レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I signed up for the 7 day free trial. Then I couldn't find a way to cancel and was charged for a year subscription and I have been trying for weeks to get a refund of my $119.00 that they billed me... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

RÀttelse, detta var inte helt rÀtt av mig, dietdoctor svarade snabbt och vi redde ut misstaget. FÃ¥r Àndra mig och ge ett högre betyg för snabb och trevlig hjÀlp. Det Àr en bra sida med mÃ¥nga och bra r... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

En vÀn, man, ca 40 Ã¥r fick diabetes typ 2 efter att ha legat pÃ¥ grÀnsen i 3 Ã¥r. Doktorn menade pÃ¥ att inget hjÀlper. Började med LCHF och 4 v sen Àr han 5 kg lÀttare, 6 cm mindre i midjemÃ¥tt och... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

DietDoctor har dragit 1100 kronor frÃ¥n mitt konto. Jag har inte tecknat mig för detta och att gÃ¥ in pÃ¥ nÃ¥gons konto och bara dra en sÃ¥n stor summa utan nÃ¥gons tillÃ¥telse sÃ¥ Àr det rent bedrÀgeri! dem... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. フィットネスず栄逊のサヌビス
  2. ・
  3. ダむ゚ット支揎サヌビス

圓該䌁業による蚘述

Are you interested in keto or low carb? We’ll make your journey simple and inspiring. We show no ads, take no industry money and sell no products, instead we're funded by the people. We empower people everywhere to dramatically improve their health.


連絡先

2.5

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

9441件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 50に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

2.5

すべおのレビュヌ

(9,441)

過去12か月のレビュヌ数: 12ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

member for 3 years but blocked from site access

I have been a member for 3 years, but in 2024 your updated website locks me out after logging in whenever I try to access my favourite recipes, videos and other features I used to use. Your Customer Service team is unable to find the cause. So I have been paying for services which are blocked for months. I have changed passwords, cleaned my web history etc as suggested, but nothing works....................................................................................
Following on from the reply from dietdoctor.co, I have been waiting for several months for the Customer Service person, Piotr Sabaranski, has tried to solve the problem back in July, but nothing changed and there is no forthcoming help. Since I have lacked access to the members' features since then, I want a refund of 50% the $99 paid in 2/2 2024. I also want to cancel the automatic payment order and stop my subscription since the website is useless to me now.

2024幎10月1日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Larry,

Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused.

We truly regret that you've been facing these issues for several months and have not been able to fully access your favorite recipes, videos, and other features on our website. We understand how upsetting it is to be paying for a service without being able to use it as expected.

As we mentioned in our previous communication, we thoroughly tested our website, including accessing recipes and other features from different browsers, and everything appears to be working correctly on our end. Based on the screenshots you sent earlier, we believed that the issue might be related to the auto-filled password in your Avast browser. When you auto-filled the login credentials and pressed login, it seems our system detected an incorrect password, leading to the error. We recommended manually typing your password in the password field instead of using Avast’s auto-fill function, as it appeared to be using the wrong password.

However, we are truly sorry to hear that this did not help resolve the issue and that you have still been unable to log in and access all the features of your membership. We understand how frustrating this must be, and we deeply regret the inconvenience it has caused you.

Upon reviewing your account, we have processed a full refund of the $99 USD you paid on February 2, 2024, as requested. The refund should be reflected in your account within a few business days.

Additionally, we have also canceled your subscription and automatic renewal, so you will not be charged moving forward. We apologize that you couldn't access the "My Membership" page to do this yourself due to the technical issues.

We deeply appreciate your patience and your time with us as a member over the last three years. We will continue to investigate these issues with our development team, and we hope we can improve our services should you decide to return in the future.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out. We are here to help.

Once again, we are truly sorry for this experience, and we wish you all the best moving forward.

/ Diet Doctor Support team

5぀星のうち5の評䟡

5 stars

5 stars, great place

2024幎9月30日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Shannon!

Thank you so much for the review!

We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to seeing you again!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

This company is horrible

This company is horrible. Don’t sign up for this joke of a company. They will scam you! My membership was supposed to be cancelled, but they renewed it anyway, and then won’t issue a refund. Trust me, steer clear of this company. They will steal your money!

2024幎9月17日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Kipper,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience this situation may have caused.

As we explained in our email, the renewal charge was processed because the membership was not canceled on time before it automatically renewed. Unfortunately, as outlined in our terms and conditions, we do not offer refunds for renewal charges, which you can review at www.dietdoctor.com/terms.

Please rest assured that your membership has now been canceled, so it will not auto-renew again, and you will not be charged moving forward. You will still have access to your premium account until September 5, 2025.

Once again, we apologize for any frustration this has caused and appreciate your understanding.

/ Diet Doctor Support Team

5぀星のうち5の評䟡

Been really effective at helping me 


Been really effective at helping me lose weight and heather gives the best shots!!!

2024幎9月15日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you've been finding success on your journey with Hava, and that Heather's shots have been helpful. Keep up the amazing work—you're doing great! We're here to support you every step of the way on your path to health and wellness. 🌟

5぀星のうち5の評䟡

Informsción de pautas nutricionales muy


Informsción de pautas nutricionales muy útil

2024幎8月26日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Mercedes,

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you find our nutritional guidelines useful. Your feedback means a lot to us, and we're glad to be a part of your health journey. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out to our customer support at support@dietdoctor.com. Have a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team
______________________________

Hola Mercedes,

¡Muchas gracias por tu reseña de 5 estrellas! Nos alegra mucho saber que encuentras útiles nuestras pautas nutricionales. Tu opinión es muy valiosa para nosotros, y nos complace ser parte de tu viaje hacia una mejor salud. Si tienes alguna pregunta o necesitas más ayuda, no dudes en comunicarte con nuestro equipo de atención al cliente a support@dietdoctor.com. ¡Que tengas un excelente día!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち5の評䟡

I just love doctors diet

I just love doctors diet

2024幎8月24日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Monique!
Thank you so much for your 5-star review! We're delighted to hear that you love Diet Doctor. Your support means the world to us! If you ever have any questions or need assistance, please reach out to our customer service at support@dietdoctor.com. Keep enjoying your journey to better health and we wish you a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Diet Doctor has abandoned the website

Diet Doctor has abandoned the website. No new news or podcasts for nearly a year. Diet Doctor and HAVA will not get another cent from me.

2024幎8月8日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Leo,

Thank you for sharing your feedback. We genuinely appreciate your input and understand your concerns.

While there have been fewer updates on the Diet Doctor website recently, our team has been focused on enhancing and expanding the Hava platform to provide even better tools and resources for our community. We're committed to supporting our users in their health journeys and are continually working to improve the experience for both Diet Doctor and Hava users.

Your feedback is important to us, and we’ll make sure to pass it along to the team. We hope you'll consider giving Diet Doctor and Hava another chance, but we completely respect your decision and appreciate the time you've spent with us.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out directly to our customer service.

/Diet Doctor and Hava Support Team

5぀星のうち1の評䟡

I have been a fully paid member of Diet


I have been a fully paid member of Diet Doctor for many years but over the last 8 months or so , even though I’m still paying , Ive had no emails or contacts from the company . Can someone please tell me why ?

2024幎7月30日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Vicki,

Thank you for your review and for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience this has caused.

To resolve this issue, please contact our customer service directly at support@dietdoctor.com and provide your full name and email address associated with your subscription. We will look into your membership status and ensure you are subscribed to our newsletter and updates.

Thank you for your patience and understanding. We wish you a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Lurar en på pengar

Lurar en pÃ¥ pengar, Àr alldeles för svÃ¥rt att ha koll pÃ¥ nÀr ett prova-pÃ¥-abonnemang övergÃ¥r i Ã¥rsabonnemang. Och till min stora sorg drogs pengar för ett andra Ã¥r nu!!!! Jag som inte haft nÃ¥gon anvÀndning av, inte utnyttjat deras produkt. Är sÃ¥ ledsen, arg och besviken. Lurendrejeriföretag som gör ALLT för att ta ens pengar!!!! AvskyvÀrt!!!!!!!

2024幎7月23日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hej Anneli,

Tack för din feedback, och vi ber om ursÀkt för eventuella besvÀr detta kan ha orsakat dig.

VÀnligen observera att vi behandlade automatisk förnyelseavgiften eftersom du inte avbröt din prenumeration innan förnyelsen. Som begÀrt har vi redan annullerat din prenumeration så att den inte förnyas automatiskt igen. Vi har dock utfört en återbetalning för transaktionen, som bör synas på ditt konto inom flera arbetsdagar.

Vi beklagar verkligen att du har haft en negativ upplevelse och hoppas att vi kan få en chans att förbÀttra din uppfattning om vår tjÀnst i framtiden.

Om du har några andra frågor eller behöver ytterligare hjÀlp Àr du vÀlkommen att höra av dig till vår kundtjÀnst.
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
/ Diet Doctor Support Team

5぀星のうち5の評䟡

Fantastisk goda och enkla recept

Fantastisk goda och enkla recept. LÀtt att hitta på sidan och bra innehåll. Super nöjd

2024幎3月21日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hej Mariela,

Tack så mycket för din fantastiska recension! Vi Àr glada att höra att du tycker om våra goda och enkla recept, och att du finner sidan lÀtt att anvÀnda med bra innehåll. Din feedback betyder mycket för oss och vi Àr supernöjda med att ha dig som anvÀndare!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち2の評䟡

I can’t get hold of them

I can’t get hold of them! There’s no proper way to contact them. I have an issue with my membership (I paid up front for a year) and decided not to auto-renew - but I ended up cancelling by mistake. I want to reactivate my membership, and sent a message through the App - but it said it can take up to 5 business days to get a reply. I think this is poor customer service and I was expecting better. They need to invest in a phone line, or at the very least, a live chat function.

2024幎7月4日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Reilly,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced and for any frustration this may have caused. We understand the importance of providing timely and efficient customer service, and we regret that your expectations were not met.

Regarding your membership issue, we would be happy to assist you in reactivating your membership. Please reach out directly to support@dietdoctor.com and provide us with your email address and any other relevant details, and we will prioritize your request to ensure a swift resolution.

We appreciate your feedback about our contact methods and understand the need for more immediate support options. We are continuously working to improve our customer service, and your input is valuable in helping us make these enhancements.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve your issue.

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

They keep trying to debit my account.

They keep trying to take a year subscription from my account. I left b4 my trial ended. My bank informed & I had to change my bank card. Very annoying.

2024幎7月3日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello!

We truly apologize for any inconvenience you have experienced. We take such matters seriously and want to resolve this for you as quickly as possible.

Please contact our customer service team directly at support@dietdoctor.com so we can assist you with your inquiry and ensure no further charges are made.

Thank you for bringing this to our attention and once again we are truly sorry for any inconvenience this situation caused.
/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Le di de baja y siguen cobrando

Le di de baja y siguen cobrando. Ponen un enlace para darse de baja y no puede acceder o sea no funciona. Menos mal que he podido yo anular en mi Paypal ese cargo y no volver a cargarlo. Pero se han cobrado unos dos meses más . Escribí a un email donde me reclaman el pago que quería anular la suscripción y me contestan otra cosa sin sentido. Cuidado!!

2024幎6月20日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

¡Hola!

Lamentamos sinceramente las molestias que has experimentado. Valoramos mucho tus comentarios y queremos resolver este asunto rápidamente.

¿Podrías contactar directamente a nuestro servicio de atención al cliente en support@dietdoctor.com? Al proporcionarnos la dirección de correo electrónico asociada a tu cuenta, podremos investigar el problema y asegurarnos de que tu suscripción se cancele correctamente y cualquier cargo incorrecto sea reembolsado.

Gracias por hacernos saber sobre esto. Tu satisfacción es importante para nosotros, y agradecemos tu paciencia mientras trabajamos para resolver este problema.

¡Te deseamos un excelente día!
/Diet Doctor Customer Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Yes many people have been ripped off by


Yes many people have been ripped off by their so called policy and not opening letting people know in time to renew or not. But they have the money to put into Hava . When it would take only a matter of minutes to change their original program to notification mode.
Hava is also looking to be even a bigger rip off! Beware! They are not so caring as they say they are.
Wolves in Sheep’s clothing!

2024幎6月15日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Patricia,

Thank you for sharing your feedback!

We sincerely apologize for any inconvenience or frustration you have experienced.

We strive to provide clear communication regarding our policies, which can be found at https://www.dietdoctor.com/terms, including renewal notifications, and we regret if this was not your experience. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we continue to improve our services.

Regarding Hava, our goal is to offer a helpful and user-friendly tool for our users. We are committed to transparency and genuinely care about the well-being of our users. We appreciate your concerns and will work hard to address them.

If you have any specific issues or need further assistance, please feel free to contact us directly at support@dietdoctor.com. We are here to help and ensure your experience is positive.

Thank you for your understanding and we wish you a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Beware

Beware. I received a charge after not being charged for over a year. They claim they cannot refund after a renewal has been processed. But do they send you a notification ahead of the renewal? No, this is a money grab pure and simple. If I'm not going to use the Service, why can't I be refunded the charge if I'm not going to use it. Because it's a scam, that's why. BEWARE

2024幎6月4日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello!

Thank you for reaching out and sharing your concerns with us!

We understand your frustration regarding the renewal charge. Kindly note that the charge was processed for your membership because it was not canceled before the auto-renewal date. Unfortunately, as per our terms and conditions, we do not offer refunds for renewal charges. You can review our terms and conditions at www.dietdoctor.com/terms.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.

If you have any other questions or need further assistance, please feel free to contact us at support@dietdoctor.com.

Best regards,
/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

My one of my checking accounts has been


My one of my checking accounts has been charged 3 times $14.99 and once $42 When I contacted them last month I was told first to cancel it but I told them how can I cancel an account I do not have. I sent all the information as proof to the one I was chatting to. I was then told I would hear from someone in 2 business days. My name is not even on the payment that went through. It would not even let me look for a recipe unless I try for free as they say. I thought the problem was taken care of when I did not hear anything from them. I looked at my checking account and again I was charged.

2024幎5月29日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Sarah,

Thank you for your patience and for bringing this issue to our attention!

As we mentioned in the email sent to you, the charge of $14.99 USD was a renewal fee for your active Diet Doctor monthly subscription, which started on 01/30/2024. Unfortunately, the subscription was not canceled before the auto-renewal period.

As per your request, we have now canceled the subscription to ensure that no further charges will occur.

We apologize for any confusion or inconvenience this situation has caused. If you have any further questions or need additional assistance, please do not hesitate to contact our customer service team at support@dietdoctor.com.

Thank you for your understanding and we wish you a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Diet Doctor has lost the plot!

I loved Diet Doctor for many years and recommended it to many people but there seems to a total lack of focus and innovation now. All the energy has gone to Hava - the new platform. This is such a shame!

2024幎5月13日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Dear Anne,

Thank you for your kind words about Diet Doctor and for recommending us to others over the years. We truly appreciate your support!

We apologize if it seems there has been a lack of focus and innovation on our part. While we are excited about the development of our new platform, Hava, we remain committed to continuously improving Diet Doctor and providing valuable content to our community.

Your feedback is very important to us, and we will take it into consideration as we move forward. Thank you for sharing your thoughts.

If there is anything else we can assist you with, do not hesitate to contact us again.

Have a great day ahead!

/Diet Doctor Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Unbelievable supposedly a month free


Unbelievable supposedly a month free they took money from my account- the really bad thing about this is the NHS recommend the company

2024幎4月29日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Lorraine,

Thank you for reaching out to us!

We are truly sorry for any inconvenience this situation caused.

As we replied in a separate email to you, kindly note that your Diet Doctor subscription was started on April 11 and is still currently on a free trial. No charges have been applied for this subscription. What is more, the free trial period ends on May 11, and there are no charges scheduled for your subscription.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out directly to our customer service at support@dietdoctor.com.

Have a great day ahead!
/Diet Docotr Support Team

5぀星のうち1の評䟡

I have been charged £98.03 on the 12 of


I have been charged £98.03 on the 12 of April on looking at my paypal statement you have set another payment for the following month of the same amount and going forward monthly from then. Can you please refund the payment you took less the normal monthly charge of £7.14 after reading the reviews this seems to be an common recurrence.

2024幎4月18日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hello Julia,

Thank you for your feedback and reaching out to us! We are truly sorry for any inconvenience this situation caused.

As mentioned in a separate email, please note that your Diet Doctor annual membership was not canceled during the 30-day free trial, which is why there was a charge.

However, as you already canceled your subscription on April 19, 2024, we have also processed a refund for the transaction, which should appear on your account within a few business days.

If you have any other questions or need further assistance, feel free to reach out to our customer service. We're here to help and support you in any way we can.

Have a great day ahead!

5぀星のうち1の評䟡

Undvik!!!!!!!

Lurar dig på pengar. Totalt oförstående med sina copypastade svar. Undvik!!!!

2024幎4月17日
自発的なレビュヌ
Diet Doctor ロゎ

Diet Doctor からの回答

Hej Sanna,

Tack för din återkoppling och vi beklagar eventuella missförstånd eller besvÀr du kan ha upplevt!

Vi strÀvar efter att ge bÀsta möjliga service till alla våra medlemmar och vi tar dina bekymmer på allvar.

Vi Àr ledsna att höra att du inte var nöjd med svaren du fick. Din feedback kommer att tas i beaktande nÀr vi arbetar med att förbÀttra vår supportprocess.

Om du har specifika frågor eller bekymmer som du vill att vi ska ta itu med, Àr du vÀlkommen att ge mer detaljer och vi kommer att göra vårt bÀsta för att hjÀlpa dig.

Tack för din förståelse och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報