Claudia Sträter レビュー 24

TrustScore 5段階評価の2.5

2.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Artikel besteld online, snel geleverd en keurig verpakt. Had vraag voor klantenservice, telefoonnummer snel gevonden op website en werd vlot geholpen door vriendelijke medewerkster. Wat een verademing... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Op 2 april 2026 had mijn moeder een erg vervelende ervaring in de winkel in Noordwijk. Wat begon als een normaal bezoek om een broek (Cambio) te passen, eindigde in een situatie die totaal nie... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Service met een gouden rand. Ik ben altijd zeer tevreden met mijn aankopen bij CS. Zo had ik enige maanden geleden een prachtige mantel gekocht. Helaas kreeg ik na een paar weken wat mankementen aan d... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Een maand geleden een pantalon besteld in de winkel en betaald. 2 dagen later ontvangen, maar helaas volgende dag teruggestuurd. Nu bijna maand verder en nog steeds m’n geld niet terug. Op retourform... もっと見る

企業情報

  1. 婦人服店
  2. 衣料品店
  3. 紳士衣料店

さまざまな外部ソースから提供された情報

Bekijk en bestel de nieuwste Claudia Sträter collectie van exclusieve dameskleding eenvoudig in onze webshop. Voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis!


連絡先

2.6

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

24件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 14%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Wat een fijne service.

Artikel besteld online, snel geleverd en keurig verpakt. Had vraag voor klantenservice, telefoonnummer snel gevonden op website en werd vlot geholpen door vriendelijke medewerkster. Wat een verademing zo’n fijne service, is nog maar zeldzaam in de online wereld.

2026年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer ongemakkelijke en misleidende verkoopervaring

Op 2 april 2026 had mijn moeder een erg vervelende ervaring in de winkel in Noordwijk. Wat begon als een normaal bezoek om een broek (Cambio) te passen, eindigde in een situatie die totaal niet professioneel aanvoelde.

De broek zat niet goed, waarna een medewerker aangaf een “oplossing” te hebben. Tot onze verbazing kreeg mijn moeder vervolgens een briefje met “Wellis Health” en een bedrag van €249 per maand. Dit had geen enkel zichtbaar verband met de kleding, en er werd ook niet duidelijk uitgelegd wat dit precies inhield.

Daarnaast gaf de medewerker aan dat mijn moeder haar naam moest doorgeven als zij hier gebruik van zou maken, zodat de medewerker daar zelf voordeel van zou hebben. Tijdens dit gesprek was er nog een tweede medewerker aanwezig, die niet ingreep of uitleg gaf.

Deze manier van verkopen voelt misleidend en ongepast. In plaats van advies over kleding werd mijn moeder geconfronteerd met een soort abonnement of dienst die totaal losstaat van haar vraag. Dit gaf haar een erg ongemakkelijk en onprettig gevoel.

Wij vragen ons serieus af of dit een standaard werkwijze is en hoe hiermee wordt omgegaan binnen de winkel. Voor ons heeft dit in ieder geval het vertrouwen in deze winkel geschaad.

2026年4月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Tevreden klant

Snelle levering, artikelen zien er in werkelijkheid uit zoals afgebeeld op de website. Vraag aan klantenservice zeer vlot en vriendelijk beantwoord. Kortom zeer goede ervaring!

2026年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vandaag

Vandaag voor €220 gekocht.
Daarna mocht ik geen gebruik maken van het toilet.
Zij zien mij hier niet meer terug!

2026年3月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vermijden. Dramatische kwaliteit. Geen service.

Vermijden. Dramatische kwaliteit. Geen service.
Na online bestelling een kapotte legging ontvangen met groot gapend gat in de band. Naar de winkel gaan leek me de snelste oplossing. Chagrijnige medewerker met verhaal over kleermaker, kaartjes, ect. Na eigen aandringen een nieuwe legging. Nieuwe legging na 1 dag ook kapot, gaten op meerdere plekken. De klantenservice gemaild met foto's. De oplossing: ga maar weer terug naar de winkel. Dat heb ik geweigerd want die is ver weg. Na aandringen kan ik de legging terugsturen voor een "passende oplossing". Ik wil mijn geld terug zoals meermaals aangegeven dus ik vraag naar de passende oplossing; weer een nieuwe legging. Ik heb geen vertrouwen dat die beter is dan de vorige 2. Kortom na twee weken gedoe en tijdverspilling; geen geld en geen legging. Met andere woorden; bespaar jezelf het geld en koop hier niets.

2026年1月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I worked for Claudia Strater HQ as a…

I worked for Claudia Strater HQ as a freelancer through the YoungOnes app, and I strongly do not recommend working with them if you’re a freelancer.

Normally, I never wait long to get paid,I always choose the option to be paid within 3 days. This time, that option wasn’t available, so I was forced to wait until the company paid YoungOnes before I could receive my payment.

I worked extremely hard in that magazine for an entire week, and I still haven’t been paid. The invoice states a 14-day payment term, but it’s now been over a month with no payment.

On top of that, they provide no clear information about the payment. I’ve called them several times, and each time they say the payment will be made, but it never happens.

I also contacted YoungOnes about the issue, but they didn’t really help. They just told me I needed to wait and that there was nothing they could do for me

Overall, a very disappointing and unprofessional experience.

2026年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik raad het af!

Ik raad het absoluut af!!!! Pas op voor RIVEN, hij heeft complexen en denkt dat hij twee talen spreekt, en hij behandelt andere meisjes seksistisch. Als je hem afwijst, zal hij onzin over je uitkramen. Hij behandelt zijn werknemers erg slecht. Hij is zelf maar een doorsnee werknemer en een nobody – hij denkt dat hij alles heeft dankzij zijn contract. Maar hij is gewoon walgelijk. Het kan ze niets schelen hoe iemand zijn werk doet, alleen hoe iemand je probeert te vleien. Dat is een enorm minpunt.

2025年2月1日
自発的なレビュー
Claudia Sträter ロゴ

Claudia Sträter からの回答

Beste, als bedrijf hebben wij het hebben van een veilige en vertrouwde werkplek hoog in het vaandel staan, dus wij nemen deze beschuldiging dan ook uiterst serieus. De naam waarmee de review is geschreven, komt ons alleen niet bekend voor als iemand die bij ons heeft gewerkt, danwel met ons werkt. Wij komen graag in contact om dit verder uit te zoeken.

5つ星のうち1の評価

Onbetrouwbaar bedrijf

Al meerdere jaren klant en nooit wat geclaimed. Deze keer tijdens black friday een trui gekocht waar een soort van olievlek op het voorpand zat. Klantenservice een mail gestuurd maar de (onbruikbare) trui moest eerst terug voor vervanging. Aangegeven dat dit een opgave is rond blackfriday,sinterklaas, kerst maar trui moest terug. Bij pakjetkunt vervolgens 3 kwartier in de rij gestaan. Na circa week de mededeling dat ik mijn geld terugkreeg omdat trui niet meer voorradig was. Nu paar maanden later staat dezelfde trui in mijn maat in de sale voor 20 euro duurder. Klantenservice gemaild hierover. Komen terug met de mededeling dat het een technische fout is op hun site. Trui geprobeerd te bestellen en dat kan gewoon. Niets fout….voor mij geen Claudia Strater meer.

2026年1月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wat een verschrikkelijk verkoopster

Wat een verschrikkelijk verkoopster. Ik vroeg naar een blauwe blouse die ik gezien had maar ze keek mij aan alsof ze water zag branden. Een wat oudere verkoopster met blond haar. Verschrikkelijk....ik ga er nooit meer naartoe.....

2025年5月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Service met een gouden rand

Service met een gouden rand. Ik ben altijd zeer tevreden met mijn aankopen bij CS. Zo had ik enige maanden geleden een prachtige mantel gekocht. Helaas kreeg ik na een paar weken wat mankementen aan deze jas. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en ik mocht mijn jas retour zenden. Na twee dagen kreeg ik een mail dat zij een nieuwe mantel naar mij hadden gestuurd. Ik ben hier enorm dankbaar voor.

2024年11月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Jonge vrouwen worden niet geholpen???

Ik ben een jonge vrouw van 28 en hou van mooie merken zoals Claudia Strater, ik denk een merk wat niet veel door mijn leeftijdsgenoten gedragen wordt. Ik ben een tijdje geleden voor het eerst in de winkel in Noordwijk geweest. De eerste keer dat ik daar kwam met mijm vriend werden we niet aangesproken, diezelfde dag op de terug weg toch nog even naar binnen geweest. Geheel op eigen houtje vanalles gaan passen, de 2 dames hadden het niet druk met klanten, wij waren samen met een ander stel als enige binnen. Ik koos ervoor twee mooie rokken te kopen eenmaal aan de kassa was daar het eerst contact, dit contact was leuk en heb ik als prima ervaren.
Nu was ik vandaag weer de winkel ik gestapt, alleen, om even in de sale te kijken. Ik was de enige klant en weer twee dames die geen aandacht voor mij hadden. Eenmaal halverwege de winkel zei een van de twee gedag. Vervolgens komt er een vrouw van middelbare leeftijd binnen en deze kreeg alle aandacht, van beide.

Ik voel mij NIET serieus genomen door de verkoopsters in deze zaak. Ik had de intentie iets te kopen vandaag en ben zonder iets vertrokken. Slecht service. Train je personeel

2024年6月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Uitstekende service

Laatst een trui online besteld, deze werd zeer snel geleverd. De trui is van goede kwaliteit. Ik had nog een paar items gezien en besloot deze in de winkel te kopen zodat ik kon passen.
Vriendelijk personeel, ze lieten me (op mijn eigen verzoek) eerst rustig kijken en passen. Ik had al wat items en wilde alleen nog voor een winterjas kijken. De verkoopster kwam even vragen of ze iets voor me kon betekenen. Dat was niet nodig maar ze bleef even gezellig praten. Totaal niet opdringerig of pushen voor verkoop.
De jas viel tegen maar ik zag nog een andere jas. Deze gepast en hij was perfect. Helaas was hij wel een stuk duurder en eigenlijk boven budget.
De verkoopster gaf aan dat ze even iets voor me na ging kijken omdat er een sale aan zat te komen.
Ze kwam terug en vertelde dat ik de jas (en de rest van de kleding) al voor de uitverkoop prijs mocht kopen. Deze zou 2 dagen later ingaan. Dit scheelde echt veel.
Ik was erg onder de indruk van deze service. Ik voelde me als klant echt gewaardeerd. Ik ga dus zeker vaker bij CS Haarlem winkelen.

2023年12月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

geen aandacht voor klanten

Mijn moeder is op leeftijd. Is afhankelijk van ons. Haar uitje is naar haar favoriete kleding winkel Claudia Strater. Want daar werd ze altijd zo leuk geholpen. Paar weken terug gingen we naar haar favoriete kledingwinkel, wat had ze zich daarop verheugd. Ze was hard toe aan nieuwe kleding. Komen we daarbinnen, staan er twee verkoopsters druk met elkaar in gesprek, helemaal achterin de winkel. Ze keurden ons geen blik waardig. Uiteindelijk hebben we zelf wat kleding uit de rekken gepakt, maar er kwam geen verkoopster voor een praatje of hulp. We waren de enige in de winkel. Toen we gingen passen, kwamen we langs de verkoopsters. Er kon nog net een hallo af en ze gingen door met hun gesprek. Ze kwamen ook niet naar de paskamer en ik was er klaar mee. zag de teleurstelling op mijn moeders gezicht. Toen we de kleedkamer uitkwamen, vroeg 1 van de verkoopsters, paste het? Nee was ons antwoord. En ze gingen weer door met hun gesprek. We zijn geslaagd aan de overkant. Daar zijn de prijzen 3x zo laag en ontzettend leuk geholpen. Wat jammer dat zo'n dure winkel, zulke verkoopsters daarin zet.

2023年2月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte Klantenservice

Bestelling gedaan en na 8 dgn nog steeds niets ontvangen. Email gestuurd, gebeld met de klantenservice. Antwoord:" geduld mevrouw, we hebben het druk! Fijne dag. "
Waardeloos! Bestel niks meer na arrogantie en onvriendelijkheid. Zijn genoeg andere winkels!

2022年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ik heb een hele voor mij dure jas (>…

Ik heb een hele voor mij dure jas (> 300 euro) gekocht bij claudia strater. Eerst een paar keer in de winkel gepast en toch teruggelegd. Veel te duur voor mij. Maar het bleef knagen
Toch op de website besteld. Eerst in het plastic laten hangen en toen toch een paar keer gedragen. Maar toen zag ik hele donkere vlekken over 1 hele mouw en verder zaten er ook vlekken op de voor' en achterpanden. Ik was er zo zuinig op geweest! De jas teruggestuurd naar cs. Kreeg hem van espresso! weer retour met de mededeling dat ik zelf de vlekken wel veroorzaakt zou hebben.
Wat dacht je zelf, het zijn geen gebruikersvlekken of zo maar echt vlekken in de stof.
Ik had van zo'n zaak toch iets meer klantvriendelijkheid verwacht. Voor mij nooit meer (te) dure kleding van claudia strater!
Groeten, Tonja van Zoelen

2022年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Nog geen geld retour na een maand.

Een maand geleden een pantalon besteld in de winkel en betaald. 2 dagen later ontvangen, maar helaas volgende dag teruggestuurd. Nu bijna maand verder en nog steeds m’n geld niet terug. Op retourformulier duidelijk mijn bankgegevens vermeld. Ook na telefoontje nog steeds niets gehoord van de klantenservice. Bar slecht, bestel hier nooit weer!

2022年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Zending eind 2020 retour gezonden…

Zending eind 2020 retour gezonden duurde wat lang voor teruggave geld dus klantenservice gemaild binnen 2 dagen geregeld op mijn woord gelooft knap in deze moeilijke tijden voor de retail ga zo door en heel veel succes volhouden

2021年1月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Zeer slechte service,idd na…

Zeer slechte service,idd na tetourzending van 4/8/2020 niet bevestiging van retour en geld terug gekregen of enigszins informatie over afwikkeling.was altijd zeer tevreden over CC maar deze winkel is nu helaas voor mij totaal afgeschreven!

2020年9月22日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報