Harvey Norman Ireland - Tralee レビュー 

238
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

Unit 8A, Manor West Retail Park, Tralee, V92 FP94 Tralee, Kerry, IE

•

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Just wanted to give a shout out to Steven in Tralee who gave me the best customer service I’ve ever had from a chain store. Steven couldn’t have done enough to help with order a laptop, and... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had cause to visit the Tralee Harvey Norman at the weekend. I had purchased a new printer online and as soon as I opened the box I realised I had not ordered the correct item. I took it to the Trale... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Good morning, I made a purchase online a few days ago and paid for it when I got the click and collect notification it said Tralee Co Kerry I meant to put the Limerick store in for collection I’ve be... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I could not recommend Harvey Norman Tralee highly enough, we bought all our appliances for new kitchen and had to replace our fridge, we dealt with Tina and had exceptional service from her throughout... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 家具店
  2. ・
  3. パソコンと周辺機器の店
  4. 携帯電話販売店
  5. 寝室家具店
  6. 洗濯機・衣類乾燥機専門店
  7. 日用品店

Harvey Norman Ireland - Tralee について

当該企業による記述

Harvey Norman is Ireland’s largest retailer of furniture, bedding, electrical and computer products - our 18 stores throughout the country have over 600,000 sq ft of retail showrooms. Our customers know that Harvey Norman provides excellent customer service, wide product ranges and reliable advice; all at competitive prices. We specially select our products to suit all budgets and lifestyles; we are experts in technology, providing all the services you need to get your tech up and running; and our furniture and bedding teams bring the best style and value from around the world, including many Irish made products. Whether you’re shopping in store or online, Harvey Norman has just what you need.

Harvey Norman

当該企業による記述

Best Price Guarantee
We will MATCH or BEAT any genuine competitors’ advertised price on the date you purchase or within 7 days of purchase.
Customer Service
We pride ourselves on providing top quality customer service; if you’re not happy, we’re not happy.
Biggest and Best Range
We have the largest range of furniture, bedding, computers and electrical goods in the country, all under one roof.

連絡先

  • Unit 8A, Manor West Retail Park, Tralee, V92 FP94, Tralee, Kerry, アイルランド

  • 066 7164900

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

238件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(238)

過去12か月のレビュー数: 8,264件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fabulous service quick delivery and…

Fabulous service quick delivery and excellent product. Thank you

2025年5月14日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Yvonne,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your experience with your recent order and you are happy with your product. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards Kevin

5つ星のうち5の評価
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Eric,

Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent ordering experience with us, we really appreciate your feedback. We hope to see you in-store again soon!

Many thanks,
Katie.

5つ星のうち5の評価
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Fergus,

Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent ordering experience with us, and hope that you are pleased with your purchase. We hope to see you in-store again soon!

Many thanks,
Katie.

5つ星のうち5の評価

Smart watch

Very happy with my purchase in Harvey Norman Tralee.Staff were very good and helpful .

2025年4月14日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Brendan,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent experience with our Tralee team and they will be delighted with your review. Please do not hesitate to contact us If we can assist you further. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち5の評価

Excellent support provided by Tina in Tralee store

I would like to commend staff member Tina on the excellent support she provides to customers. Her knowledge of the products on the shop floor is second to none. She provided me with advice to fix my washing machine that saved me the fee of calling out a service man. She suggested a potential blocked filter & was able to advise me where to access it and how to clear it. It worked a treat and saved me ££. Thank you Tina!

2025年4月5日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Siobhan,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent experience with Tina t in our Tralee store and she will love reading your feedback. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち5の評価

Excellent service

2025年4月2日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Martina,

Thank you for taking the time to leave this review we are delighted to hear of your experience with our service. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち5の評価

Ease of use on the website

Ease of use on the website, surprisingly large range of items for sale online that I never saw in store & so far great communication 😃

2025年3月26日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Graham,
Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent ordering experience, and hope you are pleased with your purchase. We hope to see you in store again soon!
Many thanks,
Katie.

5つ星のうち5の評価
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Vincent,
Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent ordering experience, and hope you are pleased with your purchase. We hope to see you in store again soon!
Many thanks,
Katie.

5つ星のうち5の評価

Exceptional Customer Service…

Huge appreciation and praise for Darragh in your photo counter in Tralee. On a very sad for me he helped me to connect, sort, size and printing photos that I needed for a funeral mass. I could not speak through my tears and grief and he never asked but managed to communicate with me got my job done, whilst attending to 3 other customers in the 20 minutes I was there. His customer service etiquette is outstanding. He is a true professional and deserves acknowledgment and recognition for doing such an exceptional job and taking pride in his work. He is a true brand ambassador for your store. His professionalism, kindness and support will not be forgotten and sets the bar for all Harvey Norman employees. Thank you Darragh.

2025年3月20日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Margaret,

Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your experience with Darragh in our Tralee store and he will be delighted with your kind words. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち5の評価

Quality Service

Fast, efficient, and courteous service.

2025年3月9日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi John,

Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your experience with the delivery of your order. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち3の評価

Not great service

Came in on a Sunday as I work late all week so was my opportunity to collect the item. Got there and was told they had 3 in the back and they would get it if we waited. I had a 4 yr old with me and we waited 30-40 minutes to only have them come and tell us the item was on a high shelf and we would have to come back another day. Very disappointing after waiting around all day. I explained my partner would have to get it the next day. He went in and they asked him for my id which he obviously didn’t have. They went back and forth could they give it to him or not despite him having the email confirmation and eventually gave it to him but overall not great experience

2025年2月16日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Triona,

Thank you for taking the time to leave this review. I am sorry to hear of your experience with the collection of your online order and i have requested the relevant team look into this further with the team. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Kevin

5つ星のうち4の評価

The delivery time was brilliant!

The delivery time was brilliant!, I ordered it on Sunday and it was here on Tuesday

2025年2月17日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Lexie,
Thank you so much for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your recent ordering experience with us, your comments are greatly appreciated. We hope to chat to you again soon!
Many thanks,
Katie.

5つ星のうち2の評価

Pure rudeness at the till

Pure rudeness at the till, chewing gum and ignorant, having a shouting conversation with a colleague while serving ... at least their products aren't exclusive, good if you want a bit of rudeness in your day

2025年2月18日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave this review. We are very sorry to hear this. Can you please email us directly with the details of this so we can look into it with the relevant management team?

customer@support.harveynorman.ie

Kind regards,
Sean

5つ星のうち5の評価

Great service it was at my door the day…

Great service it was at my door the day after I ordered

2025年2月10日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Edward,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear that you received delivery of your order so quickly. We hope to hear from you again soon!

Many thanks,
Sean

5つ星のうち1の評価

You did not complete my order

You did not complete my order. You sent a screen protector without the wipes cloth and alcohol cleaner how did you expect me to install it without all that?

2025年2月9日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi William,

Thank you for taking the time to leave this review. We are very sorry to hear this. If this remains unresolved can you please email us directly so we can look into this for you?

customer@support.harveynorman.ie

Kind regards,
Sean

5つ星のうち5の評価

I recommend Harvey Norman nice prices, good service and quality products!

I liked the service andcompetence of the sellers and the comfortable atmosphere in the store.

2025年2月15日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Anatolii,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your experience with our Tralee teams. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards Kevin

5つ星のうち4の評価

I got wonderful Customer Service &…

I got wonderful Customer Service & Great advice on choosing my Music BT speaker. I was so happy with my purchase of a JBL Charge 5 BT Speaker. Excellent service as I had no idea what kind of system I needed.
Thank you again. Rosalyn

2025年2月11日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Rosalyn, thank you for taking the time to leave this review. I am delighted that you were given great advise in regards to your JBL speaker. If you require any further assistance in the future please don't hesitate to reach back out. Best wishes Lillie

5つ星のうち5の評価

Bought a product on line .Gave…

Bought a product on line .Gave instructions about Delivery. THEY WERE Followed to the letter..very happy with the product. Will use this service again

2025年2月6日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi John,

Thank you for taking the time to leave this review. We are delighted to hear of your experience with your order and our service. If we can assist you further please do not hesitate to contact us . Kind Regards Kevin

5つ星のうち1の評価

Serious delivery issues was almost a…

Serious delivery issues was almost a month wait.
When it did arrive it was a used/ damaged item
Some staff were almost rude on trying to resolve issues.
Never going back

2025年1月8日
自発的なレビュー
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Graeme,
Thank you so much for taking the time to leave this review. We are extremely sorry to hear of your recent experience with our delivery service. Can you please e-mail the details of this to customer@support.harveynorman.ie and our teams will be able to investigate this further for you?
Many thanks,
Katie.

5つ星のうち2の評価

Do not buy online if you are not sure you want to keep your product in 100%

I purchased a keyboard online as a gift. The delivery was speedy and efficient but when i received it i was told it was not compatible with the persons computer so i went about returning it. There was not a huge amount of info on how to return things that were bought online, therefore, I had to email them. I was told bring it to a store near you for it to be inspected to see if the packaging was opened(which it wasn’t). The closest store to me is an hour away which was why I bought online in the first place. When I got to the store I waited at least 20 minutes for it to be inspected and then the return itself took another 10 to 15 minutes. I will not be purchasing again from Harvey Norman as it wasted a lot of my day and ended up being the least efficient purchase/return I’ve ever had to do.

2025年2月3日
Harvey Norman Ireland - Tralee ロゴ

Harvey Norman Ireland - Tralee からの回答

Hi Kathy,

Thank you for taking the time to leave this review. We are sorry to hear of your experience with your order and we will flag your comments with the relevant teams for review. If we can assist you further please do not hesitate to contact us. Kind Regards Kevin

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報