レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

This is a scam company operating under the website name of EVENGO. You can't talk to anyone or get a reply from anyone (watch the non-specific replies to the other negative reviews against this comp... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I cannot recommend Hammy enough! From the very beginning, they kept in constant touch and made sure we were on the same page. During the event, they were super involved, full of energy, and kept every... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Absolutely fantastic...worth every penny I've never belly laughed and cried with tears of laughter in so long! Hammy was absolutely hilarious..he got involved with all the guests and made everyone lau... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

NEVER book from this Company. Cancelled the event with 1hr Notice on the day, and I have yet to recived a refund on my deposit. Everyone had travelled 2hrs to the event location for a No Show, terri... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. パヌティヌ プランナヌ

圓該䌁業による蚘述

B. Holding is an Events company


連絡先

2.6

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

84件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Scam avoid !!

Booked weeks ago a dwalf for my friends hen party paid £90 deposit they cancelled in the day said the dwalf was ill offered me a stripper which I did not want, the other option was to cancel that I was forced into, I received an email saying they was keeping the deposit since then be been ignored you can’t speak to anyone one big scam avoid
Edit just had a reply now I’ve left a review so if the dwalf was unavailable then I should get a refund?
No refund been offered !!!

2024幎7月27日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hi Jennie,

Thank you for taking the time to leave a review. As we only use Reviews.IO for verified reviews, we are unable to identify you directly from your review. I apologise for the inconvenience you experienced with your booking.

We strive to ensure that all our entertainers are available as requested, but occasionally, unforeseen illnesses can affect availability. In some rural areas, we have a higher cancellation rate due to the limited number of entertainers.

Our goal is to provide alternative solutions in such situations, though I understand that a stripper was not a suitable replacement for your event. It is our responsibility to communicate any changes or delays effectively, and I regret it seems this was not your experience.

Please note, we do not operate scams - when you select an alternative which we give you the options either to cancel with a full refund or proceed with another option. However, if you proceed with another option then cancel you would not receive a refund as all terms are transferred over.

Your feedback is taken seriously. For further assistance and to address your concerns, please reach out to our complaints team at complaint-team@evengo.co.uk.

We are committed to improving and acknowledge that we sometimes get things wrong. Your feedback helps us in this process.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

AVOID! AVOID! AVOID! AVOID!

Just a shame I had to give this so called company a 1 star is well above there experience&capability of running a scam of a business ROSY HOLDING FUNERAL SERVICE AND CREMATORIUM (EVENGO) I would AVOID this company like the plague no stripper no replacement had a stripper booked since march got all the confirmation txts emails your stripper is booked and he cancelled 3 hour before the party on sat just gone tried to ring 02038805753 automatic line for my £90 deposit back nothing tried ringing the number the stripper cancelled on only to be put back onto the crappy automated landline dont even bother wasting your time with emails as they dont reply to them either get intouch with your bank thankfully I got my refund back threw my bank .ROSY HOLDING then tried to take another £90 from my bank today until the bank stopped it and have a cheek to hide behind a funeral service when your services are hen,stag party,strippers etc please avoid this company nothing but a headache totally scamming scheming individual......GEMMA PLEASE DONT REPLY ON HERE AS YOU COULD OF DONE IT SOONER BY EMAIL

2024幎7月25日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Jennifer,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. As we only use Reviews.IO for verified reviews, we are unable to identify you and address your concerns directly.

We apologise for any inconvenience you experienced with your booking.

We would like to clarify that we have no relationship with any funeral company, and we do not charge customers without their consent as we do not have this facility nor do we store any payment details. The phone numbers you provided are indeed ours, but we regret any difficulties you had in reaching us.

For further assistance, please contact us at complaint-team@evengo.co.uk. We are committed to resolving your issue and ensuring better service in the future.

Thank you for your understanding, and we apologise for any inconvenience caused.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Seems like a scam

Seems like a scam! We booked a dwarf stripper as the website advertised full availability, paid the £90 deposit and then they cancelled last minute. I have since tried calling and sending 3 emails asking for my deposit back, but of course they have ignored me. It’s strange how they ignore emails but reply to reviews with repeated generic answers. Maybe “Gemma” who answers reviews could help by answering emails and paying my deposit back?

2024幎7月20日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hi Lauren,

It seems like you reviewed us twice within 24 hours.

Please reach out to our complaint team at complaint-team@evengo.co.uk for further assistance, and we will do our best to resolve this issue promptly.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Stay away, save your money

Picked the dwarf I wanted and selected the costume. Closer to the date a female dwarf contacted me to say that she was attending and asked what costume I wanted her in. Told her I wanted a male dwarf. Got in touch with Evengo and apparently they only had Zita available yet you could still book 4 male dwarfs for that day. From reading these reviews I doubt even Zita would of turned up. What an absolute con and stay away. Go elsewhere otherwise your day will be ruined. I have contacted the bank and they named the transaction before id told them the amount of date id paid, the name for the transaction is ROSY H so how would they know it's dwarf hire? Obviously got red flags all over this company!!

2024幎5月31日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Ben,

We understand your disappointment in not receiving the male dwarf entertainer you initially selected. We strive to ensure that the chosen entertainers are booked as requested; however, unexpected situations like illnesses can sometimes limit our ability to fulfill these requests exactly as planned. We apologise for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding that these situations are sometimes beyond our control.

We aim to make every event successful and regret that this was not your experience. To discuss this further and find a way to address your concerns, please contact us at complaint-team@evengo.co.uk. Our team is ready to assist you and ensure that your feedback is heard and acted upon.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

What a joke

What a joke, booked a stripper well in advance, paid deposit, had confirmation stripper rang on the morning to say all is good, but my original stripper wasn’t available, ok went on then was demanding another £100 so we went with ok, I hired a room and everything, 9.45 he was due at 9.43 I received a message to say he couldn’t make it, it rewind the night, what a bloody joke. I emailed the company no apologies just going to send my deposit that’s it, never mind all the extra money iv paid out for the room then trying to find someone last minute, do not use this company, joke

2024幎5月25日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hello Catherine,

We are deeply sorry to hear about your experience and understand the disappointment you faced. As we only use Reviews.IO for verified reviews, we are unable to identify your booking without more specific details.

Regarding the last-minute cancellation, we acknowledge that this should have been managed better, and it’s clear that we fell short of providing you the experience you were promised. It is never our intention to spoil any special occasion or leave our customers dissatisfied.

Since we are unable to discuss specific details of refunds here, we encourage you to reach out to us at complaint-team@evengo.co.uk for further assistance. We are committed to resolving any issues our customers face and would like to look into your case personally.

Thank you for your feedback—it helps us improve. We hope to have the opportunity to make things right.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

SCAM

Same as everyone else! SCAM SCAM SCAM!! Do not book through this site please!

2024幎5月24日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hi Luke,

We're truly sorry to hear about your experience. As we only use Reviews.IO for verified reviews, we are unable to identify you in our system.

However, we want to assure you that we are not a scam in any shape or form. We are committed to making sure every customer is 100% happy, but we acknowledge that we sometimes fall short.

We take your concerns very seriously. Please reach out to us at complaint-team@evengo.co.uk so we can investigate your concerns further and work towards a resolution.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Gemma

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE

DO NOT USE.

NOT A REAL COMPANY.

FAKE COMPANY.

WILL TAKE A £70 DEPOSIT AND NOT DELIVER ANY SERVICES.

DEPOSIT WENT TO ROSY HOLDING FUNERAL SERVICES.

BANK ARE INVESTIGATING, ALONG WITH CITIZENS ADVICE, TRADING STANDARDS AND FRAUD POLICE.

READ ALL THE REVIEWS - ALL EXPERIENCES ARE EXACTLY YHE SAME.

YOU CANNOT CONTACT THE COMPANY.

THEY HAVE NO PHONE NUMBER TO SPEAK TO, OR ADDRESS.

DO NOT USE.

2024幎5月11日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Rachel,

Thank you for taking the time to provide feedback. We want to assure you that we take customer satisfaction very seriously and always strive to deliver the best experience possible.

We believe there may have been a misunderstanding, as the company name you mentioned does not match ours. We are dedicated to ensuring every customer's happiness, although it's not always feasible to meet every expectation.

We noticed you've left two reviews under the same name but haven't contacted me directly. We would appreciate the opportunity to address your concerns directly.

Please reach out to us at your earliest convenience at

complaint-team@evengo.co.uk

or call 020 3880 5753

or contact the bookings team on info@evengo.co.uk

Your feedback is valuable to us, and we're committed to resolving any issues you may have.

Thank you for your understanding.

Warm regards,


Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Booked a midget stripper months in


Booked a midget stripper months in advance for today. Paid £70. Emailed this morning to say he couldn’t come due to illness. Asked if we wanted a funny or sexy stripper as an alternative, all confirmed for the same time as originally booked and just 2 hours before they messaged to say he can’t make it until later tonight. We have other plans for the hen and this has completely messed up our day! Never ever book with these as there seems to be an ongoing theme they use to scam people! Absolutely disgusting!

2024幎5月11日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Megan,

Thank you for sharing your feedback with us through Reviews.IO, where only verified reviews are posted. We regret to hear about your disappointing experience. We would like to clarify a few points as we work towards understanding and resolving the situation.

We deeply apologize for any inconvenience this may have caused you and want to assure you that your experience is not reflective of our usual standards. We are continuously working on improving our services and appreciate your patience and understanding.

Please feel free to reach out to us at complaint-team@evengo.co.uk for any further assistance or to discuss this matter in more detail.

Thank you once again for your feedback. We are not perfect, but we are committed to making things right.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Disgusting

If I could have rated them 0 stars I would have. Booked the male dwarf strippper months in advance for my sisters hen do (yesterday), just to receive an email 4 hours before he was so supposed to arrive saying he can’t because he’s ill. We chose the funny stripper just for him to message us saying he will be here for 12.45am. Tried to ring the company but it’s all automated I have sent them an email asking for my deposit back and for someone to contact me. The stripper then tried to spin it around and say he will tell the company that we cancelled because he wouldn’t drop everything to come straight to us. We rang around for another stripper who came and said what an absolute shambles this company is. DO NOT USE save yourself the stress

2024幎5月10日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hi Danielle,

Thank you for taking the time to share your feedback. As we primarily use Reviews.IO for verified reviews and we don’t have details on the city, we're unable to verify your booking. In some rural areas, unfortunately, we do experience a higher rate of last-minute cancellations due to the limited number of entertainers available.

We genuinely apologize for the inconvenience caused by the entertainer’s illness and the subsequent miscommunication. We understand how important it is for special events like your sister's hen do to go smoothly, and we’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. While we strive to ensure each entertainer can perform as scheduled, unforeseen circumstances like illness can sometimes prevent this.

Please rest assured, it’s never our intention to disrupt your plans. We aim to provide clear communication and we regret if this was not the case. Our team is dedicated to resolving any issues that arise, and we encourage you to reach out directly to our complaints team at complaint-team@evengo.co.uk for any further assistance.

We’re continuously working to improve our services and your feedback is invaluable in this process. Thank you again for bringing this to our attention.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BOOK A DWARF STRIPPER WITH THIS COMPANY

I booked a dwarf stripper for my friends hen party, months in advance! On the morning of the hen party I got an email to say due to illness the stripper was not available and I have two other options, a funny stripper or a regular stripper!

After speaking with other companies it came to light that dwarf strippers are falsely advertised on these sites, your deposit is taken and then they tell you your stripper is ill and offer you an alternative! This is a SCAM

I chose a funny stripper. In the evening the stripper called me one hour prior and he was a regular stripper! I told him not to come and I’d speak with the company. I soon found out the company is email only and there is nobody available to speak with over the phone!

I sent a few emails asking for a quick response and received an automated email telling me my stripper had been changed and I would get a funny stripper!

At 8.55pm I received a phone call from another stripper, I asked if he was funny n he said no I’m a regular stripper but I can do a bit of a funny dance

SERIOUSLY

I emailed Evengo and included my number asking them to ring me urgently and got no response, I told the stripper not to come and wanted a full IMMEDIATE refund!!

Of course this did not happen I was told it would take 7-10 working days, what a load of nonsense, they could of done a quick bank transfer allowing us to spend the money over the hen weekend we had planned!!

Avoid this company at all costs!! The customer service is shocking and I spent most of what should of been a fun night trying to organise a stripper that I had organised months in advance

2024幎4月26日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Kathy,

Thank you for taking the time to share your experience. We are committed to delivering excellent service and entertainment, and it's clear we didn't meet those standards in your case. We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused during your friend's hen party.

We value transparency, which is why we only use Reviews.IO for verified reviews. Unfortunately, without specific details like your city name, it can be challenging to investigate the issues thoroughly. In some rural areas, the availability of entertainers is indeed more limited, leading to a higher cancellation rate, which we strive to manage proactively.

I'm sorry to hear about the confusion regarding the entertainer's type and the last-minute changes. We always aim to secure the chosen entertainer; however, unexpected illnesses can disrupt these plans. We appreciate that entertainers should communicate any delays promptly and clearly.

We understand the importance of responsive customer service, and it's disappointing to hear you struggled to reach us. Please feel free to directly email our complaint team at complaint-team@evengo.co.uk, and we will ensure your concerns are addressed promptly.

We recognise that we are not perfect and are actively working on improving every aspect of our service. Your feedback is invaluable to us and will be taken seriously as part of our ongoing efforts to enhance our customer experience.

Thank you again for your honest feedback.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely stealing con artist

Absolutely stealing con artist. Nothing like advertised. Stripper nothing like advertised once they got in contact so I cancelled. No refund. Fast forward a few months and they take a further £110 out my Bank. No contact from them. I am now in contact with my bank and will be phoning the police as they are now just stealing my money. DO NOT USE

EDIT as I can’t reply. So why take deposits? So you are telling me we don’t get the product we ask for so we cancel lose our deposit and then get charged full for something that isn’t even on your website? AVOID THESE SCAMMERS. I will be taking this further and posting this everywhere as you are conning people and it isn’t ok. DO NOT USE
PAID £95 deposit and then charged £110 2 months after I cancelled as the stripper that contacted me was 50/60 and completely not what was expected. TERRIBLE company.

2024幎4月25日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Karen,

I hope this message finds you well. I wanted to clarify our cancellation policy (which you agreed prior booking) for your understanding. Our entertainers depend heavily on scheduled bookings to organise their availability for events. Consequently, should a booking be cancelled, especially close to the event date, we are obligated to compensate our entertainers. As they are self-employed, they rely on these commitments to support their livelihood, primarily through weekend bookings.

We do hope you understand this.

Should you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to contact our team at complaint-team@evengo.co.uk.

Warm regards,

5぀星のうち5の評䟡

Hired a Dwarf for my pals stag do

Hired a Dwarf for my pals stag do. I had read some of the reviews on here which had me slightly worried. I did receive an email telling me 24hrs before the event the entertainer had pulled out through illness but they could provide strippers, which wasn't a great option for me or the stag do. However I received a message a teatime saying they had found another entertainer in Newcastle who would come up. Which was a fair hike considering we are on the north east coast of Scotland. Luke Phoned me and arranged his visit, he was absolutely brilliant and a great sport. Well done Evengo. Thought I would give you some positive feedback as you deserve it. Thank you.

2024幎4月20日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Hi Bruce

Thanks for your message.

We are glad that we manage to arrange everything.


Thanks again

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE , YOU WILL BE LET DOWN

Booked a Dwarf stripper to be told 1 day before the event they can't supply due to illness , no emails, no communication apart from a lame text message, no mention as to my £70 deposit being refunded. DO NOT USE..

2024幎4月12日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Jon,

Thank you for bringing your experience to our attention. As we only use Reviews.IO for verified reviews, we're unable to locate your booking without additional details. We regret hearing about the last-minute cancellation and understand the frustration caused by the lack of communication you've described. At Evengo, we strive to ensure clear and timely updates, especially in unexpected situations like illness, which can unfortunately affect availability.

We acknowledge that in some rural areas, our network of entertainers is limited, which can lead to a higher cancellation rate. However, this does not excuse the lack of communication regarding your deposit, and we sincerely apologize for this oversight.

We want to make this right. Please contact our complaint team at complaint-team@evengo.co.uk with your booking details so we can look into this matter thoroughly and assist you further.

We appreciate your feedback as it helps us improve our services. Thank you for your patience and understanding.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Cancelled day before and no refund

Cancelled day before and no refund, advise if this happens to you run a charge back on the credit card

2024幎4月5日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear John,

Thank you for sharing your experience. As we utilize Reviews.IO for verified reviews and without specific booking details, it's difficult for us to directly address the specifics of your situation. We want to acknowledge the frustration that comes with a last-minute cancellation, especially without a mention of a refund in such circumstances.

In some rural areas, we face challenges due to the limited availability of entertainers, which sometimes leads to cancellations. We always strive to ensure that our entertainers are prompt and communicate any potential delays. Although we do our utmost to secure the entertainer of your choice for your event, unexpected issues such as illness can occasionally prevent this.

It's important for us to clarify that in situations where a cancellation is initiated by us, we are committed to ensuring that every customer affected is refunded appropriately. We regret any misunderstanding or inconvenience this may have caused you.

We would like the opportunity to look into this further for you. Please reach out to us directly at complaint-team@evengo.co.uk with more details about your booking so we can assist you personally.

We are continuously working to improve our services and appreciate your feedback as it helps us in this journey. We're here to help and look forward to resolving any outstanding issues you may have.

Best wishes,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

No show

No show. And taken £90 deposit. Discusting. Should be arrested. Done it tob5 people in one night.

2024幎3月30日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Wendy,

Thank you for taking the time to leave your feedback. Since we solely rely on Reviews.IO for verified reviews and your submission lacks specific details that would help us identify your booking, it's challenging for us to directly address your concerns. Additionally, without a mentioned city, it's important to note that in some rural areas, we face a higher cancellation rate due to the limited number of entertainers available.

We understand how disappointing it must be to not have your expectations met, especially when a deposit has been involved. It's never our intention for anyone to feel let down. We acknowledge that our entertainers, on rare occasions, may be delayed and we always encourage them to communicate any tardiness. We also strive to ensure the booked entertainer is available for your event, but unforeseen circumstances such as illnesses can sometimes affect this.

While we aim for perfection, we admit that there are instances where we might not meet our own high standards. We deeply regret any inconvenience this has caused you and the others affected on the night in question. We're committed to improving and ensuring such situations are handled better in the future.

For a more detailed discussion and assistance regarding your experience, please reach out to us at complaint-team@evengo.co.uk. Your satisfaction and feedback are incredibly important to us, and we're here to help address any issues or concerns you may have.

Best regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT BOOK

DO NOT BOOK! ITS A SCAM. I am still awaiting a deposit refund after they took £50 off of me for a booking only to cancel less than 24 hours before

2024幎3月15日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Jo,

First and foremost, thank you for taking the time to share your feedback. As we exclusively rely on Reviews.IO for verified reviews, we regret that we cannot directly identify your booking without more details. However, we are deeply concerned to hear about your experience and are here to address it immediately.

We understand how disappointing it can be to face a cancellation, especially on short notice. In certain rural areas, we do encounter higher cancellation rates due to the limited number of entertainers available. We are continuously working to expand our network to provide reliable service across all regions.

It's essential for us to clarify that we are a legitimate business, fully compliant with all regulatory requirements, and the suggestion of us being a scam is not accurate. We take such concerns seriously and are committed to providing a transparent and trustworthy service.

We acknowledge that there may be occasions when entertainers face delays or have to cancel due to unforeseen circumstances, such as illness. We strive to communicate any changes as swiftly as possible and work diligently to find suitable replacements to avoid disappointment.

While we aim to ensure every booking is fulfilled as requested, we recognize that we are not perfect and mistakes can happen. Your feedback is invaluable in helping us improve our services and rectify any areas where we may fall short.

For further assistance or to discuss your experience in more detail, please reach out to our dedicated team at complaint-team@evengo.co.uk. We are eager to resolve this matter to your satisfaction and restore your confidence in our services.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Evengo should be taken down terrible !!!

Ordered a Roly poly for my sons 30 th then to receive a message 2 hrs before saying due to illness she couldn’t make it so they gave us 2 choices of strippers so chose 1 who was coming at 9 pm , at 8.59 I text and asked where she was to be told she wasn’t coming!!! Really !! What an absolute joke £65 deposit probably won’t see that again they should be taken down

2024幎3月10日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Tania,

Thank you for taking the time to share your experience with us. Since we solely use Reviews.IO for verified reviews, without a city name or further details, it's challenging for us to identify your booking specifically. It’s important to note, particularly in areas like Inverness, we face a higher-than-usual cancellation rate due to a limited number of entertainers available.

We truly understand the frustration and disappointment you felt when your plans for your son's 30th birthday didn't unfold as expected. The situation you described is not the standard we strive for. We do our utmost to ensure that if an entertainer is unable to make it due to unforeseen circumstances, such as illness, we provide alternatives to keep the celebration on track. However, we acknowledge that communication regarding any changes or delays should be timely and clear.

Your feedback is invaluable in helping us improve. We want to assure you that we are a legitimate, tax-compliant limited company, deeply committed to providing a memorable and enjoyable experience. Operating with an average of 79 bookings weekly nationwide, we aim for excellence but admit that sometimes we fall short.

To discuss your experience further and explore how we can better serve you, please contact us at complaint-team@evengo.co.uk. We're here to listen and work towards a resolution that meets your expectations.

Warmest regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Hen night party

As previously stated below. Deposit taken at time of booming, no contact from the company what so ever. Stripper contacted 2 hours before he was due to arrive then. Very vague message. I had to ask the stripper what play list I needed etc. Then 30mins before he was due he called that his tyre was flat and would be another hour.

When he eventually arrived he was nit what I booked. Then he started getting ready. Jogging bottoms and a 'police' outfit when I explained I ordered a cowboy theme he said he told the agency that he didn't have this outfit and asked them to contact me to let me know. Which they never did. For some strange reason my 'policeman' that looked as if he walked off a building site wearing a balaclava 🀷 done some strange strip. Stopped mid way and asked the dj to skip the song. Done some other strange moves then said he was available for photos.

When speaking to the stripper outside after his 'performance' I advised that it wasn't him I booked (he wasn't even on the website) and I showed him the picture of the person I thought I had booked he told me that they do not work for the company, it was old strippers they had advertised.

When I contacted the company and asked for a refund they declined a refund and sent me a list of terms that basically came back and said that they can't guarantee a certain stripper/outfit and they will send a suitable replacement. So it's basically get what they send and not what you book.

The whole party was disappointed with the experience.

Edit as I couldn't reply to the feedback reply I was in Glasgow. So a main area of the city. And also according to the stripper the guys on the website are all old employees so at no time ever would I have received the person I booked. I also did email over feedback and I requested a refund and was told I wasn't entitled to a refund as the T&C state that things change. Yes I understand things change however its not a change if the person no longer works for you. They should be off the site and not advertised to 'perform' and also the stripper made you aware he didn't have the right outfit requested and asked you to call me and explain which never happened.

2024幎2月17日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. Since we rely exclusively on Reviews.IO for verified reviews, without a mention of the city, it's difficult for us to directly identify the specifics of your booking. We want to start by acknowledging that, particularly in certain areas like Inverness, the challenge of securing entertainers can lead to higher cancellation rates, which we continually strive to manage effectively.

It's clear from your account that your experience did not meet the standards we aim for, and for that, we offer our sincere apologies. The lack of communication regarding the change in entertainer and their attire is not the level of service we strive to provide. We understand the importance of these details in the overall experience and regret any inconvenience this has caused.

Please know that our intent is always to fulfill your original request as closely as possible. However, unforeseen circumstances such as illness or, in this case, a last-minute vehicle issue, can sometimes force changes that are out of our control. While we make every effort to notify our customers of such changes promptly, it's clear we failed in this instance, and we are taking your feedback seriously as we look to improve our communication processes.

We're committed to offering enjoyable and memorable experiences, and it's evident we fell short this time. We want to reassure you that we are dedicated to continuous improvement and customer satisfaction.

For further discussion and to address any additional concerns, we encourage you to reach out directly to our team at complaint-team@evengo.co.uk. Your feedback is invaluable to us as we work towards bettering our services.

Warm regards,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

Scamming False Advertisemers!! Do not use!

Recently helped plan an event using this company as per the below review from Cody, the service from this company is abysmal. If you search their review pictures on google, they’re from Pinterest, a newspaper advert and a random butlers website not related to this. They false advertise and their customer service is disgraceful. Will be reporting to Trading Standards.

2024幎2月17日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

We regret to hear about your experience. Without your details, as we rely on Reviews.IO for verified reviews, our ability to address your concerns is restricted.

Regarding the images, some entertainers are part-time models and their photos may appear on platforms like Pinterest among others, reflecting their diverse talents and income sources. We're committed to ensuring our advertising accurately represents our services and will review our imagery selection process.

Challenges such as entertainer cancellations do occur, particularly in certain areas, but we always strive for timely communication and suitable substitutions.

As a legitimate, tax-compliant company, we value your feedback and are dedicated to improving. For a detailed discussion, please contact complaint-team@evengo.co.uk.

We appreciate your feedback and are actively working on enhancing our service.

Warmly,

Gemma

5぀星のうち1の評䟡

SCAMMING FALSE ADVERTISERS

extremely disappointed and dissatisfied with the services provided by your company, specifically in regards to the hiring of a stripper for an event, if you could call her that. I am appalled by the false advertising and the utterly horrific performance delivered by the individual who was sent to entertain our guests.

First and foremost, the “entertainer” who arrived at our event was a far cry from the individual advertised on your website. Not only did they fail to resemble the advertised performer physically, but their attire was entirely inappropriate and unprofessional. Instead of the enticing and professionally dressed entertainer promised, we were presented with someone clad in jogging bottoms and a "nurses" top that looked more akin to a tablecloth than a costume and fluffy socks.

Furthermore, the performance itself was utterly degrading and completely missed the mark of what was expected and discussed beforehand! Instead of providing a fun and entertaining experience for our guests, the individual made everyone present uncomfortable. Liz also told me that the performer I had hired doesn’t exist, what you have done is false advertising and is completely illegal.

It is evident that the services provided by Evengo did not meet the standards outlined on your website, nor did they align with my expectations. As a paying customer, I feel utterly let down and disrespected by the lack of professionalism and the blatant disregard for the advertised services.

I demand a full refund for the services rendered, as they were not only subpar but also completely misrepresented. Additionally, I urge your company to take immediate action to rectify this situation and ensure that such incidents do not occur in the future. I do not accept that you will not be providing a refund, and I will be reporting to ASA for false advertising and trading standards.

For your reference, Liz who turned up isn’t even advertised on your site at all! Nor was I contacted prior to notify me of any changes to the performer or outfit!

My advice to anyone who is thinking of using evengo is DONT!!! You have no idea who you could be letting into your event!
This website is a complete and utter SCAM AND FALSE

2024幎2月17日
自発的なレビュヌ
B. Holding ロゎ

B. Holding からの回答

Dear Cody,

We’re truly sorry your experience didn’t meet expectations due to an unforeseen entertainer change. We understand this caused disappointment, and we regret not informing you in advance. Your feedback is crucial, and we’re taking immediate steps to improve our communication and service quality.

We value the opportunity to address and resolve your concerns. Please contact us at complaint-team@evengo.co.uk to discuss how we can make things right.

Thank you for your patience and understanding.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報