H.H Cosmetics レビュー 

67
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.7

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I tried around 10 other products to help grow back my hair but non worked until I found the root stimulant. While 90 percent of my hair has grown back now after using the root stimulant, I still have... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Good products, but extremely poor customer service. I’ve tried reaching out via phone, email, Instagram, and WhatsApp, but the only response I get is from an AI chatbot no real support at all. I... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I thought it was only me! I have tried on numerous occasions to place an order and everything is showing as "sold out!" I've been trying to get in contact to make a repeat order since June 23rd follow... もっと見る

5つ星のうち2の評価

The 1st Hair follicle stimulant was minty and worked well for me, but the 2nd delivery was different and did nothing for my hair. The only good product is the strong thickening gel. My complaints were... もっと見る

企業情報

  1. 化粧品店

当該企業による記述

H.H Cosmetics was officially founded in 2018. We take pride in the fact that our whole product line is formulated and manufactured by us in the heart of the Netherlands. All our products are non-toxic and are free from cruelty. We carefully research each ingredient used in any of our products and all ingredients are sourced from natural resources and are of the highest quality.


連絡先

2.7

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

67件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.7

すべてのレビュー

(67)

過去12か月のレビュー数: 12件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

It may actually be working!

I saw the ads for this product on IG a few times and after watching a few videos and reading reviews I decided to give it a try and I must say that although it’s only been a month, I have seen some progress and I am hopeful that there will be substantial progress in the next 3 months.

2025年2月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Paying above the odds

It seems to me that if everyone who goes on there - I tried from a number of different computers and email addresses -gets a 10% discount and then an offer of 20% at the check out and AGAIN by email if you double your order.
That means that the 20% off price is the REAL price of the products.
I think it's sad that black people alwas pay over the odds for goods and supporting black owned business is not going to make you pay any less in fact you're likely to be paying more.
I'm going to give the products a try. What I bought should last for 9 months.
But I have to say the testimonial photos don't really help at all

2025年2月11日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

Dear Luce,

Thank you for sharing your feedback with us.

The additional discount you received after your first purchase is intended as a gesture of appreciation for our customers. It’s unfortunate that you perceived it negatively. If you did not wish to use the discount for another purchase, you were under no obligation to do so.

As a Black-owned business, we strive to support our community and customers. It is disappointing to see that a goodwill gesture of a discount has been misinterpreted in a way that detracts from our efforts. While we always welcome constructive feedback, unfair and unnecessary criticism that misrepresents our intentions only serves to paint our company in a negative light. Supporting Black-owned businesses should be about fostering growth and empowerment—not tearing them down without cause.

Regarding your order, the 100ML cream is designed for approximately one month of use, while the supplements last about two months. These products that you bought are formulated for consistent application to achieve optimal results and are NOT intended to last nine months.

Given your concerns, we have cancelled your order to ensure you do not feel overcharged. However, we stand by the quality & effectiveness of our products when used correctly, as reflected by the many customers who have seen positive results.

We wish you all the best in finding a brand that aligns with your needs and expectations.

Best regards,
H.H. Cosmetics Team

5つ星のうち5の評価

The hair products are amazing

The hair products are amazing, i had already given up hope of hair ever growing back but due to religiously buying and using the supplement and hair stimulant, i finally am happy with where my hair is going. Definitely looking forward to having my head full again....

2025年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The product works, be patient

For the first time I have found products that are suitable for my scalp and hair, especially since I always have an itchy scalp. The products works, but you have to be patient. Remember, for people who are suffering from alopecia, that we did not lose our hair in a day, do not expect the product to work in a day also. Relax and be patient, stress is the number one enemy for hair loss.

2025年2月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

no communication or items received

Order was done on 25-12-24, payment made etc

initially emails were sent re status but as soon as the "10 days processing time" they mention passed by, total silence. No answers to emails, no answers to whatsapp, no answer if you phone

everyone can understand that you are a small team but it doesnt stop you from communicating with customers

in the end, i got the below email. please, for emphasis, no one has a problem with the size of your team or holidays, but if you are unable to respond to emails or whatsapp messages, then please dont advertise these as options to reach you, rather just admit that you suck at communication so we dont waste our energy.. please do better at your communication coz it currently sux

H.H Cosmetics support at hh-support.zendesk.com
Jan 14, 2025, 5:01 AM (13 days ago)
to me

Dear Customer,

I hope this message finds you well.

We are writing to follow up on your recent inquiry. Due to a high volume of inquiries, our customer service team has been unable to respond to your email within the usual timeframe. We sincerely apologize for this delay.

To ensure active concerns are addressed promptly, we will be archiving your current inquiry. However, if you still require assistance, please take one of the following actions:

Contact us via WhatsApp: For faster support, click on the following link to contact us directly on WhatsApp:

We deeply regret any inconvenience this delay may have caused and appreciate your understanding. Your satisfaction is very important to us, and we are committed to resolving your issues as swiftly as possible.

Thank you for your cooperation.

2025年1月13日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

Dear Justin,

Thank you for reaching out and for your recent purchase with us.

We would like to address your concerns regarding your order. Your purchase was placed on December 25th, during the holiday season—a period when many businesses, including ours, operate with limited capacity to allow team members time to celebrate with their loved ones. As outlined in our emails, our standard order processing time is 1–10 working days, excluding public holidays and weekends, which was clearly communicated to help set expectations.

In this instance, you received three emails from us, including a reminder highlighting that non-working holiday days could affect the processing of your order. The order was then processed, fulfilled, and has since been delivered within our stated shipping time frames.

Unfortunately, your review inaccurately portrays the situation despite our proactive efforts to keep you informed every step of the way.

We believe it’s essential for customers to practice patience and maintain realistic expectations, particularly during peak seasons like the holidays. Patience is a virtue that fosters mutual understanding and allows us to meet operational demands while continuing to provide the best possible service.

Thank you for your understanding!

Best regards,
H.H. Cosmetics Team

5つ星のうち5の評価

Great products and not expensive

I ordered these products with the earlier formulation and enjoyed them. I used these products because of a YouTuber and am glad that I tried them. The products came swiftly and I used everything completely (except still have some butter left). I just re-ordered and am looking forward to the new formulation as this company is not afraid of utilizing customer feedback. Will definitely. order from them again.

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scammers!

The 5-star reviews above are from fake customers. This company is a scam. I live in the Netherlands myself, but they do not answer the phone and do not respond to WhatsApp messages or emails.

For genuine reviews, see the 1-star comments.

I paid, but never received my order.
When you try to contact them, they do not respond.
The order cannot be tracked.

On social media, they make everything look friendly and professional, but it is all fake!

Do not order from this company. It is a SCAM!

Update, October 1: After I had an investigation started, they suddenly contacted me. The chat representative was highly unprofessional and asked me to remove this review simply so they could maintain their good rating.

They will probably respond below and try to make me look like the bad guy. The choice is ultimately yours. But I would think twice before placing an order with this company!

2024年9月25日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

To anyone reading this, here is a transparent summary of the events:

The customer placed an order on Wednesday and received an order confirmation email, which clearly stated that our processing time is 1–10 business days.

On Friday night at 10:30 PM, the customer contacted us via WhatsApp.

On Monday morning, she contacted us again, claiming to have canceled the order with Klarna.

Later that same day (only the 2nd business day after ordering), she posted this negative review.

We attempted to call her on Monday afternoon and also responded to her WhatsApp, but received no reply.

On the 4th business day, the order was shipped. The customer then reacted angrily.

As we received no official cancellation notice from either Klarna or the customer directly, we were contractually obligated to proceed with shipping.

We are a small team of four, managing research, sourcing, production, shipping, and customer service entirely in-house. We always communicate our timelines clearly, but in this case, the customer neither waited for our processing time nor gave us the chance to assist properly.

Regarding allegations of fraud:
All reviews on Trustpilot are genuine and monitored for authenticity. Trustpilot actively removes fake reviews, and companies face penalties for violations under FTC guidelines. Additionally, every review on our website is independently verified through Judge.me. We take pride in maintaining transparency and accountability — feel free to look us up.

Kind regards,
H.H Cosmetics Team

5つ星のうち2の評価

Greetings,

Greetings,

I’m a bit frustrated because I haven’t received my order or date emailed stating when the package will ship. I’ve reached out to the company through their chat but never online. I just want to know when my package will ship so I can start tracking. If the package not going to be shipped or the products are out of order at the moment say that so I request a refund but later. But to hold my money and not proceed with the product

2024年8月28日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

Hi Lisa,

Thank you for your review and for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the frustration you've experienced. We always strive to provide the best customer service and understand how important timely communication is.

I checked our records and can confirm that your order was shipped on the 7th working day and delivered within 2 days, which is within the 10 working days as stated in the confirmation email. We’re sorry if this information wasn’t communicated more clearly or promptly.

If you sent us an email, you should have received instructions to reach out to us via WhatsApp, as we’ve been experiencing a higher volume of inquiries during this busy period. We apologize for any inconvenience this may have caused.

Please let us know if you have any further questions, and we hope you’re enjoying your products.

Best regards,
H.H Cosmetics Team

5つ星のうち4の評価

True to their word

I just wanted to write a new review for this company. My first review was a negative one focusing mainly on the time it took for me to receive my order and also on the reviews from people who had the same experience. However once the product was finally shipped and received and that I started using it I understand the 5 stars reviews that the company has received. I can see promises on my hair growth. I ordered the follicle stimulant and hair growth booster. I can feel a tingling on my scalp after applying the follicle stimulant and I guess that what I needed for my hair to grow back. The hair growth booster didn’t taste bad either. I will keep an update on my hair journey. This is a genuine product, a genuine company.

2024年6月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

These products work just be patient.…

I have been buying products from this company for several years now as I suffered from traction alopecia. The products are not the cheapest however one should expect to pay more for the purely natural ingredients this company uses. My personal hair growth journey has been slow which isn't surprising as I have had alopecia for over 10 years, however in the past year I have seen positive results and my hair is definitely growing back. I am so glad that I stuck with these products and totally believe in their ability to regrow hair. A big thank you to H.H Cosmetics!

2024年6月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

The deliverence was fast

The deliverence was fast, the next day.
These products are the best, no chemicals.
My hair is growing like crazy and the bold spotsate gone. I higly recommend these products to everyone.

Romana from the Netherlands.

2024年1月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent

Excellent,

The delivery was fantastic the delivery was faster than I was expected but now I can’t wait to start my hair growth today and see the process to beat this traction alopecia.

Let’s goo
Leon Kojo Appiah

2024年6月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing hair products

This is the second bundle of hair products I have bought in the past 3 months. The service and delivery were as I expected and the customer service is fabulous. The hair products are amazing. Nothing has worked for me and this is the first time I can see REAL results . So much so that my daughter thought I had coloured in my hair and realised it was new hair growth. So I am sticking with it. Thank you HH Cosmetics.

2024年6月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Not a scam!! Follicle stimulant is great!

Ordered 27 April 2024, shipped 13 May and I received it 15 May. Although it took a little time, I received an email letting me know my order will be shipped soon. This product is truly amazing for me. Feels great on my scalp, is not overly greasy and the smell is good. I am not expecting magic because everyone's hair is different but of all the products I have tried, this feels extremely soothing to my scalp. Overall it really moisturises my hair, my scalp feels great when I apply it and massage it to my roots. Definitely going to repurchase.

2024年6月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Hair Follicle Stimulator is the Truth!❤️



Overall, I had a positive experience with HH Cosmetics, This company is definitely NOT a scam! I've read some of the negative reviews, and I believe they're a small, busy team that genuinely believes in their products. They're not a faceless corporation; they're real people working hard to deliver quality products.

I've ordered from them twice, and both times, I received my products within 7-10 days, which is impressive considering I'm in Washington DC, and they're based in Holland. My second order experienced a slight delay, but they kept me informed via email. Although I didn't receive a specific response to my email inquiries regarding a separate matter, they explained they were receiving an overwhelming response and recommended using their chat support feature which was responsive and helpful! When you use this feature, you are speaking with a real person. H.H provided a solution that was fair and equitable.

Just to add, I'm not being paid to write this review. I'm a real customer who's had a positive experience with HH Cosmetics on two separate occasions.

Their products are amazing! I had a bald spot for 14 years, and their follicle stimulant cream worked wonders. Within 10-12 days, I saw very fine peach fuzz growing in the area, and I'm excited to continue using their products.

Try not to let the rumors discourage you. The company is legit with exceptional products and service. I highly recommend giving them a try.

2024年3月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

My experience has been terrible to…

Your response are all lies. All emails were sent to the email address lindicated on your website and my initial email was responded to, stated that order was delayed, this was updated on the 20.3.24. I have checked the website and the address provided was accurate. Finally this order was made on 6. 3.24 no attempts were made to contact me, updated information stated that order was delayed and new date for delivery will be provided which never happened, so someone is not being honest, furthermore, order was made in early March, we are heading into the month of June, so where is the order, if it hasn't yet been returned. This sounds fishy to me. Please can you provide my refund asap.

My experience has been terrible to date. I made an order for hair growth product in March which have not arrived. I made several attempts to contact customer service via emails and just received automated responses, Now I get complete silence as no one has bothered to get back to me. I need a refund and can't get through to anyone to discuss. I think this is a scam - stay away. I will be taking the matter further if I don not get a response, within the deadline stipulated. I am not happy about this shoddy service received for this being my first and last order.

2024年3月28日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

UPDATE 2:

Dear Ms. Samson,

We wish to reconfirm the information shared in our recent communications. Unfortunately, we did not receive any of your reply correspondences. The address on file, which you provided at the time of purchase, was incorrect as evidenced by the screenshot we shared. This resulted in the return of your package to us.

Regarding your comment about the whereabouts of the package and the integrity of our operations, we assure you there was no dishonesty. When a package is shipped to an incorrect address, as was the case here, the courier automatically returns it to the sender if the recipient does not respond to their emails requesting address verification or additional information.

You have since been fully refunded, and the matter has been resolved amicably.

We wish you all the best in your future endeavors.

Sincerely,
The HH-Cosmetics Team

.
.
.
.
.

Dear Ms. Samson,

Thank you very much for your message and feedback.

Firstly, I have reviewed our email ticketing system and have not found any emails from you. Please verify that you sent them to the correct email address.

Secondly, our records show that your package was shipped promptly. However, according to the retrieved FedEx tracking information, the address provided when placing your order was incorrect or incomplete, which prevented delivery. While it is our responsibility to ship your package, we rely on the accuracy of the address provided by the customer. Unfortunately, it is not our responsibility to ensure the address is correct.

Additionally, FedEx has attempted to contact you multiple times without a response, leading to the package being returned to us. You received numerous notifications from FedEx and had the option to manage your delivery online and provide the correct address, but this was not done. You also had the option of contacting FedEx to inquire about your package, but this was not pursued. Given these circumstances, it is unfair to label our company as a scam.

Your package is currently being returned to us. Once we receive it, we will promptly issue you a refund.

Kind regards,
HH Cosmetics Team

5つ星のうち1の評価

It really IS A SCAM...non compliance to EU law

I confirm what some have said below: horrible customer service which appears to truly care for their clients but they have put in place a very mischievous strategy regarding cancellations in view of extorting their clients. I placed an order, cancelled before shipment, only to get a response apologizing for delay in shipment. Sent 3 other emails reiterating my cancellation to no avail. Even called their Dutch number which is constantly busy. Long story short, they ended up shipping products a week after I cancelled. And now they are saying that shipping costs are on me, after I send products back I'll get a refund they refuse to acknowledge their errors take responsibility and amend the damage caused. They keep saying standard things like we are a small team with over 1000 emails we don't have time to read them and treat cancellations etc. But they are present on this website responding to people's negative comments, instead of respecting and taking into account customer requests when they cancel their orders.
The problem is they have scammed the wrong person and won't get away with it. If they want their products they will have to pay for shipping. Bu either way, I will use all means to get a refund of the 90€ spent on their products. It's a shame because I'm sure their products are pretty good but I'll never buy again because of this unfortunate scam.

2024年5月7日
自発的なレビュー
H.H Cosmetics ロゴ

H.H Cosmetics からの回答

Dear Sephandra,

Thank you for your continued engagement on this other platform. We appreciate the opportunity to address your concerns.

You as a professional in the legal field, it is important to accurately interpret EU Law. Specifically, "If you buy a product or service online, you have the right to return it within 14 days of delivery without providing any justification." This provision allows for the return of the product, but does not entitle a cancellation of the purchase.

Due to our current capacity constraints, we were unable to process your cancellation request before the package was shipped. Despite numerous notifications (email & texts) from FedEx regarding the delivery, the package was accepted and signed for by you, thereby confirming receipt. It is worth noting that if you were not home as you stated, it was crucial to instruct the individual receiving the package to refuse it, ensuring it would be returned to us for a refund.

We have always been ready to process your refund. As per EU Law, you simply need to return the products to us to be eligible for a refund. It is unfortunate that the discourse has shifted towards accusations, as our goal has always been to resolve this matter amicably and professionally.

Please follow the refund link previously provided. Once we receive the returned package within the stipulated two-week period, we will process your reimbursement promptly, as per your entitlement under EU Law.

Kind regards,
HH Cosmetics Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報