レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The customer service team was very quick to ensure they stood by the quality and service for their product. I am very happy with the entire process.

5぀星のうち4の評䟡

Over the past few years, Chargeasap has released a number of interesting products for people who need a flexible way to charge multiple large and small devices. I purchased their products at an earl... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Overall would not purchase another item from chargeasap. I was unlucky that my unit was delayed by Covid, but received with reasonable updates during that period. My issue is the 200W Omega USB-C G... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I almost never leave reviews, good, bad or indifferent, but in this case, I feel compelled to give the review I wish I had seen before ordering. I joined the kickstarter campaign more than two years a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 携垯電話アクセサリ店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Fast, safe and best magnetic charging cables for your Apple and Android (USB-C) mobile devices from the original creators of the magnetic cable. Alongside our first graphene powerbank with the most powerful battery in the world. Charging redefined. Shipping worldwide.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

226件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 83に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(226)

過去12か月のレビュヌ数: 32ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Sucked!

Sucked!

I back the project on Oct 2023 where it stated that it it on the shipping stage and the item should have been shipped out on Sept 2023, however, I haven't received anything now on Jan 2024.

2024幎1月9日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi JY Liu! We would like to know more about the item you are following up so we can check the status of your pledge. All of your campaigned products are available, except Zeus which will complete production towards the end of January. Please send us a message on chargeasap.com/support and we'll be glad to assist you further. Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Poor quality

Ordered a Zeus charger. First delivery came with months of delay and did not work! Got a replacement again with months of delay and it’s again not working (the EU plug adaptor is not working where as the other do). Do they test items before sending them out? Wonder how such a company can survive. They don’t follow European laws as to money back guarantee. 8 months after placing the initial order, I have a not working unit and one where the adaptor is not working. Asked for a free replacement and some compensation for the catastrophic customer service!
Don’t buy anything there!!!

2024幎1月4日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Philippe, we sincerely apologize for the inconvenience you've faced with our replacement unit, and we understand the frustration this has caused. We are actively investigating the issue to identify why the replacement unit fell short of our quality standards, and we are committed to rectifying this swiftly.

Additionally, we are implementing measures to prevent similar issues in the future. Your feedback is incredibly important to us, and if there's anything specific you'd like us to address, please let us know. We appreciate your understanding and patience as we work to resolve this matter promptly.

5぀星のうち5の評䟡

First thing I pack when I travel

This travel charger is the first thing I pack for every trip. Blistering fast charging for my MacBook Pro, two iPhones, Android fixes and drones. I only need one plug advert in the world thanks to the multiple plug attachments.

The only improvements I could suggest would be adding an international plug socket to it so I could plug in other chargers, if that could be done without making it bigger. Or making all of the adapters rotating like the US one for awkward wall sockets.

2023幎8月1日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Thank you so much for your positive feedback! We're delighted to hear you had a great experience with our product. Your satisfaction is our priority. We appreciate your support and look forward to serving you again.

5぀星のうち1の評䟡

Rubbish products and terrible customer


Rubbish products and terrible customer service. They promise so much and when things go wrong you will be left without support. I had to wait for over year for replacement of a faulty part. I fitted it and month later the entire unit blew up. They aren't replacing it. Don't buy anything from these people unless you like terrible communication, inferior products and flushing good money down the drain.

2023幎12月7日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi George, we understand your concern and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

To address this matter promptly, we are committed to resolving the issue you've encountered. Kindly reach out to us by sending a message through chargeasap.com/support. This will enable us to efficiently check the status of your order and provide you with the necessary assistance.

5぀星のうち1の評䟡

Buyer Beware!

I've purchased 3 different products from Chargeasap and either they didn't work or they were defective. The amount of work you have to go through to prove their crappy products are defective is also rediculous. I had to video a product that was dead. No lights no anything, but they still wanted a
video of their dead purchased. Obviously, they make the replacement process as difficult as possible so you give up and they walk away with your money from a difective piece of garbage.

On top or the garbage you have to go through to prove their theft, if you want a replacement for your defective product, they expect you to pay the shipping which ultimately means another financial outlay on the customer's part. I've given them numerous opportunities to make good on their products to no avail. They want the customer to fork out more good money after bad. I'm disappointed with myself for paying for the shipping on product #2 and then buying an additional product which turned out to be defective. Full circle! They're just too hard to deal with.
By the way, they call their support team "happiness team" which is jusst more 'bull' and is ridiculous since there has never been happiness when working with Chargeasap.

Aren't there consumer laws around 2 years of warranty on electronics? They probably know this and that's why they want more money for shipping since their replacements team must be working overtime and the shipping costs for all the defective replacement would put them out of business.

Buyer beware of Chargeasap. They sell garbage and don't back their products.

2023幎10月3日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi! We understand your frustration, and we want to assure you that we take all warranty claims seriously.

To proceed with warranty requests, we require a documentation video to help our technical team understand the issue and provide the most effective solution. This will help us avoid unnecessary costs and lengthy processing times that may arise if the product is sent back to our warehouse for assessment.

Our company policy is to replace damaged or faulty items, subject to a thorough assessment and validation by our technical team. Once we receive and validate the documentation video, we will be able to make a decision on the appropriate course of action.

We appreciate your cooperation in this matter and understand that it may require some extra effort on your part. We sincerely apologize for any inconvenience caused.

If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to let us know, and we will be happy to assist you.

5぀星のうち2の評䟡

Customer support is bad.

Customer support is non existent.
Supported them on indiegogo and my Omega200W was meant to come with travel adapters. They sent out an email that I can get charger sooner and pay extra $9 for shipping of adapters to come at later date. I opted for that and glad I did, as after multiple emails for the past 14 months still no sign of adapters.
Edit:
After writing this review I was finally sent the adapters. Make a conclusion yourself. Also those adapters are of not the same kind of white as the charger, more like antique white/yellowish.

2023幎11月8日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi! We apologize for the delay in the shipping of your travel adapters.

We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us, espceially on the appearance of the travel adapters. Your insights are invaluable, and we want you to know that your comments have been noted for the improvement of our products.

5぀星のうち1の評䟡

Absolute rubbish warranty

After waiting months for a warranty claim, i was told id have to wait until they had shipped all other customers units. After another 2 months they then tried to charge me $30AUD for shipping and gad the audacity to try upsell me more stuff to “take advantage of tge same shipping fee” im seeking help from ACCC now”

2023幎10月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Never received my product, non-existent support

Never received my product, non-existent support. I ordered a powerbank from Chargeasap via Indiegogo in July 2023 and shipping was estimated to also happen in July 2023, but nothing happend - never got a shipping notification or anything. A month later I contacted their support - multiple times - but always got told they forward the inquiry to their fulfillment department and never heard back. After I posted a comment on indiegogo, suddenly someone reached out to me and investigated - turned out they are not able to ship to my country (even though I selected it in the purchasing process and ordered with shipping included) and they now want 90 USD on top for shipping. When I mentioned that thats not acceptable (and I even offered to have it shipped to another country) they wanted to double check on their side again but after that I never heard back from them.

No idea if the product is any good, they don't even manage to deliver them. Also seems like I'm not the only one that never received anything...

Edit after reply from Chargeasap: I already reached out to the support months ago, as mentioned in my initial review already (not sure if it even got read properly). Lately I got mails from the support wanting to close the ticket due to inactivity, but the support team mentioned they reach out with further information - which did not happen - so I replied two times already that I'm still waiting for further information by them.

2023幎7月19日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi! We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your insights are invaluable, and we want you to know that your comments have been noted.

To address this matter promptly, we are committed to resolving the issue you've encountered. Kindly reach out to us by sending a message through chargeasap.com/support. This will enable us to efficiently check the status of your order and provide you with the necessary assistance.

It's important to note that situations like yours are not typical for us, unless there has been an unfortunate occurrence such as the loss of your parcel during transit, or the there is problem in the availability of economic shipping method of your order to your country. If that is the case, rest assured that we are fully equipped to assist you in resolving any issues related to a lost shipment or availability of shipping method.

We appreciate your cooperation and understanding. Please don't hesitate to contact us, and we'll work diligently to ensure your concerns are addressed.

5぀星のうち1の評䟡

Great (looking) product, *Still* HORRIBLE SUPPORT!

Great (looking) product, HORRIBLE SUPPORT.

I was/am one of the Kickstarter supporter for the Zeus. It was delivered in early July and worked great for almost a week. Since it died, I've had to submit video proof of failure and have been waiting since then for a replacement. At least one of my inquiries was met with a 'do not reply or this case will get restarted back with low priority' response. Since then they have been actively promoting and shipping new orders. Finally, 2 weeks ago I received a response that they had 'finished shipping kickstarter orders' and were working on a replacement build, and that I was deemed qualified to receive one. I know they've been actively shipping new orders, while my repair/replacement sits. Much lower in the queue. 4 months later...
- update
Chargeasap responded to this review, but has not replaced my unit yet. Last promised replacement date was "December". A lot of talk (new features for other people), but no action (for me). So I leave my review unchanged.

-- update 12/31: Still nothing, no replacement, no updates. Horibble; I wish I could take away the 1 star.

2023幎10月8日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi William, we sincerely apologize for the delay in your replacement uni. To update you, all pledge rewards have been successfully shipped. This led to the complete allocation and sale of units dedicated to those pledges.

It's important to note that while the crowdfunding units are sold out, the inventory allocated for our website store platforms has not reached full capacity. Consequently, units are still available for purchase through our online store.

Our factory is producing more Zeus units incorporating enhancements based on valuable feedback from our early backers.

In addition to the enhanced version of Zeus, an increase in the total output from 270W to 280W will also be implemented, as the C1 and C2 ports will be powering up at a robust 140W each.

Please stay tuned as we dispatch another batch of pledges, orders, replacements, and reshipments in January. Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

ZEUS 270W from Indiegogo campaign

Absolutely negative experience. The ZEUS 270W charger I got from their Indigogo campaign stopped working after two uses. They've been telling me for months that they will send a replacement but at the moment it's just talk, no facts.
If and when they prove to be a serious company by making the replacement, I will change my rating.

2023幎10月8日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Michele, we understand and we sincerely apologize for the delay in your replacement unit. To update you, we have completed shipping all pledge rewards. Our factory is producing more Zeus units incorporating enhancements based on valuable feedback from our early backers.

In addition to the enhanced version of Zeus, an increase in the total output from 270W to 280W will also be implemented, as the C1 and C2 ports will be powering up at a robust 140W each.

Please stay tuned as we dispatch another batch of pledges, orders, replacements, and reshipments in January. Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

Zeus not working / no customer service

Zeus not working. Had to send a video to prove it, which I did. This was now a month ago and I can’t get any response from customer service even though I tried multiple times and different channels. Avoid!

UPDATE: after several promises the replacement unit has still not arrived. Last time I was promised shipment around February 26th 2024. It is now April 18th 2024 and nothing has shipped. So to sum up it has now been 8 months since I reported the faulty product and I have still not received the replacement that I've been promised (multiple times). BEWARE!

PS. "Customer Happiness Team" is really not an appropriate title..

2023幎8月24日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Anders, we apologize for the experience. Upon checking, the issue you reported has been validated and a replacement will be issued to you. To update you, we have completed shipping all pledge rewards. Our factory is producing more Zeus units incorporating enhancements based on valuable feedback from our early backers.

In addition to the enhanced version of Zeus, an increase in the total output from 270W to 280W will also be implemented, as the C1 and C2 ports will be powering up at a robust 140W each.

Please stay tuned as we dispatch another batch of pledges, orders, replacements, and reshipments in January. Thank you!

5぀星のうち1の評䟡

They send out incomplete Accessories


They send out incomplete Accessories like their magnetic cable without the necessary tips. Without their special magnetic tips, these cables are completely useless. You can’t even simply buy magnetic tips from Amazon because they aren’t standardized. Thus, selling these cables without the necessary tips is like selling a car without an engine. Looks nice but you can’t possibly use it without that. Pretty dumb business decision. Their customer ‘support‘ is also completely incompetent. I told them about that and they said, I should just buy their magnetic tips which would have set me back another $30 with shipping, tax, customs etc. So I had no use for their special cable and of course I can just buy magnetic cables that are sold as a complete product on Amazon for much less.

2023幎9月1日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Max, we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your insights are invaluable, and we want you to know that your comments have been noted.

It seems you have purchased or received our Infinity extra cables (e.g. 2m Infinity Cable, 40cm Infinity Cable, etc.). Aside from our Cable Sets that include a cable and a magnetic tip, we also sell cables and magnetic tips separately.

We apologize if this were not made more clear to you. Please reach out to us on chargeasap.com/support if you need help in purchasing the correct variation or pack of the cable that suits your charging needs.

5぀星のうち1の評䟡

Zeuz not working, no reaction from Customer Care

Massive delay in delivery, then when it finally arrived, it was not working, black display. Contacted Customer Care, had to send a Video showing it is not working. Since the video was sent, 3 weeks ago, no feedback, no solutions offered, nothing!
Avoid this comapany!

2023幎9月18日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Philippe, upon checking, the issue you reported has been assessed and validated already. We apologize if the process appears to be tedious, and if the assessment took time before the issue becomes validated. Our agent, will continue to update you on your replacement unit via email. We appreciate your continuous cooperation and support.

5぀星のうち1の評䟡

Do not buy from this company

1. Received the omega charger and reported it as faulty in Feb-23, uploaded full video verifying with my Shargeek battery pack which has a nice wattage display that the PD port was faulty
2. After several follow ups and no commitment to redeliver in Jun-23 requested a refund, which I was told was not possible.
3. Fast forward to Aug-23 again with lots of follow ups on my side and little back, I'm asked to pay for postage (again!) And to add insult to injury they try to upsell buying more products when considering the shipping fee.

Safe to say I've told them I'm not paying due to the terrible lead times to replace their faulty product, awful customer services with clearly scripted responses and cheek to ask to pay for shipment again.

Will never purchase from them again, as they simply don't want to do the right thing.

2023幎8月29日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi! We understand your frustration on the delay of your Omega replacement, and we sincerely apologize for it. We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your insights are invaluable, and we want you to know that your comments have been noted.

Should you have any further inquiries about your replacement unit, please reachout to us on chargeasap.com/support

5぀星のうち1の評䟡

Terrible packaging

Terrible packaging of components in the mail with lack of adequate packaging causing damage to the charger and cable was damaged in opening the package.
Poor consideration to safety with use of flimsy plastic with poor environmental impact. The service was poor in addressing this issue and deferred the issue to the receiver.

2023幎8月16日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi! We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your insights are invaluable, and we want you to know that your comments have been noted.

Should your products have experienced damage caused by rough transit, please submit a ticket to us on chargeasap.com/support and we'll be happy to assist you on this.

5぀星のうち1の評䟡

Dangerously defective items

Booked an Omega charger from their Indiegogo campaign, later due to many production problems and way over due upgraded to two Zeus Chargers. The port panel of the black one was not sealed to the body and pops out this is a dangerous defect as leaves the device open and if connected to the power supply can electrocute a person. Emailed them provided photo and they updated their campaign webpage to acknowledge manufacturing defect and respond with an email saying they would get back to in mid June but since then ghosted me.
Warranty worthless
Customer support a joke to non existent.
Purchase products from this company at your peril.

Received email from Chargeasap this morning (8 August), they said and quote defect not visible to naked eye. Photo I sent them shows clearly the port panel not connected to the body of the charger and they want me to fix myself with glue.

2023幎6月1日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Mark, we understand your frustration and we sincerely apologize for the inconvenience caused. To clarify, the initial batch of production was allocated to pledges and orders from our store platforms.

The replacement units that were assesed and validated after the shipping of pledges, will be dispatched, once the batch of enhanced Zeus chargers arrives in our warehouse in January.

We have incorporated enhancements based on the valuable feedback from our early backers and customers. In addition to the enhanced version of Zeus, an increase in the total output from 270W to 280W will also be implemented, as the C1 and C2 ports will be powering up at a robust 140W each!

We understand that this delay may present some inconvenience, and we want to express our deep appreciation for your unwavering support throughout this process.

5぀星のうち1の評䟡

GaN Zeus 270W arrived without required adapter

Ordered the GaN Zeus 270W from the we site, and arrived with a double up on the Asian plug adapter, and no Australian adapter - a packing error on product line. I reached out for Support team and after nearly 30 weeks have heard nothing back.

2023幎7月3日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi James, we apologize if you had to wait for 3 weeks before the adapter becomes available and got dispatched to your address. Because travel adapters set of US, UK, EU, and AU during that time, were packed with every Zeus 270W charger, we needed to wait for travel adapters that are packed separately to arrive in our warehouse. Your feedback has been noted, and we appreciate your cooperation to resolve the issue you reported. We apologize for the inconvenience caused.

5぀星のうち5の評䟡

Great products that are reliable and fairly priced

Chargeasap has always been great to work with. I recently received the Zeus Charger. I have used in daily for the past two weeks and almost always have two laptops connected (Macbook Pro M2 and Lenovo Yoga). The charger works flawlessly. It is a stout little powerhouse that is perfect for those needing to travel or move about with various equipment.

2023幎7月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I purchased a Flash 2.0 power bank and


I purchased a Flash 2.0 power bank and it was defective, contact the them, it took from April to June to get a replacement, and the replacement was also bad. E-mail them several times, no responds, it is like just being ghosted. I have back this company several times on Kickstarter and purchased from their online store. They have poor quality control and very poor communication.

2023幎6月5日
自発的なレビュヌ
Chargeasap ロゎ

Chargeasap からの回答

Hi Wei, we understand your frustration on the faulty units that you received, and we sincerely apologize for the inconvenience.

Upon checking, all tickets you submitted were replied to. To ensure your message will reach us, we recommend creating a ticket on chargeasap.com/support so that a ticket will automatically be created. To make sure you never miss out on our replies, please make sure to whitelist our email address.

We want to make this right with you as a loyal backer. Please message us on the link provided above, if you are still experiencing issues with any of your chargeasap products.

We appreciate your continuous cooperation and support. Have a great day Wei!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報