Fasttrack レビュー 

63
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I paid today at the Brussels airport for a fast track for two persons - nothing! No answer on calls, on what’s up or whatsoever to help. Sorry did not check them before! First they wrote that it can... もっと見る

5つ星のうち4の評価

Was quick to buy the pass; it didn’t save me much time (maybe 10min) definitely a disclaimer „how much time you can save“ would be great. Overall not bad but airports could maybe offer a discount when... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Fast track is brilliant! A very significant and important tool. It offers services that could be unavailable from the original vendor/airports otherwise. I have had bad and good experience with the op... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY FAST TRACK FROM THIS COMPANY IT IS A SCAM. NEVER RECEIVED THE PASS AND WHEN I GOT TO AIRPORT THEY ADVISED THEY DO NOT ACCEPT FROM THIS COMPANY AND IT IS A SCAM AND THEY WILL TAKE £80 EVERY... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

63件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 50%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(63)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

SCAM. DO NOT BUY FAST TRACK FROM THIS COMPANY…

DO NOT BUY FAST TRACK FROM THIS COMPANY IT IS A SCAM. NEVER RECEIVED THE PASS AND WHEN I GOT TO AIRPORT THEY ADVISED THEY DO NOT ACCEPT FROM THIS COMPANY AND IT IS A SCAM AND THEY WILL TAKE £80 EVERY FEW MONTHS SO HAD TO CONTACT MY BACK IMMEDIATELY AND SURE ENOUGH THEY HAD ALREADY TRIED TO CLAIM IT. BEEN TRYING TO GET REFUND FROM THEM AND REQUESTED COPY OF RECEIPT OF PAYMENT TO AIRPORT AND NOT FORTHCOMING WITH EITHER. BEWARE

2025年9月5日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Malcolm,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We understand how concerning it is when a service doesn’t go as expected, and we truly appreciate you bringing this to our attention.

Fast Track Flights is a third-party platform that enables travellers to pre-book Fast Track passes at various airports. Please rest assured that our service involves only one-time payments - there are no recurring or automatic charges linked to our bookings.

We’ve reached out to you privately via Trustpilot to request a few details, such as your booking reference and the email used for the purchase, so we can locate your transaction in our system, investigate what happened, and issue a refund if applicable.

We take feedback like yours seriously and are committed to resolving this matter promptly and transparently.

5つ星のうち5の評価

Fast track is brilliant

Fast track is brilliant! A very significant and important tool. It offers services that could be unavailable from the original vendor/airports otherwise. I have had bad and good experience with the operation of the website, but hey! all sites can go wrong. I give a chance, I had a good experience most of the time, so I give them 5 stars because they are worth the chance, have saved me many times and I am sure they are open to hear comments for improvement and work towards being the best and number 1.

2025年10月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible

Horrible! I paid for two fast-track orders and never received them. I've also sent two emails requesting a refund, but I still haven't received a response.

What's the procedure for banning this site from the internet?

2025年9月25日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Christian,

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We’ve reviewed your case in our system, and it appears that the activation passes were resent but unfortunately not activated successfully.

We are confirming that your refund has been processed as of 25.09.2025, and our team has sent 2 confirmation of refund emails. Please note that depending on your bank or payment provider, it may take around 5–10 business days for the funds to appear in your account.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience while this is being resolved. Your feedback is important to us, and we’re continuously working to improve our processes so this doesn’t happen again.

5つ星のうち1の評価

not recommended

looks like a scam, I buy 2 times from this site and airport refused me to pass

2025年9月9日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Hi Alexey,

We’re very sorry to hear about your experience and the difficulties you faced at the airport.

In order to investigate this properly, we need a few more details about your bookings, such as your booking reference and the departure airport. We’ve already reached out to you privately via Trustpilot to request this information so we can locate your transactions in our system. Once we have these details, we’ll be able to review and provide a proper resolution.

Please rest assured that if a Fast Track pass cannot be used, we review the case carefully and process refunds where applicable. We take feedback like yours seriously and are committed to resolving this for you as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

Terrible experience

Terrible experience - not recommend. I paid and the pass did not work. There was noone that could help.
Useless service

2025年8月24日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Is,

We’re very sorry to hear about your experience and the inconvenience you faced with your Fast Track pass.

In order to investigate and resolve this properly, we've already reached out to you via Trustpilot to request your booking reference and the email address used for the purchase so we can track your transaction in our system. Once we have this information, we’ll be able to review what happened and provide a proper resolution.

We take feedback like yours seriously and are committed to ensuring smoother experiences for our travellers.

5つ星のうち5の評価

Helped me catch my flight

I was late at the airport, on the verge of missing my flight, and bought a fast track for the first time as a last resort; somehow, it worked out, and I was able to catch my flight. Simple and friendly UI definitely saves time.

2025年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This is a scam

This is a scam. Should be removed. They take your payment and details and issue a “pass” that doesn’t work.

2025年8月22日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Dmitri,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience you faced with your Fast Track pass. While most of our customers use their passes without issue, we recognize that technical errors can sometimes occur, and we take these reports very seriously.

Upon checking our system, we can confirm that your refund was processed immediately on the day of your request. If you have any further concerns regarding what occurred at the airport, we kindly ask that you share more details so we can investigate the matter further.

Your comments are valuable to us as we continue working to minimize such issues and ensure smoother experiences for travellers.

5つ星のうち1の評価

I would give 0 stars

I would give 0 stars, total scam. Paid at Corfu airport for 3 passes - they were not accepted, then on the same trip Paid for 3 in Nuremberg and the fastrack now doesn’t exist.
Contacted them to complain - no response.

2025年7月21日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Diana,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about the difficulties you faced in using your Fast Track passes, and we understand how frustrating this must have been.

We’ve reviewed your transactions in our system and noticed some discrepancies compared to what was described in the review. To help us investigate properly, we kindly ask that you share your booking details directly with us, as requested via Trustpilot, as this will allow us to clarify the situation and address it accurately.

For your booking in Corfu, we can confirm that a refund for the passes in our system will be processed. Regarding Nuremberg, the Fast Track lane is active and functioning, so any further details you can provide about what happened at the airport will help us look into this matter more closely.

Your feedback is very important to us, and we’re committed to resolving this matter as quickly as possible.

5つ星のうち1の評価

Terrible and a scam

Terrible and a scam! I purchased 4 passes for FastTrack at Bangkok BKK airport. Total scam as the airport personnel had never heard of this service. I have requested a refund and nobody answers, neither per mail nor per WhatsApp. Avoid at all costs

2025年8月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This is a scam!

This is a scam!

They suggest they are "collaborating" with airports. I work at Amsterdam Airport. We don't have any collaborations with this company.

Fast track for security check at Schiphol can be reserved FOR FREE via the airport's website.

2025年7月19日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Martin,

Thank you for your feedback. To clarify: we do not claim direct agreements with every airport. Our platform distributes Fast Track passes legitimately via airlines and authorised partners, similar to how carriers like SAS and Aegean sell Fast Track as an ancillary service.

At Schiphol, travellers can also book a free timeslot directly with the airport. Our service is an optional alternative for those who want a single digital platform to manage Fast Track passes across multiple airports, with Apple/Google Wallet integration and consolidated travel services.

We’d be glad to discuss how Schiphol could benefit from broader distribution of its Fast Track service through our OTA, TMC, and GDS network.

Kind regards,

Fiona Stevens
FastTrack.flights

5つ星のうち1の評価

Scam. Purchase passes directly with your airport. Not this site.

I mistakenly bought two passes with this company thinking they were affiliated with Dublin Airport.
When I realized a few were seemed off (price was more expensive than booking directly with the airport, no entry time on the pass), I tried to issue a refund. Customer support email didn't work and live chat feature always replied with 'all of our agents are offline', regardless the time of day. Left me no other option than to issue a chargeback with my bank.

I contacted Dublin Airport directly to confirm the legitimacy of this site and if they are aware and they advised that I had been scammed. Dublin Airport's only provider of fast track passes is Grant Thornton and this is done directly on the airports website, not through a third party.

Update 25/8/2025:
Eventually, someone from their customer support got in touch with me, however this was after my bank reached out to them first, how convenient.. This person apologised and assured me that the chargeback would result in my favour. I was disappointed to learn from my bank that they instead contested my claim and tried to provide evidence to say they provided a 'legitimate' product. I was able to counter this with my own evidence to which my bank ruled the chargeback in my favour.

All in all, if you are unfortunate enough to have purchased a pass from this company, contact your bank directly for your money back. Contacting your local airport can also support your claim as evidence.

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I think these reviews may be right…

I think these reviews may be right possible scam. Bought 2 fast passes for Charles de gaulle airport in Paris - was difficult to navigate the airports website and did this in a rush. It was not recognised and they debited nearly £32 in total for them both not to work.

2025年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam.. useless company charging more the normal price and not delievring

Scam using sponsored Google ad to dupe you into buying a fast track for higher cost then normal, and then not delivering. Do not use

2025年7月3日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Jamie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that your experience did not meet expectations.

FastTrack Flights is a legitimate third-party provider of Fast Track passes, and we understand your concern regarding pricing. Our service is priced slightly higher than purchasing directly at the airport because it includes the convenience of pre-booking online, avoiding queues, and the ability to download passes into Apple or Google Wallets.

We also regret to hear that you did not receive your pass. In most cases, delivery is automatic and immediate, but we recognize that technical issues can occur. We will reach out to you directly through this platform to investigate what went wrong and resolve the issue as soon as possible.

We appreciate your feedback and hope to resolve this soon.

5つ星のうち1の評価

Pass did not get recognized.

Despite taking my money and delivering me a QR code, the code failed to recognize at the airport and I was unable to use the fast track lane. I would not recommend this company based on my experience.

2025年6月13日
自発的なレビュー
Fasttrack ロゴ

Fasttrack からの回答

Dear Brandon,

Thank you for sharing your experience with Fast Track. We truly apologize for the inconvenience you experienced in using the pass.

We’d like to look into this further and help resolve the issue. We’ll reach out to you directly through this platform to request a few details so we can investigate with the airport and determine the appropriate next steps.

We appreciate your feedback and hope to resolve this soon.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報