eComposite Products Ltd レビュヌ 

918
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Great quality fencing product. The composite Irish oak Venetian looks great with the carbon aluminium posts. I fitted it myself and it was straightforward to complete - taking care with the posts mean... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Morgan has been amazing, his customer service, product knowledge and advice has been exceptional. Fast replies if you have any queries! Samples were ordered and delivered the next day which are such g... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great company, I love my new fence! Quality product made in the UK, timely delivery, helpful customer service. My builder found building the fence was a joy as the quality of panels was superb. I s... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

eComposite where very helpful when I was looking to place my order. I had to reschedule my delivery which was no problem. There were a couple of items missing which were supplied immediately after spe... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. フェンス甚品店
  2. ・
  3. ガヌデン家具
  4. 造園甚品店
  5. 庭園

圓該䌁業による蚘述

eComposite Products have been the longest leading supplier of composite fencing for over 8 years. This still New innovative product which is totally maintenance free and only every needs a quick jet wash now and again comes with the only manufacture backed lifetime warranty. our main objective is composite fencing and screens amongst all our other premium products for around the home and garden that includes fencing, gates and decorative screens, acoustic wall paneling all adding a finishing touch to today's modern indoor & outdoor living space. Our main focus is to look at recycling products in order to keep the planet clean. we have a full warehouse of stock along with two fulfillment companies , one in UK and Ireland to help reduce delivery timescales. we have a 11000 sq ft warehouse and showroom in Aldridge highlighting all our fencing ranges as well as wall paneling, driveway gates and pedestrian gates and our pergolas which can be from stock or made bespoke to any size possible. available from stock on a next day service are all our product samples which are FOC but do carry a small delivery charge. We have a 17 year knowledge based team that can advise you in every single item of technical information you require from advise to technical drawings to video installations. welcome to the world of composite!

Lifetime warranty on all Fencing Boards

Free Shipping on orders over £250

We are the largest stockist of composite fencing in the UK, high stocks for existing concrete posts and we offer a LIFETIME WARRANTY on all our fencing Boards. We offer a range of out door and indoor products such as Pergola's to internal acoustic wall panelling. We stock Driveway gates in full aluminium and composite as well as pedestrian gates in various material and colours to co-inside with all our fencing products. Decorative screens and trellis to compliment our fencing or sold seperately to compliment existing gardes

連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

918件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 77に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(918)

過去12か月のレビュヌ数: 80ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち2の評䟡

Good Product Let Down by Poor After-Sales Service and Missing Parts

I recently purchased a composite fencing system from Ecomposite for a U-shaped fence project with a pedestrian gate. As an experienced fence installer, this was my first time using this particular product, so I contacted the company before ordering and received helpful advice regarding the design and ordering process.

The materials arrived within a few days on pallets and my first impression was very positive. The boards, posts and overall finish looked high quality and aesthetically pleasing.

However, installation proved more challenging than expected. The system appears best suited to perfectly level ground. Our site had a slight incline in places, which made it difficult to keep the bottom rail running consistently while maintaining an attractive appearance. The rear section of the fence was positioned at the bottom of a small bank and, to keep the fence straight, the bottom rail required packing with bricks, which is far from ideal.

There were also several issues with the order itself. We discovered that wall-mounted posts, pedestrian gate fittings and an additional post were either missing or had not been included during the planning stage. Although I was assured the missing items would be dispatched within days, this did not happen. It took numerous phone calls, emails and complaints before the issues were addressed. During this process, responsibility was repeatedly attributed to delivery companies, although different delivery companies were mentioned on separate occasions.

The gate installation was particularly frustrating. No fitting instructions were supplied, and several components either appeared incorrect or did not fit properly. For example, all standard fence posts are supplied with slot covers, whereas the gate posts were not. The latch housing did not sit correctly on the post, and the main gate post was supplied at approximately 2.4m despite being specified as 2.7m. This required additional mechanical fixing, which then prevented the post cap from fitting correctly.

Overall, the fencing system itself looks attractive and the material quality is good. If your garden is level and the order is complete, I believe the finished result can look excellent. However, for sloping sites, additional planning and adaptation may be required which this product doesn't provide.

My biggest disappointment was the after-sales service. Customers should not have to make five or more phone calls and send multiple emails to obtain items that should have been supplied in the original order. Based on my experience, while I would consider using the product again, I would be reluctant to purchase through this company.

2026幎5月30日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave such detailed and constructive feedback. We’re pleased to hear that you were impressed with the quality and appearance of our fencing system, but we’re genuinely sorry that the overall experience, particularly our after-sales service, did not meet the standard we aim to provide.

We completely understand your frustration regarding the missing components and the amount of communication required to get these issues resolved. Regardless of any issues with couriers or dispatches, you should not have had to make repeated calls and send multiple emails to receive the support you needed, and we apologise for this.

We also appreciate your feedback regarding installation on sloping ground and the gate system. Our fencing can be installed across a variety of ground conditions, but sloping or uneven sites can require additional planning and adaptation compared with a standard level installation. Your comments regarding the gate components, post sizing and fitting instructions are particularly useful, and we will be reviewing these with the team.

We’re glad that despite the difficulties you encountered, you were pleased with the quality and finished appearance of the fencing itself.

Thank you again for your honest feedback. We take comments like these seriously and will use them to help improve both our ordering process and after-sales support going forward.

5぀星のうち5の評䟡

I had a fantastic experience with
Georgia

I had a fantastic experience with Georgia. She was friendly, professional, and incredibly helpful throughout the whole process. Any questions I had were answered quickly and clearly, and she went above and beyond to make sure everything ran smoothly.

It’s rare to receive such excellent customer service these days, and Georgia made the experience genuinely enjoyable. I wouldn’t hesitate to recommend both Georgia and the company to others. Thank you for all your help!

2026幎6月15日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that Georgia provided you with a friendly, professional, and helpful service throughout your experience with us. We pride ourselves on delivering excellent customer support, and it's always rewarding to hear when a team member has gone above and beyond to assist our customers.

Your feedback will be shared with Georgia, who will be thrilled to know her efforts made such a positive difference. Thank you for your recommendation and for choosing eComposite Products.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち1の評䟡

Avoid this company

Avoid this company. My experience with eComposite Products has been extremely poor from start to finish.

I placed order SO‑22897 on 22 April 2026. Their website promised 5‑day delivery, and I paid in full. The next day, I received a call telling me I must either change the board colour or wait 4 weeks. I agreed to wait.

A delivery date was promised, but instead I received the posts and no 90 boards—and was then told the 90 boards would not be available for another 6 weeks, unless I changed the colour again. I agreed to the colour change, but when the order finally arrived, 19 boards were damaged!

Of the boards I did receive:

6 arrived visibly damaged, and 13 were damaged and the wrong versions, making them completely unusable.

I reported everything immediately on 27 May, exactly as instructed, and provided full photographic evidence.

What actually happened next:
I was explicitly assured by both sales staff that a refund for all 19 boards would be issued in the next couble of days and i only need to send photos via company whatsapp.
At no point did anyone tell me the 13 boards needed to be returned even damaged and broken.

Based on their confirmation—and because the boards were damaged and unusable—I responsibly added them to skip.

Only after they learned the boards were no longer available when I called them to ask for my refund, they suddenly introduce a “return requirement,” contradicting their own earlier statements.

Also, The compensation promised by the Director Rob was never honoured.

I still have 1 board and 3 opened top/bottom pieces which I didn't report damaged that remain unused, yet the company continues to shift blame instead of taking responsibility for the poor‑quality goods and misleading communication and misleading website.

Avoid this company:
Poor product quality, Poor communication, Failure to honour commitments, Contradictory and misleading information, a complete lack of accountability

I will be escalating the matter to Trading Standards, providing all emails, WhatsApp messages, photographs, and call logs.

This review reflects my genuine experience and the documented facts.

Don’t be fooled by their so‑called “lifetime guarantee.” In my experience, it feels more like a marketing slogan than a genuine commitment!

2026幎4月22日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We are genuinely sorry that you were dissatisfied with your order and the service you received.

At eComposite, we strive to provide high-quality composite fencing products and transparent customer service. While we respect every customer's right to share their experience, we feel it is important to clarify several points for balance and accuracy.

As outlined throughout our ordering and delivery process, stock availability can occasionally change due to demand, and alternative colours or lead times may be offered where specific products are unavailable. We understand that delays can be frustrating and apologise for any inconvenience caused. Our website generally advises delivery within 3–5 working days for stocked items, however bespoke configurations and stock shortages can affect lead times.

Regarding the damaged items, we take all reports of transit damage seriously and investigate every case individually. Where products arrive damaged, our normal process requires evidence of the issue and, depending on the circumstances, inspection or return of the affected goods before a refund can be finalised. This is necessary so that we can verify claims with manufacturers, suppliers and delivery partners.

We acknowledge that there were discussions regarding damaged boards and that photographs were provided. However, the disposal of the majority of the products before the matter had been been fully concluded significantly limited our ability to inspect, recover or process the claim in the normal manner.

We are disappointed that you feel commitments were not honoured. Our team made considerable efforts throughout the order process to find alternative solutions, including colour substitutions and ongoing communication regarding product availability.

We would also like to clarify that our lifetime warranty is a genuine manufacturer-backed warranty covering qualifying products against specified structural defects when installed and used in accordance with the warranty terms. Full warranty details are publicly available on our website.

We remain committed to resolving customer concerns fairly and professionally. If there is any outstanding matter that can still be reviewed, we invite you to contact our management team directly so that we can assess any remaining evidence and correspondence in full.

We wish you all the best and thank you for your feedback.

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommended.

I found the website very easy to use with their fence calculator.
I had a couple of questions so used the website WhatsApp chat facility. So helpful that by the end of the chat, a quote had been sent, a delivery date arranged and a link for payment.
The fence kit was delivered on time, especially useful as I had arranged for the fence to be installed the next day and having already had a 12m hedge removed. (I'm approaching 60,and not as fit as I once was to maintain a hedge).
I ordered the venetian style with their metal posts, that were to be cemented in place.
It took the 2 guys 8 hours to fully install and they said it was straightforward too.
Even the price beat all competitors by a good margin. The quality is exceptional. Maybe next year a second hedge could be coming out and I know who to contact.

2026幎5月28日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you so much for your fantastic review and recommendation.

We’re delighted to hear that you found the website and fence calculator easy to use, and that our WhatsApp chat team were able to help with your questions, quote, payment link and delivery arrangements so smoothly.

It’s great to know your Venetian-style fencing kit with metal posts arrived on time and that the installation went straightforwardly. We’re also really pleased to hear you’re happy with the quality and value of the product.

Thank you again for choosing eComposite Products. We’d be more than happy to help when the next hedge is ready to come out!

Kind regards,
The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

Excellent experience all round

eComposite where very helpful when I was looking to place my order. I had to reschedule my delivery which was no problem. There were a couple of items missing which were supplied immediately after speaking to friendly staff. A number of people have commented on how good my fence looks. I think their products are excellent, as is their customer service. It is so refreshing that you can get to speak to someone at a company who is helpful.

2026幎4月24日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review.

We're delighted to hear that you had an excellent experience with both our products and customer service. Our team always aims to make the ordering process as smooth as possible, so it's great to know we were able to assist with your delivery reschedule and quickly resolve the missing items.

It's especially rewarding to hear that you've received compliments on your new fence. We take great pride in supplying high-quality products that customers can enjoy for years to come.

Your comments about our friendly and helpful staff mean a great deal to us. We believe that good customer service should always include being able to speak to a real person who is willing to help, and we're pleased that this made a positive difference to your experience.

Thank you again for choosing eComposite Products. We truly appreciate your support and hope to be of assistance again in the future.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

Very helpful staff

Very helpful staff. Georgia sorted all of my order out and was extremely helpful. 10/10 Georgia highly recommended

2026幎6月4日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for your fantastic review!

We're so pleased to hear that Georgia was able to help with your order and provide the level of service you deserved. We pride ourselves on delivering friendly, knowledgeable support, and it's wonderful to know that Georgia made the process easy and stress-free for you.

Your kind words and recommendation mean a great deal to both Georgia and the entire team. We'll be sure to pass on your feedback—she'll be delighted to receive a 10/10!

Thank you for choosing eComposite Products, and we hope to assist you again in the future.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely amazing Customer Service


Absolutely amazing Customer Service from Carl and Morgan. Nothing was too much trouble and their knowledge was incredible. Would highly recommend these guys. Saw the advertisement on GB News

2026幎5月20日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that Carl and Morgan provided such amazing customer service. Our team takes great pride in offering knowledgeable advice and going the extra mile for our customers, so it's fantastic to know that their support made such a positive impression.

Your recommendation means a great deal to us, and we'll be sure to pass your kind comments on to both Carl and Morgan—they'll be thrilled to hear your feedback.

We're also pleased that you discovered us through GB News and chose eComposite Products for your project.

Thank you again for your support, and we look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

checked out a few composite companys


checked out a few composite companys and ecomposite came out on top easy to plan and purchase looks a good product simple to arrange delivery and very helpfull.

2026幎4月19日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that after comparing several composite fencing companies, you chose eComposite Products and found the whole process easy from planning through to purchase.

Our goal is to make ordering as straightforward as possible, with helpful support and a smooth delivery process, so it's great to know that this was reflected in your experience.

Thank you for your kind comments about our products and service. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you with any future projects.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

Morgan has been amazing

Morgan has been amazing, his customer service, product knowledge and advice has been exceptional. Fast replies if you have any queries! Samples were ordered and delivered the next day which are such good quality with various colour options. We went for the Venetian black composite boards from the Superior range. Delivery time 3-5 days, can’t wait to receive our order and give our garden a fresh modern look. Would 100% recommend this company to anyone looking for Composte fencing!

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you so much for your fantastic review and recommendation!

We're delighted to hear about your positive experience with Morgan. Providing excellent customer service, expert product knowledge and helpful advice is something we pride ourselves on, so it's wonderful to know that Morgan was able to assist you throughout your journey.

We're also pleased that your samples arrived so quickly and that you were impressed with the quality and colour options available. The Venetian Black Composite Boards from our Superior Range are a fantastic choice and we're sure they will give your garden the fresh, modern look you're aiming for.

Thank you for highlighting our fast response times and straightforward ordering process. Feedback like yours means a great deal to the entire team.

We can't wait for you to receive your order and see the finished result. Thank you again for choosing eComposite Products, and please don't hesitate to get in touch if we can help with anything further.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち5の評䟡

Georgia knows her stuff!

Spoke to Georgia who helped us out with our quote, it needed a couple of weeks which she handled with ease. Very polite and knowledgeable,
Great experience.
Many thanks.

2026幎4月11日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear that Georgia was able to assist with your quotation and make the process smooth and straightforward. Her knowledge, professionalism and dedication to helping our customers are qualities we're very proud of, so it's fantastic to know that she provided such a positive experience.

We'll be sure to pass your kind comments on to Georgia—she'll be thrilled to hear them.

Thank you for choosing eComposite Products. We truly appreciate your support and look forward to helping you with your project.

Kind regards,

The eComposite Products Team

5぀星のうち1の評䟡

Panels warped after a few years

We purchased fencing from this company a few years ago and have been disappointed with how it has held up. Over time, the panels have started to warp and bend inwards, which has caused them to pop out of the posts and become unstable.
For the price and expectations of garden fencing, we would have expected a much longer lifespan. Unfortunately, the quality does not seem to match the durability needed for UK weather conditions.
We would not recommend based on our experience, as the product has not proven to be fit for long-term use.

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Hi Paul,

Thank you for your feedback, we’re sorry to hear about the issues you’ve experienced.

We haven’t received any prior contact regarding this, so we’ve not yet had the opportunity to review the installation or assess the panels in question. WPC composite materials will naturally expand and contract with temperature changes, and if sufficient expansion gaps are not allowed during installation, this can lead to panels bowing or becoming displaced from the posts.

That said, we would very much like to look into this properly to determine the cause and see how we can help. Please feel free to contact us directly at sales@ecompositeproducts.co.uk / 01543471348 with your order details and some photos, and we’ll be happy to investigate further.

Kind regards,
Georgia

5぀星のうち5の評䟡

Morgan

Morgan has been extremely helpful and on a Sunday

2026幎3月29日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for your review reall appreciate the feedback

regards

Georgia

5぀星のうち5の評䟡

a responsive but gentle and patient

As retired couple we found Morgan (consultant) at eComposite Products Ltd responsive and patient to our questions to take us through having a metal gate .The price of a metal gate with guarantee seems fair .There was no push sales tactics .Thank you Morgan .
Re MR/Mrs .Gill

2026幎3月18日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Hi Mr & Mrs Gil,

Thank you very much for your kind review.

We’re delighted to hear that Morgan was able to support you throughout the process and answer your questions — we pride ourselves on providing a patient, no-pressure service, so it’s great to know this came across.

We’re also pleased that you’re happy with the value and reassurance of the guarantee on your new metal gate.

If you need anything further in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

Rob

5぀星のうち1の評䟡

Insufficient stock and delivery slots, not as advertised

Ordered a fence. Selected a delivery date from one available on their website. Arranged a contractor to install it. No comms until I got in touch and found out they actually don't have the items in stock and won't be able to deliver until 4 days after my delivery slot. Obviously not good enough so requested a refund and will have to lose deposit on contractors due to the last minute cancellation. Poor service.

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Following your order, we contacted you a few days later to advise that there would be a delay due to stock availability. At the time, we explained there would be approximately a one-week wait for the items to arrive. As a gesture of goodwill, we also offered complimentary LED lighting with your order.

We are currently in one of our busiest periods, and demand has been exceptionally high, meaning stock is moving much faster than usual. While this isn’t the level of service we aim to provide, we did our best to keep you informed as soon as we became aware of the delay.

If you are able to push back installers, we can still get it to you by end of next week.

Many thanks - Georgia

5぀星のうち5の評䟡

Composite Fencing - excellent service

After contacting numerous companies and none coming back to me - I was lucky enough to contact this Company and liased with the ultra competent Georgia - within an hour, composite fencing ordered - with a delivery date and the added bonus of an installer whom arranged fitting straight away. Excellent service - would highly recommend.

2026幎3月6日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Hi Fiona, Thank you so much for leaving this review. I'm pleased that I was able to help!

Enjoy your new fencing :)

- Georgia

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service throughout!

Excellent service from start to finish. Customer service was easily reachable by phone & email. I had a number of changes to my order which were accommodated without any fuss by Morgan. Order arrived on time! Thanks very much! Highly recommended.

2026幎2月19日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Hi Paul,

We are happy you found our service great, on top of communication.

Enjoy your new fencing and let us know if you need anything in the future.

- Georgia

5぀星のうち5の評䟡

Great looking composite fence pa els

Product arrived on expected day with No shipping damage.
Panels look really good. Easy to install and of a high quality. The slot in bars for concrete posts are really strong and the aluminium top and bottom bars hold the panels firmly.
Certainly recommend them.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Hi Mike,

We are pleased to hear that you had a great experience with us. Let us know if you need anything in the future.

-Georgia

5぀星のうち5の評䟡

From ordering to delivery the service


From ordering to delivery the service was excellent. Helped me with the quantities and looks amazing. Would highly recommend as the product is first class and service was 1st class.

2026幎1月12日
eComposite Products Ltd ロゎ

eComposite Products Ltd からの回答

Warren thank you for you 5 star review we really appreciate it.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報