Expresso Fashion レビュー 33

TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

In november een vest voor mijn 80 jarige moeder gekocht. Begin deze week zegt mijn moeder het vest zit niet zo fijn als mijn rode vest ook van expresso. En wat blijkt nu er zit één te lange mouw aan h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Slechte service. Broek retour gestuurd via DHL (maten niet conform maattabel). Zelf de retourkosten (6,95) betaald. Er werd echter ook 3,95 retourkosten in rekening gebracht door Expresso. Dit mochten... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Een broek gekocht bij thuis komst het alarm label er nog aan En toen ik daar kontakt voor op nam niet erg netjes behandeld Slechte service Gelukkig een winkel in mijn eigen buurt die me wel go... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Vandaag een prachtig rood pak (met blouses etc) gekocht bij Expresso op de Oude Gracht in Utrecht. Prachtige kleding, goede kwaliteit, hele fijne service van beide dames. Geven graag advies als je daa... もっと見る

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

33件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 16%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Slecht slecht slecht!!

In november een vest voor mijn 80 jarige moeder gekocht. Begin deze week zegt mijn moeder het vest zit niet zo fijn als mijn rode vest ook van expresso. En wat blijkt nu er zit één te lange mouw aan het vest. En daar ga je toch niet van uit. Dat je een vest koopt met verschil in de mouwen. Daar kom je achter bij het dragen. Bericht hierovergedaan en het valt dus buiten de garantie. Dus jullie verkopen een vest wat uiteindelijk niet juist inelkaar is gezet en dan valt het buiten de garantie. Niet alles valt toch onder dezelfde garantie.

2026年3月16日
自発的なレビュー
Expresso Fashion ロゴ

Expresso Fashion からの回答

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het vervelend dat uw moeder niet tevreden is over het gekochte vest. Waarschijnlijk is er een misverstand geweest en was het niet duidelijk dat het om een produktiefout gaat. Als u contact opneemt met onze klantenservice willen wij graag onze fout rechtzetten.

5つ星のうち1の評価

Een broek met alarm label

Een broek gekocht bij thuis komst het alarm label er nog aan
En toen ik daar kontakt voor op nam niet erg netjes behandeld
Slechte service
Gelukkig een winkel in mijn eigen buurt die me wel goed heeft geholpen en het even heeft verwijderd voor me
Maar géén dank aan hun
En dat voor een broek van 130 euro al moet dat niks aan maken natuurlijk service belabberd daar

2026年3月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte service

Slechte service. Broek retour gestuurd via DHL (maten niet conform maattabel). Zelf de retourkosten (6,95) betaald. Er werd echter ook 3,95 retourkosten in rekening gebracht door Expresso. Dit mochten ze doen conform hun voorwaarden aldus zichzelf. Niet uitlegbaar dat je kosten die je niet maakt wel door een klant laat betalen.

2026年1月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Net niet de winkel uitgekeken

Net niet de winkel uitgekeken

Ik heb onlangs een mooi blauw pak gekocht bij Expresso in Delft en daarna een groen exemplaar via de webshop. De eerste keer vond ik het bezoek aan de winkel niet prettig, maar dat kan een eenmalige ervaring zijn. Afgelopen zaterdag ging ik terug, maar was het nog erger. Medewerkers roddelen ronduit, helpen je niet en erger nog, ik kreeg het gevoel dat het niet wenselijk was dat ik daar winkelde. Heel naar.

2025年9月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Verbeterpunt voor de klantenservice

Ik koop al jaren bij Expresso, eigenlijk altijd wel tevreden geweest, al laat de kwaliteit soms echt te wensen over (sommige truien kun je na 1x wassen weggooien). Nu had Expresso mijn retouren (online) niet goed verwerkt waardoor ik een waarschuwing van Riverty kreeg dat ik dezelfde dag het bedrag moest overmaken anders zou ik incassokosten krijgen. Het ging best om een hoog bedrag en ik had de retouren allang terug gestuurd, dus ik had geen zin om te moeten betalen en vervolgens 10 dagen op mijn geld te moeten wachten. Contact opgenomen met de klantenservice, er werd wel snel gereageerd, maar geen enkele vorm van excuses voor het ongemak of enig begrip. Hier kan Expresso echt enorm in verbeteren, het lijkt mij een kleine moeite om enig begrip voor de situatie te tonen. Expresso heeft het probleem van de retouren dezelfde dag opgelost, maar wel nadat ik me geirriteerd uit had gelaten over de situatie (eerst zeiden ze dat het een dag later in Riverty verwerkt zou zijn, dus wanneer ik dan al incassokosten had gekregen). Ik denk niet dat ik weer snel iets bij Expresso zal kopen.

2025年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Klacht wordt niet goedgekeurd!

Een witte jeans besteld die na een halve dag dragen al geheel uitgelopen is! Hierdoor voor goed fatsoen niet meer te dragen naar het werk. Na veel moeite de broek mogen opsturen maar werd weer terug gestuurd; de klacht werd niet goedgekeurd. Zit nu met een broek van 120 euro waar ik totaal geen plezier van heb omdat de kwaliteit erg tegenvalt! Voor mij geen kleding meer van Expresso!

2025年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Aanrader

Aanrader! Mooie kleding, duidelijk bestel- en retourproces. Alles naar tevredenheid verlopen. Na mijn eerste bestelling was ik hier door de reviews aan het lezen en daar toch een beetje zenuwachtig van geraakt. Echter is mijn ervaring compleet anders, ik heb nu 2x besteld en ook 2x producten retour gezonden. Alles snel en correct afgehandeld.

2025年6月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Fijn winkelen in de Expressowinkel in Den Bosch!

Afgelopen donderdag weer een fijne ervaring gehad in de Expresso winkel van Den Bosch. Ik koop hier al jaren zeer regelmatig kleding en waardeer het fijne team enorm. Altijd behulpzaam en eerlijk in het geven van hun adviezen. Adviezen waar ik ook echt iets aan heb. Chapeau team Den Bosch en bedankt!

2024年10月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

slechte service

Broek gekocht bij Expresso na een wasbeurt loopt de verf al uit en dan geeft Expresso niet thuis blijkbaar is het wasmiddel dat we gebruiken voor al onze andere was niet geschikt voor de kleding van Expresso dus geen geld terug maar wel nog 7 euro om het pakje bij Expresso terug te krijgen.

2024年6月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht…

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht bij Expresso. Een vest van waardeloos materiaal. 4x gedragen en er 4x haken/ beschadiging aan opgelopen.
Vest is verder ongebruikt in de kast blijven hangen, ook door het wisselen van de seizoenen. Nu het een beetje beter weer geworden is kwam ik het vest weer tegen en besloot ik contact op te nemen met Expresso en had ik foto's toegevoegd.
Tot mijn verbazing ondernemen ze geen enkele aktie omdat het vest 3 weken ouder is dan 1 jaar!
Duur merk en nog nooit klachten gehad. Wat een slechte service. Zij leveren iets van slechte kwaliteit en geven nu dus niet thuis.

2024年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Slechte kwaliteit kleding

In september 2023 een aantal items gekocht bij expresso. Binnen 7 maanden zijn er 4! Items stuk gegaan. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij expresso. Ik heb er, via de mail, een melding van gemaakt. Daarop krijg ik een algemeen mailtje terug, ik voel mij niet serieus genomen. Ik hoop dat de kwaliteit en de service snel weer op orde is.

2024年5月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Webshop bestellingen ruilen in de…

Webshop bestellingen ruilen in de winkel wordt niet op prijs gesteld door medewerker (manager) Rotterdam Meent. Is geïrriteerd voordat je geholpen word meerdere malen overkomen. Krijgt eerst reactie dat ik iets mee had moeten nemen (terecht) en na rustig te blijven toch hulp gekregen. Zonde dat medewerker zoveel negatieve spanning overbrengt. Boodschap kan vriendelijker gebracht worden op inhoud had ze wel gelijk. Kwaliteit en pasvorm kleding is slecht. Broeken veel te lang (wel 30 cm) waardoor je op kosten loopt om in te korten. Kleding en winkelervaring is niet aan te raden.

2024年1月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Service niet geweldig

Goede kwaliteit denim(broeken), die wat ruimer vallen dan normaal en altijd fijne pasvorm hebben. Ik pas met mijn 38-40 prima in een broek maat 38.

Minder goede ervaring heb ik met knitwear. Zodra er wol in zit lijkt het net schuurpapier. En coulance met de retourregeling, ho maar. Je mag dan ook nog zelf de 3,95 retourkosten betalen.

2023年7月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bestelling retour gedaan en wordt niet…

Bestelling retour gedaan en wordt niet verwerkt! Ik heb het afgifte bewijs doorgestuurd. Nu krijg ik te horen dat het zoek is bij PostNL! En ze dat eerst moeten oplossen! Belachelijk dit ik krijg aanmaning terwijl ik een retour bewijs heb! Lijkt mij belachelijk dat ik moet wachten terwijl het tussen PostNL en Expresso gaat

2023年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Zeer tevreden

Ik bestel vaker bij Expresso. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bestelling altijd erg snel binnen. Bij een retourzending doen ze nooit moeilijk, snel geld terug. Kleding is mooi, zit goed, mooie stoffen. Tevreden klant!!

2023年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Totaal geen aandacht voor de klant

Ik heb altijd met veel plezier kleding van Expresso gedragen. Sinds de overname zijn veel winkels gesloten en wordt geen kleding van Expresso bij mij in de buurt verkocht. Omdat ik graag kleding van Expresso draag heb ik de moeite genomen om hiervoor speciaal naar Nijmegen te rijden (60 km). Wat een deceptie. De verkoopster had geen enkel belang om kleding te verkopen. Ze vond het leuker om de nieuwe collectie uit de verpakking te halen. Voor mij geen Expresso meer. Ik heb gelukkig een leuke kledingzaak gevonden waar men nog wel aandacht aan de klanten geeft en goed advies geeft.

2022年11月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slechte onduidelijke service en stof kwaliteit

Om kort en duidelijk te zijn:
- op de website staat dat artikel zowel online als in de winkel binnen 30 dagen geruild of retour mag. In de winkel blijkt dat toch 14 dagen te zijn en online wel 30dgn. Dat is een foutje, werd mij verteld.
- jurk voor 150,- gekocht en blijkt niet strijkvrij te zijn. Ook vervaagd de zwarte print na de eerste keer wassen. Zwart wordt dan bijna grijs. Jurk is op de hand gewassen met handwasmiddel.
- als nieuwe klant kan je bij de eerste inkoop vanaf minimaal 150,- op 30,- korting in aanmerking komen. Dat is mij bij het afrekenen niet verteld en moest de artikel opnieuw online bestellen en heb die van de winkel binnen 14 dagen retour gebracht. Zo heb ik toch 30,- bespaart.
- bij het passen van één van de jurken in de winkel bleek ik achteraf ontdekt, de jurk verkeerd om gedragen te hebben en ben daar door de winkelpersoneel niet op gewezen. Ik ben daarachter gekomen toen ik de jurk online wou bestellen.

Kortom, zo hoort de klant niet van service te worden voorzien. Ik vind dit wel heel jammer en ben zeer teleurgesteld.

2022年7月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報