Expresso Fashion レビュー 33

TrustScore 5段階評価の2.5

2.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

In november een vest voor mijn 80 jarige moeder gekocht. Begin deze week zegt mijn moeder het vest zit niet zo fijn als mijn rode vest ook van expresso. En wat blijkt nu er zit één te lange mouw aan h... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Slechte service. Broek retour gestuurd via DHL (maten niet conform maattabel). Zelf de retourkosten (6,95) betaald. Er werd echter ook 3,95 retourkosten in rekening gebracht door Expresso. Dit mochten... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Een broek gekocht bij thuis komst het alarm label er nog aan En toen ik daar kontakt voor op nam niet erg netjes behandeld Slechte service Gelukkig een winkel in mijn eigen buurt die me wel go... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Vandaag een prachtig rood pak (met blouses etc) gekocht bij Expresso op de Oude Gracht in Utrecht. Prachtige kleding, goede kwaliteit, hele fijne service van beide dames. Geven graag advies als je daa... もっと見る

2.3

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

33件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 16%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Dankbare klant

Ik doe mijn inkopen voor het grootste deel bij expresso in Groningen.
Ze zijn daar erg klantvriendelijk en klantgericht.
Ze zijn behulpzaam en niets is ze teveel.
Als mijn man zit te wachten wordt hem vaak een kopje koffie aangeboden.
Alle lof voor de bedrijfleidster en haar team.

2022年3月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

slechte service

online broek besteld, was geen goed model wilde omruilen in het winkel maar dat gaat niet, teruggestuurd maar duurt 14 dagen voordat ik mijn geld terug hebt, beetje belachelijk omdat je betaalt direct als je online wat besteld maar geld teruggeven Ho maar

2022年3月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Broek besteld, betaald,niet geleverd

Broek besteld. Verzendbevestiging gekregen maar na 14 dagen staat er bij post nl dat het nog steeds niet is ontvangen. Expresso geeft aan dat het probleem bij post nl ligt.
Mijn vertrouwen is weg in het bedrijf wat voordat het werd overgenomen prima was.

2021年1月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Broek besteld en retour gedaan

Broek besteld en voldaan. Begin augustus ontvangen en retour gedaan met track en trace. Eind augustus nog geen geld retour. Klantenservice niet bereikbaar of een ander bedrijf neemt op. Uiteindelijk bij Claimsagent terecht gekomen om een claim in te dienen. Weg geld dus en consument weer de dupe.

2020年10月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Slecht

5 weken geleden retour gedaan , geen geld gezien! Winkels nog open en mijn retour hangt daar waarschijnlijk weer.
#consument de dupe

2020年8月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

slechte service

ik heb een blouse gekocht in de uitverkoop die na afprijzing €40, kostte. Na 1 keer wassen was er een naad helemaal gekerfd. Ik ben hier mee terug gegaan naar de expressoshop in eindhoven en kreeg maar de helft van het geld terug omdat ik het via de webshop had gekocht. Ik koop 75% van mijn kleding bij Expresso dus ik vind dit een hele slechte service!!

2019年12月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Waardeloze service

Wat een slechte service! Nooit wat bestellen hier! Mooie set voor een feestje besteld, het zou binnen een dag verstuurd worden. Bevestiging binnen, maar geen track en trace. Niks binnen gekregen... Klantenservice weet van niks en kan niks zeggen over levertijd... ik moet wachten tot mijn bestelling binnen is...

2019年11月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Leuke kleding maar ik koop NIETS meer…

Leuke kleding maar ik koop NIETS meer bij expresso. De retourprocedure trekt nergens op. Ondanks het bewijs dat mijn retourpakje weer bij expresso werd afgeleverd geen terugbetaling omdat het niet ontvangen zou zijn...allesbehalve correct en klantvriendelijk. Voor mij dus nooit meer...

2019年6月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Expresso stuurt klanten GEDRAGEN kleding

3 jaar geleden bestelde ik bij Expresso online kleding en kreeg tot twee keer toe gedragen stukken toegestuurd, dat was goed te ruiken. Na excuses had ik toch geen bestellingen meer geplaatst. Tot verleden week, en wat schetst mijn verbazing? Ik ontving weer GEDRAGEN kleding kon dat ruiken, en een gekreukelde blouse! Deze keer wel in nieuwe plastics en papiertjes, dat was namelijk de eerste keer ook niet het geval. Nu misleidt Expresso zijn klanten: gedragen kleding sturen en doen alsof het ongedragen is. Nu nooit meer een bestelling plaatsen bij Expresso Online.

2018年7月8日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報