EASYFLOWERS レビュー 989

TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Had a slight delivery problem but once I notified Easy flowers they sorted out and got the flowers. Wasn't the best looking flowers I've had made & delivered by you but in the past you've sent some lo... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

My Daughter who has almost passed away several times in the last few year ordered me flowers for Mothers Day from another State in Australia. They lasted one day and no they were not near a heater. Ev... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I live in the UK and wanted to order an arrangement of flowers for my friend in Australia. I chose EasyFlowers as they had good reviews and they didn't disappoint. The flowers were as described and ar... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’ve been using EasyFlowers for over 10 years and they provide a consistent and easy to use service. They provide communication updates in a timely manner and deal with unforeseen issues quickly.

企業が回答しました

企業情報

  1. 花屋
  2. 花の宅配
  3. 生け花デザイナー
  4. 花市場

さまざまな外部ソースから提供された情報

EASYFLOWERS is one of the largest and most reliable online florists in Australia. We work with hundreds of skilled florists delivering to almost every crack and crevice of this great southern land. We're lucky enough to create genuine, every day emotional connections for our amazing customers.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

989件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Beautiful flowers for my cousins…

Beautiful flowers for my cousins birthday in Adelaide. Sometimes it is difficult when ordering flowers from the uk to Australia. Easy flowers was just so simple. Fabulous service and my cousin was delighted xxxx. Thank you

2024年9月26日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thanks for the awesome feedback Veronica! We are so happy to hear we could help you send flowers all the way from the UK! It's great to hear your cousin loved them! Can’t wait to help you out again next time!

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

I've been using Easy Flowers for over…

I've been using Easy Flowers for over 10 years now, and once again, they did not disappoint. Recently, I ordered flowers for both my daughter and my sister, and as usual, the delivery was seamless. The flowers arrived exactly as expected—beautiful and fresh. I have never hesitated to use Easy Flowers, and they have consistently proven to be reliable every single time.

If you're looking for a trustworthy flower delivery service, I highly recommend Easy Flowers. Plus, they often offer great discounts, making it an even better choice!

2024年9月23日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thanks so much for sharing your experience Matthew! It’s fantastic to hear that we have been your go-to for you for over a decade. We love that you’ve had such positive experiences for both your daughter and sister. Thanks for the recommendation we really appreciate it.

Looking forward to helping you again in the future.

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Easyflowers are the best way to send a…

Easyflowers are the best way to send a floral tribute interstate. Simple and easy to use the online ordering system with a great range and price to chose from.

2024年9月13日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you so much for your kind words Philip! We are so glad to hear that you found our online ordering system simple and easy to use.

Looking forward to helping you with your next flower order.

Thanks again

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち1の評価

Useless

Easyflowers? Far from it. Deliveries Australia wide? Wrong again. I typed in the area I wanted my flower order delivered to, went through the checkout process and then after paying received an email saying that they didn't deliver to that particular area. They sent a discount voucher and invited me to reorder via a selected "Outback" collection which I did. This morning I receive a call from them asking me to provide a copy of my drivers license for "further id verification". I told them I've never been asked to do this before for a simple flower delivery and all of the usual information I provided in the checkout, the three digit security code on the back of my card as well as the bank name should be sufficient. Just a complete waste of time and completelty unnecessary. I won't be using them again for sure

2024年9月9日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Good Afternoon Doug,

Thank you for your feedback about your recent experience with EASYFLOWERS.
I do apologise for any frustration this has caused.

I can see that we were struggling to fulfil an order to your chosen destination. You were then referred to our Outback Florist range, which assists us in servicing those more challenging areas.

On occasion, our team will reach out to verify identity or confirm further details, to ensure all parties are protected from any misuse of personal information or credit card details. I acknowledge that this can cause frustration and for this, we sincerely apologise.

I can see our customer care team has been in contact and you have been refunded your order in full. But we also want to issue you with a $50 voucher as an apology for your recent experience. This voucher can go towards any future order of your choice. Please let me know if you would like to accept this offer and I can process it straight away for you.

Please don’t hesitate to contact us if you have any additional questions or need further assistance.

Kind regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Easy flowers is Easy

I’ve used EasyFlowers three times now and have had great service and a wonderful product delivered, on time and as arranged, each time. Highly recommend.

2024年8月24日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you so much for your kind words Jacinta. We are so happy to hear we have been your go-to florist. Can't wait to help you with your next flower order.

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Amazing service

Once again EasyFlowers have given me beautiful flowers & amazing service. Thoroughly recommend this company.

2024年8月15日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you Karen for such lovely feedback! We are so happy to hear we have provided beautiful flowers and amazing service. Looking forward to helping you again in the future.

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち1の評価

I was absolutely devastated when I saw…

I was absolutely devastated when I saw a picture of the flowers that had been ordered through EasyFlowers. As my friend said 'it looked as though someone had raided a garden'. The flowers cost $148.00 which was supposed to be an upsized arrangement of flowers with the delivery and card included, it came to a total of $172.00. I really thought that the flowers would be something special. The flowers were completely underwhelming. EasyFlowers are really good at promoting all of the jargon on their website including their five principals and supposedly offering 100% satisfaction guarantee but they do not stand by what they promote. When I contacted them to offer feed back I was told that I basically got the flowers that I paid for and as a gesture of goodwill, they would offer me a partial refund which really only covered the delivery and card. My bouquet was supposed to have another 50% more flowers. I would never use this company again.

2024年7月4日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Hi Jacqui,

We apologise sincerely for any dissatisfaction caused with your recent order.

Although the flowers were fresh, we recognise that the deluxe upgrade did not met your expectations. We have refunded you $45 of your purchase.

We understand you have declined our additional offer for a gift voucher towards a future purchase, if you do change your mind, please be sure to let us know, and we can organise that immediately for you.

Thanks
EASYFLOWERS

5つ星のうち4の評価

Prompt delivery service

Prompt delivery service. Lovely flower display. My niece was very happy 🥰

2024年6月7日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you for your lovely feedback Sarah. We are so thrilled to hear that your niece was happy with the flower display and that you were pleased with our prompt delivery service. Your satisfaction means a lot to us.

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

We where away on holidays and could not…

We where away on holidays and could not be with both our mother's, so to be able to organize the flowers for both our mothers was wonderful. We had them both derived the day before, so they had a beautiful flowers to look at on mother's day morning.
thank you

2024年5月19日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you so much for your lovely feedback Dianne! We are delighted to hear that our flowers could bring joy to both your mother's, even while you were away on holiday. Your kind words mean a lot to us, and we’re grateful for the opportunity to help be a part of your special celebrations. Thanks again.

Warmest regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Happy Customer.

I have found EASYFLOWERS reliable, providing beautiful bouquets and great customer service.
Can’t fault them.

2024年5月20日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you for your lovely feedback Debbie! We are so happy to hear that you’ve had such a positive experience with us. Looking forward to helping you out again in the future for your next flower needs.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Best flowers for your money

I sent some flowers to my beautiful friend Kiri who had just lost her father, Kiri sent me a photo that very evening of what was delivered. They were stunning, this service is by far the best Ive used for flowers overseas, communication was subperb too.

2024年5月20日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you so much for your kind words and for choosing our service during such a difficult time. Hope we can help out again in the future.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち1の評価

Scammers

I placed an order for a large bouquet of sunflowers for my mother in law for mothers day. The same evening I received a phone call saying they couldn't source any sunflowers, so they were re-directing me to another local florist who will replace them with tulips. I explained that my my
mother in law had just spent 2 weeks in hospital and I wanted something big and bright to make her day. She advised that they would replace my bouquet 'stem for stem' and include tulips...but clearly not worth for worth!! I spent $120 and upgraded to the bigger bouquet to receive a bunch that looked like something from a petrol station with no tulip to be found!! How appalling!!! If they didn't have any stock they should've kindly remove that item from their web site or indicated it was OUT OF STOCK!!!! I was so embarrassed to have my name attached to that pathetic attempt of a bouquet!

2024年5月12日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Hi Suzy,

I am so sorry to hear about your experience and disappointment with your order.

If you could please provide your order number I can look into this straight away for you.

Thanks
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Quick delivery and the flowers are amazing!

I placed my order on Sunday at 9pm and they were delivered the next morning at 8.30am. Very pleasant delivery person and the flowers are fantastic!

Very happy.

2024年5月6日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Wow Adam that is so wonderful to hear. We are so happy to hear how pleased you were with our service and the flower delivery.

Looking forward to helping you out again in the future.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Excellent quality fantastic service and…

Excellent quality fantastic service and easy to use website

2024年4月20日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Hi Graham, thank you for such lovely feedback. Hope we can assist can in the future for your next flower needs.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

A+ Customer Service

Smooth ordering system. Plenty of products selection. On time delivery. Overall - Excellent service !

2024年4月12日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Hi Leny,

That's wonderful to hear! We are so happy that you had such a positive experience with our service. Thank you for choosing us, and we look forward to helping you again in the future!

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Excellent service and Beautiful flowers.

I ordered flowers at the weekend and they were delivered the same day. The recipients were delighted with them - "They are just gorgeous" was the comment. I would definitely use EASYFLOWERS again. Thankyou to all at EF Pialba.

2024年4月13日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

That's fantastic to hear Hilary! We're thrilled that you had such a positive experience. It's so wonderful to hear that the flowers were beautiful and that they arrived so quickly, bringing joy to the recipients. Thank you again for your kind words, and we look forward to helping you again in the future!

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Flowers were lovely and delivered on…

Flowers were lovely and delivered on time

2024年4月8日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Hi Susan,

That's wonderful to hear! We are so happy that you loved the flowers and that they arrived right on schedule. We look forward to helping you again in the future!

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Great company would recommend

Great company would recommend, have used them many times and have never been disappointed

2024年3月2日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you Kim, we appreciate such lovely feedback really does make our day. Looking forward to helping out again in the future for you next flower occasion.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Easy Flowers is easy to use

Easy Flowers is easy to use, good value and always reliable. The flowers are always lovely.

2024年3月25日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you for your kind words Heather. We are so happy to hear that you find our service easy to use, good value, and reliable. It's wonderful to know that you always love the flowers you receive. We appreciate your support and look forward to helping you out again in the future.

Warm regards,
EASYFLOWERS

5つ星のうち5の評価

Amazing as always

Amazing as always! Wouldn't go anywhere else!

2024年3月25日
自発的なレビュー
EASYFLOWERS ロゴ

EASYFLOWERS からの回答

Thank you so much for such lovely feedback Bianca. We are looking forward to helping you out again in the future.

Warm regards,
EASYFLOWERS

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報