Hobbyart レビュー 

165
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Only gave 1 as there wasn’t the option of 0. Gives the impression of being British - is definitely in China. Ordered two felt craft kits to give as gifts. Product arrived too late. Packaging looked... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Que pena no haber leído antes las reseñas. Efectivamente tarda una eternidad en llegar. Lo peor: bastidor sin montar y al montarlo descubro que es demasiado pequeño para el lienzo. Miedo me da ponerme... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I ordered a custom cross stitch kit and I have been really enjoying working on it during these long winter evenings. I got a 11ct, 40x50 so the details in the photo can be seen well on the tapestry. H... もっと見る

5つ星のうち2の評価

Items not of good quality and packaging not nice - not suitable for gifting. Trying to return and went back and forth 5 times where company offering small portion refund. When I rejected these an... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

165件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 80%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(165)

過去12か月のレビュー数: 65件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Late delivery and poor quality

Bought from this site believing it to be a UK based company so reliable delivery in time for Christmas however it took ages as it was shipped from China. When it arrived the box was crushed and the item was disappointing for the price. Won't use again

2025年12月30日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Neal,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that your experience did not meet your expectations, especially regarding the delivery time and the condition of the package on arrival.

We understand how disappointing it is when an order intended for Christmas arrives late and the packaging is damaged. This is certainly not the experience we want our customers to have, and we apologise for the inconvenience and frustration this has caused.

If the product quality or packaging was not acceptable, we would appreciate the opportunity to look into this further and see how we can assist you. Please feel free to contact our customer support team at support@hobbyart.uk with your order details, and we will review your case carefully.

Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback is valuable to us and helps us improve our service.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Muy mal

Muy mal. Pésimo servicio atención al cliente , no puedes comunicarte con ellos y no tienen capacidad de reacción ni preocupación por su servicio.

2025年12月29日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Araceli Equert Malagon,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your dissatisfaction and that your experience with our customer service did not meet your expectations.

We sincerely apologise if you had difficulty reaching us or felt that your concerns were not addressed in a timely and caring manner. This is not the level of service we aim to provide, and your comments have been noted so we can improve our response times and communication.

If your issue has not yet been resolved, we kindly invite you to contact us again at support@hobbyart.uk, including your order number, and our team will prioritise your request and assist you as quickly as possible.

Thank you for your patience, and we hope we can still have the opportunity to resolve this matter for you.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

As per previous comments

As per previous comments. Not a UK Company as advertised. Delivery took 19 days. Box was crushed and ripped. It's fir a present so I'll have to wait to find out the quality of the kit.
Will never use Hobby Art again!

2025年12月29日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Zella Griffiths,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your disappointment with the delivery time and the condition of the packaging when your order arrived. We completely understand how frustrating this is, especially when the item was intended as a gift.

We apologise that your experience did not meet your expectations. Damage to packaging during transit is certainly not what we want for our customers, and we’re sorry this affected your confidence in the product before it could even be opened.

If you do find any issues with the kit itself once it is opened, or if you would like us to look into your order and see how we can help, please contact us at support@hobbyart.uk with your order number. Our customer support team will do their best to assist you.

Thank you again for your honest feedback. We regret that your experience led you to this conclusion and appreciate you bringing these concerns to our attention.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Always read reviews!

This isn't worth 1 star but can't go lower. My item has been on a plane for 19 days! I have asked that if the plane stops to refuel that they take my parcel off, strap it to a snail and that will get it to me quicker than they can! It takes less time to go to the moon! I stupidly didn't read the reviews before buying it! Thought they were a UK company, they are not! I got a similar kit from Amazon, delivered next day.

2025年12月29日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Fedup,

Thank you for sharing your experience. We’re genuinely sorry for the frustration caused by the delivery delay and fully understand how disappointing this has been—especially when you were expecting a much faster service.

We apologise that the transit time has taken far longer than anticipated. During peak periods, logistics can unfortunately experience extended delays that are outside of our direct control. That said, we understand this does not lessen the inconvenience you’ve experienced, and we’re sorry it has led to such a negative impression.

We also regret that our company location and delivery expectations were not as clear as they should have been at the time of your order. Your feedback highlights an area where we need to communicate more transparently, and we are taking this seriously.

If your order has still not arrived or if you would like us to review your case and discuss a suitable solution, please contact us directly at support@hobbyart.uk with your order number. Our team will be happy to assist you further.

Thank you again for your feedback—it helps us improve.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち2の評価

No recomiendo para nada comprar en HobbyArt

No recomiendo para nada comprar en Hobby Art. Ha sido una experiencia frustrante de principio a fin por los siguientes motivos:

Logística engañosa: Aunque no lo advierten claramente, la empresa envía desde China, lo que implica tiempos de espera eternos. Realicé mi pedido el 6 de diciembre con la intención de que fuera un regalo de Navidad, y no llegó a mi casa hasta el 30 de diciembre (24 días después). Se cargaron la sorpresa de Navidad por su falta de transparencia.

Falta de material (Pedido #NXBY12437): Compré tres cuadros diferentes. En su web aseguran que cada cuadro incluye su propio kit de pinceles de precisión, pero al abrir el paquete solo venía un único pincel para los tres cuadros. Es un engaño total; pagas por tres kits completos y te envían material insuficiente para trabajar.

Atención al cliente inexistente: No contestan a los mensajes ni se ponen en contacto contigo para nada. A diferencia de otras webs profesionales de cuadros personalizados, aquí no te asesoran. "Tiran para adelante" con la producción sin importarles si la foto o los colores quedarán bien; les da igual el resultado final del cliente, solo quieren cobrar.

Cero seguimiento: Una vez que pagas, desaparecen. No responden a reclamaciones ni se preocupan por si el producto ha llegado en buen estado.

Conclusión: No se fíen de las opiniones de su propia web (seguramente borren las malas). Busquen alternativas que operen con stock real y que tengan un servicio postventa digno. Hobby Art me ha hecho perder tiempo, dinero y un regalo de Navidad.

2025年12月29日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear GONSOL,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your disappointment, especially as your order was intended to be a Christmas gift. We understand how frustrating this situation must have been.

We would like to clarify an important point regarding your order #NXBY12437. The products you purchased from HobbyArt are cross-stitch kits, not paint-by-numbers or painting kits. Cross-stitch products do not include paintbrushes, as they are completed using embroidery threads and needles. If you were expecting multiple paintbrush kits, it is possible that there may have been a misunderstanding or that you were referring to a different website or product type. We are happy to review this with you in detail to avoid any confusion.

Regarding delivery time, we sincerely apologise that your order arrived later than expected. During the Christmas peak period, logistics were under exceptional pressure, which unfortunately caused delays. We agree that clearer delivery expectations should be communicated and are working to improve transparency on this point.

We are also sorry that you felt our customer support was unresponsive. This is not the experience we want any customer to have, and your feedback has been shared internally so we can improve our response times and follow-up.

If you believe there has been any mistake with your order or if you contacted the wrong shop by accident, we would genuinely like to help clarify everything and find a fair solution for you. Please contact us directly at support@hobbyart.uk, referencing your order number, and our team will review your case as a priority.

Thank you again for your honest feedback. It helps us identify where we need to improve.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Advertising as if a uk company

Advertising as if a uk company. Only part of the order has arrived. Overpriced for cheap Chinese imports. Terrible packaging.

2025年12月9日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Deb,

We’re very sorry to hear about your disappointment and apologise for the frustration this has caused. We understand your concerns regarding the partial delivery and the condition of the packaging, especially when the order did not meet your expectations.

Some orders may arrive in separate parcels, which can result in items being delivered at different times. That said, we agree that this should be clearly communicated, and we’re sorry if this was not made clear in your case. We also regret that the packaging did not arrive in acceptable condition.

We would like the opportunity to check the status of the remaining items in your order and help resolve this promptly. Please contact our customer support team at support@hobbyart.uk, including your order number, so we can assist you further.

Thank you for sharing your feedback—it helps us identify where we need to improve.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

If I could give zero stars I would.

If I could give zero stars I would.

No delivery after ordering 5th December. Ruined Christmas. Also sent SEVEN messages and a facebook message. Not even a response. Heartless, faceless and awful company.

2025年12月23日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Chris,

We are truly sorry to read about your experience and sincerely apologise for the distress and disappointment caused—especially as this order was meant for Christmas. We fully understand how upsetting it is not to receive a delivery after ordering in good time, and we are especially sorry that you did not receive a response to your messages. That is not the level of service we aim to provide.

Please accept our apologies for the lack of communication. This may have been due to a high volume of enquiries during the peak holiday period, but we recognise that this does not excuse your experience.

We would very much like to look into your order urgently and resolve this for you, whether through a refund or another suitable solution. Please contact us directly at support@hobbyart.uk, including your order number, so we can assist you as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is taken seriously and helps us improve our service.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Package arrived unsuitably packed &…

Package arrived (finally) unsuitably packed & damaged
Cheap & nasty product (which was for a gift) plus box unsuitable to use.
Not a UK Company but comes from China (difficult to find that out until after sadly)
I will not use this company again & wish I hadn’t wasted my money.
Would not recommend
Check reviews before you buy, I wish I had!

2025年11月5日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Victoria Jensen,

Thank you for taking the time to share your experience. We are truly sorry to hear that your order arrived damaged and that the packaging and product quality did not meet your expectations—especially as it was intended to be a gift. We completely understand how disappointing this must have been.

We also regret that our shipping origin was not clear enough beforehand and that the delivery time caused frustration. Your feedback is important to us, and we take concerns about packaging, product quality, and transparency very seriously.

We would appreciate the opportunity to review your order and see how we can make this right for you. Please contact our customer support team at support@hobbyart.uk with your order number and, if possible, photos of the packaging and item received. Our team will do their best to assist you further.

Thank you again for your honest feedback—it helps us identify where we need to improve.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち3の評価

I bought a needle punch coaster kit for…

I bought a needle punch coaster kit for my 8 yr-old granddaughter. It arrived quickly, and looked as described, but there wasn’t even enough of one of the wool colours to finish the first coaster, so she was unable to complete it. I looked on the Hobbyart website to see if I could order the wool as a separate item, but to no avail. In the end I had to buy something similar from a local craft shop, by which time she’d lost interest in the activity.

2025年11月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I'm very pleased with the kit so far

I'm very pleased with the kit so far. The colours seem to be true to the photograph, and the symbols are easy to follow. I haven't yet finished the face, but there seem to be enough colours to create the necessary detail to make it look realistic. I won't know until I've finished if I have enough of each colour, but there appears to be plenty of the three background colours.

2025年12月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I have absolutely nothing good to say

I have absolutely nothing good to say, nothing.
I can only say DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.
Having waited weeks for a very inferior and overpriced product, I then had to set about finding a gift elsewhere.
I can recommend Vibes & Scribes.

2025年12月1日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Trish Birmingham,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to read how disappointed you are with your experience and that the product and delivery time did not meet your expectations, especially as it was intended as a gift. We understand how frustrating this must have been and sincerely regret the inconvenience caused.

This is certainly not the experience we want for our customers. If you are willing, please contact our customer support team at support@hobbyart.uk with your order details so we can review your case and see how we may assist you further.

We appreciate your honesty and the opportunity to learn from your feedback.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち4の評価

This is NOT a UK company

I’ve updated the review because the item did arrive (and fairly quickly) and I’m happy with the quality of it so far.

I am still annoyed at myself for having been duped into thinking the company is based in the UK as I’m very conscious of my carbon footprint.

This is NOT a UK company..
I foolishly forgot to check Trustpilot before ordering, Rookie mistake.
It’s a Chinese company and you’ll wait weeks for delivery.

2025年12月18日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Mr Reed,

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear about your frustration and the disappointment caused by the delivery time. We understand how upsetting it is to wait longer than expected and to feel let down after placing an order.

Your experience is not what we aim to provide, and we truly regret that this has affected your trust in us. If your order has not arrived yet or if you need an update, we encourage you to contact our customer support team at support@hobbyart.uk with your order number so we can look into the situation and assist you accordingly.

We appreciate you taking the time to leave a review, as feedback like this helps us identify where we need to improve.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

I placed an order for three needlecraft…

I placed an order for three needlecraft items, but after waiting nearly a month for delivery, only two items arrived. The website led me to believe this was a UK-based company, but it isn’t, which explains the long delivery time. Had this been made clear, I would have chosen to shop elsewhere. I am very disappointed with the experience.

2025年12月18日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Ty,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear that your order arrived incomplete and that the delivery took longer than expected. We completely understand how disappointing this must have been, especially when you were expecting three items and only received two.

This is certainly not the experience we want our customers to have. We would like to check what happened with the missing item and make sure this is properly resolved for you. Please contact us at support@hobbyart.uk with your order number, and our customer service team will review your order and assist you as quickly as possible.

We appreciate your feedback, as it helps us improve both our service and communication.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Personalised cross stitch

They offer personalised cross stitch so I uploaded a rather simple mandala pattern I created on canva for a Christmas gift, but what they sent was bad quality, the name didn't even come out on the cross stitch and the pattern was disappointing. If I had uploaded a photo (which they claim they can also personalise) that makes me think how that would have come out since they are much more detailed. Took two weeks for it to arrive. Extremely disappointed, and don't be fooled with their website. Stay away and they are not based in UK!

2025年12月14日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Shreeti Pindoria,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that the personalised cross stitch you received did not meet your expectations, especially as it was intended to be a Christmas gift. We fully understand how disappointing it must be when the final result does not reflect the design you carefully created and uploaded.

We apologise for the quality issues you mentioned, including the unclear name and the overall outcome of the pattern, as well as for the delivery time. This is certainly not the experience we aim to provide, and your comments are important for helping us improve both our personalisation process and quality checks.

We would really like the opportunity to look into your order in detail and see how we can assist further. Please contact our customer support team at support@hobbyart.uk and include your order details so we can review the situation and work toward a suitable solution.

Once again, we are very sorry for your disappointment and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち5の評価

Decent value for money

I got everything i ordered (punch needle embroidery kit), it was decently packaged and while delivery took a little time, that not something that bothers me.
Quality was okay, nothing out of this world but did what it was supposed to. Instructions could be clearer but again, not something that bothers me.

2025年10月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not buy from this company

Made 2 purchases never received a confirmation email and never received my items. They have had nearly £50 from me and I've received nothing. I've wrote numerous emails to them and again received nothing. Do not buy anything from this company.

2025年12月4日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Shane Hadley,

We’re very sorry to hear about your experience and we completely understand how frustrating this must be. Not receiving a confirmation email or your items after payment is certainly not the experience we want any customer to have.

We would like to look into this for you as soon as possible. Please contact our customer support team directly at support@hobbyart.uk and include any details you have (such as the email address used for the purchase and the payment reference). This will allow us to locate your orders and provide a proper resolution.

We sincerely apologise for the inconvenience and the lack of communication you’ve experienced, and we appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
The HobbyArt Team

5つ星のうち1の評価

Disappointing and misleading

Ordered sunrise cross stitch package as a gift. Website leads you to believe they are in the UK - they are in China. Parcel eventually arrived (weeks later), box flattened and broken with a picture of a cat! Thankfully, as it had taken so long to arrive, I'd bought a different gift for the recipient but the product was so poor I wouldn't have given it anyway. Also, they have lots of 'positive' reviews on their website...any less positive do not appear plus filtering for most recent says 'no reviews' - strange!

2025年11月14日
自発的なレビュー
Hobbyart ロゴ

Hobbyart からの回答

Dear Madeleine Evans,

Thank you for sharing your experience with us. We are truly sorry to hear about your disappointment and the issues you encountered with your order.

We sincerely apologize for the long delivery time, the condition in which the parcel arrived, and that the product did not meet your expectations—especially as it was intended to be a gift. We understand how frustrating this must have been and regret the inconvenience caused.

We would appreciate the opportunity to look into this matter further and see how we can assist you. Please contact our customer support team at support@hobbyart.uk
with your order details, and we will review your case as soon as possible.

Thank you for your feedback, which helps us improve our service and customer experience.

Kind regards,
HobbyArt Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報