HVAC Direct レビュー 

351
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

Purchased an all in one unit. Heat works A/C does NOT. Unit was supposed to come full of Freon and ready to use. No freon in unit and customer service refuses to do anything and warranty does not cove... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We just updated our heating system to the ACIQ extreme heat series. From start to finish the experience was flawless. Not only were the prices almost half of most other quotes, the customer service wa... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Customer service is a joke or should i say what customer service. Called for a bad three month old ECM condensor fan motor and was told that tech support would call me back within 24 to 48 hours. Got... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I’ve been in the business since 2001 and I have to say I had an extremely receptive tech that was willing to listen to my situation and provide a solution amazingly fast. Daniel in tech is an a... もっと見る

企業情報

  1. オンライン市場

当該企業による記述

Buy HVAC equipment direct at wholesale pricing. We sell Goodman furnaces, Goodman air conditioners, Goodman heat pumps, and other HVAC equipments. Shop online now with HVACDirect.


連絡先

3.4

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

351件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 40%に回答しています

通常1カ月以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.4

すべてのレビュー

(351)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Excellent company to work with

Excellent company to work with. Very responsive and helped with a delay by getting us a furnace and ac system within days of the delay. Great tech service too! Highly recommend this company!

2024年12月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Customer service

I ordered my system around September.
I finally got around to installing it in November. The 1 1/8 line set I had ordered came with insulation on it so no obvious faults when I stored it. When I rolled it out it was apparent it had multiple kinks in it. I had to go to the local vender to get new line set. I didn’t think HVAC DIRECT would do anything because of the time that had lapsed.
I emailed them and they apologized for the inconvenience and refunded me for the damaged line set. Wow.
Honestly I had my doubts about this company when I order a system from them. I was wrong. They worked very hard to help me. The system is installed and running great. I’m very happy. I would use them again and recommend this company if your a DIY like me. Or even if you pay someone else to install.
I installed and maintained HVAC units at my old job along with many other things.

2024年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

The item arrived and worked for a day…

The item arrived and worked for a day before it began to freeze over. We had to pay both for an electrician and an HVAC mechanic to come service the brand new item. We were told it came without enough refrigerant.

2024年11月25日
自発的なレビュー
HVAC Direct ロゴ

HVAC Direct からの回答

Good Afternoon Stacy, thank you for your feedback. I do not show that we received any claims on this order. Did you contact us or the manufacturer about this? This would constitute as a warranty issue. HVAC Direct is always happy to assist our customers through the warranty process; or your installer can also contact the manufacturer directly.

5つ星のうち4の評価

No communication

Would have been 5 star but this is the first contact about my order status. It has been almost 30 days since I placed the order.

2024年11月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They don't have products in stock!!

They claimed to have the heater I wanted in stock and said it would ship in a few days. After 10 days of waiting and still not shipment, I cancelled.

Bottom line, they don't have what they say. It was to come from the manufacturer, who apparently was backordered.

Further, they do not post any negative reviews on their website, so those reviews are totally unreliable!!!

2024年12月16日
自発的なレビュー
HVAC Direct ロゴ

HVAC Direct からの回答

Good Afternoon, thank you for your feedback. As a representative of the manufacturers, and due to the nature of manufacturing and logistics, some unforeseen delays may occur. We understand this frustration, and do apologize. Regarding our reviews, all reviews are visible whether they are good or bad. Review sites, and review systems do not allow companies to remove or hide negative reviews. I do hope this helps answer your concerns, and appreciate your feedback as it helps us grow!

5つ星のうち5の評価

Over and above Customer Service

In my original order, I received a condenser that was undersized according to my HVAC installers. When I called HVACDirect, their technical team agreed and started the process for an exchange. I then received a call from Miguel Jusino in the escalation department of customer service. He told me that his counterparts told him that we were trying to get the system we purchased installed before my daughters wedding to accommodate family guest staying at our home (converted garage to a guestroom). Miguel then did everything he could to help us get the condenser exchanged before the wedding. He was very understanding of our situation and extremely helpful.
This is the kind of customer service you wish every company had!
DS

2024年12月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Everything was great

Everything was great. HVAC was the lowest I could find for my replacement of my PTAC. Checkout was easy. Great communication. Shipping speed an delivery service was excellent. I highly recommend HVAC!

2024年11月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Spent 18k on 2 5 ton units

Spent 18k on 2 5 ton units. Within 3 months the units went down. I contacted Hvac direct and gave them all the info and paperwork needed for the replacement parts. I got a email from them saying they were turning it over to the claims dept. I didn't hear back for weeks then I reached out. They said they had ordered my parts and they would send me an update. I have reached out again with the same response. I have not had a working AC for 3 months while still paying 18k for 2 units. I have told them I am unhappy and I don't think they care. This started in September and today is Dec 13th and nothing.

2024年9月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Will NOT Honor Warranties and Harass you if you try!

At 39 I have never once left a 1 star review for a company but they have easily earned it. I ordered a high end Mitsubishi mini-split system that I saved up for over a year to afford. I have a licensed contractor put it in and an HVAC specialist come to do a pressure check on the system before charging it. It does not pass the check after well over a day of testing every line set and connection they determine there is a small leak somewhere inside the main condenser unit.
Now I have spent around $3,000 dollars more than expected due to this drawn out process and the HVAC specialist submits a warranty claim. I'm frustrated that this has happened but understand that it was a possibility however what came next was beyond my comprehension.
After turning in all the invoices and info that they demanded I get a call back at 5:30am! Barely conscious I answer and am immediately confronted by one of the rudest most demeaning customer service representative I have ever had to talk to. He berates me for how the diagnostic wasn't worth a damn and if I want to get another unit I need to have them come out and find exactly where and which part in the compressor has the leak. (For those who don't know this could take easily over a day of diagnostic tests which would likely end up costing far more than an entire new unit).
Now this is all happening as it is completely black outside and I'm just trying to get a clear thought together after being woken up in the middle of the night. Talking over me any time I try to get a word in, constantly repeating how the invoice talked about line set testing for some reason, clearly misinterpreting what the diagnostic states. Now seeing as the Tech was the one who submitted the warranty there was no good reason for them to be calling me in the first place other than the fact that they think they can bully me assuming I'm unaware of how these systems work.
I will NEVER EVER return or recommend this site to even my worst enemy! Because of their absolute unprofessionalism and refusal to take any responsibility for their products I will likely be out over $8,000 more that I absolutely cannot afford. Do yourself a favor and avoid this company as if they packaged everything with anthrax!

2024年12月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Worst experience ever!!

Worst experience ever!!! Customer service sucks. First they sell you something they don’t even have, then they would contact you and offer something cheesy instead. I bought an equipment which should be shipped within 7-8 days. I just had to cancel the order because they dragged it for 2 months, every time I contacted customer service they would give me new shipment day. Looks like they were hoping to push me their own cheesy brand ACIQ instead. I ended up ordering from another supplier and received the product within 8 days.

2024年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Worst Company ever

This company has probably the worst communication skills I have ever encountered as a consumer. I bought 3 MacroAir fans for a new facility I am building and I ordered on the October 15th. They should have shipped around the 27th of October. Once I never got tracking I called. The rep said that they would email MacroAir to find out the issue. No reply… I called again a few days later. Same thing. “We emailed MacroAir and have not got a reply. We will escalate this”. No reply….. I decided to call MacroAir myself. Come to find out that they had a delinquent account or on hold and never put my fans in production. So I called back HVAC Direct again. Guess what? Same answer. “We have not heard from the manufacturer.” So I told them I called them and they told me there was an account issue that they could not discuss with me. Then they transferred me to a Manager. Zero help. Then Jessica reached out and apologized. Now that we are over a month in and still has not shipped. She told me they released the order. Meanwhile I was charged 500 for delaying the inspection process for electrical. Jessica said that she will get with them to pay me back what I lost and she would get back to me no later than Wednesday EOD. Well guess what? Still no answer. In conclusion. This company shows horrible business practices, lacks communication skills and horrible customer service. We nor any of my companies will ever use this company again. I would suggest you do the same thing.

2024年10月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Website says "5-7 Day Shipping", that is not the case in my situation!

Beware: The website says "5-7 Day Shipping", that is not the case in my situation! After 8 buisness days a portion of the order has still not arrived with no updates on the status. This item was in stock when I ordered. On day 3 after ordering and not receiving any shipping information I called customer service and informed them I do not have heat and hope the order has shipped, they responded with "I don't see that it has shipped yet, but it is being processed it will be shipped within the next 24-48 hours". This was concerning, but good enoungh. At day 7, I still had not received any shipping information. I called customer service and was told I would receive a call back the next morning with a status, I never received a call. On day 8, I called again and got through to someone that could see the order status, unfortuantly they said the same thing I was told a week before "I can see the order is being processed and should ship within the next "24-48' hours". The Customer Service agent was nice, but could not provide me any reliable infomration as to when my order will actually ship. With the unreliable shipping and poor communication I will hesitate ordering from this company in the future.

2024年11月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Sold a piece of garbage

Sold a piece of garbage. A propane heater that didn't work and they refused to take it back and refund my money. You will be hearing from my lawyer soon you morons.

2024年11月16日
自発的なレビュー
HVAC Direct ロゴ

HVAC Direct からの回答

Good Afternoon, thank you for reaching out. All items are warranted by the manufacturer directly. While HVAC Direct is always happy to assist our customers through the warranty process, the item in question was purchased in Oct of 2022 and would not be eligible for return. If you need assistance in filing a warranty claim, please do not hesitate to contact our customer service team at 800-397-1392

5つ星のうち5の評価

I had a great experience with…

I had a great experience with HVACDIRECT! It was a very reasonable price for a furnace, and it was delivered in 2 days. It was packaged very nicely and securely. I'll buy from them again. Thank you for a great customer service.

2024年10月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

By far the worst I've experienced

By far the worst I've experienced. I ordered a unit on 9/17/2024. I had to rent a truck to meet the shipping company a couple of miles away from my home to receive the unit, only to refuse the shipping because the item was damaged. Two weeks later I had to go through the same process of renting another truck to meet the shipping company again for a replacement unit, that was also damaged worse than the first one, but before I had a chance to inspect it completely, the truck driver left. I have pictures and I also have video of the transaction. I called to let hvac direct know, but they told me that they couldn't send me another item that they would like to offer me a concession of $50. If I wanted an unused scratch and dent unit, I would have gotten one locally for a third of the cost they charged. So I declined and just wanted my money back. Then I was offered a concession of $375, which I refused, because I just didn't want to deal with this company any longer. I just wanted my money back. Then I was told that they couldn't prove that the damages was caused by the carrier due to me having to rent a truck to pick the unit up form the carrier and transport it to my home, and that I "signed a POD free and clear." The truck driver never produced anything for me to sign, therefore my signature was forged!! Again, the transaction was recorded and pictures were taken. They sent a copy of the POD and it shows clearly that my name isn't "signed" on there!! I also didn't sign anything form the first order. This is forgery and fraud. After all of this they sent me info on how to return the second damaged unit back. I was told that once the unit is picked up, I would receive a tracking number then it is out of my hands, and the refund process will begin. That wasn't true. I still haven't receive my money back. I talked to my financial company and sent them every email and pictures and the video of the transaction, and they told me that I can file a claim due to this being a fraudulent transaction, but try to reach out to hvac direct one more time. I talked to a rep today and she told me that she has to check to see if the unit has arrive at some warehouse before they can start the refund process. Every time I have talked to someone at this company they have told me something different. I was always told that I would receive a phone call back but they never call back. I order the first unit on 9/17/2024. It is now 10/22/2024. I really just want my refund, and to be done with this company. Please read the critical reviews, not only on this site, but on the Better Business Bureau, Facebook, and Google. I am not the first person that this has happened to!!

2024年9月17日
自発的なレビュー
HVAC Direct ロゴ

HVAC Direct からの回答

Good Afternoon, thank you for reaching out. I apologize for your experience. Per our listed terms and conditions, all freight shipments will arrive on full size semi trucks. Because this, it is up to the customer to ensure their delivery location is able to accept this type of delivery. Regarding the damage to your purchase; again, I apologize. While we work hard to ensure orders arrive to customers in perfect condition, damages may occur during transit. I have confirmed that a refund was previously issued, and appreciate your feedback. Thank you, and have a great day!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報