Eurowagens レビュー 

715
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Arrived on time and a great product and a very fair price for an Adaptive forward headlight for Vauxhall insignia, Would definitely recommend, Thanks, Gavin..

5つ星のうち5の評価

Ordered through eBay then contacted direct by Eurowagen to ensure I had ordered correctly. I was advised that there would be additional freight costs and could cancel with a full refund. Once confirm... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I was a bit skeptical about buying from Eurowagens at first, but went ahead and purchased from them. Got the order in a few days, i can say was fast. The item itself is very high quality, it fits my v... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Hello Great company to deal with, totally reliable and kept me informed of delay to my order in these difficult times with the material supply problems , they managed to provide my items ahead of t... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カー アクセサリー店
  2. ・
  3. 自動車整備工場

当該企業による記述

Replacement and Perfomance Automotive Lighting Specialists with Free Delivery to mainland UK and Excellent Customer Service


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

715件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(715)

過去12か月のレビュー数: 5件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Super fast shipping

Super fast shipping
Great product

2023年7月2日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Albert; Thank you taking the time to write this review. We really appreciate it. We are so pleased you were happy with our fast shipping and product.

Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, great communication, great price and super fast despatch and delivery

2023年6月12日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Thank you for taking the time to leave this review - we really appreciate it

Katie @ Eurowagens.

5つ星のうち5の評価

5 Stars

5 Stars. Good communication. Parts quality good & Parts arrived on time.

2023年6月14日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Michael - That's great to hear, we hope that you love your new headlights.

Katie @ Eurowagens.

5つ星のうち1の評価

They advertise Genuine BMW X6 side…

They advertise Genuine BMW X6 side indicators. That's not what you get. You get OLSA which are not Genuine BMW parts and you can buy them from Autodoc for half the price you pay at Eurowagens. I feel ripped off and I will not use them again.

2023年6月19日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Thank you for your review.

I can see that our customer service team replied to you when you initially contacted us in regards to this enquiring. I can confirm that the parts ordered were genuine parts. The items that were ordered are manufactured by OLSA for BMW. There are a few differences with replacement vehicle components. There are OEM parts, Genuine parts and Aftermarket parts. OEM (original equipment manufacture) parts are made by the same factory as the original part. Genuine units like the one that you have ordered are made in the same factory and have the same branding as the original units; aftermarket parts are based on the original unit but made by a different supplier.

If there is anything that we can assist you with further please do let us know. Equally, if you would like to return these parts for a refund please do contact us directly and we can help you with this.

Kind Regards,
Katie at Eurowagens

5つ星のうち1の評価

Told lies costing me £54

Although the item itself was excellent. This item was required quite quickly for a MOT I was informed by a staff member that they had to wait for it to arrive from a “European warehouse “ but then told it had arrived and was being prepared for dispatch. This was a lie as it had not been arrived or prepared for dispatch so needs to travel 70+ miles and my car failed without it. Out of pocket by £54 plus mileage

2023年6月6日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi,

Thank you for your feedback, I am sorry to hear the troubles with your order. I can see that it was originally ordered on the 7th June at 17:48. As per our terms and conditions kindly quoted by yourself, we are always doing our best to ship all orders within 1-2 working days from the payment date. I can confirm that your order was shipped on the 9th June which was on the 2nd working days as per our promise. You have selected our free delivery service which means it was posted with Royal Mail 48h tracked service and your item was delivered on the 12th June.

I apologise that my colleague informed you that this was going to be dispatched on the 8th and this wasn't the case. At the time, it was the date that our supplier informed us that your product was due to arrive. I understand that you were within a tight window for this part for your vehicle's MOT.

I am pleased that you liked the quality of the item. If we can assist you in the future please do contact us directly.

Kind Regards,
Katie

5つ星のうち5の評価

very good

very good, had a chat with the office. Placed the order. Delivered next day.

2023年5月24日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Toby, That's great to hear thank you for your feedback :)
Katie @ Eurowagens

5つ星のうち1の評価

poor product and service

Purchased upgraded bulbs which were very dim. Fedback to Eurowagens and was advised that was just how they were. No solution offered until, when invited to, I left less than positive product review. Was then contacted via review site and publicly offered a refund/return. Asked for information on how to process return but have received no further response. Pretty poor product and in my opinion worse service.

2023年5月1日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Scott,

We are sorry to hear this, I can confirm that you purchased some cool white LED bulbs which aren't the whitest coloured bulbs. Brighter bulbs at 5000k can be purchased.

We are sorry that you were not offered a solution to this matter. I can see that you reached out to our customer service team who clarifed the cool white bulbs were purchased. If you would like to return these bulbs to us we would be more than happy to issue you a refund on these items. If do need any further assistance do contact me directly on 01462 670334 or cs@eurowagens.com

Kind regards,
Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Fantastic from start to finish - 5 stars

Called as unsure of the correct part needed, the lady who I spoke with managed to find within seconds the correct part. Fantastic service from start to finish, would not hesitate to use again.

2023年4月24日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Sarah,

Thats so great to hear. I am so pleased that we sourced the correct headlights for your vehicle within minutes. I will pass your thanks to our customer Service Team.

Have a great day
Katie @ Eurowagens

5つ星のうち1の評価

Unsolicited spam emails is against GDPR

Unsolicited spam emails is against GDPR

edit: on 23 May 23 I received an email from Eurowagens telling me that they got hacked and then they wanted me to remove this review.

2023年5月1日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Ronald,

I am sorry to hear this, please do contact us directly so we can assist you with this matter. Our email is cs@eurowagens.com and contact number is 01462 670334.

Kind regards
Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Mercedes electrical item

Effortless on-line purchase process, competitive price and prompt delivery of quality item,
Will use again, reccomended.
A++++++++

2023年3月20日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi David,

Thats great to hear, thanks you so much, we hope to see you again soon.

Katie @ Eurowagens

5つ星のうち4の評価

Review

Quick delivery and confirmation email to check part ordered was correct. The parts are well priced.
I would use this company again if needed.

2023年5月17日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi David,

Thank you for the review we really appreciate the feedback. If there is anything that we can do to tun this into a 5 Star rating please do contact us directly.

Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Good quality

A good quality genuine rear light cluster. Quick delivery

2023年5月4日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi Sam,

Thank you for the feebsack, I am so glad that you were please with our service and the quality of our item.

Kind Regards,
Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Fiesta fog light.

Fiesta fog light.
Simple ordering process and speedy delivery. Fitted exactly as per original and works a treat.

2023年4月26日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Thank you so much for your kind words! We really appreciate your feedback and am glad that we were able to help you. It's always great to hear that our efforts are making a positive impact. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Thank you again for your support!

Katie at Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Very efficient service

Very efficient service. I ordered a part online, and upon a VIN check, the team confirmed I actually needed something different that they subsequently ordered and shipped the same day. Equally, the alternative part was cheaper than what I had originally purchased so a refund on the difference was also processed the same day.

2023年4月2日
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

Hi,

Thanking for taking the time to write this review for us. We really appreciate your kind words and feedback. We always try to ensure that the part being sent to you is correct before it is despatched. In this case it also saved you the need to return the item that was ordered incorrectly and was swapped to the right unit.

If you need any assistance in the future do let us know.

Katie @ Eurowagens

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Great customer service, knowledge and speed!

2023年3月24日
自発的なレビュー
Eurowagens ロゴ

Eurowagens からの回答

HI Mark,

Thats great to hear - we are so glad that we could help you.

Katie @ Eurowagens

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報