Fineliquors レビュー 

86
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Website and service was excellent. Product was invoiced correctly, tracking was provided with delivery confirmation. Product arrived undamaged. Best price I have seen for the product purchased.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Updated review: Fineliquors reached out to me and provided excellent customer service. I shipped a very rare and expensive bottle I was dissastisfied with back to their offices, and they tasted... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the champagne as a gift. It arrived without the usual carton container, just the bottle in styrofoam. I can't give it as a gift because I don't even know if it's authentic. After, I posted t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Delivery was on time but FedEx here has a habit of leaving the wine in the worst possible places. In this case, it was left in direct sunlight and although it was only there for 30 minutes, in 90+ deg... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

86件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(86)

過去12か月のレビュー数: 86件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Delivered as promised

Quick shipping, very well packed. Right product.

2026年6月25日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

I ordered the champagne as a gift. It arrived without the usual carton container, just the bottle in styrofoam. I can't give it as a gift because I don't even know if it's authentic. After, I posted this review, I got a call from Amy. She was very helpful. They sent me a box for the champagne right away. Great customer service. Will definitely buy from them again.

2026年6月25日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, we're sorry to hear you were disappointed.

We want to assure you that the bottle you received is 100% authentic.

We also wish you had reached out to us prior as we would have been more than happy to address your concerns and provide clarification.

Regarding the gift box, we offer two separate listings for this item. The listing you purchased clearly states "Box: No," while a separate listing is available specifically "With Box," as indicated in the product title. Your order was shipped exactly as described in the listing.

To help protect the bottle during transit, it was packed in an insulated Styrofoam shipper to provide the safest possible delivery.

If you have any additional questions or concerns, our team is always happy to help.

5つ星のうち5の評価

Well packed and shipped fast

Well packed and shipped fast. I had very good experience with this purchase. Will buy here again.

2026年6月23日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your positive feedback!

We're delighted to hear your order arrived quickly and was well packed. Providing a smooth shopping experience and ensuring every bottle arrives safely are always our top priorities.

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

prompt delivery

2026年6月22日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Looking out for the customer

What made my experience so great they checked the weather asked me if I wanted to wait till cooler weather cause of a hot spell and was looking out for me and my purchase.

2026年6月15日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your thoughtful review! We're thrilled to hear you had a great experience.

We always keep a close eye on the weather and reach out when conditions might put an order at risk. Our goal is to make sure every bottle arrives safely and in the best possible condition.

We appreciate your support and hope to serve you again soon.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Communicated very well

Communicated very well. Shipping was great. Bottles well protected. Great wine selection.

2026年6月8日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your kind words!

We're glad to hear that you were happy with the communication, shipping, and packaging of your order.

We take great care in protecting every bottle during transit and work hard to offer a unique selection of wines. We appreciate your business and look forward to serving you again in the future.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service and product offerings

Updated review:

Fineliquors reached out to me and provided excellent customer service. I shipped a very rare and expensive bottle I was dissastisfied with back to their offices, and they tasted the bottle amongst their staff and agreed the bottle - although authentic - was compromised due to poor storage over teh years. They immediately provided a full refund/credit and could not have handled it better. I since have placed another order and have been very satisfied. It was a pleasure doing business with them.

Original review: Questionable authenticity on some of their "rare" bottles. Buyer beware.

2026年6月4日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your feedback.

Upon reviewing our records, we see that you have purchased from us multiple times, and are surprised to see this review as we did not receive any phone call or email regarding concerns about authenticity.

If there is a specific bottle or concern you would like to discuss, we encourage you to reach out to us. We are always happy to review any concerns and work with our customers.

5つ星のうち5の評価

Worked very hard to ensure I receive my…

Worked very hard to ensure I receive my purchase. Had to coordinate with family away from my home.

2026年5月27日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your positive feedback!

We understand that coordinating delivery while away from home can be challenging, and we appreciate your patience and flexibility. Our team always does its best to help customers receive their orders successfully, and we're glad everything worked out in the end.

Thank you for your business, and we hope you enjoy your purchase!

5つ星のうち5の評価

Great service

Great service, expert help, great finds. Perfect experience

2026年6月1日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Prices

Prices, Selection and Service/delivery

2026年6月4日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Best prices good wine selection

Best prices good wine selection

2026年4月14日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Interesting selection

Interesting selection, good prices, easy pick-up

2026年5月31日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち1の評価

Do not order from them they send bad…

Do not order from them they send bad wine, then I offered a solutin through Paypal for a refund and return of wine and they claim I have not contacted them. I spend over $400 on three bottles of wine and they are junk. Improperly handled.

2026年6月2日
自発的なレビュー
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, we respectfully disagree with this characterization of the situation.

Prior to the PayPal dispute being opened and these reviews being posted, there were no attempts to contact us directly regarding your concerns. Once we became aware of the issue, we spoke with you and agreed to accept a return for a refund.

Since that agreement was reached, the bottles have not been returned, the PayPal dispute remains open, and our phone calls and PayPal messages regarding the return process have gone unanswered.

We are always willing to work with customers to find a fair resolution, and in this case we agreed to take the bottles back. Unfortunately, it is difficult to resolve the matter when the agreed return process has not been completed and communication has ceased.

5つ星のうち4の評価

Great bottle

Great bottle
Good customer care

2026年5月20日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for the positive feedback!

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Packaged with care

Packaged with care. Got delivered in great condition

2026年5月26日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your positive feedback.

We're glad to hear you were pleased with the packaging and delivery of your order. We work hard to ensure every shipment is handled carefully and arrives safely.

We appreciate your support and look forward to serving you again.

Cheers!

5つ星のうち5の評価

Great shipping

Great shipping. Well packaged. Haven't tried the wine yet, but looks like it was stored properly.

2026年5月26日
Fineliquors ロゴ

Fineliquors からの回答

Hello, thank you for your positive feedback.

We're glad to hear you were pleased with the packaging and delivery of your order. We work hard to ensure every shipment is handled carefully and arrives safely.

All wines are stored in our temperature- and humidity-controlled warehouse. We also carefully inspect each bottle for signs of leakage, ullage levels, color, and overall condition before adding it to our inventory.

We appreciate your trust and hope you enjoy the wine when you have the opportunity to open it!

Cheers!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報