Driver Hire Nationwide レビュー 

117
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

I’ve had a really positive experience with Driver Hire. The team have been friendly, helpful and professional throughout, and communication has been very good. Everything has been explained clearly a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Phone rang & rang finally answered guy in Bradford was covering chesterfield areas calls took my details nobody rang me back. Obviously ghost jobs or just a rubbish company. Don't understand companies... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

I gave worked for Driver hire Stockport for nearly eighteen months after taking my work pension at 55 years old. I regularly work two or three days, Monday to Friday and I they have always found 3.5t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Fantastic experience with Driver Hire Coventry! They Found me a Driving job quickly and efficiently. The whole process was smooth and the team were really helpful and supportive. I'd especially... もっと見る

企業情報

  1. 採用サービス

当該企業による記述

Driver Hire is the UK's largest specialist logistics recruiter, established for almost 40 years and with over 100 offices nationwide. We help customers to find great people to join their team, and help our candidates to find great jobs. We offer a wide range of logistics recruitment and training services, including temporary and permanent staff, Driver CPC training, as well as excellent franchise opportunities for potential business owners.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

117件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(117)

過去12か月のレビュー数: 26件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Top driving agency!

I gave worked for Driver hire Stockport for nearly eighteen months after taking my work pension at 55 years old. I regularly work two or three days, Monday to Friday and I they have always found 3.5t work for me. Elisha and Jamie are always professional and courteous. I would highly recommend Driver Hire Stockport as a reliable, trustworthy driving agency.

2025年7月31日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Hi Tracey. Thank you for taking the time to leave this kind review. We're really pleased you are happy with the team at Driver Hire Stockport and will pass your comments on.

5つ星のうち1の評価

My Max 2

My Max 2. 👈 that's who you really work for.

Driver hire is a trade name.

Their offices are franchises abit like macdonalds.

Avoid the dead end street.

2025年5月13日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Thanks for your review. If you have any specific concerns about the service you have received from a local office, please email marketing@driverhire.co.uk with more information, including the office you were dealing with and we certainly investigate.

However in the meantime, to reassure other readers:
Yes, Driver Hire is a franchised business and most local offices are independently owned by franchisees, who run their offices according to established and strict operating standards. We have operated successfully in this way for several decades and believe that the approach gives customers and candidates the advantages of dealing with locally owned operators and at the same time, the service and compliance standards that you would expect from a large, nationwide organisation.

5つ星のうち1の評価

just now

just now

Brighton driver hire FYI

If you want to work for an agency that sends you somewhere that you don't belong or double books you and then send you in a lorry to go and deliver a Lori and if you drive down the wrong road will take the wrong route to where you have to deliver the lorry and the company gets a PCN. This agency will take it straight out of your wages. Not some of it not part of it. Not a bit of it. All of it in one go and you'll work all week for nothing. I've never worked for an agency that is so rude. So pushy and almost talks to you. Like you're a 15-year-old boy at school in detention is unbelievable that people even put up with this company. I guess that's what happens when you're stuck in a wage slave system set up to fail and the wages they pay is absolutely shocking and don't even get me started about the umbrella b******* that this company runs

2025年6月19日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Hi Andre. Thanks for your review. You never want to read a bad review about the company you work for and we all try hard to give the best possible service to candidates, but things can go wrong sometimes and it's important we know about it so we can try to put things right. You don't mention which Driver Hire office you are working for, so we can't follow this up for you. Please will you email details to marketing@driverhire.co.uk and we will get on the case.

Update - office location now added, thank you. We will raise with the local office but do feel free to send extra info by email also, as above. Thanks

5つ星のうち1の評価

Just a poor company

Just a poor company. Never get back to you. Useless

2025年6月4日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Hi Sarah. I'm very sorry to hear that you had a poor experience with Driver Hire. We'd like to look into this in more detail, including raising your concerns with the relevant office. Please can you send more information to marketing@driverhire.co.uk and we will follow it up. Thank you for taking the time to give feedback.

5つ星のうち5の評価

Highly Recommend

Honestly these guys carter to schedule. They get you work as soon as you register. Continuous work at the same location. I would highly recommend them to drivers looking to work.

2025年5月23日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Thank you so much for your positive review, we're very pleased that you are being looked after well.

5つ星のうち5の評価

Driver hire

Driver hire
East kilbride worked for them[ over 4 year] experience exceptional staff so helpful and accommodating always willing to help with any problems you have.all staff especially Lisa.

2025年3月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Driver Hire East Kilbride.

I’ve been with Driver Hire East Kilbride for certain spells over the last 3/4 years, one of the first jobs I got through them was a temp-to-perm contract and I was there for over 2 years before being made redundant.
I am now with another company and have been there for almost a year now and have had constant Monday-Friday shifts every single week.
Lisa and her team haven’t missed a beat with getting me work when I’ve needed it, couldn’t recommend them enough!

2025年3月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Helpful and considerate

Driver Hire in East Kilbride has been terrific for me.I am not always available for work due to circumstances at home and the staff there have been very understanding and calling regularly to check my availability.cannot fault Lisa and her team.

2025年3月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Driver hire East Kilbride 5 star

Driver hire East Kilbride is 1st class and very professional in every way no messing about with payment for work done any questions the staff are always glad to help! I wouldn't hesitate to be registered with them if you are seeking a driving agency.
Charlie

2025年2月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Agency

Hi,

Have worked with driverhire east kilbride for close to nearly 4 months now and have never had a problem with shifts or the team,

Seeing these negative reviews is strange to me as the team at East Kilbride have gone above and beyond to make sure I have work and I'm always contacted well before about dates available and start times

Would definitely recommend Driverhire Easy Kilbride as an agency that has always made sure i'm well and available to work whenever they have a shift available for me

Great company and looking forward to many more working days.

2025年3月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Driver Hire first impressions

I'm only at the start of the course, but Matt is straight forward and polite, answered everything I asked confidently and always reply's to me quick with anything I need or ask. This course was also the cheapest I can find so happy days, looking forward to the course!

2025年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Unbelievable

Unbelievable! DH have contacted me this morning hoping I would use them again. They had my company details wrong and phoned me at an ungodly hour for a sales call. Desperate!

2025年2月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

we were sent a driver who had a out of…

we were sent a driver who had a out of date driver card, crashed into a car without reporting it , went in the wrong direction for a delivery......

2025年2月20日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Hi David
Thank you for your review. I'm very sorry to hear about your experience with Driver Hire. Clearly we need to investigate this for you and respond fully, as what you describe falls a long way short of the service you should expect from us. We do need some more information about the incident from you, to allow us to do this, including the office that you booked the driver with. Please email marketing@driverhire.co.uk and we will look into the matter urgently, to provide a full response. Thank you

5つ星のうち1の評価

Conned into handing over £120 for an…

Conned into handing over £120 for an HGV return to work day course. Missed due to illness. Never ever told this was non refundable and they can’t change the date? Absolute greed,

2025年2月19日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Pedro

Thank you for your review and we are sorry that you are not happy with your experience with Driver Hire Training. We have very high standards of customer satisfaction and our DVSA course audits are positive – however it’s important that we know when things go wrong, so that we can learn and improve for the future.

We are also sorry that you were unwell on the day of the training. For the benefit of others reading this review, we do always try to accommodate when plans change and as long as we are given reasonable notice in advance, we can usually amend bookings for an admin fee of £15.

The problem on this occasion was that you only contacted us after the course had already started. We don’t agree with your assertion that you have been “conned”. Our policy of not offering refunds for very late cancellations (or where a delegate does not attend a course), is normal practice across many different services, including many training providers.

Thanks again for your feedback.

5つ星のうち1の評価

WORST DRIVING AGENCY EVER

This is the worst driving agency you will ever get DO NOT WASTE YOUR TIME filling in all the applications they are absolutely useless, I spent a lot of time signing up to this agency and got absolutely nothing for it. The women does not even speak proper English. GATWICK DRIVER HIRE ARE ABSOLUTELY USELESS DO NOT WASTE YOUR TIME WITH THIS COMPANY.

2025年1月24日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Ashraf
Thank you for your review and I am sorry you were not happy with your experience with Driver Hire Gatwick. In general feedback on Driver Hire’s dealings with candidates is very positive but we do recognise that things can go wrong from time to time and it’s helpful that we hear about these - although we do not welcome personal comments about our colleagues.
Our screening process is rigorous, and that’s important to us because it helps us to ensure good service to our customers, but we recognise that it takes time.
I cannot comment specifically on the details of your case on this forum but would like to assure you that your comments have been shared with the team in Gatwick. Beyond that, we would be more than happy to investigate in more detail for you, if you would like to share more information directly with us. You can do that by emailing marketing@driverhire.co.uk and we will do all we can to help.

5つ星のうち5の評価

Crewe Cheshire driver hire has been the…

Crewe Cheshire driver hire has been the best agency I've work for staff and Ower has always been respectful helpful and go above and bound never failed with pay even when I've been late on time sheets and kept me in work when other agency most agency didn't have anything would recommend to anyone

2025年1月17日
自発的なレビュー
Driver Hire Nationwide ロゴ

Driver Hire Nationwide からの回答

Thank you Paul, for your positive comments. We're very pleased that you have been looked after well by the team in Crewe and will make sure your feedback is passed on. All the very best.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報