型店

当該企業による記述

We're the home of model cars. Everything from Minichamps to Kyosho and Solido, across a variety of scales - large availability of 1/18 and 1/43.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

274件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(274)

過去12か月のレビュー数: 79件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Great Professional Customer Service and Support.

Great Professional Customer Service and Support.
All email inquiries are responded to quickly and very efficiently, any issues are resolved very quickly without any problems.
I have no hesitation in recommending CMS, they have a wonderful collection of fine detailed models for all tastes of model collector.

2024年6月14日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We will share this with the store team to let them know to keep up the amazing work.

5つ星のうち5の評価

This was a gift so i never actually saw…

This was a gift so i never actually saw the 3 cars myself. However i am assured they ate brilliant and he loved them. The purchase and post process was easy and trouble free and i was kept informed the whole way. In short a trustworthy retailer. Recommended without hesitation.

2024年6月9日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

5つ星のうち1の評価

Really poor customer service

Really poor customer service. Ordered a model for £275 but unfortunately arrived damaged. Sent an email describing the issue and with pictures attached but no response. Tried their contact number several times but went to voicemail quite quickly so left a voice message explaining the issue and my number so they could call me back. Eventually got some sort of reply weeks later asking if I'd like a replacement model or a refund, I asked for a replacement. Some more weeks go by and am then informed they no longer have the model in stock. Had this been actioned much sooner they may have been able to ship a replacement. Even more going back and forward with them requesting a refund until I eventually got one. Originally emailed about the defective product on 14th April & got the refund on 23rd May... I have another product on the same order which is currently on back order, hope it arrives..

2024年4月14日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced with your damaged model and the delays in receiving a replacement or refund.

We understand your disappointment with the lack of a prompt response to your initial email and voice message. We strive to respond to all customer inquiries as quickly as possible, and our customer service is typically available until 5 pm. We're reviewing our internal processes to ensure timely communication in all situations.

Looking into your specific case, it appears there were delays in obtaining stock confirmation from our supplier. Unfortunately, the availability of replacement models heavily depends on the supplier's inventory. We responded to your initial email on March 4th, and while we aim for faster resolution times, the back and forth communication regarding stock may have contributed to the overall delay.

We appreciate your patience during this process and apologize for the missed opportunity to fulfill your request for a replacement. We're glad you received your refund on May 23rd. We hope the other product on back order arrives soon.

To prevent similar situations in the future, we're actively working on improving communication channels and supplier inventory checks.

If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us directly. We value your business and hope to regain your trust by providing a better customer service experience.

5つ星のうち5の評価

Excellent service

Excellent service , no drama and easy to do.

2024年5月22日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review.

5つ星のうち5の評価

As they say down here, two thumbs fresh!

Fantastic shopping experience. Products are exceptionally priced and the promotional discounts are a lovely treat. Customer service is extensive and friendly. Despite only a handful of purchases, I always look forward to buying from these guys and gals. As they say down here, two thumbs fresh!

2024年4月18日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

We're thrilled to hear you had a great experience! Thanks for the 5-star rating.

5つ星のうち5の評価

Car Service Models

I contacted CMS as I was looking for specific models and they were able to supply some of them. They were very helpful and so far this is my favourite car model store.
Communication was great, the quality of the products I have received have been excellent and I would highly recommend using them to others. A great service.

2024年3月21日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review! We truly appreciate your business.

5つ星のうち5の評価

F1 mad son LOVES

Received the following day, well packaged. Brilliant models of F1 cars which my F1 mad son loves!

2024年3月16日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

5つ星のうち5の評価

Superb F1 cars

Ordered six F1 cars up to now and pre-ordered two more. I have had superb communication from both Josh and his team.

2024年3月9日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We will share this with the store team to let them know to keep up the amazing work.

5つ星のうち1の評価

Brought something they didn't have in…

Brought something they didn't have in stock. They hoped I wouldn't notice that it didn't arrive

2024年3月9日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you for your review. We sincerely apologize that the item you ordered was not in stock and was not shipped with your order. We understand your frustration, and it's certainly not the experience we want for our customers.

We have requested more information from you so that we can take action on it as we take inventory accuracy very seriously.

5つ星のうち5の評価

Great model

Great model, Kyosho. Order arrived very quickly, within the expected timescale and was well packaged. Great experience throughout.

2024年2月28日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

5つ星のうち5の評価

Looked at the cars

Looked at the cars, found one to buy, ordered and paid. Email confirmation sent, then received delivery time etc. Order arrived when they advised. Car looks really good.

2024年2月10日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

5つ星のうち5の評価

First order on early Wednesday morning…

First order on early Wednesday morning despatch Wednesday arrived on friday afternoon so problem at all will be ordering again as its for my daughter collection of f1 racing cars

2024年1月31日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review.

5つ星のうち5の評価

Special Edition

Arrived on time and in good condition. Packed very well. Best price for the item. Well pleased. 👍👍

2024年2月1日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review.

5つ星のうち1の評価

ORDER NEVER ARRIVED - no product or any response even after 4 months!!

Two products were ordered on 22 August 2023 and 8 September 2023 respectively for which payment was taken. To date I have NEVER received either product and nor are they available on the website. I have not had the courtesy of any update and all my correspondence has been ignored. I await a full refund but will unlikely ever receive it. DO NOT USE THIS COMPANY!

2024年1月28日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

We apologize for the unacceptable experience you've had with our company, as detailed in your review. We take all customer feedback seriously, and I am deeply sorry that your orders from August and September 2023 have not been fulfilled and that your communication attempts were not addressed.

Our priority is to rectify this situation immediately. Please provide me with your order numbers or any other relevant information so I can personally track down the status of your orders and expedite their delivery or issuance of a full refund, whichever you prefer, you can contact joshua@hobbystoregroup.com.

We understand your frustration and disappointment, and we want to assure you that we are taking immediate steps to address the issues you raised.

5つ星のうち5の評価

Great selection of models

Great selection of models, found the one I was after at a great price, delivery was fast and the car model by autoart I'd fabulous..

2024年1月15日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review.

5つ星のうち1の評価

Order has never arrived

Ordered on the 18th December, still haven’t received any of the items, seller claiming something is ‘on back order’ have asked for the 2nd time for my money to be refunded and won’t refund.

2023年12月18日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you for contacting us about your order placed on December 18th. We sincerely apologize that you haven't received your items yet and understand your frustration.

We are aware that some of the items in your order are currently on backorder. We are diligently working with our suppliers to expedite their arrival and anticipate fulfilling the models that you ordered. We will keep you updated on the progress and send you a notification as soon as your order ships.

Regarding your refund request, we recognize that the delay has caused inconvenience, and you have every right to seek a refund if you no longer wish to wait. We would be happy to process your refund immediately for the back-ordered items.

Please let us know your preferred method of refund by contacting us. We value your business and want to ensure your satisfaction. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to send us a message, and we'll be happy to assist you further.

5つ星のうち5の評価

Greatexperience

A small problem with the courier delayed delivery. They offered to repost on a 1day delivery if not received in the next few days. Fortunately the Royal Mail came through and all was well. Great customer service great product lines. Very happy customer

2023年12月16日
自発的なレビュー
Car Model Store ロゴ

Car Model Store からの回答

Thank you for your review. We will share this with the store team to let them know how we are doing.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報