レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち2の評䟡

I have been using their Acceler8 Hair Booster for a couple of months now and nothing has changed. Although I thought there would be minimal changes in the first few weeks, which is understandable, but... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I had a great customer service experience. I spoke with a gentleman who helped me open a warranty claim, and the process was incredible easy. He also provided a UPS label so I could send my laser devi... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I recently had an issue with damaged shipment and contacted Hairmax for assistance. I spoke with Carlos, who was incredibly courteous and made the entire process quick and easy. It’s rare to come ac... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I been using my Hairmax since July 30 2025 and the results is amazing, 🥹🙏🏻, how can I send the pictures of the results of my hair?

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 毛髪補品店
  2. 怍毛サヌビス
  3. 健康・矎容補品店
  4. 医療技術補造業者

圓該䌁業による蚘述

Hairmax is the pioneer and global leader in transformative hair regrowth. We have dedicated over 20 years to the innovation of clinically proven laser hair growth devices and science backed hair care products. We offer drug free, clinically proven solutions for thinning hair, including at home laser hair growth devices, restorative hair care & supplements, that address the multiple causes of hair loss and help regrow your best hair possible. ​We understand the emotional impact of hair loss. Our hair is strongly tied to our sense of identity, attractiveness and self-esteem. Our mission is to help hair loss sufferers regrow their hair, regain their self-confidence and enrich their lives.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

397件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 93に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I bought the Hair Max Laser Combo

I bought the Hair Max Laser Combo. I used it for exactly a year, without missing a beat, and strictly according to the instructions. The results were zero. 230 euros were wasted.

2025幎12月16日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Lia,

Thank you so much for your feedback. We’re truly sorry to hear that the laser combo did not provide the results you were hoping for.

Please note that Hairmax laser devices have a 93% success rate—the highest in the market—with over 25 years of experience helping hundreds of thousands of clients achieve healthier hair and a fuller appearance. That said, there are several variables that can affect results, including medications, stress levels, and overall health. Additionally, hair follicles that are already inactive or no longer viable will unfortunately not benefit from laser therapy.

We would be happy to discuss your individual situation in more detail. You’re welcome to reach out to our customer service team at any time to talk through your specific needs. We also recommend consulting with a trichologist, who can help determine the underlying reasons why laser therapy may not have been effective in your case.

Our team is available Monday through Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM Eastern Time. You can reach us at 561-417-0200 or 1-800-973-4769.

Kind regards,

5぀星のうち5の評䟡

Carlos helped in resolving my issue


Carlos helped in resolving my issue with the order

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Providing friendly, efficient service is very important to us, and we’ll be sure to share your kind words with Carlos. Thank you for giving us the opportunity to make things right, and please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance.

5぀星のうち5の評䟡

Easy customer support and great product.

Easy customer support and great product.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you so much for your kind review! We’re happy to hear that our team was able to help process your order and provide great customer service. We truly appreciate your support and thank you for choosing Hairmax. If you need any assistance in the future, we’re always here to help!

5぀星のうち5の評䟡

Returned item

I returned my product within the 6 month time frame but didn't receive my refund. After a few weeks of waiting I called and talked to Carlos. He took the time to investigate the issue and call me back, letting me know that a check would be issued right away. He was very friendly and didn't waste any time. Thank you!

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Katie,

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the delay in receiving your refund and appreciate your patience while the matter was resolved. We’re glad to hear that Carlos took the time to investigate, follow up, and ensure your refund was issued promptly.

Providing friendly, efficient service is very important to us, and we’ll be sure to share your kind words with Carlos. Thank you for giving us the opportunity to make things right, and please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance.

5぀星のうち5の評䟡

Great experience with Hairmax

Called Hairmax , they helped process my order .Great customer service. Thank you

2025幎12月8日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you so much for your kind review! We’re happy to hear that our team was able to help process your order and provide great customer service. We truly appreciate your support and thank you for choosing Hairmax. If you need any assistance in the future, we’re always here to help!

5぀星のうち5の評䟡

Best customer service!

I worked with Carlos who I have to say was INCREDIBLE! From start to finish answering questions and helping me order my laser headband he was the best!

In a world where professionalism and customer service can be a negative experience I absolutely love it when a sweet kind voice is in the other line of a phone or email.

2025幎12月11日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Jennifer,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that Carlos provided such incredible support from start to finish and made the ordering process smooth and enjoyable.

In a world where great customer service truly stands out, we’re proud to have team members like Carlos who bring kindness, professionalism, and genuine care to every interaction. We’ll be sure to pass along your kind words to him—they’ll mean a lot!

Thank you again for choosing us, and please don’t hesitate to reach out if we can assist you in the future.

5぀星のうち5の評䟡

HAIRMAX PRODUCTS WORK and they provide EXCELLENT CUSTOMER SERVICE

Both Josh Soto and Carlos Escobar gave me exceptional customer service earlier in ordering my products and then in follow ups. As an elderly woman who was experiencing thinning hair, I started using a full Hairmax regime years ago,using the Cap, HSN supplements ,and the other products. I have had such beneficial outcomes. I replenish my products on a yearly basis to continue the benefits. I couldn't be more satisfied with the results. Over the many years, Josh Soto provided solutions for any minor problem. Recently Carlos also gave me excellent customer service, helping me with my order. I am a very happy Hairmax customer!

2025幎11月26日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Sara,

Thank you so much for your wonderful review! We’re truly grateful for your loyalty over the years and delighted to hear about the positive results you’ve experienced with your Hairmax regimen.

It’s especially rewarding to know that Josh and Carlos were able to support you with exceptional service throughout your journey. We’re proud to have them on our team, and we’ll be sure to share your kind words with them.

Your satisfaction means the world to us, and we’re honored to be part of your hair-care routine. If you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Thank you again for being such a valued Hairmax customer!

5぀星のうち5の評䟡

I spoke with Andrea today and she was
excellent

I spoke with Andrea today and she was very attentive, patient and kind. She took the time to answer all my questions and asked me if I had any other concerns. Andrea is an excellent company representative and an asset.

2025幎12月9日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Victoria,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re delighted to hear that Andrea provided such attentive, patient, and thoughtful support. She truly is an asset to our team, and we’ll be sure to share your kind words with her.

We’re grateful for customers like you, and we’re always here if you need anything else.

5぀星のうち1の評䟡

Out Of Warranty Repairs

My laser cap stopped working and I believe a simple loose wire to be the reason. It is outside of the two year warranty and I have been told that my only option is to send it tracked delivery to Florida and that the cost of repair is $200 plus an additional $65 for return postage.

I have pointed out that nowhere on their website does it mention this nor is it evident in the manual. They have acknowledged this and accepted that this cost is a significant amount. They thank me for my valuable feed back and say they will review their website, neither of which is any help to me.

Initially when I emailed for details of the repair process- I was given the US email address by the UK office- I was ignored. I then went back to the UK office who agreed to chase it for me. I then received several emails thanking me for registering my warranty
and then received a further email from the international Sales Director saying it was a pleasure speaking with me although he wished it was under better circumstances but I hadn’t had a phone call with him or anyone in his office!

I do not wish to pay an extortionate amount of money and send the cap at my expense 4500 miles to be repaired and had I known that was their policy I would not have bought the cap.

If they are proud of their product and service they should be open and honest about out of warranty repairs to UK customers but sadly they are not.

2025幎12月9日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Carol,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation has been for you. Your satisfaction is extremely important to us, and we genuinely appreciate the opportunity to address your concerns.

At Hairmax, we strive to provide the highest quality in the manufacturing of our laser devices. All Hairmax laser devices include a 1-year factory warranty, during which repairs or replacements are provided free of charge. For devices outside the warranty period, repairs can still be arranged through our out-warranty department, and associated service and shipping costs may apply. We understand that these costs can be significant, and your feedback regarding transparency is greatly appreciated.

To obtain warranty or repair service, devices must be shipped—freight paid—to our warranty facility in protective packaging, along with the customer’s name and address. We always encourage customers to contact us first with their device, power cord, and cradle available so our team can troubleshoot and determine whether a repair is necessary. Our representatives are available Monday through Friday, 9am to 5pm EST, at 561-417-0200, and we are committed to assisting customers worldwide to the best of our ability.

We sincerely apologize for any miscommunication you experienced between offices and for any emails sent in error—this is not the level of service we aim to provide. Your comments are being shared with our teams so we can continue improving our processes and ensure clearer communication for all customers, including those in the UK.

We would like to review your individual case further to see if there is anything more we can do to assist you. Please contact us directly at 561-417-0200 or 1-800-973-4769 and we will be more than happy to help.

Thank you again for your valuable feedback—we truly appreciate it.

5぀星のうち5の評䟡

I recently ordered the Laserband 82


I recently ordered the Laserband 82 directly from the manufacturer. The directions are easy to follow and I am hoping for a good result. I had a question for Customer Service and was very pleased overall.

2025幎12月9日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you so much for your review! We’re delighted to hear that your LaserBand 82 arrived with clear, easy-to-follow instructions and that you had a positive experience with our Customer Service team.

We truly appreciate you choosing Hairmax and we hope you achieve great results with your device. If you ever have any questions or need further support, we’re always here to help.

Thank you again for your feedback!

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service

Terrible customer service. I paid for VIP. They give you phone number to call along with an extension. You call the number it goes to someone's voicemail box. Left a message. No callback. I opened a case online on their website. No response what so ever.

2025幎12月4日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Rob,

We’re very sorry to hear about your experience, and we appreciate you bringing this to our attention. We want to assure you that our team always answers the phone during business hours, and all voicemails and emails are responded to within 24 hours. It sounds like we may have missed your message, and we sincerely apologize for any inconvenience this caused.

We would like to resolve this for you right away. Please contact us at 561-417-0200 and press 2 or email us at support@hairmax.com, and we will make sure your issue is addressed promptly. Your satisfaction is important to us, and we’re here to help.

5぀星のうち1の評䟡

I'm a 61 yo male who has been using a


I'm a 61 yo male who has been using a Hairmax Laser Cap 272 cap for the past year (3 times per week) for male pattern baldness. I've taken before and after pics and they show no noticeable difference in my hair. I'm just as bald as before so I have stopped using it as of today.

2025幎11月27日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear James,

First of all, thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that you are not seeing the results you were hoping for with the laser therapy for hair loss.

Laser therapy results can vary from person to person due to many factors, such as medications, stress, the level of hair loss, dormant follicles that may already be inactive, and hereditary hair loss, just to name a few. This is why HairMax offers a 6-month money-back guarantee program to our valued customers.

It’s also important to note that there is a 93% overall success rate, which speaks to the effectiveness of laser therapy. Unfortunately, the remaining 7% who do not experience the desired results may be affected by the factors mentioned above.

Please reach out to our customer service team at 561-417-0200 so we can discuss your specific case and assist you in the best possible way.

Best regards.

5぀星のうち5の評䟡

I had an issue with one of my


I had an issue with one of my deliveries so I contacted Hairmax customer service. I must say that i was extremely impressed with the responsive service I received, probably the fastest, most responsive I have ever experienced. It was a pleasurable experience which reflects favorably on Hairmax

2025幎11月24日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Jay,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that our customer service team was able to assist you quickly and that you had such a positive experience. Your feedback truly means a lot to us and reflects our commitment to providing exceptional support. We appreciate you being a part of the Hairmax family!

5぀星のうち5の評䟡

My experience with Hairmax has been nothing short of outstanding!

My experience with Hairmax has been nothing short of outstanding. I have been a customer since 2015. I recently upgraded to a new Lumina 272. I received follow up phone calls after receiving my new device, to check if I have any questions or concerns, which I appreciate. I spoke directly with Carlos several times as well. His customer service is exceptional. He is so easy to speak with and so very very knowledgeable. He has worked with me a lot and is very dependable & reliable with his help. I feel lucky to have him within a phone call if I need any assistance. Thank you Carlos and thank you Hairmax for having such a caring team member.

2025幎11月10日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you so much for taking the time to share such a heartfelt review. We truly appreciate your loyalty since 2015, and we’re thrilled to hear that your experience with the new Lumina 272 has been so positive.

We’re especially delighted to know that Carlos has provided you with exceptional care and support. He is indeed a valued member of our team, and your kind words mean a great deal. We’ll be sure to pass along your appreciation—he will be so happy to hear it.

Thank you again for your trust in Hairmax. We’re always here for you, and we look forward to continuing to support you on your journey.

5぀星のうち5の評䟡

My customer service call with Andrea


My customer service call with Andrea today was topnotch, just as my other two calls over recent years have been. She was knowledgeable, patient and understanding. Thank you!!

2025幎11月20日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Kelly,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that your call with Andrea was top-notch and that she has consistently provided knowledgeable, patient, and understanding support over the years. We truly appreciate your kind words and will make sure Andrea receives your thanks.

We’re always here to help whenever you need us!

5぀星のうち5の評䟡

Exceptional Service

After erroneously ordering an incompatible battery, Carlos waived policy and provided a refund for the just opened/unused incompatible battery. Thoroughly satisfied with this course of action. Thank you.

2025幎11月17日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Geordie,

Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear that Carlos was able to assist by reviewing your situation and making things right with the refund. Providing flexible, customer-focused support is important to us, and we’re happy to know you’re satisfied with the resolution.

We appreciate your feedback and are here anytime you need further assistance. Thank you!

5぀星のうち5の評䟡

I spoke with Carlos via chat

I spoke with Carlos via chat and he was great. He provided me with all the information I needed about international shipping costs and explained the different devices clearly. Great customer service and an incredibly knowledgeable agent.

2025幎11月12日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Dear Diego,

We’re so glad to hear that Carlos was able to provide clear information about international shipping and help you understand the different devices. Delivering knowledgeable, friendly support is something we strive for, and we’ll be sure to share your kind words with him.

We truly appreciate you taking the time to share your experience and are here anytime you need further assistance!

5぀星のうち5の評䟡

Ordered my Lumina September 9

Ordered my Lumina September 9, 2025. The device has been very convenient to use, and each time I have had questions the HairMax support team has been very helpful. I have especially enjoyed talking with Carlos regarding my questions. He always patiently listens to my questions and has been very supportive in my hair loss journey.

2025幎11月5日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that your Lumina has been convenient to use and that our support team has been able to help whenever you’ve had questions. It’s wonderful to know that Carlos has made such a positive impact on your hair-care journey — we’ll be sure to pass along your kind words to him.

We truly appreciate you being part of the HairMax community, and we’re here for you anytime you need assistance! 💙

5぀星のうち5の評䟡

I just purchased my Hairmax

I just purchased my Hairmax. I spoke with Carlos at customer service. He was friendly, polite and knowledgeable. He explained the differences between the varies devices as well as the competition. We also discussed his personal experience with the Hairmax. At the end I felt very confident about my purchase. Thank You

2025幎11月3日
自発的なレビュヌ
Hairmax ロゎ

Hairmax からの回答

Thank you for sharing your wonderful feedback! We’re delighted to hear that Carlos was able to provide you with helpful information and make your Hairmax purchasing experience a positive one. Our team takes pride in offering knowledgeable and personalized support to help each customer find the right solution for their needs.

We truly appreciate your trust in Hairmax and wish you great success on your hair growth journey!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報