レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Fiz uma encomenda e paguei no próprio dia, 20/06/2026.Quando fiz a encomenda os artigos estavam como disponíveis. No dia 09/07/2026, o estado da encomenda era: caminho. Até hoje, 31/08/2026, nada... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Absolute scam of a business, I placed 3 different orders 7 months ago and all I get is excuses that the orders will ship next week. I spent over 550 USD and got nothing in return. Pure garbage. I will... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

One day order, next day home. Very well packed. Great experience.

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I made an order there, not only the delivery took months (without warnings or explanations) but it also arrived incomplete. The customer service doesn't answer whether it's by mail or WhatsApp. I'm ne... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報


連絡先

2.0

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

25件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 33に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

2.0

すべおのレビュヌ

(25)

過去12か月のレビュヌ数: 17ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Não entregam nem dão qualquer informação

Fiz uma encomenda e paguei no próprio dia, 20/06/2026.Quando fiz a encomenda os artigos estavam como disponíveis. No dia 09/07/2026, o estado da encomenda era: caminho.
Até hoje, 31/08/2026, nada recebi, tento contactar esta loja por email e via redes sociais e nada respondem.
Completa falta de consideração pelos clientes.
Não aconselho esta loja a qualquer modelista.
Mau demais para ser verdade.

2026幎6月20日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Caro Alfredo,

A sua avaliação não apresenta todos os factos relevantes relativos a esta encomenda.

A sua encomenda, realizada a 20 de junho de 2026, foi paga através da EuPago. Infelizmente, ocorreu um problema técnico na integração entre a EuPago e a Shopify, que impediu que o pagamento fosse corretamente registado na nossa plataforma. Consequentemente, a encomenda continuou a aparecer no nosso sistema como não paga, pelo que não tínhamos inicialmente informação de que o pagamento tinha sido efetuado.

Quando nos contactou, informámos que a encomenda aguardava pagamento, de acordo com o estado que constava no nosso sistema. Perante a sua indicação de que já tinha pago, solicitámos um comprovativo para podermos investigar e resolver a situação junto da EuPago. Assim que recebemos o comprovativo, demos seguimento à resolução do problema técnico com o prestador de pagamentos.

Lamentamos o transtorno causado por esta falha técnica, que reconhecemos não ter sido da sua responsabilidade, mas tambem nao foi nossa. No entanto, é importante esclarecer que não se tratou de uma recusa em enviar a encomenda ou de uma tentativa de reter o seu dinheiro.

Apesar de já ser um cliente habitual da DModelkits, com mais de dez encomendas anteriores sem problemas, optou por apresentar publicamente acusações antes de a situação estar devidamente esclarecida. Na sequência desta situação, decidimos cancelar a encomenda e **procedemos ao reembolso integral do valor pago**, tendo-lhe sido enviado o respetivo comprovativo.

Assim, o seu pagamento foi integralmente devolvido e a encomenda foi cancelada. Consideramos que esta avaliação deveria refletir também estes factos e o desfecho efetivo da situação.

Na DModelkits, assumimos a responsabilidade de resolver os problemas que surgem e lamentamos sinceramente os inconvenientes causados por esta falha de integração. Esperamos que esta resposta permita aos restantes clientes compreenderem o que realmente aconteceu.

Com os melhores cumprimentos,
DModelkits

5぀星のうち1の評䟡

This site is a scam

This site is a scam. I ordered the Ferrari 499p resin kit, I got a few responses from them when I inquired about shipping, then they started telling me they had shipped my product but it was held up by "tariffs", and it never arrives. They just lie, delay, and never ship to you. DO NOT order from them.

2025幎7月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Dmodelkits, à fuire à tout prix...!!!...

Bonjour,
Je ne suis pas du genre à me plaindre mais je souhaite protéger tout futur client de faire une action qui sera regretée ultérieurement.
J'ai passé commande sur Dmodelkits et je n'ai jamais été livré, j'ai eu une communication aprÚs des relances en quantités pour m'indiquer que je serai livré selon leur CGV entre 30 et 45j depuis date de commande. J'ai joué leur jeu, au 46Úme jours, je les ai recontacté pour savoir quand ils allaient alors me livrer, sans jamais aucune réponse (pour info, une commande de plus de 200,00€ d'un modÚle en résine).
Assez au fait de mes droits de consommateurs, je me suis retourné vers ma banque pour opérer un cashback, mes fonds ont été recrédités quelques 2 mois et demi aprÚs ma commande.
J'ai depuis commandé sur Oupsmodel qui est beaucoup plus sérieux et investit.
Je vous déconseille sincÚrement de passer commande sur Dmodelkits.
A bon entendeur...
AB

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Bonjour, Alexandre Bion

Votre avis ne présente pas l’ensemble des faits concernant votre commande et le traitement de votre dossier.

Comme nous vous l’avons expliqué à plusieurs reprises par e-mail, votre commande concernait un modÚle en résine, soumis aux conditions spécifiques clairement publiées dans nos Conditions Générales de Vente. Celles-ci précisent qu’un délai de 30 à 45 jours peut être nécessaire pour ce type de produit. Nous avons respecté les conditions annoncées et vous avons communiqué ces informations à plusieurs reprises.

Par la suite, vous avez choisi d’engager une procédure de rétrofacturation (*chargeback*) auprÚs de votre banque, plutÃŽt que de nous demander directement un remboursement. DÚs que cette procédure a été engagée, nous avons immédiatement accepté le remboursement et les fonds ont quitté notre compte le jour même.

**Le délai de deux mois et demi que vous mentionnez ne correspond donc pas au temps que DModelkits a mis pour vous rembourser, mais au délai de traitement appliqué par votre banque dans le cadre de la procédure de rétrofacturation.** Ces délais bancaires ne dépendent pas de nous.

Nous regrettons votre insatisfaction, mais nous estimons important que les futurs clients disposent d’une vision complÚte et exacte des faits : les conditions de livraison vous ont été communiquées à plusieurs reprises, et nous avons accepté le remboursement sans délai de notre part.

Cordialement,
DModelkits

5぀星のうち1の評䟡

Commande arrivée a moitié 5 mois plus tard

Commande le 02 avril, le colis est arrivé le 12 octobre et avec la moitié des articles commandés sans aucune explication. Ils ne répondent pas aux mails. Joints par téléphone par un ami portugais, ils mentent en prétendant que la commande était partie. Ce n est pas une entreprise fiable, et tant que ma commande initiale ne sera pas livrée complÚte, je maintiens que c est du vol. J achÚte réguliÚrement chez tous les revendeurs internationaux, je n ai jamais eu ce genre de problÚme. Ne jamais acheter chez eux.

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Bonjour,

Nous regrettons que votre commande ne vous soit pas parvenue dans les délais attendus et que vous ayez reçu un colis incomplet.

Nous prenons votre réclamation au sérieux. Nous sommes conscients qu’un article n’a pas été inclus dans la livraison initiale. Vous recevrez toutes les informations concernant cet article, ainsi qu’une solution adaptée à cette situation.

Nous contestons toutefois fermement vos accusations de vol. Si notre intention était de vous tromper, nous ne vous aurions tout simplement pas livré votre commande, et encore moins l’article le plus cher de celle-ci. Nous estimons donc que de telles accusations sont injustifiées.

Nous souhaitons traiter cette situation de maniÚre sérieuse, transparente et équitable, et apporter une solution au problÚme rencontré.

Cordialement,
L’équipe DModelkits

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting for a refund of €75 that


Still waiting for a refund of €75 that will never arrive. A terrible shopping experience. They pretend not to understand. First they tell you that the order will be shipped in a few days, time passes, you ask them, they tell you again that it's about to be shipped, then a few more days go by, you ask again, but there was a broken part, it can't be shipped, you have to reorder from the supplier. Then you understand, you give up and ask for a refund, and they give you a store credit, you ask them for it and nothing, you ask again and they say: oh, you asked for a credit, not a refund, now we'll refund you. How these people are in business is a mystery to me...

2026幎2月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Waiting for 4 months

I have no words for this business. Bottom line is I ordered 3 items in December 2025 which were marked as "in stock". In Ferbruary I finally received a package which was one item short. It is now April 2026, I am still waiting for the missing item. The customer service is abyssmal. No help at all, just blank statements like "we'll look into it" or they don't answer at all. Please avoid at all costs

2025幎12月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Absolute scam of a business

Absolute scam of a business, I placed 3 different orders 7 months ago and all I get is excuses that the orders will ship next week. I spent over 550 USD and got nothing in return. Pure garbage. I will file a complaint with the Portuguese Better Business and also will warn others on all their social media to never buy from them. A bunch of thieves, I don't know how they can be in business with all these horrible reviews and bad experiences from everybody. Shame on them.

2025幎7月12日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Dear Cristian

Your review contains misleading statements that do not accurately reflect what happened with your orders.

As you were informed through several communications, the delay was caused by the documented trade and tariff dispute between the United States and the European Union, which resulted in the suspension of shipments to the United States. This situation was beyond our control, and we made efforts to keep you informed throughout the process.

You subsequently decided to cancel all three orders, and **all three orders were promptly refunded in full**. You therefore received your money back, and no payment remains outstanding to you.

Furthermore, shipments to the United States have since resumed, and our customers are once again receiving their orders.

We fully understand your frustration with the delays, and we regret the inconvenience caused. However, describing DModelkits as a scam or claiming that you paid for goods and received nothing without acknowledging that you cancelled your orders and received full refunds presents an incomplete and misleading account of the facts.

We have always aimed to handle this situation transparently and fairly, and we believe that public reviews should reflect the complete and accurate circumstances of each case.

DModelkits

5぀星のうち1の評䟡

Order never delivered Fake tracking number No response

This company provided a tracking number showing only “shipping label created,” but the order was never shipped or delivered. Customer support has been completely unresponsive for months.
After reading numerous similar reviews, it is clear this is not an isolated case but a repeated practice. I would strongly warn others to avoid ordering from this site.

2026幎1月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Total fraud

Total fraud! The store wasn't sending my order, so when I asked about it, they created a false shipping order to make it look like my items were sent to me! Ignored my request for a refund.

EDIT: More than a year later, the seller replied to this review claiming that I was not telling the truth. Not only did they refuse to refund me (for which I have proof!), but they were also extremely rude.
I stand by my original review.

2025幎9月19日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Dear Makso Herman,

Your review does not accurately reflect the outcome of your case. We did not ignore your refund request, and **your order was fully refunded**.

We take customer concerns seriously and aim to resolve issues fairly. We therefore believe it is important that the review reflects the final outcome: you received a full refund for your order.

Kind regards,
DModelkits

edit: Dear Makso Herman,

We must firmly correct your latest statement. **Your order was refunded in October 2025, and we have records confirming that the refund was processed.** Therefore, claiming that we refused to refund you or kept your money is unfounded.

We understand that you may have been dissatisfied with your experience, but this does not change the documented fact that your money was refunded. DModelkits did not keep your payment, and we consider it unfair to continue making accusations that contradict our records.

We stand by our previous response and maintain that public reviews should reflect the facts accurately.

Kind regards,
DModelkits Support Team

5぀星のうち1の評䟡

Absolute SCAM company

Absolute SCAM company. They sent a fake tracking number which showed shipping lable created, but never picked up. After a few weeks I emailed asking if they could look into it. They did respond and say they would. then no response to multiple emails for the next few weeks. I contacted the shipper they used and they confrimed no package was ever picked up. I filed a complaint with my CC company and they reveresed the charge and THEN I was bombarded with emails from the company telling me shipping takes a long time and please cancel the chargeback or they will stop delivery ( of items they never shipped of course) They kept sending the same tracking information to "prove" they sent it. and pushing me to cancel my chargeback. 100% scam company do NOT purchase anything from them!

2025幎10月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Worst model Website

I made an order there, not only the delivery took months (without warnings or explanations) but it also arrived incomplete. The customer service doesn't answer whether it's by mail or WhatsApp. I'm never gonna see my money again : do not buy on this website.

2024幎11月5日
自発的なレビュヌ
Dmodelkits ロゎ

Dmodelkits からの回答

Dear Customer,

Your review contains statements that do not correspond to the documented facts of your orders, and we believe it is important to clarify what actually happened.

According to our records, your second order was placed on **4 December 2024** and dispatched on **24 December 2024**. We have evidence confirming that this order was delivered and that you received all the items included in it.

Your first order was placed on **29 November 2024** and dispatched on **4 December 2024**. This order was also delivered to you in a separate shipment.

Therefore, both orders were dispatched and received, and there were no outstanding items left to be delivered. Your claim that you will never see your money again is consequently misleading. DModelkits did not retain payment for goods that were never delivered; according to our records, all items from both orders were supplied.

We take customer feedback seriously, but we cannot accept allegations that contradict our documented delivery records. In view of the evidence available to us, we consider this review an unfair representation of the facts and of our business.

Kind regards,
**DModelkits

5぀星のうち1の評䟡

Never again

I pre-ordered several products a long time ago. When they finally claimed to have shipped them, they gave me a tracking code that didn’t work. It’s been over two months now, and I still haven’t received any proper response or update that makes me believe I’ll ever get my order.
This is the first and definitely the last time I’ll ever order from this store.

2025幎10月9日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報