Fish Motors レビュー 

153
•
TrustScore 5段階評価の5

4.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Really pleased with the service I received from Fish Motors. I part-exchanged my car and was given a fair price for it, which was better than the offers I’d received from other dealers. Matt was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Earlier this month I purchased a vehicle from Ryan at Fish Motors (Hyundai Kona EV) and I couldn’t be more delighted. Firstly, the advertised price was very keen. The description of the vehicle was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Can't fault the service, no pressure, car ready on time, slick processing. Checked out all the reviews before choosing to use, and worked out some customer expectations are beyond reasonable, and most... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I collected a car from Fish Autos today having viewed the vehicle a couple of days earlier. The car was for my grandson who is learning to drive, so we visited the dealership having seen a selection... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. カーディーラー

当該企業による記述

Used Car Sales - Over 160 cars available Enhance your drive today at our award winning dealership, relaxed family atmosphere


連絡先

4.8

優良

TrustScore 5段階評価の5

153件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.8

すべてのレビュー

(153)

過去12か月のレビュー数: 75件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Superb service and after-sales support

Superb service and after-sales support. Found a small crack in windscreen a couple of days after buying car. They sent someone round to fix for free, no questions asked, then checked after to make sure I was happy with the job. Happy customer

2025年5月17日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review Marc we really appreciate and value your feedback

5つ星のうち5の評価

Great Customer Service

Welcoming and friendly staff. Buying my first car was made very easy and im a happy customer.

2025年6月3日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such an amazing review Carol we really appreciate it

5つ星のうち1の評価

I’ve noticed a couple of bad reviews…

I’ve noticed a couple of bad reviews including one in May 2025. We bought a Mini Countryman diesel Cooper in 2024 from them and it’s been a nightmare. On collection we found it had no engine oil despite having been told it had an oil change, the engine malfunction light came on within 2 days of receipt, the car then spent two weeks in their care but within a further 2 days after collection the light was back on. Then it went to a so called expert under warranty that determined it was the exhaust gas valve which they replaced. This lasted a little over 3 months when the car literally blew up because the true cause of the problem was that the DPF was blocked. We eventually replaced the blocked filter & the EGV costing more than £1500 of our own money. Do not waste your time and money with these charlatans, when confronted with my account of these issues I was told these are the vagaries of buying 2nd hand cars; more like buying from Fish Motors.
Trust you find this beneficial and prevent others from our year long ordeal.

2024年7月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Good dealer

Knowledgeable, understanding, honest, professional

2025年5月23日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such an amazing review Mike we really appreciate it

5つ星のうち5の評価

Fish Motors. Outstanding Service and Quality

I had a fantastic experience at Fish Motors! The staff was incredibly friendly and knowledgeable, especially my salesman, Chris, who went above and beyond to make the car-buying process smooth and enjoyable. He took the time to understand my needs and guided me through their great selection of vehicles. I appreciated the transparency with pricing and financing options, which made everything feel straightforward. The test drive was seamless, and I felt no pressure at all. I left with a car I love and a smile on my face! Highly recommend Fish Motors and Chris for anyone in the market for a new ride!

2025年5月17日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Jamie we really value your feedback and appreciate your kind words

5つ星のうち1の評価

Do not buy a car from this dealer

Do not buy a car from fish motors.you have been warned.bunch of cowboys running that show!!and more importantly there cars are faulty aswell .engine management light problems after a couple of days, then they are not interested in helping sort the problem correctly,then after getting the finance company involved.they soon backed tracked and took the car back and rewound the finance,and after the car was handed back they even had the cheek to try and black mail me ,buy saying they wouldn’t rewind the deal if I didn’t sign a piece of paper saying I would have to keep my mouth shut about the whole ordeal!!! Stay well clear!

2025年5月1日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Hi Darren,

We are disappointed to read your comments and take them very seriously. However, your account of the situation does not accurately reflect the full facts.

We worked with your in good faith to resolve the issue, including engaging with the finance provider and agreeing to take your car back with a refund in full. We acted in line with all relevant procedures and ensured a fair and amicable resolution.

We remain comitted to providing a transparent and professional service, and we are always happy to address genuine concerns.

Thank you
Fish Motors

5つ星のうち5の評価

Highly recommend!

The most relaxed car buying experience we've ever had! Ryan was a pleasure to do business with - no pushy sales or yo yo negotiating with trade in prices - just a very straightforward sale thankyou. Highly recommend

2025年4月25日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Julie we really appreciate it

5つ星のうち1の評価

After purchasing car from this dealer…

After purchasing car from this dealer there was constant issue with transmission, which they were trying to fix and for about a year the car was coming in and out of various garages without success in fixing it. Then coning to an year close after purchasing dealer turn around saying they won't cover cost for this to be fixed as the fault keeps reoccurring. This dealer sells faulty cars and doesn't feel reliable to get this fixed or exchange it. Don't trust this dealer as you will end up with expensive bill to get car fixed to roadworthy state

2025年5月1日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Hi Janac,

We’re sorry to hear about your experience and the ongoing issues you’ve described. We understand how frustrating it can be when a fault persists despite multiple attempts to resolve it.

From our records, we did carry out several inspections and repairs during the first year after your purchase, and we always aim to assist customers to the best of our ability within the terms of the warranty and vehicle condition at the time of sale. Unfortunately, if a fault reoccurs beyond a certain point or falls outside of warranty coverage, we are limited in how far we can go with ongoing support.

We value all feedback and remain committed to fair and honest customer service.

Kind Regards
Fish Motors

5つ星のうち5の評価

Following on from my review a week ago

Following on from my review a week ago, I’ve now had a new battery fitted by Fish Motors due to problems with the previous one. So far so good. The car is starting up and no issues with anything at the moment. Drives beautifully. I was told by Chris to bring the car in on Thursday morning and leave it with them for an hour. The battery had already been ordered. Just needed replacing. Had a chinwag with the owner (Mr. Fish). Seemed like a real genuine bloke. Apologised about the situation but said don’t worry, it’ll get sorted. Battery was duly replaced and my keys handed back to me. No charge because it was still under warranty (3 months). The whole experience was very stress free and i felt very pleased. Should you want to buy a used car, you need to check these people out. You won’t go far wrong.

2025年4月24日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for the lovely review, we are pleased you are happy with your purchase :)

5つ星のうち5の評価

Friendly people

Friendly people, great customer service and welcoming. Was given a ‘Thank you’ box which was filled with goodies. Would 100% recommend to anyone looking to buy a car.

2025年4月18日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Alisha we really appreciate your kind words and value your feedback

5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent. Matthew was very helpful and left me to look around the car without pressuring me. He sorted all of the issues that I needed to be sorted out before the purchase was completed. Also the gift box which I received when I collected my car was a lovely touch. Would highly recommend

2025年4月5日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Ashley we really appreciate and value your feedback

5つ星のうち5の評価

Highly recommend

No nonsense car purchase, no pushy sales people. Ryan was friendly and easy to deal with. Cute little box of goodies after the sale..really nice touch! I even overpaid and they called 2 days later to refund me as I hadn't noticed. Genuine people...and I absolutely love my car ! Would highly recommend.

2025年3月3日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Joanne we really value your feedback and appreciate your kind words

5つ星のうち5の評価

I’ve been very happy with the service…

I’ve been very happy with the service they provided I would recommend a friend to check there show room I would be coming back again.

2025年3月7日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a great review Steve we really value and appreciate your feedback

5つ星のうち5の評価

ON POINT 10/10

10/10
Entire team was Fab
Ryan who i dealt with was on point - 10/10
Straight to the point, no messing about

2025年1月27日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review Deji we really appreciate your kind words

5つ星のうち5の評価

Purchased a Tucson from them

Purchased a Tucson from them, it was great I was in and out car was ready to go sat down for maybe 10mins to go thru the paper work and tax and was on my way back up the road enjoying the drive.

2024年11月23日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review Ross we really value and appreciate your feedback

5つ星のうち5の評価

Mazda - beautiful

Very professional, friendly and polite service from Ryan from start to finish, all team were very friendly. Felt no pressure with regard to buying my car and very pleased with car we purchased. Would have no hesitation in going back for repeat service. Lovely gesture with a free gift. Can’t recommend enough.

2025年1月4日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review Lorraine we really value your feedback and appreciate your kind words

5つ星のうち5の評価

Returning customer

I've just bought another car from here fish motors as the other car was a belter and everything went really smoothly looked after and treated great.

2024年10月3日
自発的なレビュー
Fish Motors ロゴ

Fish Motors からの回答

Thank you for such a wonderful review Paul we really value and appreciate your feedback

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報