HOODRICH レビュー 

745
•
TrustScore 5段階評価の2

2.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

I’m extremely disappointed with the quality of the T-shirts I’ve purchased from your brand. Given the price point, I expected a much higher standard of quality and durability. Unfortunately, I have p... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

El passat día 02 de desembre vaig realitzar una comanda i després de gairebé un mes de seguiment a través de 17TRACK ara veig que era hoodrichespana i que és una estafa. Tinc un número de seguiment... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Amazing clothes superfast delivery and 1st class customer service.. Don't know what's going on with the negative reviews but I haven't had any problems and like I said Amazing experience all round !!!... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

La en beställning 6/12 på 2 tröjor dottern önska sig i julklapp. Pengarna drogs(tom ett högre belopp än vad det skulle kosta) men inte sett skymten av några tröjor eller ens någon orderbekräftelse... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

The Official Hoodrich Lifestyle store. Contemporary streetwear. Shop the latest Hoodrich Lifestyle menswear collection. Shipping worldwide.


連絡先

2.0

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

745件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.0

すべてのレビュー

(745)

過去12か月のレビュー数: 42件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Amazing 😊

Amazing clothes superfast delivery and 1st class customer service.. Don't know what's going on with the negative reviews but I haven't had any problems and like I said Amazing experience all round !!!

2026年9月12日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you love the clothing, found the delivery super fast, and experienced first-class customer service. Knowing that you had such a positive experience means a great deal to us.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback and your kind words. Thank you for choosing us, and we look forward to serving you again soon! 😊

5つ星のうち2の評価

Disappointed with tshirts

I’m extremely disappointed with the quality of the T-shirts I’ve purchased from your brand. Given the price point, I expected a much higher standard of quality and durability. Unfortunately, I have purchased several T-shirts from you within the past six months, and I have now found a hole in each of them.

2026年9月2日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you're disappointed with the quality of your T-shirts.

Unfortunately, we’re unable to locate your order or investigate this further based on the information provided. If your purchase was made directly through hoodrichuk.com, please contact our Customer Service team at help@hoodrichuk.com and include your order number along with details of the quality issues you've experienced.

Once we receive this information, we'll be happy to look into the matter and assist you further.

Kind regards,
Hoodrich Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Ordered a Hoodrich Calor oversized …Fast refund.

Ordered a Hoodrich Calor oversized Hoodie-Black Still no arrival.
I have emailed but cannot believe it could take this long. Ordered 30/JUNE/2026.
This company responded to the complaint super fast and the money was refunded. It is a shame the product was lost though.

2026年6月30日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're very sorry to hear that you did not receive your parcel and completely understand your disappointment.

We can confirm that you contacted our Customer Services team on the same day this review was posted. Following our investigation, we have processed a full refund for your order and apologise for the inconvenience caused.

While we're pleased we were able to resolve this promptly, we're sorry that your experience did not meet your expectations and appreciate you bringing this matter to our attention.

5つ星のうち2の評価

Items are good but cheeky with wording…

Items are good but cheeky with wording and terms and conditions, expensive delivery but doesn’t include returns or exchanges.
Paid £3.99 for delivery, the item was too big, it’s a minimum of £5 for return and then £3.99 again to repurchase. Not good value for money.

2026年8月13日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We'd like to reassure you that information regarding both delivery charges and return costs is clearly available on our website before purchase. Our delivery policy can be viewed on our Shipping Information page https://hoodrichuk.com/pages/shipping-information, and our returns process, including return charges, is outlined on our Returns Policy page https://hoodrichuk.com/pages/returns-policy.

We appreciate your comments and will continue to review customer feedback to ensure our policies and information remain as clear and accessible as possible.

5つ星のうち2の評価

terrible quality

the clothes look nice, but hoodies are thin and shit quality, i’ve had 3 tear in one way or another within 6 months of purchase, they don’t care about the quality so might as well buy replica

2026年8月14日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for taking the time to share your experience. We're really sorry to hear that you've had multiple products develop faults within such a short period, and we completely understand how disappointing and frustrating that must be.

Unfortunately, we're unable to confirm from your review whether these items were purchased directly from Hoodrich. We'd really like the opportunity to look into this further, so please contact our Customer Services team at help@hoodrichuk.com with your order details and photos of the issues you've experienced.

We take all product quality concerns seriously and would welcome the chance to investigate this for you and provide further support.

5つ星のうち1の評価

Avoid it!

Avoid it!
I ordered an item and they send me the wrong size after waiting for four days and then they told me to return it back and order again, when i went to their website the same item was not even there. Why would i need to order it again if it’s clearly their fault?? I am not going to buy anything from them in future.

2026年7月15日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to receive the wrong size after waiting for your order. We appreciate that being asked to return the item and reorder, especially now the product is no longer available online, would have been disappointing and inconvenient.

As we’re unable to identify your order from this review, we’d like the opportunity to look into this further. Please contact our Customer Care team at help@hoodrichuk.com with your order details so we can review what happened and assist you directly.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share your experience.

5つ星のうち1の評価

Didn’t receive my order

I didn’t receive my order as it was misdelivered I assume, contacted hoodrich regarding this they said they’ve done their part and didn’t care. I spent over £100 and have received nothing.

Edit to add: Emailed them as per their response, just for them to tell me nothing can be done again. I suppose it does look good for them to be seen to be doing something with reviews, however wasted my time and did not help.

2026年3月19日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review, we are sorry to hear of this problem with your delivery! We have checked our records, we cannot see any communications from you unfortunately. Please do contact us at help@hoodrichuk.com along with your order number from our website, for further assistance.

With best wishes
Customer Services

5つ星のうち5の評価

I don’t know why so many complaining…

I don’t know why so many complaining about your company I ordered the white long shorts and Hoodrich black hoodie with diamonds I mean everything to a perfection the quality is amazing nice and thick clothes I was very sceptical ordering after looking at the reviews but I can definitely tell you they are proper company my stuff also came with 9days to Ireland.

2026年5月18日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you so much for your kind words and support! We’re thrilled to hear you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon!

5つ星のうち1の評価

Shockingly bad quality

Shockingly bad quality. The paints faint, and the whole piece is made to be worn 5 times max. I bought lots of pieces thinking that the quality would be good, since they are quite expensive, but unfortunately I had to throw 300£ into the garbage bin

2026年3月27日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review. We are sorry to hear of this problem! Please do contact our Customer Services Team on help@hoodrichuk.com, along with your order number, for further assistance.

We are sorry for any inconvenience caused.

With best wishes
Customer Services

5つ星のうち1の評価

There is way too much lint and bad quality

There is way too much lint on the inside of the grey hoodie and joggers. Even after 3 washes its still coming off in large lumps and ruins everything you wear underneath. Also the outside of the garments went all borbally after the first wash. Will never buy this brand again

2026年4月16日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem! We do suggest to turn the items inside out and wash once or twice in a wash with similar products to eliminate the majority of the fluff. This should help after a couple of washes.

We hope this helps.

With best wishes
Customer Services

5つ星のうち1の評価

Stay away!!

"I loved the look of this thick hoodie and matching bottoms, as they seemed to be high quality. However, after only two days of wear, the fabric on the entire outfit started to (bubble) before it was even washed. The quality was absolutely awful. After one wash, it looked even worse—like it was over a year old. I have since returned it for a full refund." I wont be supporting the business from now on.


2026年3月26日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your outfit!

We recommend washing our items inside out at a low temperature wash, with similar products, to eliminate the majority of the fluff.

Please contact our customer service at help@hoodrichuk.com, mentioning the problem and your order number from hoodrichuk.com for further assistance.

We apologize for the inconvenience.

Kind regards, Customer Service

5つ星のうち1の評価

Slechte kwaliteit! Ontzettende teleurstelling!

Ik heb een Chromatic V3 Hoodie gekocht voor mijn zoon, na 2 wasbeurten (volgens voorschrift) zitten bijna alle letters op de rugzijde los, waardoor hij de trui nual niet meer kan dragen.

2026年3月19日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Bedankt voor uw recensie. Het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt met uw hoodie! We raden aan om onze hoodies binnenstebuiten te wassen op een lage temperatuur en ze aan de lucht te laten drogen, niet in de droger te doen.

Neem contact op met onze klantenservice via help@hoodrichuk.com en vermeld daarbij het probleem en uw bestelnummer van hoodrichuk.com.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

5つ星のうち1の評価

Compramos hace un mes un anorak azul…

Compramos hace un mes un anorak azul claro, y a los pocos días ha salido en la parte delantera zona pecho una mancha amarilla a los dos lados de la cremallera. Lo he intentado lavar con mucho cuidado y no sé quita. He consultado en la tienda porque supongo que será un defecto de la tela. No sé qué hacer porque es una prenda bastante cara y prácticamente no sé ha podido usar. Intento mandar foto. Qué puedo hacer?? Se la envío a través de la tienda de Trasona en Asturias?? Gracias.

2026年4月1日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Gracias por tu reseña.

Lamentamos mucho el problema con tu prenda; ¡es muy inusual! Por favor, devuelve el artículo al lugar donde lo compraste, donde el vendedor podrá ayudarte.

Esperamos que esto te sea útil.

Saludos cordiales
Servicio de Atención al Cliente

5つ星のうち4の評価

Good shopping experience

​"I was initially skeptical after reading some mixed reviews, but I’m glad I took the chance. My order was shipped expeditiously and arrived quickly. While the return process wasn't the most seamless as I did have to contact customer service manually to trigger my refund. the support team was excellent. They issued the refund immediately with no hassle. I’ll definitely be shopping here again!"

2026年3月20日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your fantastic review—we really appreciate your feedback!

With best wishes,
Customer Services

5つ星のうち2の評価

Appalling quality

Bought a baseball style t-shirt for my daughter for an equivalent price to adidas originals or jordan. My daughter loves the design and chose it herself. The quality of the item is shockingly bad, worse than items bought from the cheapest online clothing stores. Worse because the stitching is all over the place using a double over lock stitch only, it's wonky, doesn't match the fabric, has pulls and snags throughout. Also the overlocking machine entirely missed one seam. I'm gob smacked. It will need to be washed in a delicates bag. Inside out on a cool wash to have any hope of surviving a handful of washes.

2026年3月17日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this experience! Please email to our Customer Services Team on help@hoodrichuk.com, along with your order number from our website, for further assistance.

We are sorry for any inconvenience caused.

With best wishes
Customer Services

5つ星のうち2の評価

Avoid, hoodrich Scammers

SCAMMERS

avoid this company. Terrible service. Worst customer service i have experienced. Still awaiting an item I purchased. If I will ever get.

Im starting to think it’s a fraudulent company. Wish I purchased from
Jd now.
I Can’t believe this company can operate in the uk

*update*
Item recieved 3 weeks after purchase.

2026年3月3日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your delivery, please contact our Customer Services Team at help@hoodrichuk.com, along with your order number, for further assistance and advice.

We are sorry for any inconvenience caused.

With best wishes
Customer Services

5つ星のうち5の評価

Hoodrich is the best clothing brand…

Hoodrich is the best clothing brand ever everything hoodrich produce is just awesome I only wear hoodrich if only hoodrich made trainers remember if you want quality look no further than hoodrich I've still got All my old hoodrich clothes which I will never get rid of keep up the good work hoodrich ❤️❤️

2026年1月9日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thanks for another great review! 😊

5つ星のうち1の評価

Mala calidad,salen bolitas al poco de…

Mala calidad,salen bolitas al poco de usarla,decepción.

2026年1月6日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Gracias por su reseña.

Lamentamos este problema. Le recomendamos darle la vuelta al producto y lavarlo una o dos veces con ropa oscura y productos similares para eliminar la mayor parte de las pelusas. Esto debería funcionar y, tras un par de lavados, el problema debería solucionarse.

Esperamos que le sea de ayuda.

Atentamente.
Atención al cliente

5つ星のうち1の評価

Timo Hoodrich España

Hice un pedido en lo que yo pensaba que era Hoodrich España y tras un mes de realizar el seguimiento por la web q ellos me dieron track718 no me ha llegado nada y según ellos está entregado. He escrito al email de la web y ahora veo que la dirección está en Texas
Por las otras opiniones que leo seguramente es un timo.
No vuelvo a comprar nunca nada mas de Hoodrich ni en la web oficial ni en ninguna otra.

2026年2月11日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Lamentamos saber que ha comprado productos a través de un sitio web que no es nuestro, pero que dice serlo. Tenemos conocimiento de sitios fraudulentos que dicen ser Hoodrich.

Nuestro único sitio web oficial es http://hoodrichuk.com. Le aseguramos que estamos haciendo todo lo posible para cumplir con las autoridades y retirar este sitio lo antes posible.

Gracias, Oficina Central de Hoodrich.

5つ星のうち1の評価

Avoid at all costs

I ordered a coat on the 21 December 2025 and paid for guaranteed 24 hr DPD delivery. I received no confirmation or tracking information. I contacted them and asked if they could cancel the order as I was concerned due to not receiving any of these details. They replied the next day stating that cancellation was not possible due to it already having been processed. I acknowledged this and asked for them to provide the tracking details. They did not respond. I then received an email on 23 December 2025 to state that my order had been dispatched that day ( even though I should have received it the day before). I emailed them and told them that the item was no longer required as it was time sensitive and that I would be refusing delivery and asked them to refund me in full due to breach of contract. They refused and told me that I would have to pay to send it back. They refunded the delivery fee but not the item. DPD attempted delivery on 24 December and I refused delivery. DPD delivered the coat back to Hoodrich on 30 December 2025 and this is confirmed on the tracking. As of today Hoodrich are still refusing to refund me and they now have their item and my money. I would not recommend them. They believe that they are above the law and I would avoid them at all costs. If only “0” stars were an option.

2025年12月21日
自発的なレビュー
HOODRICH ロゴ

HOODRICH からの回答

Thank you for your review.

We are sorry to hear of this problem with your delivery, we can confirm that your delivery fee has been refunded to you, and a response has been sent to your chargeback that was raised.

We have not yet been advised that DPD have returned your parcel to our Fulfilment Team, we are investigating this now!

We are sorry for any inconvenience caused.

With best wishes
Customer Services

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報