In november een vest voor mijn 80 jarige moeder gekocht. Begin deze week zegt mijn moeder het vest zit niet zo fijn als mijn rode vest ook van expresso. En wat blijkt nu er zit één te lange mouw aan h... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
In november een vest voor mijn 80 jarige moeder gekocht. Begin deze week zegt mijn moeder het vest zit niet zo fijn als mijn rode vest ook van expresso. En wat blijkt nu er zit één te lange mouw aan h... もっと見る
企業が回答しました
Slechte service. Broek retour gestuurd via DHL (maten niet conform maattabel). Zelf de retourkosten (6,95) betaald. Er werd echter ook 3,95 retourkosten in rekening gebracht door Expresso. Dit mochten... もっと見る
Een broek gekocht bij thuis komst het alarm label er nog aan En toen ik daar kontakt voor op nam niet erg netjes behandeld Slechte service Gelukkig een winkel in mijn eigen buurt die me wel go... もっと見る
Vandaag een prachtig rood pak (met blouses etc) gekocht bij Expresso op de Oude Gracht in Utrecht. Prachtige kleding, goede kwaliteit, hele fijne service van beide dames. Geven graag advies als je daa... もっと見る
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューの 16%に回答しています
通常1カ月以上経ってから回答
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Ik doe mijn inkopen voor het grootste deel bij expresso in Groningen.
Ze zijn daar erg klantvriendelijk en klantgericht.
Ze zijn behulpzaam en niets is ze teveel.
Als mijn man zit te wachten wordt hem vaak een kopje koffie aangeboden.
Alle lof voor de bedrijfleidster en haar team.
online broek besteld, was geen goed model wilde omruilen in het winkel maar dat gaat niet, teruggestuurd maar duurt 14 dagen voordat ik mijn geld terug hebt, beetje belachelijk omdat je betaalt direct als je online wat besteld maar geld teruggeven Ho maar
Broek besteld. Verzendbevestiging gekregen maar na 14 dagen staat er bij post nl dat het nog steeds niet is ontvangen. Expresso geeft aan dat het probleem bij post nl ligt.
Mijn vertrouwen is weg in het bedrijf wat voordat het werd overgenomen prima was.
Broek besteld en voldaan. Begin augustus ontvangen en retour gedaan met track en trace. Eind augustus nog geen geld retour. Klantenservice niet bereikbaar of een ander bedrijf neemt op. Uiteindelijk bij Claimsagent terecht gekomen om een claim in te dienen. Weg geld dus en consument weer de dupe.
Broek besteld betaald niet binnen gekregen gemeld maanden geleden maar krijg niks geen respons meer.
Waardeloos bestel nooit meer iets online bij hun.
Ja, retour gedaan en nix nada centen terug ...heb nog telefonisch contact gehad , heel vreemd iemand andere naam , geprobeerd te bellen niets
5 weken geleden retour gedaan , geen geld gezien! Winkels nog open en mijn retour hangt daar waarschijnlijk weer.
#consument de dupe
ik heb een blouse gekocht in de uitverkoop die na afprijzing €40, kostte. Na 1 keer wassen was er een naad helemaal gekerfd. Ik ben hier mee terug gegaan naar de expressoshop in eindhoven en kreeg maar de helft van het geld terug omdat ik het via de webshop had gekocht. Ik koop 75% van mijn kleding bij Expresso dus ik vind dit een hele slechte service!!
Wat een slechte service! Nooit wat bestellen hier! Mooie set voor een feestje besteld, het zou binnen een dag verstuurd worden. Bevestiging binnen, maar geen track en trace. Niks binnen gekregen... Klantenservice weet van niks en kan niks zeggen over levertijd... ik moet wachten tot mijn bestelling binnen is...
Leuke kleding maar ik koop NIETS meer bij expresso. De retourprocedure trekt nergens op. Ondanks het bewijs dat mijn retourpakje weer bij expresso werd afgeleverd geen terugbetaling omdat het niet ontvangen zou zijn...allesbehalve correct en klantvriendelijk. Voor mij dus nooit meer...
3 jaar geleden bestelde ik bij Expresso online kleding en kreeg tot twee keer toe gedragen stukken toegestuurd, dat was goed te ruiken. Na excuses had ik toch geen bestellingen meer geplaatst. Tot verleden week, en wat schetst mijn verbazing? Ik ontving weer GEDRAGEN kleding kon dat ruiken, en een gekreukelde blouse! Deze keer wel in nieuwe plastics en papiertjes, dat was namelijk de eerste keer ook niet het geval. Nu misleidt Expresso zijn klanten: gedragen kleding sturen en doen alsof het ongedragen is. Nu nooit meer een bestelling plaatsen bij Expresso Online.
Ik heb inmiddels al flink wat aankopen gedaan bij Expresso.nl en ik vind hun service geweldig. ze hebben goede en leuke, betaalbare kleding met een goede hollandse pasvorm. in de verzending en financiele afhandeling zijn ze super snel en kwalitatief zeer goed.
ik raad deze webwinkel absoluut aan.
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。