Circuit Laundry レビュー 

1,667
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Suppor was fantastic, Machine broke down and would not start after I already payed. Got my money back 30 min later thanks to Savaira, tech support bery patience and understanding despite obvious sp... もっと見る

5つ星のうち4の評価

The washer had a connection issue: after making payment, the transaction was not registered by the machine. A second attempt was made, and the machine worked. Customer service promptly resolved the is... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Very helpful customer service who were quick to resolve an issue that I emailed about. No complaints. Thanks especially to Morgan who kept me updated.

5つ星のうち5の評価

I had a problem where one of the dryers in my residence hall wasn't working. Morgan helped me out incredibly quickly and easily, so the issue was resolved within a few minutes. The refund was also pro... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ショッピング・ファッション

当該企業による記述

Circuit is the UK's market leader in managed laundry providing high-quality services.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1667件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 97%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(1,667)

過去12か月のレビュー数: 306件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

It’s a little bit expensive bit the…

It’s a little bit expensive bit the service is good, i talked to a helper Tee-Jay, and it’s really helpful

2026年8月5日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Good Afternoon Yolanda. I am glad to hear that Tee-Jay was able to help resolve this for you. Thank you for your feedback regarding the machine prices. We do aim for our machines to be 30% cheaper than alternative providers in your area. If you would like to discuss this further please feel free to reach out to care@circuitgroup.com. Thanks Holly

5つ星のうち5の評価

Ariz was very helpful

Ariz was very helpful, he fixed the loading screen problem in 5 minutes. Very efficient guy

2026年7月27日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Good morning Raajit,
Thank you for taking the time to leave a review and share your thoughts. It is lovely to read that Ariz was able to provide a great customer experience and help resolve your query.
Thank you, Holly.

5つ星のうち1の評価

Unreliable and overpriced

Unreliable and overpriced. I hate you.

2026年7月26日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Rory, we're sorry you feel this way. Please can you contact us at Care@circuitgroup.com so we can help you further? Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Sophia is good!

Sophia is good!

2026年7月25日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Nancy, we're glad your experience with Sophia was good! Thank you, Karis

5つ星のうち1の評価

Horrible quality & Expensive

Horrible quality & Expensive

2026年7月25日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Adam, we're sorry you feel this way. If there's anything we can do to help you, please contact us at Care@circuitgroup.com. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Sully was extremely helpful and for…

Sully was extremely helpful and for quick at resolving my issue.

2026年7月23日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Brendan, thank you for taking the time to leave a review. It's really good to hear that Sully helpfully and quickly resolved your issue. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Sully was kind and patient

Sully was kind and patient. Solved my issue in a jiffy!! Thanks Sully :)

2026年7月23日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Shreya, thank you for leaving a review. We're really glad to hear this feedback about your experience with Sully. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Sully is really helpful and friendly

Sully is really helpful and friendly. She solved the problem immediately and refunded me. It was such a great experience.

2026年7月23日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Lucienne, thank you for your feedback. It's really good to know you had a helpful and friendly experience with Sully. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Ariz was very efficient and helpful in…

Ariz was very efficient and helpful in assisting me!

2026年7月22日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Peyton, thank you for leaving a review. It's great to know Ariz was both helpful and efficient in assisting you with your query. Thank you, Karis

5つ星のうち1の評価

Just feels like a total scam

Just feels like a total scam, so many of the machines are faulty and when you speak to customer service they go round and round in circles until you give up. I'm owed about £20 in refunds which they claim they would give me and then didnt, so i'm forced to have yet another customer service conversation that goes nowhere. This is very common with scam companies, they just try to make you give up.

2026年7月22日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Alice, thank you for raising this and I'm sorry to hear about your experience. Please can I ask that you email us at Care@circuitgroup.com so that I can look into resolving this for you. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Quick Refund

Beth helped me with refund due to broken dryer machine. She was very helpful and quick with solving the issue.

2026年7月16日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Sam, thank you for your feedback. That's great to know Beth was helpful with solving the issue with the dryer. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Service support staff (Sophia) gave…

Service support staff (Sophia) gave exceptional service

She is indeed a professional and pays attention to client complaints

2026年7月12日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi, thank you for sharing the feedback. We're really glad that Sophia provided exceptional service. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service. Shout out to Sophia who helped me to sort out a refund very very promptly.

2026年7月12日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Zakin, thank you for the feedback. We're so pleased that Sophia provided excellent customer service and was able to sort your refund so promptly. Thank you, Karis

5つ星のうち1の評価

I'm staying at a holiday park and used…

I'm staying at a holiday park and used the washing machine on site and the machine went out of order whilst our clothes were in there and got stuck. The customer service agent Millie was very rude and unhelpful and told us we will have to wait until after 7am tomorrow for them to contact us so they can send a specialist to get our clothes out and then she hung up after putting us on hold for 10 minutes. We then spoke to a receptionist at the park and found out an engineer isn't coming until Monday. So she expected us to wait until Monday to get our clothes back whilst they sit in water. She then also refused to give us the complaints number.

2026年7月11日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi, thank you for raising this and I'm sorry to hear about your experience. I'd like to take the opportunity to look into this further. Please can you contact me at Care@circuitgroup.com so that I can investigate this further. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

I really appreciate the support team

I really appreciate the support team. They quickly responded and solve my issue within minutes.

2026年7月6日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Manoj, thank you for taking the time to leave a review. I'm glad to hear that the support team resolved your issue so efficiently. Thank you, Karis

5つ星のうち5の評価

Beth from Circuit laundry was great

Beth from Circuit laundry was great, dealt with my query quickly

2026年7月6日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Good Afternoon Hassan. Thank you for taking the time to leave positive feedback. I will ensure this gets back to Beth. Thank you, Holly

5つ星のうち5の評価

Fast response from Circuit Laundry.

The dryer was faulty and I contacted Circuit Laundry on friday night to report the fault. Great and prompt response from the team the next morning - I am getting a full refund and the machine is going to be fixed soon.

2026年7月4日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Good Afternoon Nic,
Thank you for taking the time to leave a review and share your thoughts. I am sorry to hear that you experienced an issue with the dryer at your location but it is great to see that we were able to help resolve this quickly for you.
Thank you, Holly.

5つ星のうち5の評価

Ellie at Circuit was very responsive…

Ellie at Circuit was very responsive and helped me instantly with my GDPR request. Great help thanks!

2026年7月4日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Good afternoon Adomas,
Thank you for taking the time to leave a review and share your thoughts. It is great to see that Ellie was able to help resolve your query quickly.
Thank you, Holly.

5つ星のうち1の評価

I live at Crown Place Cardiff

I live at Crown Place Cardiff, and Dryer 07 took my payment but the drum never spun. When I contacted support through the app, they refused to refund me, blaming a “loading issue” and saying my load was too small or uneven—just an automated excuse to take money. I put the exact same load into Dryer 05, paid again, and it worked perfectly, so if loading was the problem, the second dryer would have failed too. The support agent even contradicted themselves, claiming there was “no indication of a machine fault” while admitting they’re sending an engineer to check it. Instead of taking responsibility for faulty equipment, Circuit sends copy-paste responses to blame customers and avoid refunds. They need to fix the machines at Crown Place and stop exploiting students who have no choice but to use their service.

2026年7月2日
自発的なレビュー
Circuit Laundry ロゴ

Circuit Laundry からの回答

Hi Rushikesh, thank you for taking your time to leave a review, I'm sorry to hear about your experience. I'd like to take a further look into this for you - please can you email me at Care@circuitgroup.com. Thank you, Karis

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報