kleertjes.com レビュー 1,075

TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Leuke kleding , kwalitatief goed. De belofte vandaag besteld, morgen in huis, is niet waar te maken. Maandag besteld, zaterdag in huis. Verkeerde maat gekregen, dan kun je niet tijdens retourneren aa... もっと見る

5つ星のうち3の評価

Bestelling de volgende dag al binnen gekregen. Keurig. Maar als je je account wilt opheffen dan moet je eerst een aanvraag indienen. Als dit wordt goedgekeurd??? dan wordt betreffend account binnen 4... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Na 2 keer dezelfde schoenen te bestellen bij andere webshops en daar slechte ervaringen gehad te hebben bij Kleertjes.com besteld. Bestelling werd op 2 dagen geleverd, heel correct en snel. Goede e... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Een op de website vermelde korting van 20% werd niet automatisch verrekend in de winkelmand. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. Daar zei men simpelweg dat ze niet wisten welke kort... もっと見る

企業情報

  1. 子供服店

当該企業による記述

kleertjes.com is de online winkel in nieuwe merkkleding voor baby's en kinderen in de maten 50 t/m 176. U bestelt snel, veilig en makkelijk de mooiste kinderkleding uit nieuwe- en vorige collecties van bekende merken.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

1075件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Krijg mijn geld niet terug na niet leveren bestelling

Mijn bestelling is niet bezorgd door DHL. Ik heb gezien waar het busje op de desbetreffende dag stond en dat was niet voor mijn deur. Dezelfde week de DHL bezorger gesproken en hij gaf aan niet bij mij aan de deur te zijn geweest. Kleertjes.com moet een onderzoek aanvragen bij DHL. Dit kun je niet zelf doen. DHL zegt het pakket is geleverd. Niet dus. Voor die tijd de bestelling nog een keer gedaan à 350 euro en deze werd wel bezorgd. Waarom zou ik twee keer hetzelfde bestellen?
Kleertjes.com zegt je hebt het ontvangen, DHL zegt je moet naar kleertjes.com. Daar krijg ik iemand van de klantenservice die zegt mij te begrijpen maar niets kan doen. De desbetreffende afdeling krijg ik niet te pakken.
Ik voel mij totaal niet serieus genomen en ik word feitelijk weggezet als leugenaar.

2026年6月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I ordered pampers

I ordered pampers, I paid with iDeal and they were a week late and when I called them they said I hadn't placed the order but the order had already been paid for.

2026年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Verschrikkelijke AI whatsapp bij…

Verschrikkelijke AI whatsapp bij indienen van mijn klacht. Ik ben niet tegen AI maar niet ingeval van klacht. Dat een robot ingaat op je emoties, kun je niet serieus nemen. In ieder geval betaalde ik extra om zelfde dag te bezorgen en last minute laten ze weten dat dat niet meer kon. Voelt als lokkertje. Voortaan maar naar de winkel. Hier nooit weer.

2026年5月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Fout kortingsactie wordt niet rechtgezet

Een op de website vermelde korting van 20% werd niet automatisch verrekend in de winkelmand. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice. Daar zei men simpelweg dat ze niet wisten welke kortingsacties wanneer golden en dat ik maar een screenshot had moeten maken. Dit had ik niet gedaan, ik had het nota bene meteen gemeld! Men wilde daarom de korting alsnog niet terugstorten. Wat een slechte service.

2026年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Oplichting bij retour

Ik ben erg ontevreden over de manier waarop kleertjes.com omgaat met retourbetalingen. Dit vind ik een kwalijke en misleidende werkwijze waar consumenten vooraf veel duidelijker over geïnformeerd zouden moeten worden.

Pas op met retourneren bij kleertjes.com.

Ik had een bestelling deels betaald met een cadeaubon en deels gewoon via mijn bankrekening. Bij retour verwacht je dan logisch dat het bedrag dat je zelf hebt betaald ook teruggaat naar je rekening. Maar nee: ze storten het retourbedrag eerst terug op de cadeaubon.

Met andere woorden: je echte geld ben je kwijt en je krijgt er winkeltegoed voor terug. Voor mij voelt dit als een heel misleidende werkwijze en eerlijk gezegd bijna als oplichting, omdat je feitelijk gedwongen wordt opnieuw bij hen te bestellen.

Wat mij vooral stoort is dat dit nergens echt duidelijk naar voren komt tijdens het bestellen. Veel mensen zullen hier pas achter komen ná een retour.

Dus bij deze een waarschuwing voor anderen: betaal daar niet deels met een cadeaubon als je mogelijk iets wilt retourneren, want de terugbetaling verloopt blijkbaar niet zoals je als consument redelijkerwijs zou verwachten.

2026年4月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

retour op cadeaukaart, oplichters

Ik heb 15 artikelen besteld.
50% betaald met een cadeau kaart, 50% met Ideal.
Ik stuur 2 artikelen terug want die maat is verkeerd, daarvoor betaal je retour kosten. prima.
Maar nu schetst mijn verbazing dat de terugbetaling op de cadeau kaart komt. Dat is gewoon schandalig, daarmee verplichten ze mij weer opnieuw te kopen bij hen, en met elke retourzending houden ze me vast.
Wat een slechte service. Volgende keer dus gewoon hele bestelling terugsturen en dan daarna opnieuw bestellen wat ik wil hebben om van de cadeau kaart af te komen. Daarmee betaal je dus per artikel retourkosten en je bent een hoop extra aan het heen en weer zenden dus lekker duurzaam hoor.
Wat een misleidend bedrijf, en nu moet ik hier weer opnieuw bestellen of een gevulde cadeaukaart ongebruikt laten. En dan claimen ze duurzaam te willen zijn.

2026年5月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Betaling cadeaukaart

Heb mijn bestelling deels met cadeaukaart betaald en deels met ideal.
Klein deel retour gestuurd.
Krijg ik daarna alles terug op de cadeaukaart. Terwijl mijn bestelling al helemaal betaald is met de waarde cadeaukaart. Ze maken er gewoon een extra dure cadeaukaart van. Bij het contact zoeken via mail wordt er niet meer gereageerd en via de telefoon kom je ook niet verder. Klacht mag je insturen per mail.... maar daar wordt toch niet op gereageerd. Dus pas op!

2026年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

In 1 woord top!!

In 1 woord top!!!
Maatvoering op de site is altijd treffend, kwaliteit is top, service geweldig en de snelheid van leveren is echt top!!

2026年4月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ontevreden!

Niet blij! Besteld een commode met in de productbeschrijving ‘bezorging op afspraak’. Krijg op woensdag avond een mail dat het donderdag wordt bezorgd door DPD via Baby & Tiener megastore, een andere site dan waar ik heb besteld. Ik neem contact op met de klantenservice van Kleertjes en ze geven mij aan dat ik contact op moet nemen met Baby & Tiener. Je raad het al, die verwijzen mij weer terug naar Kleertjes.com en zo kom ik geen steek verder. Kleertjes.com stuurt uiteindelijk met tegenzin bericht naar Baby & Tiener waarbij ik terugkrijg dat DPD helaas niets kan wijzigen. Op mijn persoonlijke bericht naar Baby & Tiener krijg ik vervolgens de reactie dat ik gewoon maar even DPD moet bellen en ze dan de levering kunnen aanpassen voor mij. Spreekt elkaar dus ook lekker tegen..

Adverteer niet met iets op je website als je het niet waar kan maken! En probeer een klant gewoon netjes te helpen..

Vervolgens is de kast uiteindelijk geleverd en was ik (gelukkig) net op tijd thuis. Enige minpunt, bezorger zet het niet binnen en je bent alleen en zwanger en kunt niet tillen…

2026年4月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Hierbij wil ik een klacht indienen over…

Hierbij wil ik een klacht indienen over een bestelling die ik niet heb ontvangen, en over het uitblijven van een passende oplossing vanuit uw kant.

Volgens de verzendinformatie zou het pakket inmiddels geleverd moeten zijn, maar ik heb niets ontvangen. Daarnaast heb ik dit probleem al bij jullie gemeld, maar tot op heden heb ik geen duidelijke reactie of oplossing gekregen. Ook blijft verdere communicatie vanuit jullie kant uit, wat ik als zeer onprofessioneel ervaar.

Het is niet acceptabel dat ik betaal voor een bestelling die niet geleverd is, zonder dat hier opvolging aan wordt gegeven. Ik verwacht dan ook dat dit probleem serieus wordt opgepakt.

2026年4月1日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報